تاپیک اختصاصی طرفداران CHELSEA

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
چلسی 1-2 ساندرلند

چلسی 1-2 ساندرلند

آبی ها با شکست خانگی مقابل تیم رده بیستم جدول، تا حد زیادی قهرمانی را از دست دادند.



به گزارش کانون رسمی هوادارن چلسی در ایران، در شبی که چلسی چک و هازارد را به دلیل سرما خوردگی و مصدومیت در اختیار نداشت، با وجود ایجاد موقعیت های فراوان گلزنی با بی دقتی بازیکنانش 2-1 نتیجه را به ساندرلند واگذار کرد.

چلسی در نیمه اول بازی نمایش بسیار خوبی داشت. چیزی از بازی نگذشته بود که اتوئو روی ضربه کرنر ارسالی ویلیان موفق شد گل اول را به زیبایی تمام به ثمر برساند. بعد از این گل ساندرلند دست به کار شد و حملاتی طراحی کرد. روی یک ضربه کرنر، توپ به پشت محوطه چلسی ارسال شد و بازیکن ساندرلند با شوتی سرکش دراوزه شوارزر را نشانه رفت، دروازه بان استرالیایی توپ را دفع کرد ولی دقیقا جلوی پای کانر ویکهم، مهاجم ساندرلند. این بازیکن نیز به راحتی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.


بعد از به تساوی کشیده شدن بازی، ایوانویچ یک بار با ضربه سر تیرک دروازه را لرزاند. سپس صلاح با حرکتی دیدنی توپ را برای ویلیان فرستاد، بازیکن برزیلی ضربه اش توسط مانونه دفع شد ولی توپ برگشتی دقیقا روی سر رامیرس فرود آمد و در حالی که همه انتظار گل داشتند، رامیرس با بی دقتی توپ را بیرون زد.


سپس چلسی می توانست روی ضربه محکم نمانیا ماتیچ به گل برسد که باز هم مانونه مانع شد، توپ برگشتی نیز توسط صلاح زده شد که دوباره مانونه آن را هم دفع کرد تا نیمه اول با نتیجه 1-1 به اتمام برسد.

در نیمه دوم، آبی ها هرچه زدند به در بسته خورد. چلسی انواع و اقسام موقعیت ها را از دست داد، در همان ابتدای بازی اتوئو می توانست کار را تمام کند ولی ضربه اش میلی متری از کنار دروازه بیرون رفت.


مورینیو در ادامه چند تغییر ایجاد کرد، از جمله بازی دادن به با به جای اسکار، شورله به جای صلاح و تورس به جای اتوئو، ولی هیچ کدام از این تعویض ها به کار چلسی نیامد. بازی با حملات گسترده چلسی دنبال میشد تا این که روی لیز خوردن آزپیلیکوئتا، آلتیدور به سمت دروازه چلسی رفت و سزار نیز تکل زد، آلتیدور پای خود را بر روی پای سزار آزپیلیکوئتا قرار داد و به نظر کمک داور پنالتی تشخیص داده شد.


بورینی این پنالتی مشکوک را به گل تبدیل کرد تا نتیجه 2-1 شود. در ادامه نیز تلاش های چلسی کار به جایی نبرد و بازی با این نتیجه به اتمام رسید.


این اولین باخت خانگی مورینیو در تاریخ لیگ برتر بود.

حال با این شکست، چلسی امیدوار است که لیورپول فردا نتواند از پس نوریچ سیتی بر بیاید تا همچنان شانس کوچکی برای قهرمانی داشته باشد.
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
خوزه مورینیو: به داور و رئیسش تبریک می گویم

خوزه مورینیو: به داور و رئیسش تبریک می گویم

خوزه مورینیو پس از دو هفته سکوت خبری کامل، در کنفرانس خبری تیمش بعد از شکست 2-1 برابر ساندرلند برای 40 ثانیه شرکت کرد و به داوران و رئیس کمیته آن ها نیش و کنایه زد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، در شبی که چلسی می توانست با کسب سه امتیاز مقابل ساندرلند صدر نشین لیگ برتر شود، بازی را با پنالتی اشتباهی که داور گرفت باخت تا حالا همه چیز از دستش خارج شود.


خوزه مورینیو به دوربین اسکای اسپورتس گفت: "در چهار اشاره می توانم همه چیزی را که می خواهم بگویم، نمی خواهم وقتم را تلف کنم چون هرچه بپرسید، دقیقا همین جواب ها را خواهم داد، پس خیلی سریع 4 مورد را می گویم."


"اول این که به بازیکنانم تبریک می گویم، هر کاری که توانستند کردند. جنگیدند، آن ها از دقیقه اول تا آخر بازی جنگیدند و شایسته تقدیرند. گاهی اوقات وقتی می بریم از آن ها ستایش می کنیم ولی به نظرم عادلانه است که بعد از این باخت از آن ها تقدیر کنم."


"دوم، به ساندرلند تبریک می گویم. مهم نیست چطور یا چگونه و یا از چه راهی، ولی بردند. سه امتیاز فوق العاده برایشان بود پس به نظرم عادلانه است که به آن ها تبریک بگویم."


"در مطلب سوم، می خواهم به داور مسابقه مایک دین تبریک بگویم. به نظرم عملکرد او باور نکردنی بود و وقتی داوران عملکردهای باور نکردنی دارند، به نظرم منصفانه است که به آن ها تبریک بگوییم. عملکرد فوق العاده ای بود، او آمد و فقط یک هدف داشت، این که عملکردی فوق العاده داشته باشد و این کار را هم کرد."


"نکته چهارم، به نظرم باید مایک ریلی هم تبریک بگویم، چون او رئیس همه داوران است و کاری که در طول فصل انجام دادند فوق العاده بوده است، خصوصا در چند ماه اخیر و خصوصا در بازی هایی که تیم های بالا نشین جدول در آن حضور داشتند. واقعا فوق العاده است و من به او هم تبریک می گویم."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
مورینیو: بازی در نیمه نهایی، برای همه آرزوست

مورینیو: بازی در نیمه نهایی، برای همه آرزوست

خوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اتلتیکو به صحبت در مورد رقیبش و مسائل دیگر پرداخت.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، سه شنبه ساعت 23:15 چلسی باید در ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکو مادرید برود.

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "سخت است که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در یک بازی سرنوشتش مشخص شود. گاهی اوقات رخ می دهد ولی سخت است که نتیجه بازی اول تمام احساسات را برای بازی دوم از بین ببرد."


"نمی دانم مزیت است یا نه (برگزاری بازی برگشت در استمفوردبریج). دوست دارم بدون این که فکر کنم بازی در خانه است یا خارج از خانه، بازی کنیم. بازی اول اینجاست و می دانیم اتلتیکو همه کار برای بردن بازی می کند، ولی زیاد مهم نیست که کجا باید بازی کنید."


مورینیو ادامه داد: "اینجا نیستم که در مورد کیفیت های اتلتیکو مادرید حرف بزنم. این کار را دیروز برای بازیکنانم انجام دادم، امروز و فردا هم همین کار را می کنم و این بازیکنانم هستند که باید در احساسات من نسبت به تیم اتلتیکو مادرید مشترک باشد. قطعا هیچ تیمی بدون این که خیلی خوب باشد به اینجا نرسیده و آن ها هم مجزا نیستند، اتلتیکو تیمیست که به آن احترام می گذاریم، آن را مطالعه و آنالیز هم کرده ایم."


"چندین بار بازی اتلتیکو را پس از این که به آن ها خوردیم دیده ام، بازیشان را به شدت بررسی کرده ام تا به بازیکنانم بفهمانم که اتلتیکو چیست."


با غیبت سامی اتوئو، انتظار می رود تورس مقابل باشگاه سابقش بازی کند.


با این حال مورینیو گفت: "نمی گویم که تورس بازی را شروع می کند، ولی هیچ وقت علاقه اش را به اتلتیکو پنهان نمی کند و هر وقت که در مورد فوتبال اسپانیا حرف می زنیم او طرفدار اتلتیکوست و من هیچ شکی ندارم که در دقایق حضور در زمین، همه کاری را برای چلسی می کند چون حرفه ای فوق العاده ایست."


