بیوگرافی هنرمندان ایرانی

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی سامان صفاری

بیوگرافی سامان صفاری

[h=2]بیوگرافی سامان صفاری[/h]


عکس سامان صفاری
سامان صفاری متولد ششم شهریور ماه 1366 در شهر کرمان است. او اصالتاً اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر فیلمنامه نویس و تهیه کننده بنام های ابوالفضل و اشکان دارد که در آلمان زندگی می کنند. سامان صفاری فارغ التحصیل رشته جهانگردی است و بازیگری را با شرکت در کلاس های بازیگری فرا گرفته و در جریان همین رفت و آمد با کارگردان مشهور علیرضا امینی آشنا می شود و آقای امینی او را برای بازی در فیلم جدیدش بنام سقوط آزاد دعوت می کند. نرگس آبیار چهره و بازی خوب او را در فیلم سقوط آزاد می پسندد و از درخواست می کند تا در فیلم شیار 143 در نقش شهید یونس میرجلیلی بازی کند. بازی در این فیلم موجب شناخته شدن بیشتر چهره او در عرصه سینما و تلویزیون می شود. [h=3]ماجرای ازدواج و همسر[/h] سامان صفاری مجرد می باشد و تاکنون ازاواج نکره است. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و یا نامزدی سامان صفاری در این پست قرار خواهد گرفت.
سامان صفاری در کنار منوچهر هادی کارگردان سریال دلدادگان
[h=3]شغل دوم سامان صفاری[/h] او فعلا فقط در حرفه بازیگری مشغول به کار است ولی به گفته خودش اگر قرار باشد روزی برای خودم شغل دومی انتخاب کنم به دلیل علاقه ای که به سفر دارم و چونکه تحصیلاتم هم در این رشته است دوست دارم در حرفه تور و گردشگری فعالیت کنم.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی رامبد جوان + ازدواج ها و علت طلاق هایش

بیوگرافی رامبد جوان + ازدواج ها و علت طلاق هایش



عکس رامبد جوان
رامبد جوان متولد یکم دی 1350 در محله شهر آرا تهران است و پس از گرفتن دیپلم تحصیلات خود را ادامه نداده است. خانواده رامبد جوان اصالتاً اهل تبریز و آذری زبان هستند. رامبد یک خواهر بنام پوپک دارد که از او 8 سال بزرگ تر است. جالب است بدانید که اسم رامبد را خواهرش برای او انتخاب کرده است و رامبد به معنای فرشته صلح و آرامش است. رامبد جوان بازیگری را از تئاتر شروع کرد و با بازی در سریال خانه سبز در کنار بازیگرانی همچون خسرو شکیبایی و مهرانه مهین ترابی به شهرت رسید. از نکات جالب دیگر در بیوگرافی رامبد جوان ازدواج هایش است که حاشیه های زیادی برای او داشته است. او تا به حال سه بار ازدواج کرده است و اسم همسرانش به ترتیب ماندا روحی ، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان می باشد و هر سه آن ها هنرمند هستند. یکی از نکات جالب کودکی رامبد جوان این است که پدر و مادرش سر کار می رفتند و او را ننه مریم بزرگ کرده است به گفته رامبد ننه مریم خانم مسنی بود که از صبح تا شب مرا می زد و من بالا و پایین می پریدم و همدیگر را خیلی دوست داشتیم.
رامبد جوان در کنار همسر اولش ماندانا روحی
رامبد جوان در کنار همسر دوم اش سحر دولتشاهی
[h=3]ازدواج با سحر دولتشاهی و علت طلاق[/h] رامبد جوان بعد از جدایی از همسر اول خود ماندانا روحی در بیست و هفتم اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج می کند. در آن زمان رامبد جوان در گروه تئاتر آتیلا پسیانی فعالیت می کرد و در صحنه تئاتر به واسطه دوستان مشترک خود و سحر دولتشاهی با وی آشنا می شود و بعد از دادن پیشنهاد ازدواج به سحر دولتشاهی سراغ پدرش می رود و با او صحبت می کند و بعد هم مراسم خواستگاری انجام می شود. رامبد جوان و سحر دولتشاهی پس از شش سال زندگی مشترک در سال 1393 در سکوت خبری از هم جدا می شوند و تا مدت ها این خبر تأیید نشده بود و شایعات زیادی در این مورد در فضای مجازی پخش می شد. تا اینکه سحر دولتشاهی در مصاحبه اش در سال 94 این خبر را تایید کرد و گفت سال 93 برایش سال شلوغ و پرکاری بود اما این سال در تنهایی لذت پخش سپری شد و من نه فقط به عنوان یک بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم و یک رهایی جابی برایم در این سال اتفاق افتاد. البته تا به امروز دلیل جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی مشخص نشده است.
رامبد جوان در کنار همسر سوم اش نگار جواهریان
[h=3]ازدواج با نگار جواهریان[/h] رامبد جوان بعد از دو ازدواج ناموفق و پس از جدایی از سحر دولتشاهی سرگرم برنامه خندوانه شد و دقیقا 2 سال پس از این موضوع عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان موجب شد شایعاتی در مورد اینکه این دو باهم ازدواج کردند بر سر زبان ها بیفتد. نخستین بار در تیر ماه 1394 یک سایت سینمایی خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان را تأیید کرد و نوشت این بازیگر در نمایش دیوار چهارم باهم آشنا شده اند و تصمیم به ازدواج گرفتند. این خبر در برنامه سه ستاره عید نوروز سال 95 توسط رامبد جوان تأیید شد و رامبد جوان از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس حسین مهری و همسرش و پسرش حامین

بیوگرافی و عکس حسین مهری و همسرش و پسرش حامین



عکس حسین مهری
حسین مهری متولد بیست و سوم آبان 1363 در شهر تهران است و دو برادر دیگر دارد. حسین مهری جزو آن دسته از بازیگران ایرانی است که با تکیه بر توانایی های خودش بازیگری را از دوران نوجوانی شروع کرده است در واقع او با سماجتی که برای بازیگر شدن داشته است موفق شده به این حرفه ورود پیدا کند. از خصوصیات اخلاقی حسین مهری می توان به درونگرا بودنش اشاره کرد و به گفته خودش اهل تنهایی است و دوست دارد در اوقات فراغتش کتاب بخواند و فیلم ببیند یا اینکه این اوقات را در کنار همسرش سپری کند و با او باشد. از دوستان صمیمی او می توان به امیر جعفری و کامبیز دیرباز اشاره کرد. نکته جالب دیگری که در بیوگرافی حسین مهری شاید براتون جالب باشد این است که او بر خلاف خیلی از بازیگران ایرانی که حاشیه درست می کنند تا دیده شوند به هیچ وجه اهل شایعه نیست و دوست ندارد با حاشیه شناخته شود در واقع او بر این باور است که اگر قراره معروف شود باید به واسطه کار و توانایی هایش شناخته شود و الگویش از دوران کودکی کریم باقری بوده که حاشیه ای ندارد.
عکس منتشر شده از حسین مهری و پسرش حامین
[h=3]ازدواج و همسر[/h] حسین مهری متأهل است و در آذرماه 1391 ازدواج کرده است تنها اطلاعاتی که در مورد همسر او منتشر شده است این است که همسرش هنرمند نیست. حسین مهری یک فرزند پسر بنام حامین دارد. [h=3]شایعه ازدواج حسین مهری با ویدا جوان[/h] چندی پیش عکس هایی مشترکی از حسین مهری و ویدا جوان منتشر شده بود که موجب شد شایعاتی در مورد اینکه حسین مهری و ویدا جوان باهم ازدواج کرده اند در فضای مجازی پخش شود که این شایعات حقیقت ندارد. ویدا جوان و حسین مهری هر دو متأهل می باشند و اسم همسر ویدا جوان ، آیلا تهرانی است. واقعا جالب است الان هر بازیگر مردی که در کنار بازیگر زن دیگری عکس بیندازد فوراً در شبکه های اجتماعی برایش شایعه سازی می کنند که باهم ازدواج کرده اند یا اینکه قصد ازدواج دارند.

سلفی جدید و زیبای حسین مهری
[h=3]ماجرای جالب بازیگر شدن حسین مهری با 118[/h] من تئاتر را از سال 72 شروع کردم و 20 سال سابقه دارم. در آن زمان اگر یادتان باشد جمعه ها ساعت 4 بعد از ظهر از شبکه یک فیلم سینمایی پخش می شد و ابتدای فیلم می نوشت هدایت فیلم تقدیم می کند و من تصمیم گرفتم از طریق 118 شماره دفترهای سینمایی را پیدا کنم و بعد از پیدا کردن مرتب به این دفترها زنگ می زدم و می پرسیدم که آیا شما فیمی برای ساخته شدن دارید یا نه؟ بعد از تلاش زیاد وقتی با دفتر حسین فرخی تماس گرفتم گفتن که فیلمی در دست ساخت دارند و منم زود آدرس گرفتم و برای تست رفتم یادمه موقع پر کردن فرم یه بخشی بود که نوشته بود معرف؟ خب منم معرفی نداشتم و فکر می کردم کار اشتباهی کردم که بدون معرف اومدم حدود نیم ساعت رو این گزینه مکث کردم و نمیدونستم باید چکار کنم تا اینکه حسین فرخی بالای سرم اومد و گفت چرا نمی نویسی؟ خیلی خجالت کشیدم و گفتم بخاطر اینکه من معرفی ندارم! پرسید تو که معرفی نداری پس چطوری این جا را پیدا کردی و آمدی؟ ماجرای زنگ زدن به 118 و ... که الان برای شما گفتم برای او هم تعریف کردم و حسین فرخی خیلی خوشش اومد که یک نفر با این شیوه جایی را که دوست داشته پیدا کرده و می خواهد به هر نحوی که شده به هدفش و آرزوهایش برسد و این طور شد که من بازیگر شدم.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی رویا تیموریان و ازدواج هایش

بیوگرافی رویا تیموریان و ازدواج هایش



عکس رویا تیموریان
رویا تیموریان متولد بیست و هفتم اسفند 1338 در تهران است. اوسه خواهر بزرگتر از خودش دارد و اولین بار با دعوت شوهر خواهرش به تماشای تئاتر رفت و به شدت تحت تأثیر قرار گرفت و به بازیگری علاقه مند شد. برای همین تصمیم گرفت وارد حوزه بازیگری شود و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته بازیگری و کارگردانی در دانشگاه هنر ادامه داد و فعالیت بازیگری اش را با تئاتر های دانشجویی در سال 57 شروع کرد و با بازی در فیلم سینمایی حسرت دیدار وارد سینما شد. رویا تیموریان دو بار ازدواج کرده که ازدواج اول او منجر به طلاق شده و برای بار دوم با بازیگر مشهور مسعود رایگان ازدواج می کند و اکنون بیش از 15 سال است که در کنار هم زندگی خوب و خوشی دارند.
دنیا مدنی و پدرش میرولی الله مدنی
[h=3]ازدواج اول و علت طلاق[/h] رویا تیموریان سال ها قبل با میرولی الله مدنی ازدواج می کند که این ازدواج بعد از چند سال زندگی مشترک بنا به دلایلی نامعلوم به طلاق منجر می شود. حاصل ازدواج این دو زوج دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی می باشد. [h=3]بیوگرافی دختران رویا تیموریان [/h] دنیا مدنی متولد سیزدهم تیرماه 1369 در شهر تهران است و فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی می باشد. او اکنون در دو حرفه طراحی لباس و بازیگری فعالیت می کند. چندی پیش بخاطر منتشر شدن عکسی از او در کنار علیرضا کمالی نژاد شایعه شده بود که آن دو باهم ازدواج کرده اند که این خبر واقعیت ندارد و دنیا مدنی مجرد می باشد. درنا مدنی دختر بزرگتر رویا تیموریان نیز بازیگر است و تحصیلات خود را در رشته هنر به پایان رسانده است و فعالیت حرفه ای خودش را در سال 1368 شروع کرده است. اطلاعاتی زیادی در مورد او و تاریخ تولدش منتشر نشده است.
خانواده رویا تیموریان - همسر و دخترانش
رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان
[h=3]ازدواج دوم با مسعود رایگان[/h] رویا تیموریان بعد از جدایی از همسر اولش در سال 82 با مسعود رایگان ازدواج می کند. مسعود رایگان متولد یکم بهمن 1333 در خرم آباد است و فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر می باشد. او تجربه بازیگری در اروپا و کشور سوئد را دارد و حتی برای برنامه دست های روشن شبکه دو سوئد کار کارگردانی هم انجام داده است. او در سال 1381 با دعوت وحید موسائیان به ایران بازگشت و در فیلم خاموش دریا بازی کرد.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز

بیوگرافی و عکس آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز



عکس آن ماری سلامه بازیگر زن عرب حوالی پاییز
آن ماری سلامه بازیگر زن لبنانی سریال حوالی پاییز متولد 1990 در روستایی بنام فاریا در کشور لبنان است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. او در لبنان با بازی در فیلم رشته در نقش دختری بنام هانادی که مورد تجاوز قرار گرفته است به شهرت فراوانی رسید. آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتیار زیادی در جهان عرب دارد و از جمله معدود بازیگران لبنانی است که به زبان فارسی مسلط است و گفته می شود برای بازی در سریال تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است. او با استعداد خاصی که در بازیگری دارد توانسته در آثار تاریخی و مدرن و در نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی ، ایرانی ، ژاپنی و مصری کار کند.
عکس های ایسناگرام آن ماری سلامه
[h=3]ازدواج و همسر آن ماری سلامه[/h] تا به امروز خبری مبنی بر ازدواج آن ماری سلامه در هیچ یک از سایت های خبری لبنان منتشر نشده است و به نظر آن ماری سلامه مجرد می باشد و ازدواج نکرده است. [h=3]خصوصیات اخلاقی آن ماری سلامه[/h] به گفته عوامل سریال حوالی پاییز آن ماری سلامه بازیگری خوش خنده و مهربان است که در کارش جدی است. لهجه آن ماری و اینکه او به اصطلاحات زبان فارسی آشنایی ندارد موجب شده است تا آن ها لحظه های شیرین و خنده داری را با او سپری کنند.
تصاویر آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز
[h=3]تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران[/h] سریال حوالی پاییز دومین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران می باشد. این سریال داستانی عاشقانه دارد که عشق جوان ایرانی به دختر عرب لبنانی را به تصویر می کشد و آن ماری سلامه نقش دختر لبنانی را بازی می کند که طرف بازی او حسین مهری است. در این سریال بازیگران مهشور دیگری همچون رویا تیموریان ، لیلا اوتای و مونا کرمی حضور دارند. اما اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه به فیلم آوازهای سرزمین من در سال 2014 برمی گردد. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی و به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی می باشد.

عکس های دیدنی از آن ماری سلامه
[h=3]ماجرای تجاوز به آن ماری سلامه [/h] آن ماری سلامه یک بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است البته این تعرض ناموفق بوده است. به گفته آن ماری سلامه سرایدار آپارتمان ما که مرد سوریه ای بود کلید خانه من را کپی کرده بود و به صورت ناگهانی وارد خانه من شده بود و به اتاق من آمد و قصد داشت به من تعرض کند اما من مقاومت کردم و داد و بیداد کردم تا همسایه ها را باخبر کنم و بعد از مقاومت بسیار زیاد من او پا به فرار گذشت. در سال 2017 خبر تجاوز به آن ماری سلامه در رسانه های عربی بازتاب بسیار وسیعی داشت در واقع این خود آن ماری سلامه بود که تصمیم گرفت در برابر این ماجرا سکوت نکند تا این امر درس و عبرتی برای متجاوزان شود و خانواده ها هم یاد بگیرند در برابر جرم های این چنینی سکوت نکنند. پلیس پس از شکایت آن ماری سلامه توانست آن مرد سوریه ای را که فراری شده بود دستیگر کند. او پس از دستگیری اظهار پشیمانی کرد و به زندان افتاد. پس از اینکه جزیئات این خبر رسانه ای شد هزاران کاربر به صفحه شخصی او مراجعه کردند و حرکت او را شجاعانه خوانند و او را تحسین کردند.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس های مونا کرمی بازیگر حوالی پاییز

بیوگرافی و عکس های مونا کرمی بازیگر حوالی پاییز



عکس مونا کرمی
مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییز متولد هجدهم آذرماه 1369 در شهر مینودشت استان گلستان است. خانواده او چهار نفره است و یک برادر دیگر به اسم مجید دارد. مونا کرمی در سن 9 سالگی فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد و با حضور در آکادمی هنری به صورت تخصصی وارد تئاتر شد. اولین فعالیت تلویزیونی مونا کرمی بازی در سریال بیمار استاندارد در نقش دختری بنام سحر بود که موجب شد تا حدودی شناخته شود. به گفته مونا کرمی بعد از بازی در سریال بیمار استاندارد یه وقفه دو ساله برای من اتفاق افتاد که شاید برای اونایی که تجربه اول تصویر رو دارند یه ذره وقفه هه زیاد باشه دفترهای مختلفی می رفتم اما به هر دلیلی حالا دلیلش بعضی هاش این بود که من خودم فیلمنامه رو دوست نداشتم و دلایل مختلف دیگه داشت و اون تایم برام یه ذره ناراحت کننده بود. اما تو اون دو سال واقعا تئاتر کار کردم و الان هم میگم چقدر خوب که تئاتر کار کردم و بعد دو سال اومدم سریال حوالی پاییز کار کردم که به نظرم خیلی مخاطب داشته باشد چون خیلی ملودرام عاشقانه ای دارد.

مونا کرمی در کنار مادرش
مونا کرمی در کنار پدر و برادرش مجید
[h=3]ازدواج و همسر مونا کرمی[/h] تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد زندگی شخصی و خانواده مونا کرمی منتشر نشده است اما به نظر مونا کرمی مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی جوانه دلشاد

بیوگرافی جوانه دلشاد

[h=2]بیوگرافی جوانه دلشاد[/h]


عکس جوانه دلشاد
جوانه دلشاد در بیستم شهریور 1369 در یک خانواده 5 نفره در رشت متولد شده است. او یک خواهر متاهل بنام جیران دلشاد دارد و تنها برادرش فوت کرده است. جوانه دلشاد دارای مدارک لیسانس شیمی از دانشگاه رشت و لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد. جوانه دلشاد خیلی زیاد مطالعه می کند و ورزش هم بدمینتون بازی می کند و بازی های تیم پرسپولیس را دنیال می کند. خانم دلشاد برای شروع فعالیت بازیگری به تنهایی از رشت به تهران مهاجرت کرده است و از جمله بازیگران ایرانی است که با تکیه بر توانایی هاش خودش به این حد موفقیت در عرضه بازیگری رسیده است. او هم اکنون در سریال حوالی پاییز در نقش دختری بنام عاطقه که دوست صمیمی شیوا (مونا کرمی) است مشغول به کار است. [h=3]ازدواج و همسر جوانه دلشاد[/h] جوانه دلشاد ازدواج نکرده و مجرد می باشد. به محض انتشار هر خبری در رابطه با ازدواج جوانه دلشاد در این پست درج خواهد شد.
جوانه دلشاد در کنار پدرش
جوانه دلشاد در کنار مادرش
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس رضا اکبرپور و همسرش

بیوگرافی و عکس رضا اکبرپور و همسرش

[h=2]بیوگرافی رضا اکبرپور[/h]


عکس رضا اکبرپور
رضا اکبرپور در دوازدهم آذر 1365 در یک خانواده هفت نفره در تهران متولد شده است او یک برادر و سه خواهر دارد و فارغ التحصیل ارشد علوم سیاسی می باشد. به گفته خودش ورزش دو جزئی از برنامه روزانه ام است و بیشتر اوقات روز را در کتاب فروشی مون که سالهاست داریم سپری میکنم. رضا اکبرپور علاوه بر بازیگری در نویسندگی هم دستی دارد و از جمله بازیگرانی است که با تکیه بر توانایی های خودش به این حد از موفقیت رسیده است و مشکلات زیادی را طی این سال ها تحمل کرده است او حتی مجبور شد به علت مشکلات شدید مالی یک مدت طولانی از بازیگری فاصله بگیرد اما به گفته خودش این عشق است که موجب شده من در این حرفه دوام بیاورم و آن را ادامه بدهم. [h=3]ازدواج و همسر رضا اکبرپور [/h] رضا اکبرپور سال ها قبل ازدواج کرده و یک فرزند هم دارد. اطلاعات بیشتری در مورد همسر و فرزند رضا اکبرپور منتشر نشده است.
خانواده رضا اکبرپور در سریال حوالی پاییز
[h=3]آغاز فعالیت بازیگری[/h] رضا اکبرپور در سال 79 در کلاس های بازیگری شرکت می کند و پس از یادگیری اصول بازیگری در چندین تئاتر شرکت می کند که مورد استقبال زیادی قرار می گیرند اما متاسفانه بعد از یک بازه زمانی مجبور می شود به دلیل مشکلات شدید مالی بازیگری را کنار بگذارید و کاری پیدا کند تا بتواند کمی وضعیت مالی خودش را بهبود بخشید. تا اینکه در سال 1390 با علی سرهنگ آشنا می شود و در تله فیلم او بنام زمانی برای ایستادن ایفای نقش می کند. به گفته رضا اکبرپور در آن زمان دوستی بنام مهرداد حسنی بازی مرا می بیند و مرا به حسین نمازی معرفی می کند تا در فیلم جدید او بنام حرف های درگوشی بازی کنم ولی متاسفانه این فیلم پروانه سخت نگرفت. بعد از آن حسین نمازی سراغ ساخت فیلم سینمایی آپاندیس می رود و از من هم دعوت می کند تا در این فیلم بازی کنم. خدا را شکر می کنم که تونستم در فیلم آپاندیس حضور پیدا کنم آن هم در شرایطی که افرادی هستند که حاضرند یک میلیارد در یک فیلم سینمایی سرمایه گذاری کنند تا فرزندشان نقش اول فیلم باشد.
رضا اکبرپور و لیلا اوتادی
[h=3]بازی در سریال حوالی پاییز[/h] حسین نمازی علاقه خاصی به نحوه بازی رضا اکبرپور دارد و این بار او را به سریال جدیدش بنام حوالی پاییز دعوت کرده است. رضا اکبرپور در این سریال نقش سامان پسر بزرگ خانواده را بازی می کند و پدر این خانواده فوت کرده و رویا تیموریان مادر خانواده است. همچنین او همسر شیرین (لیلا اوتادی) و برادر مهران (حسین مهری) و عاطفه (مونا کرمی) می باشد. رضا اکبرپور در حوالی پاییز شخصیت مثبت و دوست داشتنی بازی می کند و به خوبی ایفای نقش کرده است و به نظر سریال حوالی پاییز نقطه عطفی در کارنامه بازیگری او باشد. [h=3]بعد از دو سال کنار گذاشته شدم ![/h] رضا اکبرپور در ادامه مصاحبه اش از اتفاقی تلخی که برایش اتفاق افتاده بود گفت : خداوند از قلب من آگاه است و می داند که شعار نمی دهم تنها چیزی که باعث شد در این حرفه دوام بیاورم و پایدار باشم عشق است. در آن زمان حدود 2 سال بود که ما فیلمنامه فیلم علی سرهنگ را می نوشتیم و من پلان به پلان فیلم را دیده بودم و بازی کرده بودم اما به یکباره به دلایلی من از این فیلم کنار گذاشته شدم ! اتفاقی که برای من هنگام بازی این فیلم اتفاق افتاد شاید اگر برای هر فرد دیگری می افتاد او را به سمت افسردگی شدید می برد ولی تنها عشق بود که به من کمک کرد تا تحمل کنم و این مسیر را ادامه بدهم.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی پردیس منوچهری و دلایلیش برای بازیگر شدن

بیوگرافی پردیس منوچهری و دلایلیش برای بازیگر شدن

[h=2]بیوگرافی پردیس منوچهری[/h]



