تازه ها و بررسی iPhone تنها در این تاپیک

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]خبرهای جدید از آیفون 6 اپل[/h]














عرش نیوز:این اطلاعات که ظاهرا در مراسم سال نو میلادی شرکت فاکس‌کان از زبان مسئولان داخلی این شرکت به بیرون درز پیدا کرده، حکایت از آن دارد که هر دو مدل از اطلاعات بیومتریک کاربران بهره خواهند برد. این بدان معناست که یا هر دو مدل از حسگر انگشت موجود در مدل آیفون ۵S بهره خواهند برد و یا اپل برای اولین بار از اسکنر چشم در آیفون بهره خواهد برد. بنا بر این گزارش احتمالا صفحه نمایش آیفون‌های جدید لبالب بوده و تا حد امکان تا لبه‌های کناری گوشی کشیده شده‌اند.
اپل نسبت به سال‌های گذشته کار سخت‌تری را در بازار گوشی‌های هوشمند در پیش‌رو دارد به هر حال رقبای بزرگی در این بازار رشد کرده‌اند و اپل در محصولات جدید خود باید هر سال نوآوری‌های جدیدی را عرضه کند و تنها به فکر کشیده‌تر کردن طراحی محصولات خود نباشد!
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
تفاوت های iPhone 6s نسبت iPhone 6

فصل دیگری از متولد شدن آخرین دستاورد یکی از محبوبترین کمپانی های تلفن همراه دنیا فرا رسیده است. کمپانی معظم اپل در ادامه روند تولید محصولات سری اس خود در ۶ ماهه دوم سال میلادی این بار ورژن S آیفون ۶ را روانه بازار می نماید و شایعات و اخبار گوناگونی که تا ورود نهایی این محصول همراه با کاربران و طرفداران این برند معتبر تلفن همراه است.