خوزه ادامه داد: "خوش شانسیم که در لیگ قهرمانان حضور داریم و در مورد لیگ برتر و آن چه در آن رخ می دهد بی تفاوتیم. فقط باید در مورد بازی بزرگ فرداشب فکر کنیم. اگر مردم می خواهند در مورد لیگ برتر حرف بزنند، فقط 19 تیم انگلیسی وجود دارد. چلسی فردا در لیگ قهرمانان است و فقط در مورد لیگ قهرمانان حرف می زنیم. این بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان می باشد مقابل تیمی مشهور و به نظرم هر بازیکن و مربی می خواهند در این بازی حضور داشته باشند."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
اتلتیکو مادرید 0-0 چلسی

اتلتیکو مادرید 0-0 چلسی

چلسی در شب غیبت ماتیچ، ادن هازارد، ایوانویچ، اتوئو، محمد صلاح و در ادامه مصدومیت زود هنگام پتر چک و جان تری، با دست پر از مادرید برگشت و موفق شد که این تیم را با تساوی بدون گل در خانه اش متوقف کند.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی با ترکیب 3-3-4 به میدان رفت و تورس به عنوان مهاجم نوک تیم در زمین حاضر بود. این اولین باری بود که تورس در ورزشگاه ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکو، تیم سابقش بازی می کرد.

در نیمه اول، اتلتیکو با عدم حضور ستارگان اصل چلسی کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت.


بدشانسی بزرگ آبی ها، در نیمه اول رخ داد. روی یک ضربه کرنر، توپ در آستانه ورود مستقیم به دروازه بود ولی پتر چک با واکنشی بی نطیر توپ را دفع کرد ولی مشت هایش به تیرک برخورد کرد و از بالا با ارنج هایش به زمین خورد تا به شدت مصدوم شود و نتواند بازی را ادامه دهد.


مارک شوارزر به جای چک به میدان آمد.


در ادامه بازی، اتلتیکو همچنان توپ را در اختیار داشت ولی موقعیت جدی هرگز نتوانست به وجود بیاورد. نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.



در نیمه دوم، باز هم اتلتیکو توپ و میدان را در اختیار داشت. ولی خط دفاع بی نقص چلسی اجازه کار را به این تیم نداد.


در اواسط نیمه بودیم که جان تری نیز با آسیب دیدگی جدی مواجه شد تا مورینیو مجبور شود کاپیتان تیمش را هم تعویض کند. شورله به جای تری به میدان آمد و لوییز از خط هافبک به دفاع منتقل شد.


در ادامه باز هم اتلتیکو بود که حمله می کرد، ولی هیچ خطر جدی به جز ضربه سر اردا تورانی که نمیه دوم به میدان آمده بود.


چلسی یک موقعیت خوب روی ضربه کاشته ای که داوید لوییز زد نیز داشت ولی این توپ با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه بیرون رفت.


در وقت های تلف شده نیز کوستا موقعیت این را داشت که روی یک ضربه سر دروازه چلسی را باز کند ولی با واکنش خوب شوارزر مواجه شد.

بازی در پایان با همان تساوی بدون گل به اتمام رسید تا همه چیز به استمفوردبریج برگردد. البته این مسابقه برای آبی ها تلفات زیادی داشت، میکل و لمپارد به دلیل محرومیت بازی برگشت را از دست دادند و حضور چک و تری نیز بعید به نظر می رسد، ولی آن ها امیدوارند که با کمک هواداران خود بتوانند از پس این سد مستحکم برایند.


 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
فصل برای پتر چک تمام شد

فصل برای پتر چک تمام شد

پتر چک پس از مصدومیت از ناحیه شانه، ادامه فصل را از دست داد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها شب سختی در ویسنته کالدرون داشتند و دقیقه 18 بازی، چک با مصدومیت شدیدی مواجه شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد تا مارک شوارزر به جایش وارد زمین شود.


خوزه مورینیو نیز تایید کرد که او ادامه فصل را از دست داده است.


این در حالیست که چلسی از حضور فرانک لمپارد و میکل نیز در بازی برگشت محروم خواهد شد.


با این حساب چک سه بازی باقی مانده لیگ برتر و دیدار برابر اتلتیکو مادرید را از دست خواهد داد.


مورینیو پس از اتمام بازی گفت: "فصل برای پتر چک تمام شد. از نظر فنی سوال نکنید، ولی فصل برایش تمام شده است. و جان تری، برای این که دوباره بازی کند، باید به فینال برسیم."

 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
چک: فصل آینده بهتر خواهد بود

چک: فصل آینده بهتر خواهد بود

دروازه بان اهل جمهوری چک آبی ها می گوید هدف اصلی چلسی در فصل جاری پیشرفت و پیدا کردن ثبات بوده است.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، شاگردان خوزه مورینیو باید در روز یکشبنه یک بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز را با لیورپول برگذار کنند، این بازی در آنفیلد برگذار خواهد شد و تاثیر زیادی بر تعیین قهرمان فصل جاری لیگ برتر خواهد داشت.

مورینیو در اولین فصل حضور دوباره اش در استمفورد بریج، اکنون تیمش را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در بین مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر می بیند. با این وجود چک معتقد است که هدف اصلی چلسی در فصل جاری پیشرفت و پیدا کردن ثبات بوده.

پتر چک طی مصاحبه ای گفت:"مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر نیستیم. اگر قهرمان این رقابت ها نشویم، ناراحت خواهیم شد اما این هدف اصلی ما نبوده. همان طور که مربی گفت، این فصل روند پیشرفت و بهتر شدن تیم را در پیش گرفتیم."

"حتی اگر هیچ قهرمانی ای کسب نکنیم پیشرفت کرده ایم. به دنبال ثبات بوده ایم، طی چند فصل اخیر چندین و چند مربی تغییر داده ایم."

"بسیار مهم است که با یک مربی شروع کنید و با همان مربی کار را به پایان برسانید. فصل آینده می توانیم قدم رو به جلو بسیار بزرگ تری برداریم."

"هر اتفاقی که در این فصل بیفتد فصل آینده بهتر خواهد بود چون اعتماد به نفس بیشتری داریم و برای دستیابی به اهداف‌مان وضعیت بهتری خواهیم داشت."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
کنفرانس مهم مورینیو پیش از بازی لیورپول

کنفرانس مهم مورینیو پیش از بازی لیورپول

خوزه مورینیو پس از چند هفته در کنفرانس خبری پیش از بازی چلسی در لیگ برتر شرکت کرد و در مورد مسائل مهمی از جمله شایعه انتخابش به عنوان جانشین دیوید مویس صحبت کرد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مورینیو ابتدا تایید کرد که اتوئو، هازارد و تری همچنان مصدومند و بازی حساس مقابل لیورپول را از دست خواهند داد.


مورینیو گفت: "همه آن ها مصدومند. جان این هفته بازی نمی کند و فکر نمی کنم هفته بعد هم بتواند، ولی خواهیم دید. هیچ شانسی برای بازی کردنش مقابل لیورپول وجود ندارد ولی شانس کمی برای بازی کردنش مقابل اتلتیکو وجود دارد. هازارد یک شنبه نمی تواند بازی کند، فکر نکنم به بازی چهارشنبه برسد، ولی صبر کنید ببینیم چه می شود."


خوزه ادامه داد: "مهم ترین چیز برای من باشگاه و هوادارانش هستند. من باید از باشگاهم دفاع کنم، باید از هواداران چلسی دفاع کنم. اگر به یکدیگر کمک نکنیم که به رویا ها و اهداف خود برسید، تنها هستیم و فقط باید به خودمان فکر کنیم."


"به نظرم هواداران چلسی انتظار دارند که باشگاه بیشتر مورد احترام قرار بگیرد و احترامی را که شایسته اش است، دریافت کند. هواداران چلسی می دانند که چلسی نه فقط برای خود باشگاه، بلکه برای فوتبال انگلیس در 10 سال گذشته چه ها کرده است."


"چلسی مهم ترین باشگاه انگلیس در رقابت های اروپایی بوده است. چلسی آخرین تیمیست که قهرمان اروپا شده، آخرین تیمیست که لیگ اروپا را برده، رکورد حضور در نیمه نهایی ها را داریم. از نظر هواداران چلسی، باشگاه شایسته احترام بیشتریست. این چیزیست که هواداران اول از همه به آن فکر می کنند."


