تاثیرانرژی سنگها بر مردان زنان و کودکان

صبا68

عضو جدید
کاربر ممتاز
سنگهای شفا بخش برای مردان
- - - - - - - - - - - - -
الماس

الماس یا « سلطان سنگها » باعث تقویت انرژیهای درونی فرد می شود و تردید و دو دلی و بی ثباتی او را از بین می برد. هرچه
كیفیت این الماس بهتر باشد اثر آن بیشتر است. الماس باعث تحرك و شادابی شخص می شود و عزت نفس او را افزایش میدهد

حجر سیلان

حجر سیلان یا « سنگ نیروی جنسی » تقویت كننده نیروی جنسی و قوای جسمانی است. هنگامی كه در جریان زندگی روزمره دچار خستگی و محرومیت و بی مهری قرار می گیریدحجر سیلان می تواند قوای تحلیل رفته را به شما بازگرداندو به شما روحیه و نشاط ببخشد.
حجر سیلان همچنین تقویت كننده قوای جنسی است


لعل بنفش

لعل بنفش یا « سنگ شفابخش اساسی » یكی از مهمترین سنگهای شفابخشی است كه قدرت پاك كنندگی و تصفیه نفس را
دارد و همه انرژی های منفی را از وجود مرد بیرون می راند. برای دور كردن نیروهای منفی از وجود خویش ، می توانید چند تكه سنگ لعل بنفش را در خانه یا دفتر كار خود
نگهداری كنید. اگر از نگرانی و اضطراب رنج می برید یا مشكل تنفسی دارید چند تكه
كوچك از این سنگ را در جیب پیراهن خود بگذارید تا نزدیك سینه تان باشد. لعل بنفش
همچنین برای درمان میگرن و دردهای مفاصل مفید است

.................................................. .........

سنگهای شفا بخش برای زنان
- - - - - - - - - - - -

اشك سرخپوست

اشك سرخپوست یا « سنگ غم » كمك می كند كه اشكهای شخص از چشمان او جاری شود و همه موانعی را كه فرد را از
تجربه غم و اندوه سنگین باز می دارد ازمیان بر می دارد. این سنگ همه عقده های فرو خفته را بیدار می كند و باعث سبك شدن روح شخص می شود. این سنگ سپس غم و اندوه شخص را از او می گیرد و تغییر رنگ می دهد و تیره می شود


لعل بنفش

لعل بنفش یا «* سنگ شفا دهنده »* بدبینی و منفی گرایی را از وجود فرد دور می كند و به او صفا و پاكی می بخشد. این سنگ
احساس حقارت و خودكم بینی را در فرد از بین می برد و به او یك چشم انداز معنوی می بخشد. آرامش و صبر را در شخص
افزایش می دهد و قلب را سبك می كند


كهربا

كهربا یا « سنگ آرامش دهنده » نوعی كریستال است كه به اعصاب شخص آرامش می بخشد. انرژی های منفی را از فرد دور
می كند و او را تشویق می كند كه زندگی را زیاد سخت نگیرد.این سنگ همچنین در
طی مراقبتهای بعد از عمل جراحی میتواند آرامش دهنده هیجانات و عواطف باشد

.................................................. .........

سنگهای شفا بخش برای کودکان
- - - - - - - - - - - - -
چشم ببر

سنگ « چشم ببر » با لایه های نازك قرمز رنگی كه در آن وجود دارد هنگامی كه به سمت جلو و عقب تكان داده می شود نور را در مسیر معینی منعكس می كند و به نظر می رسد چشم یك ببر به شما خیره شده است! اجازه دهید كودكتان نیروی این سنگ را كشف كند . این سنگ برای بچه هایی كه از نظر روحی سركوب شده اند بسیار خوب است و قوای روحی – روانی آنها را تقویت

می كند.


