تازه ها و اخبار در دنیای موبایل

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز




در فهرست جدیدترین گوشی‌های موبایل موجود در بازار داخلی، Butterfly از HTC حتما قوی‌ترین و بهترین است. اما این محصول فعلا قیمت هولناکی دارد؛ سه میلیون و 90 هزار تومان! با این پول می‌توانید یک پیکان دست دوم بخرید و به اقتصاد خانواده کمک کنید





هفت صبح: اجرای طرح شبنم به معنای مبارزه با قاچاق و گرانی دوباره در بازار موبایل است. اگر از ما بپرسید می‌گوییم بهترین گوشی حال حاضر جهان، همان گوشی است که الان صاحبش هستید. به خوبی از آن مراقبت کنید

در فهرست جدیدترین گوشی‌های موبایل موجود در بازار داخلی، Butterfly از HTC حتما قوی‌ترین و بهترین است. اما این محصول فعلا قیمت هولناکی دارد؛ سه میلیون و 90 هزار تومان! با این پول می‌توانید یک پیکان دست دوم بخرید و به اقتصاد خانواده کمک کنید. اگر هم از نظر مالی با محدودیت روبه‌رو نیستید تنها کافی است سر کیسه را کمی‌ شل کنید و یک آی‌فون 5 بخرید.

تنها دلیل قابل توجیه برای خرید این محصول عشق و علاقه به آندروید است که حالا پادشاهی به نام Butterfly دارد. در میان دیگر برگزیده‌ها محصولات دیگری از HTC و سامسونگ به چشم می‌خورد که همه‌شان اگر چه بهترین نیستند اما در کلاس خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. دیروز اجرای طرح شبنم به بازار موبایل رسید و در اقدامی‌سازمان یافته موبایل‌های قاچاق از مغازه‌ها جمع شد. مبارزه با قاچاق همان قدر که برای همه ما خوشحال‌کننده است، باعث افزایش قیمت ناگهانی محصولات موجود هم می‌شود. اگر از ما بپرسید می‌گوییم بهترین گوشی حال حاضر جهان، همان گوشی است که الان صاحبش هستید! به خوبی از آن مراقبت کنید!

مناسب... از همه نظر

HTC Butterfly

پیش از معرفی Butterfly ما تقریبا از HTC قطع امید كرده بودیم اما آنها با یک مبارز خبره به میدان برگشتند. حتی می‌توانیم این گوشی را حکمران جدید جهان گوشی‌های آندرویدی بدانیم. محصولی که در بازارهای ژاپن و ایالات متحده آمریکا با اسم‌های J Butterfly و Deluxe DLX معرفی شده بود. Butterfly حالا نه تنها بهترین گوشی کمپانی HTC تا به ‌این تاریخ، بلکه برترین گوشی آندرویدی جهان تا امروز است. شاخص‌ترین مشخصه گوشی، صفحه نمایش 5.0 اینچی آن است که دارای کیفیت تمام HD است و با تراکم پیکسلی باورنکردنی 441ppi ، 35 درصد بهتر از صفحه نمایش رتینای iPhone 5 عمل می‌کند.



مغز متفکر گوشی چیپ Qualcomm Snapdragon S4 Pro بوده که پردازنده چهار هسته‌ای Krait با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 آن را تشکیل می‌دهند.Butterfly دارای دو گیگابایت حافظه RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و از کارت‌های حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. در قسمت پشتی، دوربین هشت مگاپیکسلی و در جلو دوربین دوم 2.1 مگاپیکسلی قرار دارد. از سایر مشخصات HTC Butterfly می‌توان به Wi-Fi ، بلوتوث نسخه 4.0، سیستم مسیریاب A-GPS و چیپ NFC اشاره کرد. گوشی به طور پیش فرض از آندروید 4.1 استفاده می‌کند.



مناسب... برای گوش دادن به موسیقی


Samsung Galaxy Music Duos


گلکسی موزیک Duos یک گوشی جمع و جور از کمپانی سامسونگ است که با ابعاد مناسب و وزن سبک می‌تواند در کنار نقش اصلی‌اش به عنوان تلفن همراه، نقش یک MP3 Player را نیز برای کاربر بازی کند. این گوشي جمع و جور، با امکانات مناسبی که دارد، تبدیل به یک گزینه خوب برای کسانی که به موسیقی علاقه‌مند هستند، خواهد شد. با توجه به وجود نسخه 4 از سیستم عامل محبوب و قدرتمند آندروید روی این گوشی، تا جايی‌که سخت‌افزار این گوشی اجازه می‌دهد امکان استفاده از هزاران برنامه موجود آندروید برای کاربر فراهم است.



رابط کاربری ساده و کاربردی این گوشی نیز به عملکرد بهتر آن کمک می‌كند. همچنین روی این گوشی، برنامه‌هایی مانند ویرایشگر عکس، ویرایشگر و نمایش‌دهنده اسناد آفیس، سازمان‌دهنده، جست‌وجوگر گوگل، برنامه Maps، برنامه YouTube و... به صورت پیش فرض قرار گرفته است. در کل می‌توانیم بگوییم که گلکسی موزیک دوز، یک گوشی هوشمند سطح بالا نیست اما در بین گوشی‌های سطح متوسط، گوشی خوبی به نظر می‌رسد. دو سیم کارته بودن آن در کنار قابلیت پخش موسیقی با کیفیت بالا، آن‌را به یک گوشی پر کاربرد تبدیل كرده است.


مناسب... برای تماشای بی سیم ویدئو

HTC One X Plus


اگر بخواهیم به صورت خلاصه درباره ‌این گوشی صحبت کنیم، می‌توانیم بگوییم HTC One X مدل ارتقا یافتهOne X است و خلاص! با این حال هنوز هم One X Plus یکی از بهترین گوشی‌های موجود در جهان آندرویدی‌هاست. از لحاظ نرم‌افزاری گوشی به طور پیش فرض از آندروید 4.1 یا JellyBean استفاده می‌کند. نسخه 4.1 ، افزایش سرعت چشم‌گیری نسبت به نسخه‌های قبلی آندروید داشته است.



این سیستم عامل به خودی خود، یک نقطه قوت است که در کنار چهار هسته‌ای 1.7 گیگا هرتزی و محیط رابط کاربری روان باعث می‌شوند کوچک‌ترین کاهش سرعتی در حین کار کردن با گوشی احساس نکنیم. یکی از هیجان‌انگیزترین چیزها درباره One X Plus یک وسیله جانبی به اسم MediaLink است. این وسیله توسط درگاه HDMI به تلویزیون متصل می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد هر آنچه روی گوشی خود می‌بیند، به صورت بی‌سیم به تلویزیون منتقل کند. چیزي شبیه قابلیت AirPlay روی تبلت‌های اپل!


مناسب... از نظر طراحی هیجان‌انگیز

Samsung Galaxy S III Mini

این‌طور که پیداست فروش خانواده گلکسی S آنقدر برای سامسونگ پر خیر و برکت بوده که آنها قصد دارند تا آخر دنیا تولیدشان را ادامه دهند و پس از S اول و دوم و سوم و همین طور S دو سیم‌کارته سامسونگ حالا به سراغ گلکسی S III مینی رفته که طراحی‌اش بی‌شباهت با Galaxy S III نیست اما از لحاظ فنی چیزی در حد و اندازه‌های Galaxy S به نظر می‌رسد. این گوشی برای کسانی مناسب است که ابعاد بزرگ Galaxy S III را نمی‌پسندند یا می‌خواهند با هزینه‌ای کمتر، یک تلفن هوشمند خوب داشته باشند.