عکس پردیس منوچهری
پردیس منوچهری متولد 1366 در ماهشهر است. او دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه گذرانده است و قبل از بازیگری در حوزه موسیقی ، نقاشی و شعر فعال بود اما سال 81 تصمیم جدی برای بازیگر شدن می گیرد چون احساس می کرد بازیگری همان چیزی است که بهش نیاز دارد و با روح و روان اش سازگار است. [h=3]ازدواج و همسر پردیس منوچهری[/h] به نظر پردیس منوچهری ازدواج نکرده و مجرد می باشد. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و همسر پردیس منوچهری در این پست درج خواهد شد.
عکس پدر پردیس منوچهری
[h=3]آغاز فعالیت بازیگری و دلایل بازیگر شدن[/h] به گفته پردیس منوچهری شاید یکی دیگه از دلایل من برای رفتن به حوزه هنر پدرم باشد چونکه پدرم در سال های قبل از جنگ در سینما جوان آبادان فعالیت داشت ولی متاسفانه با آغاز جنگ و بحرانی شدن آبادان مجور به کنار گذاشتن بازیگری شد برای همین از کودکی ذهنم درگیر کاری های هنری و اینکه بتونم اثری خلق کنم شد. اولش رفتم رفتم سراغ نقاشی ، موسیقی و شعر ... اما نهایتاً در سال 81 تصمیم گرفتم بازیگری را با تئاتر به صورت جدی آغاز کنم و احساس کردم بازیگری همان چیزی است که من بهش نیاز دارم و در من به درستی شکل می کیرد برای همین در سال 1389 در کلاس های بازیگری کارنامه شرکت کردم و مدرک بازیگری را از آنجا گرفتم. بعد از گرفتن مدرکم ابتدا در 10 فیلم کوتاه بازی کردم که 2 فیلم کوتاه با آقای حسین نمازی بود و سرآغاز آشنایی من با ایشان بود. در آن زمان آقای نمازی فیلم جدیدی بنام آپاندیس در دست ساخت داشت و من را برای نقش زری خسروی انتخاب کرد.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس های جدید متین ستوده

بیوگرافی و عکس های جدید متین ستوده



عکس متین ستوده
متین ستوده بازیگر قد بلند سینما و تلویزیون ایران متولد بیست و دوم اردیبهشت 1364 در تهران است و خیلی از ما متین ستوده را با سریال لیسانسه ها به یاد داریم. او فارغ التحصیل رشته بازرگانی است و پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما است و مادرش پس از 35 سال تدریس در دبستان بازنشسته شده است. تعداد اعضای خانواده متین ستوده 5 نفر می باشد و او یک برادر بزرگتر بنام مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد. متین ستوده از جمله بازیگران ایرانی است که به واسطه خانواده اش از همان دوران کودکی وارد عرصه بازیگری شد. او در دوران کودکی پس از ایفای نقش در دو سریال به دلیل اینکه از درس و مدرسه عقب افتاد پدرش مخالف ادامه کار بازیگری او شد و برای همین او از بازیگری فاصله گرفت تا تحصیلات خود را ادامه دهد. اما بعد از اینکه تحصیلاتش را در سال 1387 در رشته بازرگانی تمام کرد به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت می کند و پس از آن به صورت حرفه ای و جدی وارد حرفه بازیگری می شود و با بازی در فیلم روز بر می خیزد کار بازیگری را دوباره بعد از سال ها شروع می کند و با سریال لیسانسه ها در کنار بازیگرانی همچون هوتن شکیبا ، امیرحسین رستمی و امیر کاظمی به اوج شهرت می رسد.
متین ستوده در کنار پدر و مادرش
عکس متین ستوده و برادرش مانی
[h=3]ازدواج و همسر متین ستوده[/h] متین ستوده ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او در یکی از مصاحبه های خود گفته است : چند سال پیش یک نفر صادقانه دوستم داشت و عاشقم بود اما من بی رحمانه با او صحبت کردم و وقتی متوجه صداقت و علاقه او شدم برگشتم اما دیگه دیر شده بود و جایم پر شده بود. [h=3]خصوصیات اخلاقی متین ستوده[/h] متین ستوده بی نهایت به خانواده اش وابسته است و بی نهایت بچه ها را دوست دارد و عاشق آن هاست او بر این باور است که بچه ها فرشته هایی هستند که نماد مهربونی و راستی هستند و این ویژگی در بند بند وجودشون وجود دارد و همانند آب زلال و مثل فصل بهار زیبا و دوست داشتنی هستند. او از مشاهده طبیعت لذت می برد و عاشق حیوانات است. از دیگر ویژگی های متین ستوده می توان به احساساتی بودنش اشاره کرد او با اینکه شخصیتی کاملا احساساتی دارد اما تمام سعی خود را می کند که با منطق فکر کند و با منطق عمل کند و با منطق جلو برود.
تصاویر اینستاگرام متین ستوده
[h=3]بهترین درس از زندگی[/h] بهترین درسی که من از زندگی یاد گرفته ام این است که هیچ کس اندازه به اندازه پدر و مادرت از خوشحالی تو خوشحال نمی شوند و هیچ کس هم به اندازه پدر و مادر از ناراحتی و اندوه تو ناراحت نمی شوند و غصه تو رو نمی خورند این حرف من را از متین ستوده برای همیشه در یه گوشه از قلبت بنویس و هیچ وقت فراموشش نکن. [h=3]بهترین درس از بازیگری[/h] به گفته متین ستوده من از بازیگری یاد گرفتم به هر جایگاهی که برسم هیچ وقت مغرور نشوم چون اگر مغرور شوی یه روزی به خودت می آیی و می بینی که از اوج به عرش رسیدی و هیچ چی ازت باقی نمونده است. به قول این جمله معروف برگ ها وقتی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند برای همین به شما هم پیشنهاد می کنم در هر کاری که هستید هیچ وقت مغرور نشوید.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی مهتاب کرامتی

بیوگرافی مهتاب کرامتی

[h=2]بیوگرافی مهتاب کرامتی[/h]



عکس مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی متولد 25 مهرماه 1349 در شهر تهران است و سال ها پیش ازدواج ناموفقی با بابک ریاحی پور داشته و یک فرزند دختر دارد. پدر مهتاب کرامتی بازنشسته ارتش و مادرش متخصص تغذیه است و جالب است بدانید مادرش مدرک کارشناسی ارشد خود را همزمان با مهتاب کرامتی و دیگر دخترش که دانشجوی داروسازی بود گرفته است. مهتاب کرامتی از همان دوران کودکی کار کرده و اولین درآمد او در سن 15 سالگی بود ک مراقب کنکور بود. او وقتی دانشجو بود به صورت خصوصی تدریس می کرد و در آزمایشگاه دانشگاه هم مشغول بود . اکنون علاوه بر بازیگری کار طراحی لباس هم می کند. او همچنین سال هاست سفیر صلح یونیسف در ایران است. مهتاب کرامتی آدم پر انرژی و شادابی است و عاشق بچه هاست و وقتی در کنار آن هاست انگار تمام انرژی های خوب دنیا در او جمع شده است. به گفته خودش یک مهرماهی صلح طلب است و خیلی به ندرت ممکن است اتفاق یا ماجرایی پیش بیاد و جنجال به پا کند. وقتی از کسی دلخور می شوم دلخوری ام را با آن شخص در میان می گذارم و به هیچ عنوان تو دلم نگه نمی دارم و حتما آن را عنوان می کنم. هیچ ورزشی را به صورت تخصصی انجام نمی دهم و پیاده روی و تردمیل همیشه در برنامه روزانه ام قرار دارد.
مهتاب کرامتی در کنار پدر و مادرش​
مهتاب کرامتی و دخترش
[h=3]ماجرای ازدواج و علت طلاق از بابک ریاحی پور[/h] مهتاب کرامتی سال ها پیش با یک نوازنده و موزیک ساز بنام بابک ریاحی پور ازدواج می کند. بابک ریاحی متولد 1349 می باشد و آن ها فقط یک سال اختلاف سنی دارند. مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور در آن زمان با عشق باهم ازدواج می کنند و از زندگی که داشتند بسیار راضی بودند و حاصل این ازدواج یک فرزند دختر بود. اما متاسفانه زندگی مشترک آن ها زیاد دوام نداشت و پس از اینکه اولین فرزند آن ها به دنیا آمد از هم جدا شدند. مهتاب کرامتی در مورد علت طلاق و جدایی اش گفته : من سال ها پیش با بابک ازدواج کردم و در آن زمان زندگی خوبی هم داشتیم اما چون این ازدواج در سنین پایین شکل گرفته بود موفقیت آمیز نبود. این بزرگ شدن ما در دو مسیر متمایز شکل گرفت و در انتهای مسیر ما مجبور شدیم جدا شویم. بعد از سال ها من و بابک هنوز از حال هم باخبر هستیم و دخترم سال هاست که با همسر سابقم زندگی می کند.
مهتاب کرامتی و پیام ایرانی
[h=3]ماجرای بازیگر شدن مهتاب کرامتی[/h] مهتاب کرامتی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در آن زمان با خواهرش در خانه نمایش اجرا می کردند. پس از اینکه دیپلم خود را گرفت تحصیلات خود را در رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد ادامه داد و فارغ التحصیل همین رشته است. اما او به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در سال 75 در کلاس های بازیگری امین تاریخ شرکت می کند و برای اولین بار در فیلم مردان آنجلس در نقش هلن بازی می کند. به گفته خودش خانواده اش مخالف بازیگر شدنم بودند و در آن زمان نگاه خانواده ها به سینما مثل الان نبود و وقتی ما می خواستیم کلاس های بازیگری برویم باید با خانواده هامون می جنگیدیم تا به ما اجازه رفتن به این دوره ها را بدهند. علاوه بر این در آن زمان ما باید کلی تست می دادیم حتی برای همین تست دادن هم خیلی سخت گیر بودند و هرکسی را قبول نمی کردند.
تصاویر جدید مهتاب کرامتی
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی کیوان ساکت اف

بیوگرافی کیوان ساکت اف

[h=2][/h]



عکس کیوان ساکت اف
کیوان ساکت اف متولد در بیست و پنجم شهریور 1367 در شهر کرج است و فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد. او فرزند سوم خانواده است و مادرش مهرانگیر اقبالی ناظم مدرسه است و پدرش محمود ساکت اف تدرس می کند. کیوان ساکت اف دو برادر بزرگتر از خود بنام های امیرحسین و مسعود دارد که یکی از آن ها دکترای فلسفه است و دیگری فوق لیسانس تهیه کنندگی دارد. شاید بخاطر فامیلی ساکت اف فکر بکنید اصالت آن ها روسی می باشد نه این طور نیست آن ها اصالت کاملا ایرانی دارند و هم اکنون در کرج زندگی می کنند. کیوان ساکت اف بسیار شوخ طبع است و مزه پرانی های او واقعا دلنشین است اما در کل پسر آرومی است و از سگ فوق العاده می ترسد و عاشق پیتزاست و از انتظار بیشتر از هر چیزی متنفر است. وقتی از او درباره نحوه بازیگر شدنش پرسیدیم خیلی سریع با خنده و شوخی جواب داد با پارتی ! به مد اعتقادی ندارد و می گوید هر لباس که خوشش بیاید و زیبا باشد می پوشد. بهترین خواننده از نظر او استاد شجریان و بهتری مجری محمد صالح علاء می باشد. بهترین دوست او کسی است که کیوان هر چیزی از او بخواهد بگوید چشم اما او از کیوان چیزی نخواهد. [h=3]ازدواج و همسر کیوان ساکت اف[/h] کیوان ساکت اف تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و همسر او در این پست درج خواهد شد.
کیوان ساکت اف و حسین نمازی در حوالی پاییز
[h=3]نحوه بازیگر شدن کیوان ساکت اف[/h] کیوان ساکت اف دوره های بازیگری را در آموزشگاه سینمایی هنر هفت برادرش در شهر کرج گذرانده است و با حمایت برادرش به عنوان مجری به تلویزیون معرفی شد. او مدتی کار مجری گری کرد اما هم اکنون کار بازیگری می کند. کیوان ساکت اف همیشه به شوخی می گوید : من با پارتی وارد این حرفه شدم اما بعدش شروع به توضیح دادن می کند او می گوید : من برادرم تهیه کننده برنامه های نوجوان است و صدا و سیما استخدام شده است. او سال ها در حرفه تئاتر و برنامه های مربوط به تئاتر مشغول به فعالیت بود. من هم در یک آموزشگاه برای نوجوان ها برنامه ای به اسم سلام بهار با محسن افشانی اجرا می کردم که اون موقع برادر من هم شبکه چهار فعالیت داشت ولی بعدش من اومدم شبکه جام جم و برنامه بوم سفید را اجرا کردم و برادر من هم به طور اتفاقی اومد گروه کودک و نوجوان شبکه جام جم و اولین همکاری ما بعد از چند سال اجرای من بود و خیلی اتفاقی شروع کرد.