سنگ لاجورد

سنگ لاجورد یا « سنگ موازنه روحی » یك متعادل كننده باور نكردنی برای كودكانی است كه قابلیتهای روانی فوق العاده ای را از همان دوران اولیه زندگی خود نشان می دهند. رنگ آبی تیره این سنگ باعث تحریك هوشیاری و خودآگاهی و پالایش بصیرت معنوی در كودك می شود. سنگ لاجورد زمینه را برای قبول خود و پذیرش نعمت هایی كه به او ارزانی شده است آماده می كند و به كودك كمك می كند كه به آگاهی معنوی برسد. این سنگ دارای قدرت های محافظ است و همه حسهای روحی - روانی را تحریك می كند و از همین رو بسیار ارزشمند است​
 

صبا68

عضو جدید
کاربر ممتاز
اره بازار پر سنگهای تقلبی و چینی شده
در ضمن سنکهای که تراش نخورده باشن انرژی بیشتری ازاد میکنن
 

صبا68

عضو جدید
کاربر ممتاز
سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد

سنگهای ماههای شما
فروردین (الماس) اعتماد به نفس. احساس شکست ناپذیری. تصفیه کننده. اثر مثبت روی کارکرد کلیه و مثانه. کارایی و قدرت سنگهای دیگر را افزایش می دهد. افرودن ان به هر سنگی مفید است برای هر ماهی.

اردیبهشت(زمرد) تعادل روح و جسم. اثر روی تیرویید و تصلب شرایین. بهبود بیماری پارکینسون یا صرع. فشار خون و بیماری قلبی را کنترل می کند. برای بچه های کوچک که تب می کنند. افزایش ادراکات شهودی. تاثیر در ایجاد نبوغ. ایجاد تمرکز سریع در یوگی ها و کسانی که مدیتیشن می کنند.

خرداد (مروارید) داروی جادویی. اثر مثبت روی اعصاب و کلیه و عضلات. بیماریهای ناشی از کمبود کلسیم را بر طرف می سازد. افزایش نیروی حیات. ضد اضطراب. عمل بهتر قوه ابتکار. خلاقیت.

تیر(گارنت) تیره شبیه یاقوت قرمز. حامی مسافرینی که با کشتی سفر می کنند. استحکام دیواره های سرخرگ. تقویت چشم. درمان سرطان در مراحل اولیه. اثرات بیشتر در میان زنان نمایان می شود. بهبود بیماریهای زنانگی. اثر مثبت بر اختلالات قاعدگی.

مرداد(پریدوت و اونیکس) اونیکس شبیه عقیق. سیاه رنگ. درمان اعتیاد. ایجاد اعتماد به نفس و دلگرمی (جلوگیری از اعتیاد). روی سیاهرگها و مفاصل (بیماری نقرس) اثر مثبت. موجب ازدیاد هماهنگی روحی انسان می شود.

شهریور (یاقوت کبود) شفابخش. اثر روی سلولهای پوست. مو. ناخن. جلوگیری از ریش مو. سیستم عصبی را بهبود می بخشد. درد را کاهش می دهد. اثر مثبت روی روماتیسم و نقرس. درمان سرگیجه. جلوگیری از خونریزی زخم.

مهر(مونستون و اپال (OPAL) مونستون (سفید مایل به آبی. مایل به سبز. مایل به صورتی) اثر مثبت روی اختلالات هورمونی. افزایش شیر مادر. درمان تیرویید. از بین بردن موانع احساسی. اپال از خانواده عقیق است و در کشور استرالیا به دست می اید. اثر روی التهابات روده و معده. اثر روی جریان خون. معروف به طلسم خوشبختی. در قدیم افراد افسرده به اپال سیاه نگاه می کردند.

ابان (سیترین و یاقوت قرمز) یاقوت قرمز برای بیماریهای ویروسی و اپیدمی. درمان تب. از بین برنده بیحسی و رخوت. جلوگیری از زایمان زودرس. افزایش ایمنی بدن. باعث رهایی از وابستگی های روانی. در قدیم به زوجهای جوان توصیه می شده برای وفای بیشتر به شریک زندگی به گردن بیاویزند.

اذر (فیروزه) معروف به سنگ حامی. در اروپا خلبانان و مهمانداران برای ایمنی در سفر از فیروزه استفاده می کنند . چون این سنگ از سقوط جلوگیری می کند. اثر مثبت روی عملکرد نادرست کبد. قدرت و سوی چشم را زیاد می کند. ضد افسردگی. نشاط اور. التهابات پوستی را فرومی نشاند.

دی. متولدین دی سنگ مخصوص به خود ندارند و تمام سنگها برایشان مفیدند.

بهمن (اماتیستAMATIST) سنگ کریستال بنفش. پایان اضطراب. ضد اضطراب و کابوس. مفید برای بدخوابی. ایجاد ارامش.