گوشی از یک صفحه نمایش 4اینچی بهره می‌برد و به یک پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی از نوع Cortex-A9 مجهز شده است. این مجموعه در کنار یک گیگابایت حافظه RAM ، سخت‌افزار مناسبی را تشکیل می‌دهند. در تست‌های سخت‌افزاری انجام گرفته، مشخص شد که ‌این گوشی از نظر قدرت سخت‌افزاری، عملکردی تقریبا شبیه Samsung Galaxy S Advance، HTC One S و Samsung Galaxy S II دارد. از دیگر قابلیت‌های خوب گوشی، می‌توانیم به پشتیبانی از NFC و DLNA اشاره کنیم.



مناسب... برای شبکه‌های نسل جدید


HTC One SV


بعد از معرفی گوشی دو سیم کارته Deisre SV ، HTC یک مدل مشابه اما تک سیم کارته با نام One SV معرفی کرد. این محصول شباهت‌ ظاهری زیادی به Desire SV دارد. اما در عوض پشتیبانی نکردن از دو سیم‌کارت، قابلیت استفاده از شبکه‌های نسل چهارم را دارد. ابعاد گوشی تقریبا مشابه مدل قبلی است ولی وزن آن مقداری سبک‌تر شده است؛ 122 گرم در مقابل 131 گرم. صفحه نمایش بدون هیچ‌گونه تغییری همان صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super LCD 2 است.



از نظر سخت‌افزاری نیز این گوشی دارای یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است که به همراه یک گیگابایت حافظه رم، عملکرد مناسبی را به نمایش می‌گذارند. همچنین حافظه داخلی دستگاه نیز هشت گیگابایت است که البته با استفاده از کارت حافظه جانبی، می‌توان آن‌را نيز افزایش داد. دوربین گوشی یک دوربین پنج مگاپیکسلی است که از یک فلاش LED نیز بهره می‌برد. همچنین برای مکالمات تصویری، یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی موجود است. سیستم عامل One SV نسخه 4 سیستم عامل آندروید است که البته خودتان می‌توانید آن را به نسخه 4.1 ارتقا دهید. این کار با توجه به سرعت بیشتر نسخه جدید عاقلانه خواهد بود



مناسب...از نظر اقتصادی


Nokia Asha 205

سری Asha در سراسر جهان خوب می‌فروشد. گوشی‌های ارزان قیمت با کیفیت همیشگی نوکیا، حالا اگر هیچ اپلیکیشنی برای آنها وجود نداشته باشد زیاد مهم نیست. Asha 205 در کل گوشی بسیار خوش دستی است که هنگام کار با آن احساس راحتی خوبی خواهید داشت. جنس بدنه گوشی تماما از پلاستیک و بسیار با کیفیت طراحی شده است. البته جنس آن براق است و خط و خش کمی‌ می‌پذیرد. خشاب سیم کارت دوم در این مدل در سمت راست گوشی قرار دارد. از نظر سخت‌افزاری،Nokia Asha 205 با 64 مگابایت حافظه داخلی عملکرد متوسطی را به نمایش می‌گذارد. البته با توجه به سیستم عامل S40 به کار رفته در آن که امکانات محدودی هم دارد انتظار خیلی زیادی هم نمی‌توان داشت.



همین که نوکیا هنوز گوشی‌هایی تولید می‌کند که زنگ می‌خورند یا SMS ارسال می‌کنند، قابل ستایش است. موقع کار کردن با دو سیم‌کارت، می‌تواند برای هر تماس انتخاب کنید که از کدام سیم‌کارت استفاده شود. همین‌طور می‌توانید یک سیم را به عنوان پیش فرض تعیین کرد تا همیشه برای تماس‌های خروجی از آن استفاده شود. برای ارسال پیام کوتاه نیز امکان انتخاب دستی و یا انتخاب سیم‌کارت پیش فرض وجود دارد.د.
 

LEGEND.MM

کاربر فعال تالار موبایل
کاربر ممتاز
بابت پستتون ممنونم . ولی یه سری ایرادات داره !
در تست‌های سخت‌افزاری انجام گرفته، مشخص شد که ‌این گوشی از نظر قدرت سخت‌افزاری، عملکردی تقریبا شبیه Samsung Galaxy S Advance، HTC One S و Samsung Galaxy S II دارد. از دیگر قابلیت‌های خوب گوشی، می‌توانیم به پشتیبانی از NFC و DLNA اشاره کنیم.

به هیچ وجه عملکرد این 4 تا گوشی مثل هم نیست !
پرفورمنسشون به ترتیب اینجوریه
1 - HTC One S
پرفورمنس این گوشی 9.9DMIPS هست
2 - سامسونگ گلکسی اس 2
پرفورمنس اس 2 تقریبا 6DMIPS هستش
3 - S III Mini
پرفورمنس این گوشی 5DMIPS هست
4 - و در آخر هم سامسونگ گلکسی اس هستش که پرفورمنس پردازندش تقریبا 2DMIPS هست !
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
[h=1]SONY ZL در بازار ایران با چه قیمتی؟![/h]محبوب بعدی سونی هم وارد بازار ایران شد، SONY XPERIA ZL که بعد از SONY Z معرفی شد بالاخره در ماه مارچ یعنی تنها چند روز قبل وارد بازار جهانی شد و حالا بعد از تعطیلات این مدل در فروشگاه های تلفن همراه بازار ایران نیز به چشم می خورد.
سونی ZL در بازار ایران
مشخصات کلیپشتیبانی از شبکه های ۲جی / ۳جی / ۴جینوع سیم کارت: میکرو سیمتاریخ معرفی: ژانویه ۲۰۱۳- ورود به بازار مارچ ۲۰۱۳صفحه نمایش: ۵اینچحافظه داخلی: ۱۶گیگا بایت – حافظه رام ۲ گیگا بایتپشتیبانی از کارت حافظه خارجی: دارد تا ۶۴ گیگا بایتدوربین اصلی: ۱۳مگاپیکسلدوربین دوم: ۲مگاپیکسلسیستم عامل:‌آندروید ۴٫۱٫۲پردازنده: ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزقیمت این تلفن همراه در بازار ایران ۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان می باشد. ( امکان خرید اینترنتی وجود دارد.)منبع: بازارمازار
 

Dorland

عضو جدید
[h=2]گوشی هوشمند و با کیفیت Sony Xperia SP روانه بازار شد[/h]
اگر شما علاقه مند به هندست های سطح متوسط البته با کیفیت بالا هستید گوشی هوشمند Sony Xperia SP همان چیزی است که شما جست و جو میکنید.
اگر شما علاقه مند به هندست های سطح متوسط البته با کیفیت بالا هستید گوشی هوشمند Sony Xperia SP همان چیزی است که شما جست و جو میکنید. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ورد آی تی، این پلتفرم به طور رسمی در United Kingdom روانه بازار شد.این گوشی هوشمند به عنوان برادر کوچکتر Xperia Z شناخته شده است از نظر مشخصات فنی آنقدرها هم پایین نیست. این پلتفرم مجهز به یک پردازنده قدرتمند دو هسته ای با قدرت پردازش ۱٫۷ گیگاهرتز و از نوع Snapdragon S4 ,جی پی یو با مدل Adreno 320 که قدرت پردازش گرافیکی بالایی را ارائه میدهد و به ۱ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.
همانطور که احتمالا میدانید این پلتفرم از اندازه کوچکتری نسبت به برادر بزرگتر خود بهره میبرد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی TFT LCD و رزولیشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل می‌باشد. این پلتفرم از دو دوربین پشت و جلو بهره میبرد که به ترتیب ۸ مگاپیکسل و ۰٫۳ مگاپیسکل میباشد.همچنین دارای یک حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است که از طریق microSD میتواند تا ۳۲ گیگابایت افزایش پیدا کند.باتری این پلتفرم ۲۳۷۰ میلی آمپر در ساعت و نسخه اندروید آن نیز جلی بین ۴٫۲٫۲ است.خب این از مشخصات فنی. حال اجازه دهید تا در مورد قیمت این پلتفرم صحبت کنیم در حال حاظر T-Mobile قیمت این پلتفرم را ۲۵۰ یورو تعیین کرده است. فروشگاه خارجی Orange نیز با ۱۰ یورو افزایش قیمت این پلتفرم را ۲۶۰ یورو تعیین کرده است. از سایت آمازون هنوز خبری در مورد فروش این پلتفرم و قیمت آن در دسترس نیست. نظر شما در مورد این پلتفرم چیست؟ آیا پلتفرمی با این مشخصات و قیمت مورد پسند شما هست؟
منبع: برسام
 