در این پست نگاه عمیق تری به iPhone 6s خواهیم داشت و ویژگی های برتر این مدل نسبت به iPhone 6 را تفکیک خواهیم نمود. مرجع مشخصات فنی این پست سایت معتبر GsmArena می باشد و در صورتی که در طول زمان مشخصات فنی دستخوش تغییرات گردد این پست نیز بروز رسانی خواهد شد. آیفون ۶ یک شوالیه قهرمان در میان مدل های روز بازار محسوب می شود، تا جایی که به صورت خودجوش شباهت عجیبی میان آخرین پرچمداران سایر کمپانی ها با این ۴٫۷ اینچی محبوب اپل وجود دارد. اما آیفون ۶ اس به طور معمول نسخه بهبود یافته و کامل تر سری آیفون ۶ محسوب می شود از اهم تفاوت های این مدل می توان به موارد ذیل اشاره نمود: پردازنده:چیپ ست A9 جایگزین چیپ ست A8 شده است، همچنین iOS 9 جایگزین iOS 8پروسسور چهار هسته ای ۲٫۲ گیگاهرتز جایگزین پروسسور دو هسته ای ۱٫۴ گیگاهرتزی استحافظه داخلی و رم:حافظه داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگا بایت جایگزین ۱۶/۶۴/۱۲۸ گیگا بایت شده است هم چنین رم ۲ گیگا بایتی جایگزین رم ۱ گیگا بایتی قبلی شده است.رزولوشن تصویر:بهبود نسبی صفحه نمایش به ۵۰۰ پیکسل هر اینچ نسبت به ۳۲۶ پیکسل بر اینچ در مدل قبلی تغییر یافته است.دوربین:دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل جایگزین دوربین قبلی ۸ مگاپیکسلی شده است.باطری: ۲۰۰۰ میلی امپر ساعت جایگزین باطری ۱۸۱۰ میلی امپر ساعت شده است.همانگونه که در ابتدای مطلب بیان شد ویژگی های مطرح شده احتمال تغییر و جابجایی در آن وجود دارد به بروزرسانی های خبر توجه داشته باشید. منبع: GSMARENAو iPOS7
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
[h=1]اپل آیفون ۶ اس در بازار تلفن همراه تهران قیمت گذاری شد[/h]سپتامبر ۲۰۱۵ زمان ورود به بازار آخرین دستاورد تلفن همراه هوشمند کمپانی اپل تعیین شده بود، این مهم در هفته گذشته صورت پذیرفت وکابران و علاقه مندان تلفن همراه هوشمند آیفون ۶ اس با پشت سر گذاشتن صف های طولانی این محصول را خریداری نمودند. اما هنوز یکهفته نگذشته از هیجان ورود این محصول در دنیا آیفون ۶ اس در بازار تهران قیمت گذاری شده است در ادامه مشخصات فنی و قیمت ریالی ان را در اوایل مهرماه ۱۳۹۴ از نظر خواهید گذراند:
قیمت ایفون ۶ اس در ایران
مشخصات کلیپشتیبانی از شبکه های: ۲جی /۳جی/ ۴جیتاریخ ورود به بازار: سپتامر ۲۰۱۵وزن:۱۴۳ گرمصفحه نمایش: ۴٫۷ اینچ- ۳D Touch display
- Display Zoom
سیستم عامل: iOS 9چیپ ست: A9پردازنده: دو هسته ای ۱٫۸۴ گیگاهرتزگرافیک:powerVR GT7600-six-core graphicsپشتیبانی کارت حافظه خارجی: نداردحافظه داخلی: ۱۶/۶۴/۱۲۸ گیگا بایت – حافظه رم ۲ گیگا بایتدوربین اصلی: ۱۲مگاپیکسلدوربین دوم: ۵مگاپیکسلباطری: ۱۷۱۵ میلی امپر ساعتقیمت در بازار ایران: حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایت در دو رنگ طلایی و رز گلد در رنج قیمتی سه میلیون تومان می باشد منبع: بازارمازار
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
[h=1]اپل آیفون SE وارد بازار تهران شد![/h]کمپانی معظم اپل در اقدام جدید مدل ۴اینچی و اقتصادی تری را در ماه مارچ ۲۰۱۶ معرفی نمود که با نام تجاری Apple iPhone SE وارد چرخه حیات شد و در دسته بندی محصولاتی ایفونی اپل قرار گرفت.
ادامه مطلب
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
آپدیت 10.1

آپدیت 10.1

ساعاتی پیش آپدیت 10.1 منتشر شد.
174.1 مگابایت حجم آپدیت مذکور در مدل SE می باشد.
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
با سلام
اپدیت کردید ؟ مشکلی که نبود؟ باگی چیزی؟
 

Rondcenter.com

عضو جدید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی................................یک میلیون و چهارصد هزار نفر در صف خرید Nokia A6 قرار دارند.قیمت اصلی این گوشی 1700 یوان معادل 950 هزار تومان قیمت گذاری شده است.تأسیس شرکت نوکیا به سال ۱۸۶۵ بازمی‌گردد و اینطور که از شواهد پیداست این گوشی فنلاندی هنوز محبوبیت بسیاز زیادی بین علاقه مندان به گوشی های هوشمند دارد.از مشخصات بارز این گوشی میتوان به رم 4 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.
ادیت شد
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وب سایت رند سنتر (مرکز خرید و فروش سیم کارت در ایران)،یک میلیون و چهارصد هزار نفر در صف خرید Nokia A6 قرار دارند.قیمت اصلی این گوشی 1700 یوان معادل 950 هزار تومان قیمت گذاری شده است.تأسیس شرکت نوکیا به سال ۱۸۶۵ بازمی‌گردد و اینطور که از شواهد پیداست این گوشی فنلاندی هنوز محبوبیت بسیاز زیادی بین علاقه مندان به گوشی های هوشمند دارد.از مشخصات بارز این گوشی میتوان به رم 4 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.