حسین مهرینکته جالب دیگری که در بیوگرافی حسین مهری شاید براتون جالب باشد این است که ...


تصاویر جدید کیوان ساکت اف
[h=3]الگوی بازیگری کیوان ساکت اف[/h] اینکه کیوان ساکت اف شخص خاصی را به عنوان الگوی بازیگری خود انتخاب کرده باشد اصلا این موضوع را قبول ندارد و می گوید : به نظر من اصلا الگوری بازگیری چیز درستی نیست چون اصلا قرار نیست تو نقش هایی را که اون اجرا کرده اجرا کنی؟ ! این تجربه است که به مرور زمان آدم را پخته تر و بارور می کند. اما اگر بخواهید بدانید به کدوم بازیگر علاقه دارم من از بین بازیگران به آل پاچینو علاقه خاصی دارم. [h=3]بازی در سریال حوالی پاییز[/h] کیوان ساکت اف همانند رضا اکبرپور از بازیگرانی است که با حسین نمازی پله های ترقی را بالا رفته است او در سریال حوالی پاییز حسین نمازی نقش پسری بنام حبیب را بازی می کند که به عاطفه (جوانه دلشاد) علاقه مند می شود. از طرفی حبیب و عاطفه در کارگاه تولیدی رویا تیموریان مشغول به کار هستند و در این سریال عاطفه دوست صمیمی شیوا (مونا کرمی) دختر رویا تیموریان است.
 

nargessamiri

عضو جدید
عکس انواع مدل لباس بافتنی بچه گانه شیک و زیبا

عکس انواع مدل لباس بافتنی بچه گانه شیک و زیبا


[h=3]ایده برای لباس بافتنی[/h] اگر برای لباس بافت فرزند پسر یا دختر خود به دنبال ایده ای خاص و زیبا هستید ما در این پست بارونک زیباترین و جدیدترین مدل های لباس بافتنی بچه گانه در انواع مدل های دخترانه و پسرانه آماده کرده ایم که شما می توانید با دیدن این مدل ها برای بافت لباس کودک خود ایده بگیرد. امروزه خیلی از خانم های ایرانی با یاد گرفتن هنر بافتن ، برای فرزندشان لباس های بافتنی در انواع رنگ و مدل های زیبا می بافند. چرا شما نتوانید برای کودک خود بافتنی ببافید؟ لباس های بافتنی دستبافت نسبت به لباس های بازاری ، علاوه بر اینکه مقرون به صرفه هستند بسیار گرم هم می باشند و از فرزند شما در برابر سرما محافظت خواهند کرد.
عکس مدل ست لباس بافتنی بچه گانه پسرانه - مدل بافتنی بچه گانه مجلسی زیبا و اسپرت​
مدل سارافون بافتنی بچه گانه دخترانه طرح شب یلدا​

 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس های پگاه آهنگرانی

بیوگرافی و عکس های پگاه آهنگرانی

[h=2]بیوگرافی و عکس های پگاه آهنگرانی[/h]


پگاه آهنگرانی بازیگر مشهور و مستند ساز جوان کشورمان در دوم مرداد ماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. مادرش منیژه حکمت، کارگردان مشهور ایرانی است و پدرش جمشید آهنگرانی نام دارد. پگاه آهنگرانی تحصیلات خود را در هنرستان موسیقی ادامه نداد و در حال حاضر نوازنده ی ویولن سل است. بسیار کم حرف بوده و علاقه ای به سیاست ندارد. [h=3]ازدواج و همسر پگاه آهنگرانی[/h] تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج و همسر پگاه آهنگرانی منتشر نشده است و به نظر او مجرد می باشد.
[h=3]فعالیت های هنری پگاه آهنگرانی[/h] اولین فعالیت بازیگریش را در سن ۶ سالگی در فیلم گربه آواز خوان به کارگردانی کامبوزیا پرتوی در سال ۱۳۶۹ شروع کرد. سپس در سال ۱۳۷۷ با بازی در فیلم دختری با کفش های کتانی به کارگردانی رسول صدرعاملی توانست خود را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند و به محبوبیت برسد. پگاه آهنگرانی در سال ۱۳۸۰ به همراه باران کوثری در مستند روزگار ما به کارگردانی رخشان بنی اعتماد که درباره ی انتخابات ریاست جمهوری است خوش درخشید و اثر متفاوتی را از خود به جا گذاشت. او هم چنین سابقه بازی در فیلم پر هزینه راه آبی ابریشم به کارگردانی محمد بزرگ نیا را در کارنامه بازیگری خود دارد. او در فیلم زندان زنان که به کارگردانی مادرش است در سه نقش متفاوت ظاهر شده است. پگاه آهنگرانی در فیلم های مصطفی خرقه پوش، منیژه حکمت و پیمان قاسم خانی بیش ترین همکاری را داشته است. او اولین تجربه طنز بازیگری خود را در فیلم مکس به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۳۸۲ تجربه کرد و پس از آن در فیلم طنز ورود آقایان ممنوع توانست ایفای نقش کند. او در فیلم های دیگری نظیر خواب زمستانی، سه زن، آقا یوسف، خانه دختر و از نفس افتاده بازی کرده است. سال ۱۳۹۳، سالی پر کار و هنری برای خانم پگاه آهنگرانی بوده است.
[h=3]موفقیت های پگاه آهنگرانی[/h] پگاه آهنگرانی با ایفای نقش جذابی که در فیلم دختری با کفش های کتانی داشت توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره به دست آورد. او در فیلم زندان زنان جایزه ی بهترین فیلم و فیلم نامه را در دوره ی ششم جشن خانه ی سینما به دست آورد. پگاه آهنگرانی موفق به ساخت دو فیلم مستند نیز شده است که یکی در مورد تئاتر شهر و دیگری راجع به غزاله علیزاده بوده است. پگاه آهنگرانی در بیست و هفتمین دوره ی جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال ۱۳۸۷ نامزد نقش دوم زن برای فیلم زاد بوم به کارگردانی ابوالحسن داوودی شد.
[h=3]فیلم سازی پگاه آهنگرانی[/h] تازه ترین فیلم مستند پگاه آهنگرانی، مردان ارباب جمشید است که در آن با درنا مدنی همکاری داشته است. این مستند مضمونی اجتماعی دارد و درباره ی سرگذشت هنرورهای سینما است. هنگامی که فیلم اخراجی ها ۲ روی پرده ی سینما به فروش بالایی می رسد پگاه آهنگرانی تصمیم می گیرد که فیلمی درباره ی مسعود ده نمکی بسازد اما در ساخت این فیلم به مشکلات زیادی بر میخورد. او می گوید من از کسانی شنیده ام که گفته اند پگاه آهنگرانی برای این فیلم از مسعود ده نمکی پول گرفته است. در حالی که همه این ها شایعه بوده و قضاوت های نادرستی در این مورد شده است.
[h=3]بستری شدن پگاه آهنگرانی[/h] پگاه آهنگرانی در فیلم آتش سبز در سال ۱۳۸۶ به دلیل نبود بازیگر بدل در زمان فیلمبرداری دچار سقوط در حین کار می شود و این سانحه باعث شکستگی مهره های کمر وی شده و تا مدت ها در بیمارستان به خاطر این مشکل بستری می شود.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس عباس غزالی و همسرش + مادرش

بیوگرافی و عکس عباس غزالی و همسرش + مادرش

عباس غزالی در بیست و هفتم مهرماه 1393 ازدواج کرده و متاهل می باشد و همه اتفاقات خوب زندگی اش را مدیون دعاهای مادرش و همچنین پاقدمی همسرش می داند. همسر عباس غزالی شاغل است. تا به امروز اطلاعات بیشتری در مورد همسر عباس غزالی منتشر نشده است.
خیلی از همکاران من فکر می کند که اگه ازدواج کنند ادامه کار در این حرفه برایشان سخت می شود و ممکن است به مشکل بخورند. اما من به عنوان بازیگری که متاهل هستم هیچ وقت این موضوع را حس نکردم . اتفاقا همسرم انگیزه ام را برای ادامه کار و موفق شدن در این حوزه چند برابر کرده است و با ورودش به زندگی من ، موجب پیشرفت من در این حرفه شده است.
عباس غزالی در کنار همسرش
عباس غزالی در کنار مادرش
[h=3]نحوه بازیگر شدن عباس غزالی[/h] او از دوران کودکی عاشق هنر و فوتبال بود اما به خوبی می دانست برای موفق شدن باید یکی از این دو راه را انتخاب کند. به گفته خودش وزنه هنر سنگین تر بود چون احساس می کردم از جانب خداوند جوهره ای در وجود من ترزیق شده که می توانم در این حرفه موفق شوم و برای همین دنبال بازیگری رفتم. عباس غزالی از سن 12 سالگی در کلاس های بازیگری و تئاتر کانون فرهنگی تربیتی حر شرکت می کند و علم و فنون بازیگری را یاد می گیرد. بعد از آن تئاتر های زیادی را جشنواره های مختلف در شهر تهران انجام می دهد و رتبه های خوبی هم کسب می کند و نهایتاً با بازی در سریال وضعیت سفید در نفش بهروز به شهرت می رسد.

به گفته عباس غزالی کلاس اول راهنمایی بودم که یک آگهی تئاتر دیدم و این آگهی مسیر زندگی من را به طور کامل تغییر داد. من برای تست دادن برای تئاتر رفتم و از بین 150 نفری که تست دادند اولش 30 نفر انتخاب شدند و بعد از تست دوباره 10 نفر انتخاب شد که من هم جزو آن ها بودم. بالاخره تئاتر را اجرا کردیم و من در استان جایزه گرفتم. یادمه در آن زمان یکی از داوران به من گفت که هنرپیشه موفقی خواهی شد. الان هم از بازگیر شدنم به هیچ وجه پشیمان نیستم و اگر بازیگر نمی شدم حتما فوتبالیست می شدم و یا اینکه نقاشی می کردم.
سلفی عباس غزالی
[h=3]خصوصیات اخلاقی عباس غزالی[/h] به گفته خودش آدم بسیار احساسی هستم و گاهی وقت ها عجیب دلم می گیرد احساس می کنم پنج نفر آدم گنده مرا گرفته اند و فشارم می دهند و این وقت ها سعی می کنم در تنهایی گوشه ای را پیدا کنم و اگر شب باشد می روم جایی که آسمان بالای سرم باشد و رو به آسمان می کنم و با بغض حرف می زنم و آخرش گریه ام می گیرد و اشک می ریزم.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی سلمان فرخنده