"مسئله دوم این است که چلسی با نهایت توانش و هرچه که دارد یک شنبه به مصاف لیورپول برود. ما می رویم که برای بردن تلاش کنیم، این که چه بازیکنانی بازی می کنند، تصمیم ماست، نه شما (خبرنگاران)."


هنگامی که ژورنالیست ها بیشتر در مورد ترکیب چلسی سوال پرسیدند، خوزه گفت: "می خواهید بخندم یا گریه کنم؟ نمی توانم حقیقت را بگویم چون احساس آزادی نمی کنم. نمی توانم حرف بزنم، هر وقت حرف می زنم داستان می شود. حتی اگر بگویم داور فوق العاده بود، باز هم دلیلی برای محرومیت من جور می شود پس به هیچ وجه احساس آزادی ندارم."


مورینیو در مورد اتلتیکو نیز گفت: "هفته گذشته آن ها جمعه بازی کردند و ما شنبه. از شانس خوب ما، آن ها باید با والنسیا بازی کنند و والنسیا دیروز در لیگ اروپا بازی کرده است و نمی تواند شنبه بازی کند."


"اگر به جای والنسیا با تیم دیگری بازی داشتند، 48 ساعت بیشتر از ما برای ریکاوری فرصت داشتند."


مورینیو در مورد اخراج مویس و شایعات پیرامون احتمال انتخاب او به عنوان مربی منچستر یونایتد نیز گفت: "قطعا نه. نمی دانم چگونه کسی می تواند به این فکر کند. من مخصوصا رئال را ترک کردم تا به چلسی بیایم! من قراردادی 4 ساله با چلسی امضا کردم و به چلسی گفتم که هرگز نباید در مورد من نگران باشند چون نمی خواهم چلسی را ترک کنم. تا وقتی که باشگاه از من بخواهد که بروم، در چلسی می مانم. هیچ پیشنهاد و شغلی مرا از چلسی جدا نمی کند."


همچنین مورینیو تایید کرد که چلسی در حال مذاکره با جان تری، فرانک لمپارد و اشلی کول است و هم چلسی و هم این سه بازیکن، یک چیز را می خواهند!
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
لیورپول 0-2 چلسی

لیورپول 0-2 چلسی

چلسی با تاکتیک های مورینیو و به نمایش گذاشتن عملکردی بی نقص در کارهای تدافعی، لیورپول آماده را در خانه اش شکست داد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مورینیو بدون داشتن هازارد، اسکار، چک، تری و اتوئو روی نیمکت و بازی ندادن از ابتدا به کیهیل، ویلیان و تورس، ترکیبی متفاوت به میدان فرستاد. زیرا باید از ستارگانش برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید حفاظت می کرد.

در نیمه اول چلسی اول بازی را تهاجمی آغاز کرد ولی بعد از چند دقیقه لیورپول نبض بازی را بدست گرفت. موقعیت جدی چلسی ضربه پای چپ اشلی کول از خارج محوطه بود که مینیوله آن را عالی دفع کرد.


کوتینیو روی سانتر سوارز می توانست گل بزند ولی ضربه اش بیرن رفت.


در ادامه تنها صحنه مشکوکی بود که ضربه صلاح به دست فلانگان در محوطه برخور کرد ولی داور پنالتی نگرفت.


در آخرین دقایق بازی بودیم که جرارد لیز خورد و دمبا بای فرصت طلب را با مینیوله تنها گذاشت و مهاجم سنگالی با ضربه ای دقیق توپ را از لای پای مینیوله عبور داد تا چلسی 1-0 جلو بیفتد.

نیمه اول با وجود برتری کامل لیورپول بر توپ و میدان، با نتیجه 1-0 به سود چلسی تمام شد.


در نیمه دوم مورینیو با تاکتیک های به شدت دفاعی چلسی را به میدان فرستاد. هر وقت هم که شاگردان راجرز از سد دفاعی آبی ها عبور می کردند، شوارزر با مهار های مطمئن خود دروازه را نجات میداد.

لیورپول دقایق زیادی پشت محوطه چلسی تجمع کرد ولی نتوانست به جایی برسد.


آبی ها روی ضربه شورله این شانس را داشتند که گلزنی کنند ولی مینیوله با واکنشی عالی توپ را دفع کرد. جرارد بار ها برای جبران اشتباهش به سمت دروازه چلسی شلیک کرد ولی هر بار مارک شوارزر یا مدافعان چلسی جلوی توپ را می گرفتند.

در وقت های تلف شده نیز شوارزر ضربه محکم سوارز را در درون محوطه با عکس العملی خارق العاده دفع کرد.

در حالی که لیورپولی ها برای گل زدن به چلسی تلاش می کردند، ویلیان توپ را بدست آورد، به تورس پاس داد و این بازیکن با توجه به خالی بودن زمین لیورپول تک به تک شد، سپس با از خود گذشتگی توپ را به ویلیان سپرد و هافبک برزیلی نیز گل دوم چلسی را به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکر لیورپول ریخته باشد. بازی در نهایت با نتیجه 2-0 به سود چلسی تمام شد.

با این نتیجه چلسی 78 امتیازی شد تا در فاصله 2 هفته مانده به پایان مسابقات، 2 امتیاز با لیورپول صدرنشین اختلاف داشته باشد. البته نباید از منچستر سیتی که دو بازی عقب افتاده دارد چشم پوشی کرد.

در این مسابقه توماس کالاس، مدافع 20 ساله چلسی اولین بازیش را در ترکیب اصلی انجام داد و عملکردی خارق العاده از خود به نمایش گذاشت.

 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این کامنت رو یکی از هواداران چلسی در زیر پست فیسبوک رسمی باشگاه چلسی درباره پیروزی برابر لیورپول گذاشته بود
پستی که صدها هزار لایک خورده بود و این کامنت هم نزدیک 500 تا لایک


 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
کالاس: به طور ناگهانی فهمیدم در ترکیب هستم

کالاس: به طور ناگهانی فهمیدم در ترکیب هستم

توماس کالاس، مدافع جوان چلسی عنوان کرد که وقتی برای استرس گرفتن قبل از اولین بازیش برای چلسی نداشته است.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، توماس کالاس 20 ساله در آنفیلد نماشی خارق العاده از خود به نمایش گذاشت و این در حالی بود که برای اولین بار به طور ثابت برای چلسی به میدان می رفت.


کالاس به یکی از خبرگزاری ها جمهوری چک گفت: "نه استرس نداشتم و باید بگویم که سورپرایز شدم."


"من به طور ناگهانی فهمیدم که در ترکیب اصلی هستم، پس شاید به خاطر همین عصبی نشدم و استرس نداشتم."


"مربی با شوخی از بازیکنان با تجربه می پرسید که اولین بازیشان را در لیگ برتر مقابل چه تیمی انجام داده اند. آن ها تیم های مختلفی را می گفتند و دقیق یادشان نبود و بعد مورینیو به من گفت ببین، تو اولین بازیت مقابل لیورپول خواهد بود."


"به طور طبیعی من یاد گرفتم که در کجا باید پیشرفت کنم و باید روی چه کار کنم، ولی در کل حس خوبی داشتم."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
چک، تری، هازارد و اتوئو به اتلتیکو می رسند

چک، تری، هازارد و اتوئو به اتلتیکو می رسند

پتر چک امروز به خبرگزاری معتبر اسکای اسپورتس اعلام کرد که به بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در استمفوردبریج می رسد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چک پیروزی 2-0 مقابل لیورپول را بعد از مصدومیت به نظر شدیدی که در بازی رفت مقابل اتلتیکو برایش پیش آمد از دست داد.


با این حال امروز در تمرینات گروهی چلسی شرکت کرد. کاپیتان چلسی جان تری که مصدومیتی از ناحیه زانو در همان بازی برایش پیش آمده بود، به چک در تمرینات ملحق شد.


چک بدون هیچ گونه مشکلی در تمرینات دیده شد و با هر دو دست خود واکنش نشان می داد.


از سوی دیگر ساموئل اتوئو و ادن هازارد نیز هر دو تمرینات گروهی شرکت داشتند، بازیکنان مهمی که بازی های گذشته چلسی را از دست داده بودند.


بازگشت این چهار ستاره خبر بزرگی برای هواداران چلسی پیش از بازی حساس چهارشنبه شب برابر اتلتیکو مادرید در استمفوردبریج می باشد.