♫ ♫ (。◕‿◕。) ♫ ♫

عضو جدید
کاربر ممتاز
معرفی بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی

معرفی بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی


معرفی بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳ اگر دنبال تعویض گوشی هوشمند خود هستید، و بدنبال گوشی مبتنی بر آندروید هستید؛ توجه شما را به بهترینهای بازار در ماه می 2013 جلب می کنیم که در دستان سازندگانی چون اچ تی سی ،گوگل، موتورولا و سامسونگ است:
HTC One
گوشی هوشمند قدرتمند که با گلکسی اس 4 سامسونگ، رقابت تنگاتنگی دارد. سی پس یوی آن مانند گلکسی اس 4 ، کوآلکوم اسنپدراگون 600 است که دو گیگ رم داشته و نمایشگر 1080 پیکسل در خود جای داده است.بدنه آلومینیوم اچ تی سی وان، این گوشی را بسیار شیک نشان می دهد.(بر عکس گلکسی اس 4 که از پلاستیک ساخته شده است)
سیستم عامل آندروید 4.2 یا همان جلی بین روی آن نصب شده که با اینترفیس اچ تی سی سازگار داده شده است.پردازنده آن کوآلکوم 1.7 گیگاهرتزی است و نمایشگر 4.7 اینچی سوپر ال ای دی داشته و 468ppi است که شارپ بودن تصویر و با کیفیت تر شدن نمایشگر را در بر گرفته است. دو دوربینه بوده و یکی 4 مگاپیکسل و دیگری 2.1 مگاپیکسل تعبیه شده است. حافظه داخلی نیز 32/64 گیگ است.
Samsung Galaxy S4
دومین فرزند از سری گلکسی اس ها است که در قاب پلاستیکی راهی بازار شده است.
کاربران بسیاری با دیده حقارت به این گوشی نگاه می کنند، چرا که انتظارات کاربران را براورده نکرده و گفته شده در قد و قواره تبلیغات سامسونگ برای این گوشی نبوده است. جلی بین 4.2 آندروید دارد. کوآلکوم 1.9 گیگاهرتزی داشته (در برخی بازارها 1.6 گیگاهرتز اوکتاکور عرضه شده است).
نمایشگر 5 اینچی AMOLED با 441pi دارد و دو دوربینه 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسلی ساخته شده است. در حجم 16/32/64 گیگ با میکرو اس دی ساخته شده است.
Google Nexus 4
نکسوس 4 گوشی هوشمندی است که گوگل فکر می کند آندروید باید روی آن سوار باشد. یک نکته اینکه LTE روی آن وجود ندارد، هر چند مودم مخصوصی را در خود جای داده است. ال جی سازنده این گوشی برای گوگل است و روی آن جلی بین 4.2 سوار شده است.(منوهای مخصوص برای آن توسط گوگل برای جلب مشتری طراحی شده است)
پردازنده موسوم به 4 هسته ای Krait با سرعت 1و5 گیگاهرتز دارد. نمایشگر 4.7 اینچی WXGA IPS دارد. دو دوربینه بوده که یکی 8 مگاپیکسل و دیگری 1.3 مگاپیکسل است. حافظه داخلی 8 و 16 گیگی دارد.
Motorola Razr i
گوشی هوشمند موتورولا بنام ریزر آی است که گوشی محکم و استواری در بازار محسوب می شود. دو فناوری DuPont Kevler fibre و گوریلا گلس شیشه ای برای اسکرین، این گوشی را قابل قبول کرده است. نکته مهم دارا بودن اس دی کارت برای اضافه کردن حافظه است که نکسوس فاقد آن است. آندروید آیس کرم ساندویچ نسخه 4.0 دارد. پردازنده اینتل اتم دو گیگاهرتز از نوع z2460 دارد. نمایشگر 4.3 اینچی Super AMOLED دارد. 8 مگاپیکسل دوربین اصلی و دوربین جلوی ضعیف VGA دارد. حافظه داخلی آن نیز 8 گیگابایت است.
Samsung Galaxy Note II
برای کاربرانی که دست بزرگ دارند، ساخته شده است که داخل جیب بزرگشان هم جا شود!
با قلم S عرضه شده تا مپی متون و کراپ کردن عکس و ... به راحتی انجام شود. جلی بین 4.1 داشته و با پردازنده 1.6 گیگاهرتزی چهار هسته ای عرضه شده است.
صفحه 5.5 اینچی از نوع اچ دی AMOLED دارد. دو دوربینه بوده که یکی 8 و دیگری 1.9 مگاپیکسل است. حافظه داخلی 16/32/64 تعریف شده و اسلات میکرو اس دی نیز به آن می خورد.
Motorola Droid Razr Maxx HD
یکی از بهترین های بازار در ماه می است که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در تاپ است.مهمترین ویژگی آن باطری پر قدرت 3300mAh است که 32 ساعت جواب می دهد و در کنار نمایشگر 4.7 اینچی قدرت زیادی به کاربر هنگام کار می دهد.
دو فناوری DuPont و گوریلا گلس در آن بکار رفته که ضمن سخت کردن بدنه مقاوم آن، زیبایی نظامی مانندی نیز به آن می دهد. ضد آب بوده و در برابر فشار آب مقاوم است.
آندروید آیس کرم ساندویچ یا همان 4.0 روی آن نصب است. پردازنده دستگاه دو هسته ای 1.5 گیگاهرتز است و نمایشگر 4.7 اینچی 720 پیکسلی دارد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو نیز 1.3 مگاپیکسل است. ویدئوی آن 1080 ضبط می کند و 32 گیگ حافظه داخلی دارد.همچنین اسلات برای اضافه کردن حافظه دارد.
Samsung Galaxy S3
گلکسی اس 3 سامسونگ یکی از بهترین های بازار آندرویدی است که علی رغم ورود اس 4، همچنان طرفدار دارد. آندروید آیس کرم ساندویچ 4.0 داشته و نمایشگر آن 4.8 اینچی است. پردازنده کرایت دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی داشته و دو دوربین 8 و 1.9 مگاپیکسلی دارد.حافظه 16/32 گیگی داشته و اسلات برای اضافه کردن حافظه دارد.

 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]باتری‌ موبایل اکثر برندها را چین می‌سازد[/h]
آمارها نشان داده که اکثر تولیدکنندگان گوشی در سراسر دنیا بیشتر قطعات خود از جمله باتری را از سازندگان چینی می‌خرند.
به گزارش موبنا، Eon Electric یکی از شرکت‌هایی است که به تولید باتری در چین می‌پردازد و از بسیاری شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل در سراسر دنیا سفارش می‌گیرد. حتی هند هم یکی از کشورهایی است که باتری گوشی‌های خود را از چین تامین می‌کند. در حالی که قیمت باتری‌های موبایل در هند حدود 500 روپیه است باتری‌های چینی به قیمت حدود 170 تا 250 روپیه به فروش می‌رسد که کمتر از نصف هزینه باتری‌ در اکثر کشورها است.
بنابراین شرکت‌های تامین کننده قطعات موبایل در چین درصدد کاهش قیمت محصولات خود هستند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار تلفن همراه در سراسر دنیا را به خود اختصاص دهند. بر این اساس انتظار می‌رود بین سال‌های 2014 تا 2015 بیش از یک میلیارد باتری توسط تولیدکنندگان چینی تولید شود.
منبع: دنیای اقتصاد
--
برچسب ها: باتری -موبایل -اکثر
 

anea2801

عضو جدید
ال جی رسما از نکسوس 4 سفید پرده برداشت





چند روزی بود که شایعات مختلفی پیرامون نسخه سفید رنگ نکسوس 4 به گوش می‌رسید و حالا ال جیرسما از آن پرده برداشته است. نکسوس 4 سفید ابتدا وارد هنگ کنگ شده و کمی بعد وارد بازارهای آسیایی، اروپایی و خاورمیانه و شمال امریکا خواهد شد. به این ترتیب از این پس نکسوس 4 در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.