اسفند(مرجان) از قرمز پررنگ تا گل بهی. منشا کلسیم. روی بیماریهای استخوانها بخصوص راشیتیسم اثر مثبت دارد. مفید برای استحکام دندانها. تقویت انعطاف پذیری. وفق دادن با محیط

 

ehsan_l

عضو جدید
اردیبهشت(زمرد) تعادل روح و جسم. اثر روی تیرویید و تصلب شرایین. بهبود بیماری پارکینسون یا صرع. فشار خون و بیماری قلبی را کنترل می کند. برای بچه های کوچک که تب می کنند. افزایش ادراکات شهودی. تاثیر در ایجاد نبوغ. ایجاد تمرکز سریع در یوگی ها و کسانی که مدیتیشن می کنند.
واقعا
حالا زمرد از کجا بیارم خیلی گرونه! هه هه

 

*باران*

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینا خرافه های دنیای متمدنه!!
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من به انرژی سنگها اعتقاد دارم.
سنگ ماه من( اردیبهشت) هست که خواصی رو که دوستمون گفتند داره.
باید بگم بهترین زمرد ، زمرد یکی از کشورهای آمریکای لاتین هست که کمی گرون هست، متاسفانه اسمش همین الان یادم رفت و هر چی فکر کردم یاادم نیومد.
بعد از اون میتونیم به زمرد انگلستان و سپس زمرد هند و افغانستان و غیره اشاره کنیم.
 

t#h

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من چندتا سنگ خریدم,یعنی برا ماه تولدم هست ولی الماس نیست ,اونی که می فروخت از روی کتاب می گفت.رنگهاشونم بنفش و سبز و سفید هست.
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من چندتا سنگ خریدم,یعنی برا ماه تولدم هست ولی الماس نیست ,اونی که می فروخت از روی کتاب می گفت.رنگهاشونم بنفش و سبز و سفید هست.
سفید میتونه دُر باشه
بنفش میتونه لعل باشه
سبز هم زیاد داریم از جمله زمرد که گرونه و عقیق سبز هم داریم و ...
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فکر کنم عقیق سبز باشه.
عقسق رنگهای متفاوتی داره
از جمله قرمز، نارنجی، زرد، سبز ووو
معروفترین عقیق عقیق یمن هست که خیلی خیلی گرونه
حتی انگشترهای میلیونی عقیق یمن هم پیدا میشه
تا اونجایی که من میدونم ر چی عقیق شفاف تر باشه، بهتره
در دین مبین اسلام هم بسیار به استفاده ی مؤمن از انگشتر عقیق توصیه شدهف مخصوصا در سر نماز
 

alborz_3000

اخراجی موقت
منم زیاد اعتقاد ندارم به این چیزا، ولی سنگ مردادیا رو که خوندم، منظور این بود که مردادیا همه معتادن؟؟؟؟؟؟:Dبخدا سیگارم نمیکشم
 

صبا68

عضو جدید
کاربر ممتاز
نحوه تاثیرگذاری سنگها

نحوه تاثیرگذاری سنگها

سنگها به علت ساختار درونی و مواد تشکیل دهنده ان و نیز پرتوهای نوری که از انها متصاعد می شود و نوع انرژیهای خاص خود دارای هاله انرژی قوی می باشند و انرژی ان از طریق هاله ا نسان جذب چاکراهای مختلف بدن می شود .سنگها بر اساس طیف رنگی روی چاکرای دارای همان طیف تاثیر خواهد گذاشت بنا بر این سنگها دو نوع تاثیر بر انسان دارند تاثیرات جسمی و فیزیکی و تاثیرات روحی و روانی.
چاکرا ها همان مراکز انرژی در بدن هستند که در سراسر بدن پراکنده می باشند کسانی قادرند انرژی سنگها را احساس کنند که چاکراهای فعال دارند هر چه چاکرا باز تر باشد حوزه انرژی شخص گسترده تر شده و احساس قوی تری نسبت به انرژیهای مختلف پیدا می کند.

 

صبا68

عضو جدید
کاربر ممتاز
چگونه از سنگ استفاده کنیم؟

به دو طریق می توان از سنگها جهت تنظیم چاکرا استفاده کرد
1 . استفاده از سنگ همراه
2 . قرار دادن مستقیم سنگ بر روی چاکرا ها
روش اول
حداقل وزن سنگ باید 2.5 قیراط باشد
به صورت گردنبند با پوست بدن در تماس باشد
هر هفت روز یک بار پاکسازی شود
استفاده از سنگ همراه شخصی است
فلزاتی به جز طلا و نقره با سنگ استفاده نشود
در موقع استحمام استفاده نشود

پاکسازی سنگ همراه


منظوراز پاکسازی سنگ دفع انرژی های منفیست که جذب نموده است و بازگرداندن مجدد انرژی اولیه به آن به وسیله نیروهای طبیعت است.