بیوگرافی سلمان فرخنده



عکس سلمان فرخنده
سلمان فرخنده در دهه شصت در یک خانواده مذهبی و کم جمعیت به دنیا آمده است و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر می باشد. بزرگ شدن در یک خانواده مذهبی موجب شده تا او اطلاعات زیادی در مورد دین و مذهب داشته باشد و همین موضوع در حرفه بازیگری به او کمک زیادی کرده است. علاوه بر این موضوع سلمان فرخنده به دلیل اینکه متولد دهه شصت است به خوبی مسائل مربوط به جنگ و درگیری را لمس کرده و به همین دلیل او اکنون به عنوان یک بازیگر به خوبی می تواند از پس نقش هایی که مربوط به دفاع مقدس است بربیاید. [h=3]ازدواج و همسر[/h] سلمان فرخنده سال ها پیش با میترا مومنی ازدواج کرده و متاهل می باشد. اطلاعات بیشتری در مورد همسر و فرزندان او تا به امروز منتشر نشده است.
سلمان فرخنده و همسرش میترا مومنی
[h=3]شباهات سلمان فرخنده به خسرو شکیبایی[/h] سلمان فرخنده علاوه بر شباهت ظاهری به خسرو شکیبایی صدای بم مانندی هم دارد که این صدا هم بسیار شبیه صدای مرحوم شکیبایی است. سلمان فرخنده این شباهت ها را برای خودش افتخاری می داند و می گوید : افتخار می کنم که به بازیگر توانمند و بزرگی همچون عمو خسرو شباهت دارم و این شباهت کاملا اتفاقی است و من به هیچ وجه اهل کپی و تقلید نیستم.
تصاویر سلمان فرخنده
[h=3]شروع فعالیت بازیگری[/h] سلمان فرخنده از اواخر ده هشتاد بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فیلم سینمایی 50 قدم آخر به کارگردانی کیومرث پوراحمد اولین فعالیت جدی او در عرصه بازیگری می باشد. البته این اثر زیاد دیده نشد. اما بعد از این سریال او برای سریال آسپرین انتخاب شد سریالی که نقطه عطفی در کارنامه بازیگری سلمان فرخنده شد. مخصوصا همکاری و بازی در کنار بازیگران بزرگی همچون طناز طباطبایی ، بابک حمیدیان و ...
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری



الهه حصاری بازیگر سرشناس کشورمان در ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران متولد شد. او فوق دیپلم تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی دارد. شروع بازیگری او از سال ۱۳۸۶ بوده است. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می باشد. [h=3]ازدواج و همسر[/h] تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج و همسر الهه حصاری منتشر نشده است و به نظر، او مجرد می باشد.
[h=3]فعالیت های هنری الهه حصاری در سینما[/h] فیلم نطفه شوم به کارگردانی کریم آتشی، اولین فیلم الهه حصاری در سال ۱۳۸۶ بوده که در آن ایفای نقش کرده است. اولین کار حرفه ای خود را در تلویزیون با مجموعه هشت ونیم دقیقه شروع کرد. سریال هشت ونیم دقیقه در ایام پاییز سال ۱۳۹۵ از شبکه دو پخش شد که الهه حصاری با نقش یلدا به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی، ایفای نقش کرده است. او در فیلم سینمایی تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحید زاده در کنار بازیگرانی چون آزیتا حاجیان، محمد رضا هدایتی و ارسلان قاسمی در سال ۱۳۸۷ نیز خوش درخشید.همچنین او با ابراهیم وحید زاده در سریال عروسک در سال ۱۳۸۸ نیز همکاری داشته است و در این سریال ایفای نقش کرده است. او در سال ۱۳۸۹ در دو فیلم سینمایی زن ها شگفت انگیزند و زنان ونوسی تجربه بازیگری داشته و توانسته است خود را میان مخاطبان سینما مطرح کند. در سال ۱۳۹۰، سابقه بازی در سه فیلم سینمایی آزاد راه، بی تابی بیتا و انتهای خیابان هشتم را در کارنامه بازیگری خود را دارد. در سال ۱۳۹۱ در قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی و در سال ۱۳۹۲ در نقش نگار به کارگردانی علی عطشانی ایفای نقش کرده است. الهه حصاری در فیلم هایی سینمایی نظیر داره صبح میشه، ترانه، هایلایت، ماه گرفتگی،سوفی و دیوانه و کروکودیل نیز سابقه بازیگری دارد. [h=3]فعالیت های هنری الهه حصاری در تلویزیون[/h] الهه حصاری در سال ۱۳۹۲ در مجموعه های تلویزیونی شوخی کردم و در حاشیه مهران مدیری سابقه بازیگری داشته و توانسته است در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی، خود را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.
[h=3]فعالیت های الهه حصاری در پخش خانگی[/h] الهه حصاری در سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پور کیان که نقش برکه را بازی می کند در کنار بازیگرانی نظیر نیکی کریمی، آتیلا پسیانی،میلاد کی مرام، امیر جعفری، بهاره افشاری و امیر حسین آرمان ایفای نقش کرده است. [h=3]افتخارات الهه حصاری[/h] الهه حصاری توانست در جشنواره اوراسیا قزاقستان، جایزه بهترین نقش اول زن را در فیلم نگران نباش سارا به کارگردانی علیرضا امینی را کسب کند.
[h=3]علاقه الهه حصاری به ورزش[/h] الهه حصاری مربی ورزش است. او می گوید: ورزش جزو زندگی من است. بیشتر از همه به یوگا علاقه دارم به خاطر این که یوگا وسیله خاصی نمیخواهد و می توانی به راحتی و تنهایی انجامش بدهی. الهه حصاری در رابطه با ورزش می گوید: اگر یک روز شب بشود و من ورزش نکرده باشم حس بدی دارم و انگار عذاب وجدان می گیرم. او می گوید: ورزش روی سلامتی، زیبایی و شفافیت پوست هم تاثیر دارد. هم چنین مهم ترین تاثیری که دارد روی تناسب اندام است.
شبنم قلی خانی و الهه حصاری
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس پروانه معصومی

بیوگرافی و عکس پروانه معصومی



عکس پروانه معصومی
پروانه معصومی با نام قبلی سکینه کبودرآهنگی در سال 1323 در یک خانواده مذهبی در شهر تهران متولد شد. او پس از گرفتن دیپلم خود ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته زبان های خارجی در دانشگاه ملی ایران که همان دانشگاه شهید بهشتی فعلی است ادامه داد. و پس از فارغ التحصیل شدن در این رشته در سن 22 سالگی برای ادامه تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی ، آلمانی و فراسنه به آلمان رفت. [h=3]ماجرای آشنایی و ازدواج با مسعود معصومی[/h] پروانه معصومی در دوران دانشجویی خود در آلمان با عکاس سرشناس و معروف ایرانی بنام مسعود معصومی آشنا می شود و این آشنایی منجر به ازدواج می شود. او پس از ازدواج با مسعود معصومی نام خود را از سکینه کبودرآهنگی به پروانه معصومی تغییر می دهد. و بعدش آن ها صاحب فرزندی بنام نیما می شوند که فارغ التحصیل رشته معماری است و در همین رشته در شمال ایران مشغول به کار است.
پروانه معصومی و همسر مرحومه اش مسعود معصومی
[h=3]بیوگرافی مسعود معصومی و علت فوت[/h] مسعود معصومی متولد 1316 می باشد و 50 سال قبل برای تحصیل در رشته عکاسی به آلمان می رود و پس از فارغ التحصیل شدن در این رشته به همراه پروانه معصومی به ایران باز می گردد و در حرفه عکاسی در ایران مشغول به کار می شود. او همچنین سال های زیادی از عمر خود را صرف تدریس عکاسی در دانشکده های ایران گذرانده است. مسعود معصومی به دلیل بیماری نارسایی قبلی ، دیابت و کلیه در 12 اسفند 95 در ساعت ده و نیم شب در بیمارستان گلسار شهر رشت از دنیا رفت و در 14 اسفند در آرامگاه خانوادگی شان به خاک سپرده شد.
تصاویر پروانه معصومی
[h=3]شروع فعالیت های بازیگری قبل و بعد از انقلاب [/h] پروانه معصومی پس از فارغ التحصیل شدن در رشته مترجمی به ایران بازمی گردد و در یک شرکت تجاری در زمینه مدیریت و مترجمی مشغول به کار می شود. ولی به علت افکار مردم در آن زمان که می گفتند زن نباید بیرون از خانه کار کند و در ادارات جایی برای خانم ها وجود نداشت تصمیم می گیرد دیگر کار نکند و خانه نشین شود. در آن زمان یادمه پیش از اینکه من نگران این وضعیت خودم باشم همسرم نگرانم بود که مبادا من به این خاطر افسردگی بگیرم. تا اینکه یک روز که من مغشولم کارای خونه بودم همسرم با من تماس گرفت و از من خواست به دفترش که نزدیک خونه مون بود بروم و من وقتی رفتم دیدم آقای احمدرضا احمدی و بهرام بیضایی در دفتر کار همسرم حضور دارند. و همان روز آقای احمدی پیشنهاد بازی در فیلم رگبار را به من دادند. البته من قبلا در فیلم بی تا در یک نقش خیلی کوتاه بازی کرده بودم ولی چون نقشم خیلی کوتاه بود نمی شد جزو کارهایم حساب کنم. در آن زمان من علاقه ای به بازیگری نداشتم و دوست هم نداشتم بازی کنم اما بخاطر همسرم که خیلی نگرانم بود بازی در این فیلم را قبول کردم.

بعد از بازی در فیلم رگبار من احساس کردم که می توان این کار را ادامه داد و بازیگر خوب شد بازیگری که کسی از حضورش احساس سرافکندگی نکند. البته در آن زمان هم خانواده پدرم که کرد بود نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند و به پدرم نامه ای نوشتند که اگر نمی توانی جلوی دخترت را بگیری خودمان بیاییم و این کار را انجام دهیم اما پدرم خیلی قاطعانه بهشون گفته بود که دخترم دیگر بزرگ شده و شوهرش برای او تصمیم می گیرد و به من گفت اصلا از این موضوع ناراحت نشده و تو کارت را با جدیت تمام ادامه بده فقط تمام سعی ات را بکن که هیچ وقت مرا سرافکنده نکنی. پروانه معصومی هم اکنون یکی از بازیگران موفق در عرصه سینما و تلویزیون ایران می باشد و در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله یوسف پیامبر بازی کرده است.

عکس های جدید پروانه معصومی
[h=3]افشاگری پروانه معصومی[/h] پروانه معصومی در مصاحبه به وضعیت بد حجاب در سینمای ایران واکنش شدیدی داد و گفت : من بسیار متاسف هستم که باید بگویم امروزه در سینمای ما مسأله ای بنام عفاف و حجاب وجود ندارد. قبل از انقلاب بسیاری از بازیگران برای گذراندن زندگی شان و علیرغم میل باطنی شون ، بدون حجاب جلوی دوربین می رفتند اما با وقوع انقلاب اسلامی ، سینمای ما سینمایی شد که قرار بود در آن مبانی اسلامی مد نظر قرار بگیرد و رعایت شود. در این سال ها خوشبختانه تلویزیون عملکرد بسیار خوبی داشته و خلوط قرمز ها را رعایت کرده است اما متاسفانه امروزه ما نشانی از عفاف و حجاب در آثار سینمایی نمی بینیم و این وظیفه سینما و مسئولان سینما می باشد که حجاب را تبلیغ و ترویج کنند. به هر حال امیدوارم روزی را ببینیم که سینمای ما هم در راستای اسلام حرکت می کند و جامعه ما را به سوی اسلامیت و انسانیت هدایت کند.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس های نازنین کیوانی و همسرش آرش