لحظاتی پیش نیز وبسایت باشگاه خبر تمرین کردن این چهار بازیکن را تایید کرد.

تصاویری که در پایین مشاهده می کنید مربوط به تمرینات امروز چلسی و حضور بازیکنان ذکر شده می باشد.








 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
چلسی 1-3 اتلتیکو مادرید

چلسی 1-3 اتلتیکو مادرید

چلسی با شکست مقابل اتلتیکو مادرید از لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا حذف شد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، پس از تساوی 0-0 در بازی رفت، آبی ها امیدوار بودند که بتوانند اتلتیکو مادرید را در استمفوردبریج شکست دهند ولی اتفاق دیگری رخ داد.


ابتدا چلسی روی گلزنی تورس از پاس آزپیلیکوئتا، موفق شد مقابل تیم سابقش گلزنی کند.


در این نیمه چلسی بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی روی اشتباه کول در آخرین دقیقه نیمه اول، چلسی گل تساوی را دریافت کرد.


در نیمه دوم مورینیو که می خواست تیمش گل بزند، اشلی کول را با اتوئو تعویض کرد. چند دقیقه بیشتر نگذشته بود که اتوئو با خطایی آشکار روی دیگو کوستا در محوطه جریمه، به شکلی عجیب یک پنالتی تقدیم اتلتیکو مادرید کرد و کوستا گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


پس از این گل آبی ها روی ضربه سر لوئیز این موقعیت را داشتند که به گل برسند، ولی ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه خورد.


در اواسط نیمه نیز روی حرکت تیمی بازیکنان اتلتیکو آردا توران موفق شد ریباند ضربه سری را که به تیرک خورده بود به گل سوم اتلتیکو تبدیل کند تا کار تمام شود.


در ادامه بازی چلسی حملات زیادی روی دروازه اتلتیکو کرد و شاید مهم ترین آن ها حرکت انفرادی ادن هازارد بود که در پایان با واکنش تیبوت کورتوا مواجه شد.


بازی با همان نتیجه 3-1 به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا این تیم رقیب رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان شود.


آبی ها نیز با این شکست از دور رقابت ها کنار رفتند، چلسی عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان داشت و این در حالی بود که پارسال از مرحله گروهی این رقابت ها حذف شده بود.
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
احتمال ماندن لوکاکو، حتی در صورت خرید مهاجم

احتمال ماندن لوکاکو، حتی در صورت خرید مهاجم

مدیر برنامه های روملو لوکاکو اعلام کرد که هنوز دقیقا آینده این بازیکن جوان مشخص نیست، ولی تایید کرد که اگر چلسی مهاجم جدیدی نیز به خدمت بگیرد، شانس ماندن لوکاکو در استفموردبریج وجود دارد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها 3 سال پیش 20 میلیون پوند به اندرلخت پرداخت کردند و لوکاکو را به استمفوردبریج آوردند، او فصل گذشته را قرضی در وست برومویچ و امسال در اورتون سپری کرده و در این فصل موفق به زدن 17 گل شده است.


کریستوف هنروتای، ایجنت روملو لوکاکو به استاندارد گفت: "در حال حاضر، لوکاکو متعلق به چلسی است. دو سال دیگر قرارداد دارد. به چلسی بستگی دارد، اگر چلسی تصمیم گرفت که او را بفروشد، با همدیگر خواهیم دید که بهترین گزینه ها کدامند."


"این که آن ها می خواهند مهاجم مشهوری به چلسی بیاورند، قطعیست. ولی چلسی مهاجمان بزرگ زیادی می خواهد. اگر تعداد مهاجمان خریداری شده زیاد باشد، آن ها اجازه می دهند لوکاکو برود. ولی اگر فکر کنند به اندازه کافی مهاجم ندارند، احتمالا لوکاکو می ماند. فعلا زود است که بخواهیم با قطعیت چیزی بگوییم."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
کاردیف سیتی 1-2 چلسی

کاردیف سیتی 1-2 چلسی

چلسی با پیروزی مقابل کاردیف سیتی، 82 امتیازه شد و در پایان لیگ برتر 14-2013، موفق شد رده سوم را از آن خود کند.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، در بازی کاملا تشریفاتی و در حالی که سقوط کاردیف و صعود مستقیم چلسی به لیگ قهرمانان قطعی شده بود، آبی ها در 3 دقیقه به بازی برگشتند و بازی 1-0 باخته را با درخشش آندره شورله تعویضی 2-1 به اتمام رساندند.

مورینیو در این مسابقه بار دیگر به توماس کالاس جوان شانس داد و بازی خوبی را نیز از شاگرد 20 ساله اش شاهد بود. همچنین کول بازوبند کاپیتانی را در مصدومیت تری، لمپارد و چک به بازو بست، شاید این آخرین بازی کول برای چلسی بود.

در نیمه اول این مسابقه در همان دقایق ابتدایی، تورس موقعیتی فوق العاده از دست داد، کالکر مدافع کاردیف سیتی موفق شد ضربه تورس را از روی خط دروازه در بیاورد.


در ادامه کاردیف سیتی روی ضربه کریگ بلمی که به سزار آزپیلیکوئتا برخورد کرد و تغییر جهت داد، توانست گلزنی کند تا بازی 1-0 به سود کاردیف دنبال شود.


بعد از خوردن گل چند دقیقه ای بازی در دست کاردیف بود ولی خیلی زود دوباره چلسی نبض بازی را بدست گرفت و موقعیت های فراوانی روی دروازه ولزی ها ایجاد کرد که جدی ترین آن ها تک به تکی بود که با تعلل اسکار از دست رفت. صلاح نیز موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که از دست رفتند.


بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود کاردیف به اتمام رسید.

در نیمه دوم چلسی که به دنبال گرفتن سه امتیاز از بازی آخر خود بود، دست به حملات دامنه داری زد که در متن آن ها هازارد، صلاح و نمانیا ماتیچ قرار داشتند. با وجود حرکات ترکیبی فراوان و داشتن حدود 70 درصد از مالکیت توپ و میدان، با دفاع خوب مدافعان کاردیف از جمله کالکر، چلسی راهی به سمت دروازه پیدا نکرد.


مورینیو تصمیم گرفت که شورله را به جای میکل به بازی بیاورد، بازیکنی که همه چیز را عوض کرد. آزپیلیکوئتا ابتدا روی یک سانتر از جناح چپ سرزنی کرد و مارشال واکنش نشان داد، توپ برگشتی را نیز آزپیلیکوئتا زد که به تیرک خورد، توپ برگشت و شورله با ضربه ای والی دروازه را به زیبایی باز کرد.


یک دقیقه بعد روی چند رفت و برگشت شورله با ضربه سر توپ را به تورس رساند و این مهاجم اسپانیایی به سادگی دروازه را برای بار دوم باز کرد تا چلسی در 3 دقیقه دو گل زده باشد.

در ادامه کار مورینیو تصمیم گرفت به ناتان آکی و جان سویفت، دو بازیکن 18 ساله آکادمی چلسی میدان دهد. در پایان بازی با نتیجه 2-1 به سود آبی ها به اتمام رسید تا با 4 امتیاز اختلاف نسبت به منچستر سیتی، قهرمان این فصل، لیگ را تمام کنند و سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را بدست آورند.


ترکیب چلسی: شوارزر، آزپیلیکوئتا، ایوانویچ، کالاس، کول، میکل (شورله)، ماتیچ، صلاح (آکی)، اسکار، هازارد (جان سویفت)، تورس
نیمکت: هیلاریو، کیهیل، آکی، لوئیز، جان سویفت، شورله، دمبا با
گل: شورله (73)، تورس (76)
کارت زرد: میکل، ماتیچ


ترکیب کاردیف: مارشال، فالیو، کالکر، ترنر، جان، گانارسون، ماتچ، ویتینگهام، داهلی (کاوی)، بلمی (هیلی)، کمپبل (جیمز)
نیمکت: لویس، اکرم، کاوی، مک ناوتن، برگت، جیمز، هیلی
گل: بلمی (15)
کارت زرد: ویتینگهام
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
کنفرانس خبری مورینیو پس از آخرین بازی لیگ

کنفرانس خبری مورینیو پس از آخرین بازی لیگ

خوزه مورینیو در آخرین کنفرانس رسمی خود در این فصل لیگ برتر، به صحبت در مورد موضوعات مختلفی پرداخت.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها در آخرین بازی خود در لیگ برتر با نتیجه 2-1 موفق شدند کاردیف سیتی را شکست دهند و با 81 امتیاز سوم شوند.

مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "شایسته بودیم، عالی بازی کردیم. خصوصا به نسبت یک بازی آخر فصلی وقتی تیمی برای هیچ بازی می کند و فقط به خاطر پیشرفت و غرورش می جنگد. پسران بینش درستی داشتند، نگرشی که نتوانستیم آن را مقابل نوریچ سیتی داشته باشیم. از دقیقه اول خوب بازی کردیم، موقعیت ساختیم."


"نتیجه نیمه اول یک تناقض داشت چون همه بازی دست ما بود، تمام موقعیت ها را ما ساختیم و کاردیف داشت می برد. در نیمه دوم آن ها حتی بیشتر عقب کشیدند، آندره در منطقه تهاجمی یک بازیکن بیشتر بود و ما واقعا شایسته این پیروزی بودیم. هیچ معنایی ندارد، می دانستیم سوم می شویم ولی حالا احساس خوبی داریم. تیم عالی بازی کرد، من کمی ناراحتم، چون می توانید ببینید در دو سه ماه اخیر چقدر اسکار را کم داشتیم و دلمان برایش تنگ شده بود، ولی به هر حال به طریقی مناسب فصل را تمام کردیم."


در مورد سوم شدن
"این بخشی از پیشرفت است، یک چیز بازی کردن برای جام بردن است، یک چیز دیگر حضور در مرحله انتقال نسل است. لیگ خطرناکیست، ممکن است اول شوید، ممکن است پنجم و به لیگ قهرمانان نرسید. سوم شدن ناراحت کننده نیست، باید قبول کنیم که در دوره انتقال نسل هستیم. فصل بعد باید تلاش کنیم که قوی تر از چیزی که این فصل بودیم باشیم، اگر کارمان را در نقل و انتقالات تابستانی با موفقیت انجام دهیم، چیزی که می دانم باشگاه در حال انجامش است، از روز اول می گویم که می خواهیم برای قهرمانی بجنگیم."


"این اولین فصل دوره جدید ماست. داریم کار را انجام می دهیم و فکر می کنیم که کارمان خوب است. 8، 9 یا 10 سال برای موفقیت زمان نمی خواهیم. تقریبا داشتیم قهرمان می شدیم، ولی بازی های استون ویلا و ساندرلند کار را سخت کرد."


در مورد این که آیا اشلی کول بازی آخر خود را برای چلسی کرده است؟
"نمی دانم، ولی اینطور فکر نمی کنم. به خاطر این که حداحافظی شیرینی داشته باشد کاپیتان نبود، چون بیشترین زمان حضور را داشت کاپیتان بود. قبل از ایوانویچ به چلسی آمده بود، پس بازوبند را به این خاطر به او دادیم، نه به خاطر این که آخرین دقایق حضورش در چلسی را تجربه می کرد."


مورینیو فکر می کند تورس در چلسی می ماند
"فکر کنم در چلسی می ماند، نمی دانم، تابستان طولانی است. به دستیارانم گفتم که نمی توانم سه ماه صبر کنم تا اولین بازی رقابتیم شروع شود، 3 ماه بدون بازی واقعی پیش رو داریم."


"باید در بازی های یونیسف شرکت داشته باشم، در سه ماه تابستان اتفاقات زیادی می افتد. ساموئل اتوئو قراردادش تمام شده پس در حالت طبیعی، جدا می شود، ما می خواهیم یک مهاجم بخریم ولی دمبا و فرناندو قرارداد دارند و من از این خوشحالم. برای من مشکلی نیست اگر می خواهند که تا وقتی که خوشحالند در باشگاه بمانند."


در مورد پست هایی که امیدوار است فصل بعد پیشرفت کنند
"در نیمه اول مثل بازی مقابل اورتون می توانستیم 5-0 ببریم ولی 1-0 باخته بودیم. مثل نیوکاسل بود، در نیمه اول می توانستیم 2-0 یا 3-0 جلو باشیم. مقابل استوک باید 3-0 یا 4-0 در نیمه اول جلو می بودیم و آن ها در آستانه پایان نیمه گل زدند."


"می توانیم از نظر تیمی پیشرفت کنیم، می توانیم از نظر تمام کنندگی پیشرفت کنیم، باید از موقعیت هایی کمتر، گل هایی بیشتر بزنیم چون ما برای گلزنی به موقعیت های زیادی نیاز داریم."


"امروز با اسکار، صلاح و هازارد بازی کردیم، بازیکنانی جوان در مناطقی خلاقانه حضور داشتند و عالی بازی کردند. میکل و ماتیچ، بازیکنانی با بلوغی فوق العاده، خیلی خوب بودند، خیلی خوشحالم. دوست دارم پیش فصل را هرچه زودتر آغاز کنم."


"یک ستون مهره جدید نمی خواهیم، ساختار اینجاست. چند بازیکن نیاز داریم که فورا تیم را به سطحی مشخص برسانند. پس از آن اگر کسی جدا شد، باید جایگزین بخریم، ولی به طور کلی کار ما در تابستان چندان بزرگ نیست. باید انتخاب های درستی داشته باشیم و موفق شویم."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
جان تری قرارداد خود را با چلسی تمدید کرد

جان تری قرارداد خود را با چلسی تمدید کرد

باشگاه چلسی سرانجام رسما اعلام کرد که قرارداد کاپیتان خود را برای یک سال دیگر تمدید کرده است.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، شایعات فراوانی پیرامون جدایی جان تری از چلسی به گوش می رسید، با این حال دقایقی پیش باشگاه چلسی در بیانیه ای خبر از تمدید قرارداد این بازیکن داد.


جان تری که موفق ترین کاپیتان تاریخ فوتبال چلسیست، از 14 سالگی در چلسی حضور دارد و فصل بعد برای هفدهمین بار یکی از اعضای تیم اصلی چلسی خواهد بود.


جان تری پس از امضای قرارداد خود با چلسی به وبسایت باشگاه گفت: "خوشحالم که قراردادم را با چلسی تمدید کرده ام و برای بیستمین سال در باشگاه حضور خواهم داشت."


"دوست دارم از هواداران و باشگاه به خاطر امتداد حمایت هایشان تشکر کنم و همچنین از مربی که برای من بسیار سودمند بود."


مدیر اجرایی باشگاه چلسی، رون گورلی گفت: "ما از جان راضی هستیم، کسی که بی شک اسطوره چلسی است، فصل بعد هم کاپیتانی را در تیم ادامه می دهد، همانطور که سال ها این کار را کرد و دست آورد هایی باور نکردنی داشت."


"هم چلسی و هم جان تری به وضوح می خواستند با همدیگر ادامه عمکاری بدهند و مهم بود که این مسئله هرچه زودتر حل شود تا ما هم به برنامه هایمان برای فصل 15-2014 بپردازیم."


کاپیتان 33 ساله آبی ها 621 بازی برای چلسی انجام داده و 57 گل به ثمر رسانده که آماری باور نکردنی برای یک مدافع است. جی تی 3 جام قهرمانی لیگ برتر، 5 اف ای کاپ، دو قهرمانی در لیگ کاپ و دو قهرمانی در جام خیریه دارد. همچنین موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نیز شده است.
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
گزارشی کامل از مراسم انتخاب بهترینهای سال

گزارشی کامل از مراسم انتخاب بهترینهای سال

ادن هازارد بهترین بازیکن سال چلسی در فصل 14-2013 لقب گرفت.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، هازارد در فصلی به یاد ماندنی، جایزه اش را از دستان خوزه مورینیو دریافت کرد.


مراسم انتخاب بهترین های فصل چلسی در سالن بزرگ استمفوردبریج به میزبانی مجری چلسی تی وی، جی جی سالمون و دی جی رادیو 1 انگلستان تریور نیلسون برگزار شد و 5 جایزه به بازیکنان چلسی تعلق گرفت.


جایزه اصلی که برحسب آرای هواداران در وبسایت چلسی داده شد، به ادن هازارد اهدا شد. جان تری، گری کیهیل و سزار آزپیلیکوئتا دیگر نامزد های دریافت جایزه بازیکن سال چلسی بودند.