برای سنگی که تازه خریداری شده است کافیست چند دقیقه با دست خود زیرآب سرد شستشو دهید و بعد از استفاده هر هفته 2 ساعت داخل آب نمک قرار داده و بعد از ان حدود 3 ساعت مقابل نور افتاب شارژ کنید این ساده ترین روشی است که می توانید استفاده کنید
روشهای دیگری که می شود پاکسازی کرد به این ترتیب که با نور مهتاب و با اب باران و اب رودخانه و چشمه با دود عود و سنگ خوشه ای کریستال و خاک و غیره.....

روشهای انتخاب سنگ همراه

انتخاب سنگ بر اساس خواص درمانی
یعنی بر ای درمان عارضه و مشکل خاصی که از نظرجسمی و یا روحی روانی دارید می توانیداز سنگ مربوط به درمان ان ناراحتی را استفاده کنید
انتخاب سنگ بر اساس ماه تولد
متولدین هر ماه تحت تاثیر یکی از سیارات دوازده گانه قرار دارند سنگهای تولد برای عوارض مشترک بین متولدین ماه بسیار مناسب می باشند
انتخاب سنگ بر اساس هاله
اگر هاله انرژی سنگی با هاله انرژی فرد هماهنگی داشته باشد این سنگ با فرد ارتباط حسی بر قرار می کند .برای استفاده از این روش باید به حسی که از دیدن یک سنگ در بین سنگهای دیگر به شما دست می دهد توجه و اعتماد کنید و این موضوع ربطی به زیبایی و اندازه سنگ ندارد
لازم به یادآوریست که خواص سنگها ارتباطی به اعتقاد و تلقین ندارد


 

shanim

عضو جدید
کاربر ممتاز
مجددا میگم من به هیچ چیز اعتقاد ندارم
ولی‌ یاد گرفتم به اعتقاد دیگران احترام بذارم
 

abu_72

عضو جدید
کاربر ممتاز

توي علم ژئو فيزيك و كاني شناسي ثابت شده كه كاني ها خاصيت درماني دارند و انرژي زا هستند


برخي از كاني ها به علت تبلور خاص ، انرژي رو متمركز ميكنند (اينكه ديگه خيلي ساده است بايد دوستان عزيز متوجه بشوند )
 

shad.d

عضو جدید
وااای خیلی دوست دارم سنگارو .بهشون اعتقاد دارم مخصوصا از اون موقع که استاد خوبم دکتر فرهنگ تایید کردشوون مرسی دوستم بابت تاپیک خوبت;)
 

roza321rose

عضو جدید

توي علم ژئو فيزيك و كاني شناسي ثابت شده كه كاني ها خاصيت درماني دارند و انرژي زا هستند


برخي از كاني ها به علت تبلور خاص ، انرژي رو متمركز ميكنند (اينكه ديگه خيلي ساده است بايد دوستان عزيز متوجه بشوند )

ای جان
ماشاالله از همه چی سر در می آری(همشهری)
 

نرگسیا

عضو جدید
من همینجوری اشکم دم مشکمه

اگه اشک سرخپوست بخرم دیگه واویلااااااااااااا

ولی یه دستبند دارم که 5 تا از سنگ های ماهم داخلشه خیلی انرژی میده
 

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاَثیر سنگها بر بدن


[FONT=arial,helvetica,sans-serif]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]تاثیر سنگ ها بر بدن انسان و كسب انرژی های مثبت و تامینانرژی های از دست داده شده[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]