بیوگرافی و عکس های نازنین کیوانی و همسرش آرش



عکس نازنین کیوانی
نازنین کیوانی متولد دوم شهریور 1367 در شهر تهران است و تک فرزند خانواده می باشد. او پس از گرفتن دیپلم ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته گرافیک در دانشگاه هنر مشهد ادامه داد و هم اکنون مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر و معماری از دانشگاه آزاد مشهد دارد. [h=3]ازدواج و همسر[/h] نازنین کیوانی سال ها قبل وقتی که خیلی جوان بود با یک بازیگر و مدل بنام آرش مهاجر ازدواج می کند و آن ها در سال 88 وقتی که نازنین کیوانی 20 ساله بود صاحب دختری بنام آیناز شدند. [h=3]بیوگرافی آرش مهاجر[/h] آرش مهاجر متولد 23 تیرماه 1365 در شهر شیراز است. چند تجربه بازیگری دارد و فتومدل تجاری بین المللی است و بیشتر با برندهای معروف و طرح جهانی نظیر ماکسیم همکاری می کند.
مهدیه نساج و همسش آرش مهاجر
تصاویر مهدیه نساج و همسر
[h=3]ماجرای آشنایی و ازدواج با آرش مهاجر[/h] نازنین کیوانی در این باره می گوید : من و آرش در یک ملاقات دوستانه باهم آشنا شدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. در آن زمان هر دوی ما خیلی جوان بودیم و زندگی ما هم مانند هر زوجی فراز و نشیب های زیادی داشت. با این حال من ازدواج در سن پایین را یک اتفاق خوب می دانم چون ما در کنار هم پیشرفت کردیم و پشت هم بودیم. [h=3]بچه دار شدن در 20 سالگی[/h] در مورد بچه دار شدن باید بگم که این موضوع اتفاقی بود و من 20 ساله بودم که خبر بارداری ام را شنیدم و از شنیدن این خبر خیلی خیلی خوشحال شدم انگار داشتم روی ابرها راه می رفتم. بعد از به دنیا آمدن آیناز زندگی ما خیلی قشنگ تر و شیرین تر از قبل شد. آیناز الان همه زندگی من و آرش است و زندگی سه نفره ما خیلی خوب و عالی است.
عکس همسر مهدیه نساج و دخترش
مهدیه نساج در کنار مادر و د دخترش آیناز
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی اندیشه فولادوند و همسرش

بیوگرافی اندیشه فولادوند و همسرش



عکس اندیشه فولادوند
اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر کشورمون در هفتم مهرماه 1362 در بیمارستان 503 ارتش در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته فلسفه است و در کودکی علاوه بر سرودن شعر ، به شغل نجاری و شغل خرید و فروش علاقه خاصی داشته و مدتی این کار را انجام می داد. [h=3]خانواده فرهنگی[/h] اندیشه فولادوند در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده است و برای همین از همان دوران کودکی علاقه خاصی به سینما و ادبیات پیدا کرد. پدرش فرهاد فولادوند از شعرای بزرگ هستند ومی گوید : هر چه دارم مخصوصا در زمینه ادبیات مدیون پدرم هستم. مادرش فرهنگی و معلم است و به زودی بازنشسته خواهد شد. خواهرش مرجان فولادوند دکترای ادبیات دارد و در مطبوعات فعالیت می کند و برادرش بیزینس من بسیار موفقی است. برادر و خواهر دیگه اش نیز به همین شیوه مشغول به کار هستند. اندیشه فولادوند خواهر حدیث فولادوند نیست و باهم هیچ نسبتی ندارد.
تصاویر اندیشه فولادوند
[h=3]دلیل ازدواج نکردن[/h] اندیشه فولادوند مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است. او درباره علت عدم ازدواج نکردن خود گفت : فعلا هیچ فکر و برنامه ای برای ازدواج نداریم و دلیلش وقت گیر بودن کار سینما نیست. من به این دلیل فعلا به ازدواج فکر نمی کنم چون بر این باور هستم که ازدواج به معنی اضافه شدن به روح دیگری است و هرکسی که می خواهد ازدواج کند باید در روح خودش آن احساس تکامل بودن و کافی بودن را برای روح دیگری داشته باشد در این صورت می تواند وارد این ماجرا شود. من در حال حاضر کلی از برنامه هایی که برای خودم داشتم و دارم عقب هستم و اینقدر کارهای نکرده دارم که از 24 ساعت شبانه روز ، 25 ساعت آن را درگیر هستم. [h=3]فرزندی را به سرپرستی قبول خواهم کرد[/h] درباره شدن باید بگم من از همان دوران نوجوانی هیچ علاقه ای نداشتم فرد دیگری را به این دشت مشوش اضافه کنم ولی اگر روزی و روزگاری برسد که من این کمبود را در مسئولیت پذری احساس کنم آن روز ترجیح خواهم داد که از بین این همه بچه های که در شرایط سخت و بدی زندگی می کنند و بزرگ می شود و متعلق به دیگران هستند یکی را به فرزندی قبول خواهم کرد. بعید میدونم بجه ای که به سرپرستی قبول خواهم کرد فرقی با فرزندی که خودم به دنیا آورده باشم برایم بکند. راستش من هیچ وقت تصمیم نداشتم خودم را ادامه بدهم.
اندیشه فولادوند و بهنوش بختیاری
[h=3]شایعه ازدواج با محسن تنابنده[/h] وقتی برای اولین بار این خبر و شایعه را شنیدم برایم خیلی عجیب بود. متاسفانه با این شایعه سازی ها و حاشیه پردازی زرد سال هاست که آشنا هستم و این طبیعت شغل ما است. با این حال شایعه ازدواج با آقای تنابنده خیلی خنده دار بود. من با آقای تنابنده گرامی و عزیز دو تا فیلم کار کردم و این آکتور خوب و نازنین از دوستان و همکاران خوب من در حوزه سینما هستند و هیچ نسبت دیگری باهم نداریم. [h=3]شروع فعالیت بازیگری[/h] اندیشه فولادوند برای اولین بار در فیلم مریم مقدس بازی کرد اما اولین حضور حرفه ای و جدی او با فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی شروع شد و بعدش مدتی از سینما دور شد تا اینکه در سال 87 با فیلم ستاره به کارگردانی فریدون جیرانی دوباره به سینما برگشت و پس از بازی در این فیلم ، فعالیت های بازیگری خود را ادامه داد.

عکس های جدید اندیشه فولادوند
[h=3]علاقه به شعر و شاعری[/h] من در خانواده ای متولد و بزرگ شده ام که شعر و ادبیات در آن ریشه داشت. پدرم شاعر و پدرگم هم اهل ادبیات بود و هر یک از اعضای خانواه ای به نوعی به ادبیات علاقه دارند. من هم از سن خیلی کم شعر می گفتم و اولین شعری که گفتم دانش آموز سوم ابتدایی بودم. به نظرم اگر شعر نمی گفتم دچار گره های بدخیمی می شدم و شعر به نوعی ناجی من در زندگی بود. اندیشه فولادوند در شعر سبک خاصی برای خودش دارد و مجموعه عسطه های نحس او در سال 87 در محافل ادبی غوغایی به پا کرد. [h=3]دغدغه و آرزوی محرمانه اندیشه فولادوند[/h] من دغدغه های زیادی دارم اما مهم ترین آنها پرفورمنس صوتی است که آن را از سال 83 نوشته ام و آماده کرده ایم. این آلبوم با عنوان شلیک کن رفیق که کتاب دوم من هم همین است و الان آماده شده است درباره جنگ است. جنگ جزو جدایی ناپذیر اشعار و جهان فردی من است و سال های کودکی من هم در جنگ گذاشت. اما الان آرزو و دغدغه محرمانه ای دارم که به شما می گویم : آرزو دارم من اولین ایرانی باشم که نوبل ادبیات را از آن خود می کند. البته اگر کسی دیگر هم بگیرد قطعا خوشحال می شوم اما شما برایم دعا کنید که من بگیرم.
اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر
[h=3]اوقات فراغت[/h] اندیشه فولادوند در اوقات فراغتش مطالعه می کند و هر از گاهی ورزش می کند. بعضی وقت ها هم فیلم می بیند و می گوید : دیدن فیلم برایم لذت بخش است. البته با تلفن هم زیاد کار می کند و در این بار می گوید : دو خط تلفن دارم که از صبح تا شب روشن است و به نظرم بخش بزرگی از هزینه های مخابرات توسط من تامین می شود. [h=3]خانه روستایی در شمال[/h] جالب است بدانید اندیشه فولادوند خانه ای در یکی از روستاهای گیلان دارد و هر وقت پیشنهاد کاری نداشته باشد راهی شمال می شود تا در خانه روستایی خود در اوج آرامش زندگی کند.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی میلاد کی مرام و همسرش

بیوگرافی میلاد کی مرام و همسرش

[h=2]بیوگرافی میلاد کی مرام[/h]


میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون محبوب کشورمان در چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ در بندر انزلی متولد شد. یک برادر و یک خواهر دارد و آخرین فرزند خانواده است. میلاد کی مرام دارای مدرک فوق دیپلم الکترونیک است و فوق لیسانس روانشناسی نیز دارد. آغاز فعالیت او در بازیگری از سال ۱۳۷۵ در تئاتر شهر انزلی بوده است. او در کلاس های مسعود کیمیایی نیز شرکت کرده و از شاگردان ایشان بوده است. میلاد کی مرام عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز علاقه مند است. [h=3]همسر میلاد کی مرام[/h] میلاد کی مرام در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است.
[h=3]فعالیت های هنری میلاد کی مرام[/h] اولین کار حرفه ای خود را با بازی در سریال خواستگاران به کارگردانی گلاب آدینه درسال ۱۳۸۶ شروع کرد. میلاد کی مرام در این باره گفته است: من در رستوران رادان یوسف آباد مشغول کار بودم که یک روز خانم گلاب آدینه را درآن جا دیدم. ایشان برای خرید آمده بودند و من پشت صندوق بودم همانجا شرایط خودم را به خانم گلاب آدینه گفتم. ایشان گفتند من در حال ساخت سریالی به نام خواستگاران هستم اگر می خواهی می توانی بیایی و تست بدهی. میلاد کی مرام در این مورد می گوید: درس عجیبی برای من بود. من رفتم تست دادم و به جای یک نقش، ۲۰ نقش متفاوت را در آن فیلم بازی کردم. من مدیون خانم گلاب آدینه هستم. میلاد کی مرام در سال ۱۳۸۷ در مجموعه تلویزیونی شب هزار و یکم به کارگردانی علی بهادر نیز ایفای نقش کرده است. او هم چنین بازی در سریال های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، نابرده رنج، بچه های نسبتا بد به کارگردانی سیروس مقدم، سیب ترش و چرخ فلک به کارگردانی اپیزود کامران را در کارنامه بازیگری خود دارد. در سال ۱۳۸۹ اولین کار سینمایی خود را در فیلم کوچه ملی به کارگردانی مهرشاد کارخانی آغاز کرد. او در این باره می گوید: از آقای کارخانی ممنونم که به من اعتماد کردند زیرا همین اعتماد باعث شد که آقای حسن حجاریان فیلم را ببیند و بازی من را به آقای آهنگر پیشنهاد بدهد. آقای آهنگر من را برای فیلم ملکه انتخاب کرد. میلاد کی مرام در سال ۱۳۹۲ در فیلم روزگاری عشق و خیانت به کارگردانی داوود بیدل ایفای نقش کرد. بعد آز ان در همان سال با بازی در فیلم سینمایی خط ویژه و برف توانست خود را میان مخاطبان سینما مطرح کند. سال ۱۳۹۳ سالی پرکار برای میلاد کی مرام بوده است او در سال ۱۳۹۳ در چهار فیلم سینمایی هاری، مستانه،صفر و ۳۶۰ درجه بازی کرد. او سابقه بازی در فیلم های سینمایی غیر مجاز، امکان مینا و آبنبات چوبی را ر کارنامه بازیگری خود دارد. در سال ۱۳۹۵ در فیلم ملی و راه های نرفته اش به کارگردانی تهمینه میلانی ایفای نقش کرد. در همان سال با بازی در فیلم حریم شخصی به کارگردانی احمد معظمی خوش درخشید. او در سال ۱۳۹۶نیز در فیلم های سینمایی امیر به کارگردانی نیما اقلیما و روسی به کارگردانی امیر حسین ثقفی بازی کرد. او در فیلم کوتاه حول حالنا به کارگردانی ابراهیم شیبانی نیز نمایش خوب و ماندگاری را در کارنامه بازیگری خود ثبت کرده است. میلاد کی مرام در نمایش خانگی در سریال ممنوعه، هم اکنون در حال ایفای نقش است. ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند. از دغدغه های امروز جوانان می گوید تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی. همچنین ببینید : بیوگرافی و عکس شهرزاد کمال زاده
[h=3]افتخارات هنری میلاد کی مرام[/h] میلاد کی مرام دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم خط ویژه را از سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است که به بیمارستان محک تقدیم شد. او هم چنین جایزه ۳ سال بهترین بازیگر نقش اصلی سینمای ایران را در سال ۱۳۹۳ از جشن خانه سینما دریافت کرده است.
[h=3]من سرایدار بودم که بازیگر شدم[/h] میلاد کی مرام می گوید: من از کارگری شروع کردم. از کار کردن در رستوران رادان یوسف آباد. برای اولین بار است که دارم درباره این موضوع صحبت می کنم. دلیل گفتن این حرف ها این است که بدانید من یک شبه به اینجایی که هستم نرسیدم.
او می گوید: من شب ها تا خود صبح توی خیابان راه می رفتم چون حتی جایی برای خوابیدن هم نداشتم. در کنار تئاتر شهر با یکی دوست شده بودم، تازه اوایل اتوبوس واحد بود، همان اتوبوس هایی که از راه آهن تا تجریش می آمد. میلاد کی مرام می گوید: من شب ها در اتوبوس دوستم می خوابیدم، آن دوستم هنوز هم هست، من می توانم یک روز او را جلوی دوربین بیاورم تا حرف بزند. تا صبح در آن اتوبوس می خوابیدم تا شبم صبح شود. صبح که می شد مثل همیشه به رستوران می رفتم و در آن جا کار می کردم.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و زندگی شخصی مریم کاویانی و همسرش