تو بخش آیفون، نوکیا؟ :confused:
 
اگر به دنبال تلفن همراهی هستید که دارای قیمت مناسب باشد و بتوانید از آن به مدت چندین سال استفاده نمایید آیفون se 2020 است. همچنین اگر به دنبال عملکرد معقول و مناسب هستید اما کیفیت بسیار بالا چندان برای شما اهمیت ندارد این محصول چیزی است که می توانید این محصول را خریداری کنید.​

این مدل آیفون se 2020 دارای یک دوربین خوب، قدرت پردازش متوسط و دارای یک طراحی سبک نسبت به سایرهای مدل های آیفون است. اما به طور کلی، کیفیت آن به نسبت قیمت مورد نظر یکی از بهترین آیفون های اپل است که تاکنون ساخته شده است.




می توان گفت که آیفون se 2020 مدل ۲۰۲۰ تقریبا با این هدف ساخته شده است: طراحی و ساخت یک آیفون جدید با هزینه ای کمتر از هر زمان دیگر، که به خوبی به این هدف نیز دست یافته است.طراحی این گوشی برای هر کسی که اخیرا از آیفون استفاده کرده است، آشنا خواهد بود مگر این که از سال ۲۰۱۳ دیگر از اپل استفاده نکرده باشد. آیفون se 2020 دارای یک قاب ۴٫۷ اینچی است که قبلا نیز این اندازه را دیده ایم و شامل حاشیه های کامل در بالا و پایین و یک دکمه ورود به صفحه اصلی (خانه) با اسکنر اثر انگشت ساخته شده است.اکنون با توجه به تمامی مدل های صفحه تولیدی توسط شرکت اپل، مدل آیفون se 2020 را می توان به عنوان یک مدل کوچک در نظر گرفت که از نظر اندازه از آیفون ۱۱ کوچکتر و سبک تر است.



آیفون se 2020 از نظر مقاومت در برابر آب در حد مطلوبی است، اما به لطف طراحی قدیمی دارای اشکالاتی است که شامل:
  • قسمت پایین گوشی فاقد جک هدفون است.
  • به دلیل اینکه فناوری نمایشگر اندکی قدیمی است ممکن است هنگام روشنایی توانایی تفکیک نورها را از یکدیگر نداشته باشد.
طراحی آیفون se 2020 همانند طراحی آیفون ۸ است اما با این تفاوت که دارای صفحه نمایش به روزتر می باشد به ویژه این که از چیپست جدید A13 Bionic در داخل آن استفاده شده که سبب افزایش سرعت در عملکرد نسبت به مدل های قدیمی تر ۴٫۷ اینچی شده است.

همچنین باید گفت که چیپست A13 عملکرد دوربین را نیز بهبود بخشیده است علی رغم اینکه هیچ تغییری در مشخصات دوربین نسبت به آیفون ۸ ایجاد نشده است و در آیفون se 2020 نیز فقط یک لنز برای دوربین وجود دارد. و می تواند عکس های شفافی را ثبت نماید که سبب رضایت مشتریان شده است اگرچه دارای کیفیت و وضوح مدلی همچون iPhone 11 Pro Max نیست.عمر باتری احتمالا یکی از بزرگترین مشکلاتی است که ما در مورد آیفون se 2020 پیدا کردیم به طوری که این باتری توانایی نگهداری شارژ در مدت زیاد را ندارد و این یک نقطه ضعف محسوب می شود مگر اینکه شما کاربری باشید که از تلفن همراه خود زیاد استفاده نمی کنید.






اگرچه آیفون se 2020 دارای قدرت یا کارایی بسیار بالایی نمی باشد ولی مسئله ای که سبب جبران این موضوع می شود این است که با وجود این کاستی ها دارای سخت افزارهای به روز شده و مفیدی است که سبب می شود به گزینه ای مناسب برای آنهایی که با بودجه کم مایل به استفاده از برند اپل هستند، تبدیل شود.
 

Similar threads

بالا