تاثير مصرف آلو سياه بر سلامتي- فقط خانم ها بخوانند!

hrezaee2012

عضو جدید
تاثير مصرف آلو سياه بر سلامتي- فقط خانم ها بخوانند!
نوعي آلو (آلو سياه) نويد دهنده افزايش ضريب سلامت زنان و به ويژه ساختار استخواني آنها پس از دوران يائسگي است. پروفسور ارجمندي محققسرشناس ايراني دانشگاه فلوريداي آمريكاست كه پس از سالها تحقيق و پژوهش درباره تاثيرات اين ميوه ارزشمند در آستانه ارايه فرمولي جديد و موثر براي كمك به زنان مستعد ابتلا به پوكي و مشكلات استخواني است.
به گزارش مهر، پوكي استخوان بيماري همه گيري است كه به تنهايي در آمريكا ۱۰ ميليون را مبتلا كرده است و مهمتر آن است كه ۸۰ درصد اين جمعيت در معرض خطر را زنان تشكيل مي دهند.
در كنار مصرف داروهاي مختلف، تغذيه مي تواند نقش مهمي در سلامت استخوانها و جلوگيري از ابتلا به پوكي استخوان ايجاد كند. اين ماموريت علمي و تحقيقاتي است كه پروفسور ارجمندي از دانشگاه فلوريدا به مدت ۵ سال است كه در دانشگاه اكلاهاما در حال انجام آن است.
اكنون جامعه علمي آمريكا و جهان منتظر است تا نتايج تحقيقات اين محقق برجسته ايرانيدرخصوص تاثير مثبت و حيرت آور مصرف آلو سياه بر جلوگيري از ابتلا به پوكي استخوان در تابستان ۲۰۰۸ منتشر شود.
تحقيقات صورت گرفته از سوي پروفسور ارجمندي نشان مي دهند كه آلو سياه تاثير فوق العاده مثبتي در تنظيم و مقاوم سازي توده هاي استخواني در حيوانات مبتلا به پوكي استخوان داشته است.
اكنون پروفسور ارجمندي در حال آزمايش متغيرهاي مشابه در پروژه تحقيقاتي خود در دانشگاه فلوريدا است و در آن به بررسي دقيق تاثير مصرف آلو سياه در زناني مي پردازد كه در فاصله زماني ۲ تا ۱۰ سال پس از دوران يائسگي خود قرار دارند.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
H نئاندرتال ها سبزیجات پخته مصرف می کرده اند علوم گیاهی 0

Similar threads

بالا