ال‌جی بالاخره نسخه سفید تلفن محبوب نکسوس 4 را عرضه کرد.

نکسوس 4 تلفن پرفروش و محبوب ال جی است که به سفارش گوگل ساخته می‌شود.

این تلفن از نظر شکل ظاهری و کیفیت ساخت مشابه اپتیموس جی بوده و به لطف قیمت مناسب و امکانات قابل قبول، به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

ال جی همواره در پوشش نیاز بازار برای این تلفن با مشکل روبرو بود، اما به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به تولید انبوه این تلفن تا حدودی مرتفع گردیده و علاوه بر آن نسخه جدیدی از این تلفن نیز روانه بازار خواهد شد.

نکسوس 4 سفید از نظر مشخصات سخت افزاری با نسخه اولیه مشکی رنگ تفاوتی نمی‌کند و این تلفن نیز به همراه جدیدترین نسخه اندروید 4.2 یا آبنبات پاستیلی عرضه می‌شود.

ال جی هنوز دقیقا مشخص نکرده که نکسوس 4 جدید با چه گزینه‌هایی برای حافظه ذخیره سازی ارائه خواهد شد، اما قرار است این تلفن از فردا ابتدا وارد بازار چین و پس از آن در بازارهای دیگر نقاط جهان موجود شود.
هنوز قیمت دقیق نکسوس 4 سفید مشخص نیست، اما انتظار می‌رود نسخه سفید رنگ کمی گران‌تر از نکسوس 4 مشکی باشد.


منبع:زومیت
 

anea2801

عضو جدید
اچ تی سی وان "آبی" می شود؟



در شب معرفی اچ تی سی وان، سه مدل سفید، مشکی و قرمز آن را در خبرها داشتیم ولی مدتی بعد اعلام شد که عرضه One به دو رنگ اول محدود خواهد ماند. احتمالا مشکلات تولید باعث به تعویق افتادن یا محدودیت عرضه مدل قرمز شده بود. حالا خبر رسیده که احتمال دارد به زودی دو مدل قرمز و آبی این پرچمدار زیبا و خوش ساخت در کنار هم معرفی شوند تا اچ تی سی در رنگ آمیزی تلفن خود نیز کم نگذاشته باشد.


منبع:نارنجی
 

♫ ♫ (。◕‿◕。) ♫ ♫

عضو جدید
کاربر ممتاز
در ماه مارس و در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا صحبت از سری جدید لومیا شد و اینک زودتر از حد تصور، عکسی از لومیای ۹۲۸ در اینترنت توسط evleaks منتشر شده است. مهمتر از همه اینکه این گوشی هوشمند تحت شبکه نسل چهارم LTE است که در وهله اول تحت نام کمپانی سرویس دهنده موبایل در امریکا -وریزون- عرضه خواهد شد.
این نسخه در واقع نسخه به روز شده ۹۲۰ است. همانطور که حدس زده می شد دارای بدنه آلومینیومی است. فلش دوربین آن زنون و دو دوربینه است.
حدس زده می شود در اواخر اوریل راهی بازار شود. پشت گوشی کمی انحنا دارد و زیبا طراحی شده است. از لومیا ۹۲۰ ظریفتر ساخته شده و کمی شبیه لومیا ۷۲۰ شده است.
نکته دیگری که می دانیم اینکه دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسل به بالا خواهد بود.
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1] پلیس به دنبال «کلید کشتن» در گوشی های هوشمند برای جلوگیری از سرقت
[/h]
» سرویس: علمي و فناوري - فناوري
کد خبر: 92031910587
یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰



شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند از طرف پلیس برای ساخت یک «کلید کشتن» در گوشی‌های تلفن تحت فشار قرار گرفته‌اند تا بتوان پس از دزدیده شدن تلفن، آنرا غیر قابل استفاده کرد.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در حال حاضر مدل‌هایی مانند آیفون با قیمت بیش از 500 پوند در زمان دزدیده شدن در شبکه‌های مخابراتی مسدود می‌شوند. اما هنوز خلافکاران می‌توانند آنها را به کشورهای دیگر ارسال کرده و در آنجا مورد استفاده قرار دهند.

سارقان تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های تبلت در حال افزایش هستند. در سال 2012 در لندن 111 هزار و 59 تلفن همراه دزدیده شد که برابر با 300 تلفن در هر روز است. در بین این تلفن های دزدیده شده 61 هزار و 24 آیفون و 22 هزار و 296 بلک‌بری قرار داشتند.

این موج تبهکاری پلیس را مجبور به برگزاری مذاکرات سطح بالا با شرکتهای فناوری در مورد چگونگی ساخت محصولات کمتر مطلوب برای سارقان کرده است.

باب ماهونی، بازرس پلیس از واحد ملی جرائم تلفن همراه انگلیس اظهار کرد: ما خواستار یک کلید کشتن در تلفنهای هوشمند هستیم. برای مثال در تلفنهای آیفون بهتر است که دکمه‌ای در آی‌تون وجود داشته باشد که از ادامه استفاده از تلفن جلوگیری می‌کند.

در حال حاضر، تلفن های همراه از این کاربری برخوردار نیستند از این رو حتی اگر قربانیان، گوشی‌های خود را در شبکه مخابراتی انگلیس مسدود کنند، در سایر مناطق قابل استفاده خواهند بود.

مقامات ارشد بر این باورند که یک بازار پر رونق در آفریقا برای دستگاههای دزدیده شده وجود دارد.

چنین تقاضایی برای یک «کلید کشتن» در آمریکا نیز وجود داشته اما به نظر می‌رسد که شرکت های فناوری نگران هستند که این قابلیت به طور تصادفی یا از روی غرض بد برای از کار انداختن تلفن همراه مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین از شرکتهای بزرگ سازنده تلفن همراه خواسته شده تا پیگیری این دستگاهها را برای قربانیانشان ساده‌تر کنند.

بسیاری از نیروهای پلیس در خودروهای خود آی‌پدهایی را حمل می‌کنند تا با استفاده از برنامه‌های موقعیت‌یابی آنها بتوانند دزدان را سر بزنگاه دستگیر کنند اما آنها می‌توانند براحتی با خاموش کردن تلفنها از پیگیری آنها جلوگیری کنند.

بسیاری از کاربران تلفن هوشمند اپل از نرم‌افزاری موسوم به «آیفون مرا بیاب» استفاده می‌کنند که محدوده اطراف محل گم شدن یا دزدیده شدن تلفن همراهشان را نشان می‌دهد. تلفنهای هوشمند گلکسی سامسونگ نیز از یک عملکرد مشابه موسوم به «ردیاب تلفن همراه» برخوردارند.

اما این سیستمها تنها در زمان روشن بودن تلفن همراه کار می‌کنند و دزدان می‌توانند بدون نیاز به دانستن رمز عبور گوشی، آنرا خاموش کنند.

شرکتهای اپل و سامسونگ تاکنون اظهارنظری در این رابطه نکرده‌اند.