بیوگرافی و زندگی شخصی مریم کاویانی و همسرش



عکس مریم کاویانی
مریم کاویانی متولد یکم تیرماه 1349 در شهر اهواز است و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. پدر و مادر مریم کاویانی اصالتاً مازندرانی می باشند و پدرش کارگر کارخانه نیشکر و مادرش خانه دار می باشد. مریم کاویانی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می باشد و در بیمارستان مهرداد تهران به عنوان پرستار مشغول به کار بود اما با شروع کار بازیگری در سال 1381 از شغل پرستاری فاصله می گیرد. [h=3]ازدواج و همسر[/h] مریم کاویانی سال ها پیش ازدواج کرده و متأهل می باشد و یک فرزند 20 ساله بنام علی دارد. او در برنامه دورهمی مهران مدیری گفت که پسرش دانشجوی عمران می باشد و هنرمند می باشد. تا به امروز اطلاعات بیشتری در مورد همسر و شوهر مریم کاویانی منتشر نشده است.
عکس مریم کاویانی و پسرش علی
[h=3]نحوه بازیگر شدن[/h] مریم کاویانی در سال 1381 در بیمارستان مهرداد تهران به عنوان پرستار مشغول به کار بود و هیچ وقت فکرش را نمی کرد که روزی بازیگر شود. در یکی از این روزها که در در بیمارستان شیفت بود نادر مقدس برای گرفتن سکانسی از فیلم رویای جوانی به بیمارستان مهرداد می آید و به طور اتفافی مریم کاویانی را می بیند و از او درخواست می کند که مانتو سفید بپوشید و جلوی دوربین نقش خانم دکتر را بازی کند. مریم کاویانی که در آن زمان 34 ساله بود بر تردیدهایش غلبه می کند و درخواست نادر مقدس را قبول می کند و این گونه مریم کاویانی بازیگر می شود.
عکس مریم کاویانی و برادرش
[h=3]دلیل فاصله گرفتن از شغل پرستاری[/h] مریم کاویانی در این باره می گوید : من بعد از بازی در فیلم رویای جوانی با اینکه پیشنهادهای زیادی برای بازیگری داشتم اما به سر کار خودم برگشتم. من در آن زمان در بخش شیمی درمانی بیمارستان کار می کردم. در یکی از این شب ها ، یکی از بیمارانم که سه ماه تحت درمان بود متاسفانه فوت کرد و من حالم بد شد. چون دقیقا چهل و هفتمین مرگی بود که می دیدم. برای همین به بالکن بیمارستان رفتم و با خودم خلوت کردم و یه دل سر گریه کردم. آن شب از خدا خواستم که اگر صلاح می داند نشانه ای برایم قرار بدهد که وارد کار بازیگری شوم و از شغل پرستاری فاصله بگیرم. خوشبخانه فردای آن شب برای بازی در فیلم اسپاگتی در 8 دقیقه از من دعوت شد و من که دیگر تحمل دیدن رنج و عذاب و فوت بیمارانم را نداشتم با اشتیاق قبول کردم و بعدش بازیگری را با جدیت ادامه دادم. [h=3]
[/h] تصاویر مریم کاویانی
[h=3]دوران کودکی مریم کاویانی[/h] من در دوران کودکی خیلی مظلوم بودم و مادرم همیشه می گفت پدرت خیلی نگران تو است و می ترسد که بزرگ شوی و از پس هیچ کاری نتونی بر بیایی. یکی از رویاها و آرزوهای دوران کودکی ام این بود که بتوانم روی طناب راه بروم برای همین خیلی تمرین می کردم اما هیچ وقت موفق نمی شدم اما چون این کار را دوست داشتم برای همین به خیلی ها به دروغ می گفتم که من می توانم روی طناب راه بروم. [h=3]ترس از شهرت[/h] مریم کاویانی درباره شهرت می گوید : شهرت یک پدیده و اتفاق وحشتناک می باشد و باید از آن ترسید. من عقیده دارم فواید شهرت کمتر از ضررهایش می باشد و اگر ظرفیت نداشته باشید شما را زمین گیر خواهد کرد. با این وجود رسیدن به شهرت و محبوبیت ماندنی است و برای همین من هم سعی میکنم به این جایگاه برسم اما واقعا نمی دانم تا چه حد موفق خواهم شد.
عکس های جدید عکس مریم کاویانی
[h=3]آرامش ام را مدیون ...[/h] من هیچ وقت معنای حسادت و حسرت را درک نکردم چون به سرنوشت و تقدیری که در مسیر زندگی هر فردی نوشته شده اعتقاد دارم و بر این باور هستم که خداوند برای من و هرکس دیگری پیمانه ای قرار داده است که ما به همان میزان از ندگی سهم می بریم. پس اگر در زندگی چیزی داریم یا نداریم از اراده و خواست خداوند می باشد و من آرامش ام را مدیون ایمانی می دانم که به خدا ، زندگی و معجزه هایش دارم.
تصاویر جدید از مریم کاویانی
[h=3]اهل خوردن فست فود نیستم [/h] مریم کاویانی درباره رژیم غذایی و تناسب اندام اش می گوید : هیچ وقت اهل خوردن سویس و کالباس نبودم و به ندرت پیش می آید که هوس خوردن غذاهای بیرون و فست فود به سرم بزند. من سعی می کنم تمام غذاهایم را با مواد و روغن های سالم درست کنم و برای همین تا به امروز افزایش وزرن نداشتم وهیچ وقت برای کاهش وزن ، رژیم نگرفتم.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی نسرین نکیسا + ازدواج و همسر

بیوگرافی نسرین نکیسا + ازدواج و همسر



عکس نسرین نکیسا
نسرین نکیسا در 25 بهمن 1348 در شیراز متولد شد و اصالتاً قشقایی می باشد. پدرش هادی نکیسا از هنرمندان و آهنگسازان معروف ایل قشقایی می باشد و مادرش خانه دار است. او علاقه خاصی به طراحی و تزیین لباس های سنتی مخصوصاً ایل قشقایی دارد. نسرین نکیسا در یک خانواده هنری بزرگ شد و برای اولین بار فوت و فن بازیگری را زیر نظر پدرش آموخت. او دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. خانم نکیسا از جمله بازیگران بی حاشیه سینمای ایران می باشد و شاید صبوری و برخورد آرام و دور از حاشیه او ، یکی از مهمترین دلایل و علاقه کارگردان ها برای کار کردن با این بازیگر است. [h=3]ازدواج و همسر[/h] نسرین نکیسا سال ها پیش با شخصی بنام سلیمان تاش ازدواج کرده و متاهل می باشد. حاصل این ازدواج دو فرزند دختر به نام های نسترن و نیلوفر می باشد. تا به امروز هیچ عکس و خبری در مورد شوهر نسرین نکیسا و شغلش منتشر نشده است.
نسرین نکیسا و دخترانش نسترن و نیلوفر نکیسا
عکس نسرین نکیسا و دخترش
[h=3]شروع فعالیت بازیگری[/h] نسرین نکیسا فوت و فن بازیگری را زیر نظر پدرش آموخت و بازیگری را با تئاتر شروع کرد. او برای اولین بار در سال 69 و در سن 21 سالگی در سریال مهر و ماه که در شیراز ساخته می شد ایفای نقش کرد و بعدش با بازی در سریال رنگ صدف به کارگردانی عباس رنجبر به شهرت رسید. [h=3]نسرین نکیسا در سریال یوسف پیامبر[/h] یکی از سریال های به یاد ماندنی که نسرین نکیسا در آن ایفای نقش کرده است می توان به سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. او در این سریال نقش دختر یعقوب نبی و خواهر یوسف را بازی می کرد. از جدیدترین کارهای او می توان به سریال ممنوعه و سریال بچه مهندس در کنار بازیگرانی همچون مریم کاویانی و اندیشه فولادوند اشاره کرد.
نسرین نکیسا در کنار هادی حجازی فر
[h=3]علت کم کاری[/h] من بین سال های 75 تا 85 بسیار پرکار بودم و خیلی سرم شلوغ بود. اما بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر ، به علت به دنیا آمدن فرزندم مجبور شدم برای مدتی از بازیگری فاصله بگیرم. و وقتی بازیگری برای مدتی کم کار می شود ناخودآگاه کنار گذاشته می شود و حتی هزار دلیل و ذهنیت درباره او درست می شود. حتی در مورد او شایعه سازی می کنند. مثلا فلانی که دیگر کار نمی کند از ایران رفته و خیلی موارد دیگر ... [h=3]نسبت فامیلی با نیما نکیسا[/h] تا به امروز هیچ خبری در رابطه با نسبت فامیلی نسرین نکیسا با نیما نکیسا دروازه بان سابق فوتبال منتشر نشده است.

تصاویر نسرین نکیسا
[h=3]بازیگران مورد علاقه[/h] من به شخصه از تمام بازی های شهاب حسینی لذت می برم و به دلم می نشیند. به نظرم آقای حسینی با کارش صادقانه برخورد می کند و به قول شاعر که می گوید : "چون از دل برآید لاجرم بر دل نشیند" به غیر از شهاب حسینی به نظرم یه راحتی تو بازی بازیگرانی مثل ترانه علیدوستی ، نازنین بیاتی و بابک حمیدیان هست که پذیرش نقش هایشان را برای مخاطب راحت تر می کند. [h=3]الگوی خاص بازیگری[/h] نسرین نکیسا : در این مورد باید بگم که من بازی همه بازیگرانی که در آثار داخلی و خارجی می بینم برایم الگو هستند چون بر این باور هستم بازیگری دنیایی است که کلاس درسش به وسعت همه آدماست و الگوها و نشانه های بی شماری برای یادگیری در این کلاس درس وجود دارد.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس های جدید سیما تیرانداز و همسرش

بیوگرافی و عکس های جدید سیما تیرانداز و همسرش

[h=2][/h]