هازارد که 17 گل از جمله چند گل انفرادی شگفت انگیز در این فصل برای چلسی به ثمر رساند، این جایزه را برای بار اول دریافت کرد.


هازارد هنگام دریافت جایزه اش از دستان مربی خود خوزه مورینیو رو به میهمانان گفت: "فقط می خواهم بگویم ممنونم. سه نامزد دیگر هم شایسته بودند، ول من بردم! می دانیم که فوتبال بازی دسته جمعیست ولی جام های انفرادی نیز چیز های خوبی هستند، پس این را به خانه می برم و به همراه خانواده ام از آن لذت خواهم برد. وقتی بازی می کنم سعی می کنم بهترین بازیم را به نمایش بگذارم. تشویق های هواداران را دوست دارم وقتی که هواداران به ورزشگاه می آیند، می خواهند چیز های زیبایی ببینند."


پیش از این که جایزه اصلی به هازارد برسد، سزار آزپیلیکوئتا نیز جایزه بازیکن سال باشگاه چلسی از نظر دیگر بازیکنان را از آن خود کرد.



آزپیلیکوئتا که در حالت معمولی دفاع راست است، توسط مورینیو در پست دفاع چپ به کار گرفته شد و عملکردی خارق العاده داشت.


جایزه سزار آزپیلیکوئتا توسط کارلو کودیچینی، دروازه بان سابق چلسی که خود سال 2002 بازیکن سال باشگاه شده بود، اهدا شد.


آزپیلیکوئتا پس از دریافت جایزه اش گفت: "از همه ممنونم چون بردن این جایزه برایم لذت بخش است. من هر کاری لازم باشد در زمین می کنم و بعضی مواقع از دست هم تیمی هایم عصبانی می شوم ولی 5 دقیقه بعد همه چیز خوب است، پس ممنونم."


پائولو فریرا که از سال 2004 تا 2013 در باشگاه حضور داشت، به رسم هر سال، عنوانی را به نام یادبود ویژه از دستان سباستین کو، مدافع سابق چلسی دریافت کرد.




فریرا گفت: "احساس فروتنی می کنم. باور نمی کنم این جایزه را برده ام. 9 سال در چلسی بودم و واقعا خوشحالم. برای من چلسی خانه دومم بود، خانواده بزرگی بود. به همین دلیل هنوز در لندن زندگی می کنم و امیدوارم برای طولانی مدت اینجا بمانم. اگر اینجا هستم و جایزه در دستانم است، باید از خوزه تشکر کنم. او کسی بود که مرا به باشگاه آورد و من برای مدتی طولانی اینجا ماندم هرچند فکرش را هم نمی کردم!"


لویس بیکر، بازیکن 19 ساله زیر 21 و زیر 19 ساله های چلسی دو جایزه را از آن خود کرد.



بیکر ابتدا جایزه بهترین گل سال چلسی را به خاطر گل خارق العاده اش مقابل آرسنال در لیگ برتر زیر 21 ساله ها دریافت کرد. این گل را بیکر با ضربه آکروباتیک در حالی که پایش با زمین فاصله داشت به ثمر رساند. سپس جایزه بازیکن جوان سال باشگاه را از آن خود کرد. گل برتر سال توسط هواداران انتخاب شده بود.


 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
مصاحبه مفصل ادن هازارد - قسمت اول

مصاحبه مفصل ادن هازارد - قسمت اول

ادن هازارد در مصاحبه ای مفصل با وبسایت باشگاه چلسی، عنوان کرد که امیدوار است فصل بعد به همراه چلسی لیگ برتر را بالای سر ببرد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، هازارد در این فصل موفق شد عنوان بازیکن جوان سال را از آن خود کند و به عنوان بازیکن سال باشگاه چلسی نیز شناخته شود.

هازارد به وبسایت باشگاه چلسی گفت: "حس خوبی دارد، فصل خوبی برای من بود، ولی همانطور که رئیس گفت سوم شدیم و امیدوارم که فصل بعد بتوانیم اول شویم. همچنین امیدوارم گل های بیشتری نسبت به این فصل بزنم."

"این که از سوی بازیکنان یا از سوی هواداران برای کسب جایزه ای انتخاب شوید فرقی ندارد، حدود 20 بازیکن در تیم اصلی و حدود هزاران هوادار داریم، کسب عنوان بهترین بازیکن فصل بسیار عالیست."

"خوب است چون من هنوز جوان هستم، بازیکنان فوق العاده زیادی قبلا این عنوان را کسب کرده اند، اسطوره هایی مانند جی تی، فرانک و دیدیر دروگبا. تنها می خواهم از همه تشکر کنم چون اگر امروز توانستم بهترین بازیکن فصل باشم به خاطر این است که هم تیمی هایی کنار خودم دارم که خیلی خوبند."

"این فصل دوم من است، فصل اول خوب بود، ولی امسال بهتر بود، ولی امیدوارانه فصل بعد بهتر هم می شود. باید کار کنم، تمرینات خیلی مهمند، اگر در تمرینات حس خوبی داشته باشم، در زمین هم در طول مسابقه احساس خوبی خواهم داشت، این کاریست که این فصل موفق به انجامش شدم."


شماره 17 آبی ها در ادامه عنوان کرد که دوست دارد بر خلاف این فصل، فصل بعد با کسب جام های مختلف برای چلسی همراه باشد و آبی ها بتوانند موفقیت های بیشتری کسب کنند: "به چلسی آمدم که جام بگیرم، این فصل برای من خوب بود ولی به طور دسته جمعی نه، چون هیچ جامی نبردیم و فصل قبل هم لیگ اروپا را برنده شدیم. به طور فردی فصل خوبی بود چون تقریبا در همه بازی ها حضور داشتم. این فصل یک فصلی تقریبی بود، تقریبا به فینال لیگ قهرمانان رسیده بودیم، تقریبا قهرمان لیگ برتر شده بودیم. امیدوارم فصل بعد بهتر شود و بتوانیم به یک سطح دیگر صعود کنیم."

از نظر هازارد بهترین بازی فصل پیروزی 1-0 برابر منچستر سیتی در خارج از خانه بوده است: "به نظرم بهترین بازی دیدار با من سیتی در خارج از خانه بود چون همه فکر می کردند که قرار است در اتحاد بازنده باشیم اما رفتیم و عالی کار کردیم. در تمام 90 دقیقه بازی همه فوق العاده بودند."

"از نظر فردی، بازی مقابل نیوکاسل در استمفوردبریج را انتخاب می کنم. امیدوارم فصل بعد یک هتریک دیگر داشته باشم، یا حتی شاید دو هتریک."


معمولا همه مردم از بازیکنان جوان و با استعدادی مانند هازارد همواره انتظار پیشرفت و بهتر شدن را دارند و خود او نیز می داند که با وجود عملکرد خوبش در دو فصل اخیر هنوز چیز های زیادی برای یادگیری وجود دارد. خوزه مورینیو نیز در کنار این که همیشه از او تمجید کرده گاهی لازم دانسته که او را به تلاش بیشتر فرا خواند.

هازارد دراین باره نیز صحبت کرد:"این موضوع خوب و درست است. ترجیح می دهم که خوزه این ها را بگوید تا این که همیشه بگوید هازارد بهترین است و نیازی به تلاش بیشتر ندارد. می دانم که باید بهتر باشم، هم در تمرینات و هم در مسابقات. اگر بتوانم بیشتر گل بزنم خیلی خوب است و امیدوارم فصل بعد بهتر باشم."

"می خواهم بهترین باشم، امیدوارم روزی بتوانم برنده عنوان توپ طلا شوم، شاید حالا نشود اما اگر هر روز تلاش کنم و با بازی های خوبم فشار را از رویم بردارم، چرا که نه؟"

"لیگ قهرمانان و جام جهانی بهترین رقابت های فوتبالی جهان هستند. برای بازیکن جوانی مانند من خوب است در تیمی بازی کنم که می تواند به نیمه نهایی یا حتی فینال لیگ قهرمانان صعود کند چون دلیل فوتبال بازی کردن حضور در بازی های بزرگ است. در لیگ برتر انگلستان شما دائما با تیم های بزرگی مانند لیورپول، من سیتی، آرسنال و من یونایتد بازی می کنید و این بسیار خوب است."