انتهای پیام
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1] رهگیری چمدان در فرودگاه با تلفن همراه!
[/h]
» سرویس: علمي و فناوري - فناوري
کد خبر: 92031910116
یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۶



شرکت ایرباس از سیستم رهگیری چمدان مجهز به تراشه RFID‌ رونمایی کرد که امکان رهگیری چمدان با کمک تلفن همراه هوشمند را فراهم می کند.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یکی از مهمترین مشکلات مسافران هوایی، گم کردن چمدان در فرودگاه است. شرکت ایرباس برای کاهش نگرانی مسافران سیستم پیشرفته رهگیری چمدان با کمک تلفن همراه هوشمند را توسعه داده است.

چمدان های Bag2Go ایرباس با همکاری شرکت تلفن همراه T-Mobile‌ و شرکت آلمانی چمدان سازی Rimowa تولید شده اند.

در این چمدان از تراشه RFID‌ (سامانه بازشناسی با فرکانس رادیویی) استفاده شده است. مسافران با استفاده از دوربین تلفن همراه، بارکد روی چمدان را اسکن و چمدان خود را شناسایی می کنند. همچنین این سیستم هوشمند در صورت باز شدن در چمدان بلافاصله پیام هشداری برای تلفن همراه مسافر ارسال می کند.

چمدان Bag2Go دارای یک ترازوی دیجیتال داخلی است که به مسافر برای تعیین وزن دقیق بار پیش از تحویل به فرودگاه کمک می کند.

این چمدان در اندازه های مختلف در دست طراحی است و ایرباس قصد دارد آن را به صورت فروش یا اجاره در اختیار مسافران قرار دهد.

مسافران می توانند چمدان Bag2Go‌ را از شرکت های ارائه دهنده خدمات در فرودگاه مبدأ اجاره و در مقصد تحویل دهند. برخی شرکت ها آمادگی خود را برای ارائه این خدمات با قیمت 35 دلار اعلام کرده اند، اما ایرباس به دنبال کاهش این هزینه تا 11 دلار است.

انتهای پیام


چمدان Bag2Go ایرباس



رونمایی از چمدان مجهز به تراشه RFID شرکت ایرباس
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1] شارژ تلفن همراه روی شعله اجاق گاز منزل!
[/h]
» سرویس: علمي و فناوري - فناوري
کد خبر: 92032111986
سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲



یک شرکت آمریکایی با هدف تولید برق ارزان قیمت در کشورهای فقیر و کمتر توسعه یافته پیل‌سوختی اکسیدجامدی تولید کرده است که در دمای 700 تا 800 درجه سانتی‌گرادی اجاق گاز، برق تولید می‌کند.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، صدها میلیون نفر از مردم در کشورهای در حال توسعه از سوخت‌های جامد استفاده می‌کنند. مردم این کشورها از امکانات اولیه نظیر برق، سرویس بهداشتی و آب لوله‌کشی در منازل خود محروم بوده و مجبور هستند برای رسیدن به محلی که امکان شارژ گوشی همراه‌شان وجود داشته باشد کیلومترها راه بروند. اکنون یک شرکت تازه‌ تأسیس در آزمایشگاه ملی لارنس-برکلی امریکا به نام پوینت سورس پاور (Point Source Power) سامانه ساده و ارزان ‌قیمتی را با نام VOTO برای شارژ تلفن همراه ابداع کرده است.

این سامانه جدید با استفاده از پیل‌های سوختی اکسید جامد ساخته شده است و انرژی آن از سوزاندن ذغال سنگ، چوب و یا دیگر شکل‌های زیست‌توده شامل فضولات گاو تأمین می‌شود. این سوخت‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته بیشتر برای آشپزی استفاده می‌شوند. طرز کار این شارژ کننده بدین صورت است که قسمت پیل‌سوختی را درون منقل یا اجاق قرار داده و روی آن را با ذغال و یا هر سوخت جامدی پر می‌کنند، سپس آتش را شعله‌ور می کنند تا تمامی سوخت به خاکستر تبدیل شود، مدار تعبیه شده در داخل دسته این پیل‌سوختی به محض رسیدن به دمای 700 تا 800 درجه سانتی‌گراد شارژ می‌شود. به علاوه، دسته این پیل‌سوختی حاوی یک لامپ ال‌ای‌دی است که امکان استفاده از این پیل برای روشنایی را نیز فراهم کرده است و می‌توان با برداشتن آن تلفن همراه را شارژ کرد.

به نوشته نشریه «هیدروژن و پیل سوختی»، این لامپ پس از شارژ کامل حدود 30 ساعت به طور پیوسته روشن می‌ماند و روشنایی آن از لامپ‌های کروسن متداول در آن مناطق بیشتر است. هزینه تهیه این سامانه با وسایل جانبی آن 24 دلار است که البته با در نظر گرفتن عمر مفید سه تا چهار ماهه این سامانه و نیز هزینه 8 تا 12 دلاری هر خانواده برای خرید سوختی نظیر کروسن، این هزینه ظرف دو ماه جبران خواهد شد.
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]گوشی Motorola X در آزمون LTE یکی از اپراتورهای آمریکایی ظاهر شد[/h]






مدت‌هاست که شایعات زیادی پیرامون گوشی X موتورولا وجود دارند و امروز تصویری از این گوشی معروف در سراسر وب پخش شده است. در این تصویر این گوشی در حال آزمایش برای استفاده در شبکه 4G یکی از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا است. به نظر می‌رسد صفحه نمایش این گوشی چیزی در حدود 4.5 تا 4.7 اینچ باشد.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، این گوشی مجهز به صفحه نمایش 4.7 اینچ 720p HD و پردازنده اسنپدراگون ساخت کوالکام با فرکانس 1.7 گیگاهرتزمی‌باشد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی باشد، و تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.2.2 کار کند. البته برخی منابع تایید کرده‌اند که باتری تلفن ایکس از نوع قابل تعویض است.
تمامی این اطلاعات از اپراتور Sprint، همان اپراتوری که این گوشی تحت آن آزموده شده به بیرون درز کرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که موتورولا قصد دارد این گوشی را در تاریخ 10 مردادماه امسال معرفی نماید.
همانطور که قبلا در زومیت خواندید، «دنیس وودسایت» مدیرعامل کمپانی موتورولا اذعان داشت که گوشی ایکس توانایی بالایی در تحلیل شرایط محیطی با استفاده از سنسورهایش داشته باشد. برای مثال هنگامی که کاربر در حال رانندگی با خودرو در جاده است، گوشی با استفاده از اطلاعات GPS، سرعت وسیله نقلیه را به کاربر اعلام می‌کند.
به هر حال آن‌چه که مشخص است این است که موتورولا قصد دارد تا با استفاده از ترفندهای برنامه نویسی و هوش مصنوعی خلاء سخت افزار قدرتمند را در این گوشی پوشش دهد.
هنوز اظهار نظر در مورد این گوشی و توانایی‌هایش زود است. باید تا روز پنج‌شنبه دهم مردادماه صبر کنیم تا ببینیم موتورولا چه چیزهایی در چنته دارد؛ اما این مشخصات فنی اطلاعات اولیه منتشر شده در رابطه با موتورولا ایکس را که به سخت افزار خارق العاده اشاره داشتند نقض می‌کند و احتمالا با یک تلفن معمولی روبرو خواهیم شد.
 

takranservice.ir

عضو جدید
گیره جدید برای نگه داشتن موبایل روی دوچرخه

گیره جدید برای نگه داشتن موبایل روی دوچرخه

گیره جدید برای نگه داشتن موبایل روی دوچرخه




این وسیله که
HandleBand نام دارد یک محصول جدید برای عاشقان دوچرخه سواری و البته تلفن های هوشمند است .این گیره امکان قرارگیری گوشی های هوشمند را بر روی دسته دوچرخه فراهم می سازد.البته به خاطر نوع طراحی ساختار HandleBand شما قادر هستید ان را بر روی هر قسمت توپی شکل نصب نمایید.
شاید بهترین مورد استفاده و کارایی که از قرار گیری گوشی هوشمند روی دسته دوچرخه به عمل می اید استفاده از ویژگی راهبری نقشه های گوگل است.