[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]سنگها به علت ساختار درونی و مواد تشکیل دهنده ان و نیزپرتوهای نوری که از انها متصاعد می شود و نوع انرژیهای خاص خود دارای هاله انرژی قوی می باشند و انرژی ان ازطریق هاله انسان جذب چاکراهای مختلف بدن می شود .[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]سنگها براساس طیف رنگی روی چاکرای دارای همان طیف تاثیر خواهد گذاشت بنا بر این سنگها دو نوع تاثیر بر انسان دارند تاثیرات جسمی و فیزیکی و تاثیرات روحی و روانی.[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] چاکرا ها همان مراکز انرژی در بدن هستند که در سراسر بدنپراکنده می باشند طبق دست نوشته های قدیمی 88000 چاكرا در بدن هر یك از ما وجود دارد و به ندرت می توان نقطه أی در بدن انسان پیدا كرد كه در برابر دریافت و انتقال یا تغییر دادن انرژی ها حساس نباشد.[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] اما هفت چاکرا ی مهم درجلو وپشت بدن وجود دارد که به بصورت عمودی از پایین تا بالای سر انسان در طول ستون فقرات قرار گرفته اند.[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]
[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]آیا چاکرا فقط مربوط به جسم فیزیکی ماست؟[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] چاکرا هاهمچون پلی میان بدن فیزیکی و بدن نامرعی عمل می کننداگر چاکرا یی بسته و یا تنظیم نباشدانرژی که در سراسر بدن باید در گردش باشد در قسمتی از بدن مسدود شده و ما از نظر روانی و فیزیکی احساس ناراحتی می کنیم این نکته در موردچاکراهای پا یین بدن اهمیت بیشتری دارد.[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]آیا انرژی سنگها قابل احساس هستند؟[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] کسانی قادرند انرژی سنگها را احساس کنند که چاکراهای فعال دارند هر چه چاکرا باز تر باشد حوزه انرژی شخص گسترده تر شده و احساس قوی تری نسبت به انرژیهای مختلف پیدا می کند.[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]چگونه از سنگ استفاده کنیم؟[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]به دو طریق می توان از سنگها جهت تنظیم چاکرا استفاده کرد[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] 1 . استفاده از سنگ همراه[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] 2 . قرار دادن مستقیم سنگ بر روی چاکرا ها[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] روش اول[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] حداقل وزن سنگ باید 2.5 قیراط باشد به صورت گردنبند با پوست بدن در تماس باشد .[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] هر هفت روز یک بار پاکسازی شود .[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] استفاده از سنگ همراه شخصی است .[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] فلزاتی به جز طلا و نقره با سنگ استفاده نشود .[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] در موقع استحمام استفاده نشود
[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif][/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif].[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] پاکسازی سنگ همراه[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] منظوراز پاکسازی سنگ دفع انرژی های منفیست که جذب نموده است و بازگرداندن مجدد انرژی اولیه به آن به وسیله نیروهای طبیعت است.[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]برای سنگی که تازه خریداری شده است کافیست چند دقیقه با دست خود زیرآب سرد شستشو دهید و بعد از استفاده هر هفته 2 ساعتداخل آب نمک قرار داده و بعد از ان حدود 3 ساعت مقابل نور آفتاب شارژ کنید این ساده ترین روشی است که می توانید استفاده کنید.[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif]
[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif] روشهای دیگری که می شود پاکسازی کرد به این ترتیب که با نورمهتاب و با اب باران و اب رودخانه و چشمه با دود عود و سنگ خوشه ای کریستال و خاک و غیره..... روشهای انتخاب سنگ همراه انتخاب سنگ بر اساس خواص درمانی یعنی بر ای درمان عارضه و مشکل خاصی که از نظرجسمی و یا روحی روانی دارید می توانیداز سنگ مربوط به درمان ان ناراحتی را استفاده کنید .[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] انتخاب سنگ بر اساس ماه تولد[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] متولدین هر ماه تحت تاثیر یکی از سیارات دوازده گانه قرار دارند سنگهای تولد برای عوارض مشترک بین متولدین ماه بسیار مناسب می باشند .[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] انتخاب سنگ بر اساس هاله[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] اگر هاله انرژی سنگی با هاله انرژی فرد هماهنگی داشته باشد این سنگ با فرد ارتباط حسی بر قرار می کند .برای استفاده از اینروش باید به حسی که ازدیدن یک سنگ در بین سنگهای دیگر به شما دست می دهد توجه و اعتماد کنید و این موضوع ربطی به زیبایی و اندازه سنگ ندارد .[/FONT]
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]http://ka11.blogfa.com/post-21.aspx[/FONT]
[/FONT]
 

shanim

عضو جدید
کاربر ممتاز
به هیچی؟هیچی ؟
راستی اواتارت خیلی ترسناکه

به هیچی هیچی هم که نه ! اعتقاد یه چیز درونیه هر کس خودش میدونه به چی اعتقاد داره واسه جار زدن نیست

در ضمن این آواتار هم اصلا ترسناک نیست
یک موجود فرا زمینی از سیاره پاندورا که دوست نداره آدم ها سیارش رو تسخیر کنن
 

Similar threads

بالا