 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
مصاحبه مفصل ادن هازارد - قسمت دوم

مصاحبه مفصل ادن هازارد - قسمت دوم

هازارد در قسمت دوم مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه به صحبت درباره مسائل مختلف دیگر، به خصوص تیم ملی بلژیک در جام جهانی، پرداخته است.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، ستاره بلژیکی آبی ها می گوید داشتن ثبات برای یک بازیکن جوان موضوعی بسیار مهم و کلیدیست، او فکر می کند که حالا به ثباتی نسبی دست یافته.

ادن هازارد در قسمت دوم مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:"می دانم که بازیکن کاملی نیستم اما حالا تجربه های زیادی دارم. وقتی جوان هستید گاهی اوقات خوب بازی می کنید و بازی های بد نیز دارید، این فصل توانستم با ثبات تر و استوار تر باشم، که برایم خوب است. لحظات بسیار خوبی در زمین داشتم. خوان باشگاه را ترک کرد اما ویلیان و آندره در نخستین فصل حضور خود بسیار خوب بودند."

بهترین بازیکن سال چلسی در ادامه درباره سزار آزپیلیکوئتا صحبت کرد که برنده عنوان بهترین بازیکن سال از سوی بازیکنان تیم شده است:"شایسته‌اش بود، سزار فصل بسیار خوبی داشت. فصل را شروع نکرد چون اشلی در سمت چپ بازی می کرد، اما او از آن دسته بازیکنانیست که هر روز بسیار سخت تلاش می کند، چیزی که کمک کرد به این سطح برسد. برایش خوشحالم چون او دوستم است، با من فرانسوی صحبت می کند و مرد بسیار خوبیست."

هازارد در ذهن هواداران چلسی تصویری همیشه خندان و با استعداد و عاشق فوتبال از خود ایجاد کرده، خود او می گوید فوتبال بازی کردن رویای دوران کودکی اش بوده:"این چیزیست که من هستم. می خواهم مانند زمانی بازی کنم که پسر کوچکی بودم و در حیاط خانه‌مان بازی می کردم، گاهی اوقات این خوب است، گاهی اوقات هم نه اما همیشه سعی می کنم بهتریم نمایشم را در اختیار تیم بگذارم، حتی اگر آن روز، روز من نباشد."

شماره 17 آبی ها در ادامه به صحبت درباره تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2014 و این تجربه فوق العاده که انتظار او را می کشد، پرداخت:"این نخستین جام جهانی بلژیک در 12 سال اخیر است، می خواهیم برای کشورمان بازی کنیم، این موضوع بسیار مهم است. تیم جوان اما بسیار خوبی داریم، نمی دانم تا کجا می رویم اما می خواهم به نیمه نهایی یا حتی فینال برسیم چون با این تیم جوان چنین چیزی برای اعتماد به نفسمان بسیار خوب است."

وینگر با تکنیک چلسی در پایان درباره فصل آینده صحبت کرد:"فصل آینده، با این تیم، می توانیم قهرمان لیگ برتر شویم و شاید قهرمانی لیگ قهرمانان را هم کسب کنیم. اگر قهرمانی کسب کنیم فصل بسیار خوبی خواهد بود. هدف من در اینجا کسب قهرمانی، بازی کردن، زدن گل های زیاد و لذت بردن از بازی هاست. به عنوان یک بازیکن می خواهم به تلاشم ادامه دهم و مانند فصلی که گذشت از بازی‌ام لذت ببرم. همیشه می خواهم گل های بیشتری بزنم و پیشرفت کنم، این هدف بزرگیست."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
چمن استفموردبریج بخشیده شد

چمن استفموردبریج بخشیده شد

چلسی در اقدامی خیرخواهانه، چمن استمفوردبریج را به آلدرشات تاون انتقال داد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چمن استمفوردبریج که در 10 سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است، از استمفوردبریج برای جایگزین کردنش با چمنی جدید، برداشته شده است، ولی به جای این که چمن قبلی دور ریخته شود، به باشگاه آلدرشات اهدا شده است، این ورزشگاه (ای اس اس استادیوم) به طور منظم میزبان بازیکنان زیر 21 ساله چلسی بوده است و خواهد بود.


حمل و نقل چمن ورزشگاه استمفوردبریج توسط کامیون صورت گرفته است و در آلترشات جای چمنی را خواهد گرفت که بعد از سال 1926 در ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفته شده است.


مدیر اجرایی باشگاه چلسی، رون گورلی در مورد این مسئله گفت: "این برای ما خوب است که بتوانیم به دوستانمان در آلدرشات کمک کنیم، کسانی که در میزبانی از بازیکنان جوان ما، انعطاف پذیری خیلی زیادی از خود نشان داده اند. امیدوارم چمن استمفوردبریج برایشان شانس بیاورد در حالی که به بازیکنان جوان ما این فرصت را بدهد تا بر روی یک چمن با کلاس اول جهانی پیشرفت خود را ادامه دهند."


رئیس آلدرشات، شهید عظیم نیز گفت: "این هم برای ما هم چلسی کار می کند، چون بسیاری از بازیکنان جوان آن ها می آیند و اینجا بازی می کنند. آن ها از بازی در اینجا لذت می برند و امیدوارانه چمن جدید نیز باعث کمک به استمفوردبریج خواهد شد. حقیقت این که چندی از بهترین بازیکنان جهان بر روی این چمن بازی کرده اند و حالا آلدرشات آن را دارد، باور نکردنیست."

استمفوردبریج در حال حاضر بدین شکل درامده است. آبی ها به شدت در حال تلاش جهت ترمیم ورزشگاه قدیمی استمفوردبریج می باشند.




 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
پرسش و پاسخ مورینیو و هواداران

پرسش و پاسخ مورینیو و هواداران

خوزه مورینیو عنوان کرد که به بازیکنان جوان چلسی هنگامی که وقتش فرا رسید، شانس درخشش خواهد داد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، زیر 18 ساله های چلسی برای سومین بار در 5 سال اخیر با شکست 7-6 فولام قهرمان اف ای کاپ جوانان شد. چهارشنبه هفته گذشته نیز تیم زیر 21 ساله های چلسی با پیروزی 2-1 در الدترافورد، قهرمان لیگ برتر زیر 21 ساله ها شد.


مورینیو در یک پرسش و پاسخ که در اکانت توئیتر یورو اسپورت راه انداخته شده بود شرکت کرد، هنگامی که از او پرسیده شد چه زمانی به جوانان چلسی بازی می دهد، جواب داد: "می خواهم در زمانی مناسب این کار را کنم. نمی خواهم به تیم بیایند و موفق نباشند."


در دیگر بخش های جالب این پرسش و پاسخ، هنگامی که از مورینیو پرسیده شد چه بازیکنی را چه مرده و چه زنده، دوست داشت برای تیمش به خدمت بگیرد، جواب داد: "برای چلسی، سراغ پیتر اسگود می رفتم. او یکی از بخش های مهم تاریخ چلسیست."


آسگود که در سال 2006 از دنیا رفت، بیش از 100 گل بین دهه های 60 و 70 برای چلسی به ثمر رسانده است.


هنگامی که از خوزه پرسیده شد 10 سال دیگر چه می کند، جواب داد: "همچنان مربیگری تیمی بزرگ را به عهده دارم، دوست دارم بگویم آن تیم چلسیست، ولی فوتبال مدرن را درک می کنم. 10 سال خیلی طولانیست."


پرسش و پاسخ های کامل مورینیو با خوانندگان یورو اسپورت بدین شرح است:


-10 سال دیگر خودتان را کجا می بینید؟
"همچنان مربیگری تیمی بزرگ را به عهده دارم، دوست دارم بگویم آن تیم چلسیست، ولی فوتبال مدرن را درک می کنم. 10 سال خیلی طولانیست."


- کار کردن با سیر بابی رابسون چه شکلی بود؟
"شخصیت فوق العاده ایست و من هم مربی خیلی جوانی بودم، او چه از نظر انسانی چه فنی فوق العاده بود. تاثیر مهمی روی من داشت."


-بهترین بازی جام جهانی که تا به حال دیده اید؟
"فینال بین ایتالیا و آلمان در مادرید."


-چه انتظاری می توانیم از چلسی در فصل آینده داشته باشیم؟
"قهرمانی."