 

takranservice.ir

عضو جدید
Rideye یک دوربین ویژه با سنسور شتاب سنج برای دوچرخه سواری

Rideye یک دوربین ویژه با سنسور شتاب سنج برای دوچرخه سواری





Rideye یک دوربین ویژه با سنسور شتاب سنج برای دوچرخه سواری طراحی شده است تا در هنگام تصادفات مانند یک جعبه سیاه همه اتفاقات را ضبط نمایید .بنا به گفته وزرات حمل و نقل امریکا بیش از 677 کشته و 40000 زخمی برای دوچرخه سواران گزارش شده است. Rideye یک دوربین کوچک و جمع جور با کیفیت ضبط ویدیو بالا است که بر اساس یک تصادف واقعی در لس انجلس به ذهن طراح آن رسیده است.این وسیله میتواند روی فرمان و زین و حتی کلاه ایمنی دوچرخه سوار نصب و با پیروی از دستورات لمسی شروع به ضبط ویدیو با کیفیت رزولوشن 1,280x720 کند. پس از یکبار شارژ قادر به 24 ساعت استفاده مداوم از ان هستید. برای دیدن یک ویدیو از این وسیله می تونید اینجا کلیک کنید .




 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
دادگاه 290 میلیون دلار به جریمه سامسونگ اضافه کرد

دادگاه 290 میلیون دلار به جریمه سامسونگ اضافه کرد

در جریان موضوعات پیش آمده بین اپل و سامسونگ و آخرین دادگاه آن که مشخص شد شرکت کره‌ای سامسونگ باید بابت کپی‌برداری از تکنولوژی‌های انحصاری اپل مبلغ 1.052 میلیارد دلار غرامت بپردازد طبق رای تجدید نظر قاضی لوسی کوه این رقم به 450 میلیون دلار رسید که به گفته وی رقم اولیه نتیجه محاسبات اشتباه بوده است. بعد از آن هیات منصفه و قاضی جدید به این نتیجه رسیدند که سامسونگ باید مبلغ 589 میلیون دلار به اپل به عنوان غرامت بپردازد، اکنون این مبلغ باز هم افزایش پیدا کرده است و290 میلیون دلار مازاد بر رقم اولیه 598 میلیون دلار و در نهایت 888 میلیون دلار باید توسط سامسونگ به اپل پرداخت شود.
این دادگاه بدون در نظر گرفتن تاثیرات ثانویه کپی برداری سامسونگ به اتمام رسید و در نهایت باید منتظر بمانیم تا رای دادگاه نهایی و نظر قاضی برای اتمام این دادگاه اعلام شود. این درحالی است که چندی پیش ریس جمهور اوباما با ممنوعیت ورود مدل‌هایی از سامسونگ که تکنولوژی و یا اجزایی از آنها از روی اپل دزدیده شده بود موافقت کرد و پس از آن طی حکمی این امکان نیز فراهم شد تا اپل بتواند گوشی‌های دیگری را به لیست گوشی‌های ممنوعه سامسونگ اضافه کند. منبع: Sam Mobile
و gsm.ir
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
پرچمدار بعدی ال جی؛LG G3 با چه مشخصاتی ارائه خواهد شد؟

پرچمدار بعدی ال جی؛LG G3 با چه مشخصاتی ارائه خواهد شد؟

چند ماه قبل ال جی به صورت رسمی صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع IPS با کیفیت 1440×2560 یا همان QHD را معرفی کرد، در آن زمان ال جی هیچ اظهار نظری در مورد اینکه چه زمانی از این صفحه نمایش در گوشی‌های موبایل استفاده می‌کند را بیان نکرد.
به گزارش جی اس ام دیروز خبرگزاری ZDNet کره گزارشی را از یک منبع آگاه ناشناس در مورد گوشی و پرچمدار آینده ال جی منتشر کرده است. این گزارش ادعا می‌کند که گوشی بعدی ال جی، G3 نام دارد و جانشین گوشی موفق G2 به حساب می آید. بر طبق گزارش، G3 در نیمه دوم 2014 ارائه خواهد شد و از صفحه نمایش QHD که در ابتدای خبر از آن صحبت کردیم استفاده می‌شود، اندازه این صفحه نمایش هنوز مشخص نیست، اما دوربین این گوشی 16 مگاپیکسلی و پردازنده آن نیز 8 هسته‌ای خواهد بود که توسط خود ال جی تولید می‌شود.

عکس ال جی جی 2
مدتی قبل ال جی تفاهم نامه‌ای را با شرکت ARM برای استفاده از لایسنس پردازنده‌های سری Cortex-A50 امضا کرد، بنابراین انتظار می‌رود که پردازنده ال جی به این تفاهم نامه مربوط خواهد شد. در حالی که سامسونگ خود را برای تولید نسل بعدی گوشی‌هایش با نام گلکسی اس 5 با صفحه نمایش 5.25 اینچی آماده می‌کند شاید ال جی نیز برای عقب نماندن از رقیب سرسخت خودش یعنی سامسونگ تصمیم بر این موضوع بگیرد که در نیمه اول 2014، G3 را معرفی کند، به هر حال باید منتظر نبرد این غول‌های موبایلی باشیم و ببینیم که کدامیک گوشی بهتری را ارائه و رضایت بیشتری را توسط مشتریان کسب خواهند کرد. منبع: phonearena
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
سونی گوشی مجهز به ویندوزفون معرفی خواهد کرد

سونی گوشی مجهز به ویندوزفون معرفی خواهد کرد

سونی در سال‌های اخیر با اندروید توانسته بازار بزرگی را به دست بیاورد و فروش خوبی را تجربه کند، اما به نظر می‌آید که سونی از این پیشرفت رضایت ندارد و می‌خواهد بازار خود را گسترش دهد. به گزارش جی اس ام The Information در خبری اعلام کرده که سونی می‌خواهد یک سیستم عامل جدید را امتحان کرده و از آن برای گوشی‌های خود استفاده کند. بر اساس این گزارش این غول تکنولوژی می‌خواهد گوشی‌های مجهز به سیستم عامل ویندوزفون را در سال 2014 معرفی کند.
این محصولات ویندوزفونی سونی در نیمه‌های سال 2014 به همراه لاین لپ تاب‌های وایو معرفی خواهند شد. در حال حاضر با اینکه مایکروسافت بخش دیوایس و سرویس نوکیا را خریداری کرده اما هنوز به دنبال یک همکار سخت افزاری خوب برای سیستم عامل ویندوزفون است که سونی می‌تواند یک همکار خوب و مطمئن برای این کمپانی باشد.
منبع: theverge
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
ایسوس پدفون مینی را معرفی کرد

ایسوس پدفون مینی را معرفی کرد

پردازنده اینتل اتم Z2560 با سرعت 1.6 گیگاهرتز اندروید 4.3 به همراه رابط کاربری Zen 8 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی رم 1 گیگابایتی بلوتوث 4 صفحه نمایش 4 اینچی از نوع TFT با کیفیت 800×480 پیکسل برای گوشی صفحه نمایش 7 اینچی از نوع TFT با کیفیت 1280×800 پیکسل برای تبلت دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین دوم 2 مگاپیسکل باتری 1170 میلی آمپری برای گوشی و 2100 میلی آمپری برای تبلت سیم کارت میکرو رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و زرد انداره 124.42×61.44×6.3 برای گوشی و 199.85×119.43×13.91 برای تبلت وزن 116 گرم برای گوشی و 260 گرم برای تبلت

 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1] شارژ تلفن همراه با ساعت مچی خورشیدی

[/h]




محققان دو مدل ساعت خورشیدی طراحی کرده‌اند که با استفاده از یک پنل خورشیدی می‌تواند برای شارژ باتری تلفن همراه مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محققان برای شارژ باتری تلفن همراه در مناطق فاقد برق و بی‌نیازی از باتری‌های خارجی اضافی، ساعت مچی خورشیدی طراحی کرده‌اند که می‌تواند برای شارژ باتری تلفن همراه مورد استفاده قرار بگیرد.


