تاثیر نور؛ از عکس‌های فوری تا عکس‌های حرفه‌ای

saba2810

اخراجی موقت



سال 2011 | 288 صفحه | ISBN: 9780321741295 | 19,32 MB





توضیحات: درصورتی که یک DSLR شگفت‌انگیز جدید خریداری نموده‌اید، نیاز به کتابی فراتر از کتابچه راهنمای دوربین برای آموزش چگونگی ایجاد عکس‌های حرفه‌ای خواهید داشت که با درکی از مبانی و اصول عکاسی حرفه‌ای آغاز می‌شود.
عکاس مشهور، Jeff Revell در کتاب “تاثیر نور؛ از عکس‌های فوری تا عکس‌های حرفه‌ای” نوشتار خود را با تشریح اصول اولیه نور، شامل قوانین و چگونگی دیدن آن، آغاز می‌نماید.

ه‌منظور نفوذ این درک جدید از نور در عکاسی، Jeff Revell خواننده کتاب خود را متوجه یکی از مهمترین اصول عکاسی – یعنی مثلث تاثیر نور، شامل سرعت شاتر، دیافراگم و ISO – می‌نماید. یادگیری به‌کار گرفتن این سه عنصر با هم، دروازه‌ای به کنترل فنی و خلاق عکاسی است.
این کتاب تمامی ویژگی‌های کلیدی دوربین را که مرتبط با تاثیر نور بوده و باعث تغییر در آن می‌شوند (صرف‌نظر از نوع DSLR) ازجمله حالت اولویت دیافراگم، حالت اولویت شاتر، و جبران نوردهی، تحت پوشش قرار می‌دهد.
درطول دوره آموزشی این کتاب، خواننده درکی از تاثیر نور را برای شرایط متفاوت بسیاری همچون عکاسی از چهره، عکس از حالت‌های عملی، مناظر و غیره بدست می‌آورد. این کتاب مصور به عکس‌های بزرگ و پویا بوده و به خواننده خود چگونگی تنظیمات عکاسی را می آموزد؛ به‌گونه‌ای که عکاس بتواند با هر بار عکس گرفتن توسط دوربین به تصویر دلخواه خود برسد.




دانلود کتاب های عکاسی
منبع :بر بال های کتاب


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مطالعه، اندیشیدن با ذهن دیگری است. "آرتور شوپنهاور"
هرچه بیشتر کتاب بخوانید، بیشتر از زندگی حقیقی برخوردار خواهید شد. "فرانسوا ولتر"
کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند: کتابهایی که می‌خوانید و انسانهایی که ملاقات می‌کنید. "مک لوهان"
 

Similar threads

بالا