- تا به حال برای عدم خرید یک بازیکن افسوس خورده اید؟
"بازیکنان زیادی، قطعا بازیکنان زیادی. طبیعی است."


-دروگبا، ایبرا یا رونالدو؟
"من با همه آن ها قهرمان بودم و به همه احترام می گذارم. نمی توانم بین آن ها کسی را انتخاب کنم."


-تفاوت بزرگ بین استراتیژی تیم های انگلیسی و ایتالیا چیست؟
"مهمترین مسئله این است که در انگلیس فوتبال فراتر از تاکتیک هاست، این بستگی به فلسفه حریف دارد...ایتالیا استراتیژیک است. این که می گویند فوتبال ایتالیا دفاعی است را قبول ندارم، بلکه باید گفت استراتیژیکی تر است."


-چقدر طول می کشد که برخی از جوانان موفق به تیم اصلی راه پیدا کنند؟
"می خواهم در زمانی مناسب این کار را کنم. نمی خواهم به تیم بیایند و موفق نباشند."


-جدای از پرتغال، دوست دارید کدام تیم قهرمان جام جهانی شود؟
"تیم بازیکنانم یا تیم هایی که توسط دوستان من مربیگری می شوند."


-توصیه شما برای مربیان جوان برای کار در فوتبال حرفه ای چیست؟
"10 سال پیش می گفتم خودت باش و به خودت باور داشته باش. الان می گویم چیزی باش که مردم از تو می خواهند."


-بامزه ترین بازیکن چلسی؟
"احتمالا داوید لوئیز."


اگر می توانستید مرده یا زنده، از حال یا گذشته، یک بازیکن را بخرید، او چه کسی بود؟
"برای چلسی، سراغ پیتر اسگود می رفتم. او یکی از بخش های مهم تاریخ چلسیست."


-تابستان استراحت می کنید یا کار می کنید؟
"تا آخر ژوئن استراحت می کنم، بعد کار می کنم، سپس دوباره از اواسط ژولای از تعطیلات لذت می برم ولی موبایل و آی پادم را با خود همراه دارم."


-اولین کیفیتی که وقتی می خواهید بازیکنی را بخرید به آن توجه می کنید، چیست؟
"اولین کیفیت همیشه استعداد است."


-بیانسه یا ریانا؟
"هرگز به کنسرت های زنده آن ها نخواهم رفت."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
دروگبا به چلسی باز می‌گردد؟

دروگبا به چلسی باز می‌گردد؟

پس از این که دروگبا تایید کرد فصل بعد در گالاتاسرای نخواهد بود، شایعات پیرامون احتمال بازگشت او به چلسی بالا گرفته است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مهاجم سابق چلسی، دیدیر دروگبا رسما اعلام کرد که فصل بعد باشگاه ترکیه ای فعلی خود را ترک خواهد کرد.

دروگبا در ژانویه 2013 و پس از مشکلاتی که با باشگاه شانگهای چین داشت، به گالاتاسرای پیوست و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل جاری نیز به استمفورد بریج بازگشت و مقابل تیم سابق خود بازی کرد.

این مهاجم 36 ساله با تمدید نکردن قرارداد خود اکنون بازیکن آزاد به حساب می آید، با این حال به نظر می رسد مهم ترین چیز در حال حاضر برای دروگبا درخشش در جام جهانی 2014 برزیل همراه با تیم ملی ساحل عاج است.

خروج او از ورزشگاه ترک تلکام آره‌نا شایعاتی پیرامون بازگشت او به استمفورد بریج ایجاد کرده، این در حالیست که خوزه مورینیو در ابتدای فصل جاری گفت که دروگبا روزی به چلسی باز خواهد گشت. خبرگذاری های زیادی اکنون از احتمال بسیار زیاد حضور دوباره دروگبا در چلسی می گویند.

حال باید دید اسطوره دوست داشتنی آبی ها به عنوان بازیکن، یا به عنوان مربی، به استمفورد بریج باز خواهد گشت یا خیر؟
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
اشلی کول از هواداران خداحافظی گرفت

اشلی کول از هواداران خداحافظی گرفت

اشلی کول در اکانت توئیتر خود تایید کرد که در آستانه جدایی از چلسی قرار دارد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، هنوز باشگاه به طور رسمی چیزی را اعلام نکرده، ولی گفته می شد که قرارداد کول تمدید نخواهد شد و حالا کول در توئیتر خود بر این موضوع تاکید کرد.

اشلی کول در اکانت رسمی توئیتر خود نوشت: "در حال سبک سنگین کردن گزینه هایم برای فصل بعد با مدیر برنامه هایم هستم و متاسفانه به نظر نمی رسد که چلسی یکی از آن ها باشد."


"ممنونم چلسی اف سی که 8 سال حضور لذت بخش را در اینجا برایم ساختی تا با همه کارکنان و بازیکنان زیادی کار کنم و البته قطعا از هواداران ممنونم، چطور شروع کنم، فقط می توانم بگویم از شما ممنونم که به بچه ها اعتماد به نفس دادید تا جام های شگفت انگیزی را بالای سر ببرند. این توئیت را برای هوادارانی می نویسم که همیشه پشت من ایستادند، همیشه هواداران چلسی در قلب من خواهند بود."


"حالا باید دنبال سفر دیگری در زندگیم باشم و امیدوارم مثل بقیه سفر هایم، پر از لحظات لذت بخش و البته پیروزی باشد."
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
هاجسون: لمپارد قدرت رهبری بالایی دارد

هاجسون: لمپارد قدرت رهبری بالایی دارد

روی هاجسون به تعریف و تمجید از شماره 8 با سابقه آبی ها پرداخت.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلستان تایید کرد که فرانک لمپارد در جام جهانی 2014 برزیل در کنار استیون جرارد کاپیتان دوم سه شیر ها خواهد بود.

هاجسون طی مصاحبه ای گفت:"لمپارد کاپیتان دوم است."

"فرانکی همیشه در غیبت های استیون جرارد کاپیتان بوده، فکر می کنم همیشه دو کاپیتان داشته ایم، لمپارد همواره درخشان و آماده است."

"همیشه فکر می کردم که او در لیست 23 نفره برای جام جهانی عضوی مهم خواهد بود، به دلیل تجربه های زیادی که دارد و چیزهای دیگری که جدا از توانایی های فوتبالی اش، به تیم می دهد."

"او برای ما چیزهای زیادی به ارمغان می آورد و قدرت رهبری زیادی دارد."

لمپارد 103 بازی ملی دارد و تا به حال 29 گل ملی به ثمر رسانده، به احتمال بسیار زیاد جام جهانی پیش رو آخرین حضور فرانکی در این رقابت ها خواهد بود.
 

sanijoon

کاربر فعال تالار مقالات ,
کاربر ممتاز
کورتوا: برای پتر چک احترام زیادی قائلم

کورتوا: برای پتر چک احترام زیادی قائلم

دروازه بان آینده دار آبی ها طی مصاحبه ای گفت که هنوز درباره آینده اش هیچ اطلاعی ندارد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، کورتوا بلژیکی پس از قهرمانی همراه با اتلتیکو مادرید در لالیگا اسپانیا طی مصاحبه ای گفت که هنوز در رابطه با آینده اش بی خبر است و نمی داند که به چلسی بر خواهد گشت یا خیر.


تیبوت کورتوا در این مصاحبه گفت:"هنوز مطمئن نیستم فصل بعد چه می شود."

"قهرمانی در اسپانیا احساس بسیار خوبی دارد. هنوز فینال لیگ قهرمانان را در پیش داریم و بعد از آن هم جام جهانی. حالا زمان فکر کردن به آینده من نیست."

"هر جا که باشم، بازی خواهم کرد. در سن من، مهم ترین چیز، که خودم هم آن را می خواهم، بازی کردن است."

"پتر یکی از بهترین دروازه بانان جهان است و در فصلی که گذشت نیز جایزه دستکش طلایی را دریافت کرد. برای او احترام زیادی قائلم."

"هنوز دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارم، خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد."

مدیر اجرایی باشگاه اتلتیکو مادرید، آنخل گیل مارین نیز درباره آینده کورتوا می گوید:"این که چه اتفاقی برای او می افتد پس از فینال لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد."
 

Similar threads

بالا