ساعت خورشیدی کربن (Carbon) دارای باتری 800 میلی‌آمپر ساعت (mAh) است که انرژی مورد نیاز برای سه ساعت مکالمه با تلفن همراه را تأمین می‌کند.


ساعت کربن در دو مدل طراحی شده است؛ مدل اول شامل یک ساعت آنالوگ است که انرژی مورد نیاز را با کمک سلول‌های خورشیدی تعبیه شده زیر صفحه، ذخیره‌سازی می‌کند.

در مدل دوم به جای صفحه اصلی ساعت، یک شارژر پنل خورشیدی تعبیه شده است که از این وسیله می‌توان برای شارژ باتری تلفن همراه یا سایر دستگاه‌ها از طریق میکرو یو‌اس‌بی استفاده کرد.

ساعت خورشیدی کربن نیازمند جمع‌آوری بودجه 48 هزار دلاری برای تولید تجاری است.

این محصول تا ماه اوت(مرداد 93) با قیمت‌ 115 دلار برای ساعت خورشیدی و 130 دلار برای شارژر پنل خورشیدی به بازار عرضه خواهد شد.









.
 

designer.Ali

عضو جدید
نقشه و طرح‌های سه‌بعدی از آیفون 6 اپل فاش شدند

نقشه و طرح‌های سه‌بعدی از آیفون 6 اپل فاش شدند



پس از معرفی بخش عمده‌ای از پرچمداران اندرویدی، نوبت به انتشار اطلاعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد پرچمدار بعدی اپل رسیده است که براساس شنیده‌ها قرار است در شهریورماه سال جاری شاهد معرفی رسمی آن باشیم. سال گذشته بیشتر گمانه‌زنی‌ها روی نسخه‌ی پلاستیکی این تلفن‌هوشمند متمرکز بود، اما امسال توجهات به سمت نسخه‌ی بزرگ‌تر آیفون جلب شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت، پیش از این تصاویر شماتیک منتسب به آیفون 6 که حاوی اطلاعاتی در مورد ابعاد نمونه‌هایی از آیفون 6 داشت، منتشر شد. امروز نیز تصاویری منتشر شده که براساس شنیده‌ها توسط یکی از کارکنان Foxconn به بیرون درز پیدا کرده است. پیش از این نیز منتشر شده بود. تصاویر منتشر شده جدید گویای بهره‌گیری نسل جدید آیفون از یک بدنه‌ی باریک در کنار لبه‌هتصاویری منتسب به آیفون در فاکس‌کانای خمیده است. این الگوی طراحی را در محصولات اخیر اپل مشاهده کرده‌ایم.
تصاویر دیگر گویای تصاویر شماتیک این تلفن‌هوشمند بصورت 3D در نرم‌افزار اتوکد هستند. از طرفی تصاویر دیگری نیز فاش شده که گویای وجود قالب‌هایی به منظور ساخت قاب‌های آیفون 6 است. متاسفانه نمی‌توان به روشنی در مورد اندازه‌ی آیفون 6 براساس تصاویر منتشر شده اظهار نظر کرد، چراکه تصاویر هیچ‌یک دربردارنده‌ی اطلاعات گویایی نیستند. همچنین تصاویر مربوط به قالب این تلفن‌هوشمند نیز دربردارنده‌ی جزئیات مناسبی برای محاسبه‌ی ابعاد نیستند. تنها نکته‌ای که می‌توان به آن استناد کرد، تعلق تصاویر به فاکس‌کان است.
همانطور که در زومیت خواندید، مینگ-چی‌کو، یکی از تحلیل‌گران موسسه‌ی KGI، پیش‌بینی کرده است که اواخر سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی 4.7 اینچی آیفون خواهیم بود. وی همچنین پیش‌بینی کرده است که در تعطیلات سال نوی میلادی جدید نیز اپل فبلت خود یا به بیان بهتر آیفون 5.5 اینچی را روانه بازار خواهد نمود.
 

designer.Ali

عضو جدید
هدیه امروز: برنامه‌ای کوچک برای مدیریت دستگاه‌های اپلی شما

هدیه امروز: برنامه‌ای کوچک برای مدیریت دستگاه‌های اپلی شما

به گزارش سافت‌گذر ؛ هر کس یک روز در عمرش با یکی از محصولات اپل کار کرده باشد، می‌داند که این دستگاه‌ها اصلاً ارتباط خوبی با رایانه‌های شخصی ندارند. کابل آیفون به جز شارژ، فایده‌های انگشت‌شماری دارد. همه این‌ها به خاطر محدودیت‌هایی است که برنامه ایتونز به عنوان رابط این دستگاه‌ها با رایانه دارد.



برنامه iDevice Manager به شما امکان مشاهده فایل‌های داخلی آیفون، آیپاد و آیپد را می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید به راحتی و از طریق یک کابل یواس‌بی فایل‌های مورد نظر خود را به هر کجای حافظه دستگاه که می‌خواهید انتقال دهید، صرف‌نظر از این‌که فایل چه فرمتی دارد و آیا دستگاه شما می‌تواند این فرمت را اجرا کند یا نه.

با این قابلیت نه تنها دستگاه شما به یک درایو قابل حمله تبدیل می‌شود، بلکه به سادگی، بدون نیاز به برنامه آیتونز و بدون محدودیت‌های این برنامه می‌توانید تصاویر، ایمیل‌ها، پیامک‌ها، ویدیوها و هر نوع فایل دیگری را که می‌خواهید بین رایانه و دستگاه اپلی خود جابه‌جا کنید.



همین قابلیت کپی آسان برای ویدیوها، موزیک‌ها و رینگتون‌های دستگاه هم وجود دارد. یکی از ویژگی‌های برنامه iDevice Manager قابلیت ساختن رینگتون‌های شخصی‌سازی شده برای آیفون است. با استفاده از ویرایشگر رینگتون این برنامه می‌توانید به آسانی فایل‌های با پسوند MP3 ، WAV ، AIFF و یا M4A بسازید و از آن‌ها به عنوان رینگتون آیفون خود استفاده کنید. این برنامه به شما این قدرت را می‌دهد تا حتی در میلی‌ثانیه‌های رینگتون گوشی خود دست ببرید و آن‌ها را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید.

دانلود برنامه iDevice Manager با حجم 3.9 مگابایت
 

designer.Ali

عضو جدید
موتورولا Moto X+1 با طراحی منحصر به فرد عرضه می شود

موتورولا Moto X+1 با طراحی منحصر به فرد عرضه می شود

مدتی پیش مطلع شدیم گوشی جدید موتورولا به عنوان جانشین Moto X، اواخر تابستان عرضه خواهد شد. همچنین حدس می زنیم نام این گوشی جدید Moto X+1 باشد. حال evleaks مشهور اطلاعاتی درباره ی طراحی بدنه ی این گوشی منتشر کرده که اگر صحت داشته باشند، با طراحی های بی نظیری روبرو هستیم.


به گزارش سافت گذر، Moto X+1 با حدود 25 مدل قاب پشتی عرضه می شود. و عجیب تر اینکه موارد چرمی و چوبی نیز جزء آن هستند.

قاب های چوبی این گوشی شامل چوب درخت های ساج، بامبو، ابنوس و بلسان می باشند. همچنین چند مدل قاب چرمی با رنگ های مشکی، قرمز، خاکستری و آبی قابل انتخاب اند.

اما قاب های پلاستیکی Moto X+1 تنوع رنگ بیشتری دارند که شامل رنگ های گرم (قرمز، نارنجی، لیمویی، قرمز سیر، نیلی، آلبالویی و تمشکی)؛ رنگ های خنثی (نوک مدادی، بنفش، دودی، مشکی و سفید) و رنگ های سرد (آبی، زنگاری، زیتونی، آبی پررنگ و سبز سیر) می باشد.

البته هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی در دست نیست. حتی نمی دانیم آیا با یک پرچمدار گران قیمت روبرو هستیم یا یک گوشی مناسب با مناسب ...

اوایل امسال، گوگل موتورولا را به Lenovo واگذار کرد. البته هنوز این معامله به اتمام نرسیده است. با این حال مطمئناً Lenovo نقش مؤثری در فروش جهانی Moto X+1 داشته باشد. همان طور که می دانید Moto X به صورت جهانی عرضه نشد.
 

shs1366

عضو جدید
[h=1]اسمارت فونی با چند سیستم عامل توسط آلکاتل[/h] اسمارت فونی با چند سیستم عامل توسط آلکاتل : سال جدید آغاز شده است و از همین روز های آغازین، خبر های جالبی به دستمان می رسد. نمایشگاه CES از ششم تا نهم ژانویه برگزار خواهد شد و شرکت کننده ها هر کدام از آخرین تکنولوژی ها و محصولات شان صحبت می کنند. برخی دیگر از شرکت های بزرگ نیز سکوتی اسرار آمیز پیشه کرده اند تا بر جذابیت محصولات شان بیافزایند.
یکی از شرکت هایی که قبل از نمایشگاه نشانه های محصولاتش را برملا کرده است، آلکاتل می باشد. طبق خبری که همین امروز منتشر شد، این شرکت یک اسمارت فون ارزان قیمت وارد بازار خواهد کرد که می تواند سه سیستم عامل متفاوت داشته باشد.
این اسمارت فون نسخه به روز شده PIXI خواهد بود. نامی که آلکاتل برای روش خود انتخاب کرده ” OS-اگنوستیک ” است. منظور از این عبارت این است که می توانید یکی از سه سیستم عامل فایرفاکس، ویندوز فون، و اندروید را در آن نصب کنید.

هنوز دقیقا نمی دانیم کاربرد دقیق این مفهوم چگونه خواهد بود و آیا اصلا کار خواهد کرد یا نه؟ تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، صبر کردن است.
اسمارت فون های PIXI 3 در چهار سایز مختلف وارد بازار خواهند شد – ۳.۵ اینچ، ۴ اینچ، و ۴.۵ اینچ. همه این مدل ها به جز مدل کوچک تر از نسل چهارم اینترنت همراه پشتیبانی خواهند کرد.
با توجه به خبر های منتشر شده مطمئنا همه برند های برتر دنیای تکنولوژی در صدد هستند با تمامی قوا در این نمایشگاه حضور داشته باشند ، با این وجود مطمئنا جنگی تمام عیار در این حوزه بین برند های مختلف شروع خواهد شد. پیشنهاد میکنم با ما باشید در روز های شروع این نمایشگاه تا بهترین تکنولوژی های جدید را شاهد باشید.
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
تلفن های همراه هوشمند مورد علاقه کاربران را بشناسیم

تلفن های همراه هوشمند مورد علاقه کاربران را بشناسیم

در جستجوی خبر مناسبی در دنیای این روزهای تلفن های همراه هوشمند بودیم که با نظر سنجی روزانه میزان علاقه مندی کاربران در خصوص برترین تلفن های همراه هوشمند این روزهای بازار در سایت GsmArena شدیم.بدون شک شناسایی برترین ها از نگاه سایر کابران در میان مدل های حرفه ای و بروز تلفن همراه کمپانی های مختلف برای کابران فارسی زبان نیز خالی از لطف نخواهد بود در ادامه ۱۰ تلفن همراه برتر با رنکینگ آنها تا تاریخ ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۴ برابر با ۳۱ ماه مارچ سال ۲۰۱۵ میلادی را از نظر خواهید گذراند: ۱٫ رتبه اول توجهات کاربران به Samsung Galaxy S6 اختصاص دارد، این مدل که گمانه زنی ها از ورود این مدل در فروردین ماه خبر می دهند، آخرین پرچمدار سامسونگ است که بسیاری از نگاه ها را به سمت خود جلب نموده است، کاربران زیادی در ایران نیز منتظر قیمت گزاری این مدل در تهران هستند که در خبر های بعدی قیمت نهایی آن در بازار ایران را در همین وبلاگ منتشر خواهیم نمود. میزان کلیک: ۱۹۵,۸۴۸
سامسونگ Galaxy S6
2. رتبه دوم توجهات را Galaxy Grand Prime به خود اختصاص داده است. این مدل که با قیمت ایده آل پانصد هزار تومانی خود مشخصات فنی و عملکرد فوق العاده ای را به همراه دارد. توانسته است بازار فروش خوبی را به خود اختصاص دهد و در رنج قیمتی اقتصادی گزینه اول بسیاری از کاربران باشد. میزان کلیک: ۷۲,۸۷۹
سامسونگ گالکسی گرند پرایم
۳٫ سومین رتبه را Samsung Galaxy A7 بدست آورده است. رنج قیمتی یک میلیون سیصد هزار تومان میزان کلیک: ۶۵,۸۱۶
سامسونگ گالکسی A7
4. Samsung Galaxy S6 Edge میزان کلیک: ۶۳,۴۶۵
Samsung Galaxy S6 Edge
5. Samsung Galaxy E7 رنج قیمتی نهصد هزار تومان میزان کلیک: ۶۲,۹۷۶
سامسونگ گالکسی E7
6. رتبه ششم Samsung Galaxy A5 میزان کلیک: ۶۱,۳۰۴
سامسونگ گالکسی A5
7. رتبه هفتم توجهات به Apple iPhone 6 اختصاص دارد. رنج قیمتی در بازار ایرانمیزان کلیک: ۵۸,۸۹۲
اپل آیفون ۶
۸٫ رتبه هشتم به مدلی از ایسوس اختصاص دارد Asus Zenfone 5میزان کلیک: ۵۳,۸۲۴۹٫ رتبه نهم توجهات به Samsung Galaxy S5 میزان کلیک: ۵۳,۵۱۴
سامسونگ Galaxy S5
10. اخرین مدل در میان ده تلفن همراه هوشمند که بیشتر مورد توجه کاربران بوده است Samsung Galaxy NOTE 4است. میزان کلیک: ۴۹,۴۶۶
سامسونگ گالکسی نوت ۴
 

HaMiD.TcI

مدیر تالار موبایل متخصص سیستم عامل Apple
مدیر تالار
تازه یادم افتاد که خبر رو بزارم
دعوت شدم به مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 6 حدود یکی دو هفته ی پیش از طرف مایکروتل که تونستم با گوشی کاملا" کار کنم و تمام نکات ریزش رو ببینم و از نزدیک لمس کنم

سامسونگ گلکسی نوت Edge

و پرچمدار جدید سامسونگ, سامسونگ گلکسی اس 6


با بی میلی تمام گوشی رو برانداز کردم و تنها چیزی که توی مراسم به اون بزرگی و پر هزینه ای توجهمو جلب کرد:
:surprised::eek::D لپتاپ اپل بین تموم این سامسونگ ها داشت خودنمایی میکرد!

به امید پیشرفت روز افزون
 

HaMiD.TcI

مدیر تالار موبایل متخصص سیستم عامل Apple
مدیر تالار


وقتی آیفون عزیزم دیس برنج (از این پیرکس ها )افتاد روشو شکوندش وبلافاصله جانشین جدیدش رونمایی شد :d
 

Similar threads

بالا