عکس سیما تیرانداز
سیما تیرانداز بازیگر مشهور سینما و تلویزیون متولد 9 شهریور 1349 در شهر تهران است. او از کودکی علاقه خاصی به بازیگری داشت اما خانواده اش به شدت مخالف بازیگر شدن او بودند اما برای رسیدن به آرزوهایش تسلیم نشد و هم اکنون یکی از بازیگران معروف و پرکار سینما و تلویزیون ایران می باشد. [h=3]تحصیلات و شغل دوم[/h] سیما تیرانداز دارای دو مدرک لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر می باشد. خانم تیرانداز از زمانی که بازیگر شده است کار تدریس هم انجام می دهد و می گوید : درسته تدریس بازیگری کار سخت و بسیار انرژی بر است اما با این حال من بدون توقف آن را در برنامه هایم دارم.
ناصر هاشمی همسر اول سیما تیرانداز
[h=3]ماجرای آشنایی و ازدواج با همسر اول[/h] سیما تیرانداز در سال 72 در یکی از تئاتر های شهر با ناصر هاشمی هم بازی بود و همین موضوع باعث آشنایی بیشتر این دو نفر می شود و پس از شناخت خلق و خوی همدیگر در سال 74 تصمیم به ازدواج می گیرند اما این آشنایی و ازدواج زیاد دوام نمی آورد و این دو بازیگر در سال 82 از هم جدا می شوند. [h=3]علت طلاق از ناصر هاشمی[/h] در آن زمان خبر جدایی سیما تیرانداز و ناصر هاشمی بعد از یک سال منتشر شد و هیچ وقت علت اصلی جدایی این دو زوج مشخص نشد. ناصر هاشمی بعد از جدایی از همسرش و با گذشت 15 سال هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.
مجید جوزانی همسر دوم سیما تیرانداز
سیما تیرانداز و فرزند پسرش آریانا
[h=3]ازدواج مجدد سیما تیرانداز[/h] خانم تیرانداز بعد از جدایی از همسر اولش ، با مردی به نام مجید جوزانی آشنا می شود و این آشنایی خیلی زود منجر به ازدواج می شود. این دو زوج بعد از ازدواج در سال 88 صاحب فرزند پسری بنام آریانا می شوند. خانم تیرانداز در این باره می گوید : آریان اولویت زندگی من است و در زندگی برایم از همه چیز مهم تر است. حتی اگر روزی متوجه بشوم که شغل من به پسرم لطمه می زند مطمئن باشید بازیگری را برای همیشه کنار می گذارم.
 

nargessamiri

عضو جدید
فاطمه گودرزی | بیوگرافی و عکس های فاطمه گودرزی و خانواده اش

فاطمه گودرزی | بیوگرافی و عکس های فاطمه گودرزی و خانواده اش



عکس فاطمه گودرزی
فاطمه گودرزی با نام اصلی گیتی متولد 19 تیر ماه 1343 در شهر تهران است. پدر و مادرش اصالتا اهل بروجرد لرستان می باشند. اما سال های زیادی است که در تهران زندگی می کنند. فاطمه گودرزی دارای مدرک دیپلم اقتصاد است. [h=3]ازدواج و همسر[/h] فاطمه گودرزی سال ها پیش با عبدالرضا گنجی کارگردان سینما ازدواج کرده است و هم اکنون خانواده خانم گودرزی 4 نفره است. او یک پسر به نام پویان و یک دختر بنام آوا دارد که هر دو بازیگر می باشند. [h=3]بیوگرافی همسر فاطمه گودرزی[/h] عبدالرضا گنجی متولد 1334 در شهر تهران می باشد و از همسرش 9 سال بزرگتر است. او برای اولین بار فعالیت هنری خودش را در سال 1352 با بازی در تناتر شروع کرد و پس از آن به عنوان دستیار کارگردان در ساخت چند فیلم حضور داشت و هم اکنون به عنوان کارگردان مشغول به کار است.
فاطمه گودرزی در کنار پسرش پویان و دخترش آوا
[h=3]شیوه زندگی مشترک این دو زوج[/h] فاطمه گودرزی در مورد شیوه زندگی مشترک و رابطه اش با همسرش می گوید : من و همسرم باهم همکار هستیم و همین موضوع باعث شده است حرف های مشترک زیادی باهم داشته باشم و شغل همدیگر را به خوبی درک می کنیم.ما برای زندگی مشترک مان، قوانین و شیوه خاصی داریم. مثلا به هیج وجه یکدیگر را محدود نمی کنیم و به همدیگر اجازه نفس کشیدن می دهیم. متاسفانه خیلی از زوج ها بر این باور هستند که دوست داشتن خود را باید در کنار هم بودن به یکدیگر نشان دهند. در حالی که به نظر من زیادی در کنار هم بودن موجب تکراری شدن خواهد شد. همین موضوع باعث می شود که زن و شوهر حرف های مشترکی برای هم نداشته باشند. من بر این باور هستم که زن و شوهر برای داشتن حرف غیر مشترک باید خاطره های غیر مشترک داشته باشند و برای همین بهتر است بعضی اوقات به تنهایی سفر رفت. این دوری کوتاه مدت علاوه بر اینکه موجب نزدیک شدن زن و شوهر به هم می شود موجب تداوم زندگی مشترک آن ها هم خواهد شد. این شیوه حداقل در زندگی من به خوبی جواب داده است و من از زندگی ام خیلی راضی هستم.
فاطمه گودرزی و پسرش پویان گنجی
[h=3]رابطه مادر و فرزندی[/h] فاطمه گودرزی در این باره می گوید : خدا رو شکر ارتباط خوب و صمیمانه ای با فرزندانم دارم و با آن ها رفیق هستم. اما تا چه حد در این راه موفق بوده ام باید از پویان و آوا بپرسید. اما تا جایی که بتونم دوست دارم با بچه هایم رفاقت داشته باشم تا آن ها بتوانند حرف هاشون را خیلی راحت با من در میان بگذارند. ضمن اینکه به حریم شخصی و خصوصی بکدیگر احترام می گذاریم. [h=3]آوا می گوید :[/h] به نظر من ارتباط ما از حالت مادر و دختری + مادر و پسری خارج شده است و ما الان واقعا بیشتر شبیه دوستان صمیمی هم هستیم. شاید باورتون نشه ولی گاهی آنقدر صحبت های من و مادرم صمیمانه می شود و باهم می خندیم که واقعا حس می کنم با یکی از دوستان بسیار نزدیکم در حال گپ زدن هستم. [h=3]پویان می گوید :[/h] به نظر من اولین اصل بازیگری توانایی برقراری ارتباط با دیگران است و مادر ما هم یک بازیگر است و برای همین به خوبی می تواند با افراد مختلف ارتباط برقرار کند و این ارتباط در وهله اول، شامل حال من و آوا شده است.
فاطمه گودرزی و دخترش آوا گنجی
[h=3]شروع فعالیت بازیگری[/h] فاطمه گودرزی وقتی که دختر 19 ساله ای بود دو سال دوره تئاتر را می گذارند و پس از آن در سال 67 و در سن 25 سالگی برای بازی در فیلم گالش های مادربزرگ دعوت می شود و اولین فعالیت تلویزیونی خود را با این سریال شروع می کند. خانم گودرزی در سال 1369 با بازی در فیلم به خاطر همه چیز اولین فعالیت خود را در سینما شروع می کند. او با بازی در نقش همسر مهران غفوریان در سریال دردسر والدین به اوج شهرت خود می رسد و پس از آن در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است و از بازیگران موفق و محبوب ایرانی می باشد.
عکس فاطمه گودرزی و پسر بازیگرش پویان
[h=3]علاقه به ورزش[/h] فاطمه گودرزی در زمان دبیرستان به ورزش والیبال علاقه زیادی داشت و همیشه این ورزش را بازی می کرد. اما بعد از مدتی والیبال را کنار می گذارد و به دنبال ورزش بدنسازی و شنا می رود و این ورزش ها را با دنبال می کند. اما با تشکیل تیم والیبال هنرمندان، دوباره سراغ ورزش قدیمی خود می رود و هم اکنون هر از گاهی در تیم والیبال هنرمندان بازی می کند.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی المیرا دهقانی

بیوگرافی المیرا دهقانی

[h=2]بیوگرافی المیرا دهقانی[/h]


عکس المیرا دهقانی
المیرا دهقانی متولد 5 شهریور 1373 در شهر شیراز می باشد. به نظر تعداد اعضای خانواده المیرا دهقانی 5 نفره است و دو خواهر دیگر دارد. المیرا دهقانی دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع غذایی می باشد و تحصیلات مرتبط با بازیگری ندارد. [h=3]ازدواج و همسر[/h] المیرا دهقانی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و نامزدی او در این پست درج خواهد شد.
عکس المیرا دهقانی و پدرش
[h=3]شروع فعالیت بازیگری[/h] المیرا دهقانی فعالیت بازیگری را در سال 88 و در سن 15 سالگی زیر نظر سیامک کمالی در شهر شیراز شروع می کند و پس از اجرای چندین تئاتر موفق و برای ادامه تحصیل به تهران آمد و در کلاس های بازیگری محمد معتمدی شرکت کرد. نهایتاً با حضور موفق خود در جشنواره بین الملی تئاتر داشگاه تهران، نظرها را به سمت خود جلب می کند و یکی از دستیاران کارگردان مشهور بنام شهرام شاه حسینی، او را برای بازی در سریال همه چیز آنجاست دعوت می کند. چهره المیرا دهقانی در سال 93 بعد از حضور موفق در سریال همه چیز آنچاست برای مخاطبان تلویزیونی شناخته تر شد.
المیرا دهقانی و خواهرش
[h=3]المیرا دهقانی در نقش مادر جذامی و پیر ![/h] دومین حضور موفق خانم دهقانی در سریال پرمخاطب 8.5 دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود که او در این سریال نقش مادر پیر و جذامی شخصیت احسان را بازی می کرد و گریم سنگین و متفاوتی برای بازی در این سریال داشت.
در آن زمان هیچ کس باورش نمی شد که نقش این مادر پیر و جذامی را دختر جوانی همانند المیرا دهقانی باز کند. حتی یک مدت شایعه شد که نقش مادر جذامی را مهناز افشار می کند و عکس مهناز افشار در کنار مادر جذامی در فضای مجازی پخش می شد اما این موضوع واقعیت نداشت و خانم دهقانی بنا به درخواست عوامل سریال هیچ واکنشی به این موضوع نشان نمی داد.
تصاویر جدید المیرا دهقانی
[h=3]المیرا دهقانی در سریال لحظه گرگ و میش[/h] خانم دهقانی این بار با نقش اول سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسدیان به تلویزیون بازگشته است. او در این سریال نقش دختری بنام یاسمن را در کنار بازیگران مشهور دیگری همچون فاطمه گودرزی و شهره سلطانی بازی می کند. یاسمن در یک خانواده متوسط ایرانی زندگی می کند و داستان زندگی آن ها در طی سه دهه مختلف به تصویر کشیده می شود.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی هنرمندان ایرانی

[h=2]بیوگرافی رها خدایاری[/h]


عکس رها خدایاری
رها خدایاری در 27 آبان 1363 در شهر تهران متولد شد و فارغ التحصیل رشته عکاسی می باشد. او از جمله بازیگران ایرانی است که بازیگری را با تئاتر شروع کرده است و هم اکنون هم در این حوزه بسیار فعال است. رها خدایاری بیشتر اوقات فراغت خود را با ورزش سپری می کند و عاشق سفر کردن است. او بیشتر اوقات به جنوب ایران سفر می کند و و می گوید : کویر نوردی از بهترین سفرها می باشد. [h=3]ازدواج و همسر[/h] رها خدایاری تا به امروز ازدواج نکرده و به همراه خانواده اش زندگی می کند. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و نامزدی رها خدایاری در این پست درج خواهد شد.
عکس های جدید رها خدایاری
[h=3]شروع فعالیت بازیگری[/h] رها خدایاری بازیگری را در سن 21 سالگی برای اولین بار با تئاتری بنام گلوله جادویی در سال 84 شروع کرد و در آن زمان هیچ گونه تجربه رفتن به کلاس آموزش بازیگری را نداشت. با این حال در این تئاتر به خوبی درخشید. خانم خدایاری پس از چندین سال فعالیت در تئاتر، در سال 89 و در سن 26 سالگی با فیلم کوچه بن وست اولین فعالیت تلویزیونی خودش را شروع کرد. و در سال 95 با فیلم ماه در مه وارد سینما شد. او هم اکنون با سریال لحظه گرگ و میش به تلویزیون بازگشته است. رها خدایاری در سریال لحظه گرگ و میش نقش دختری بنام طاهره در کنار بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی را بازی می کند و انتظار می رود با بازی خوب و عالی اش در این سریال پرمخاطب، بیش از گذشته بر شهرت خود بیفزاید و این سریال سکوی پرتابی برای او باشد.
رها خدایاری در سریال لحظه گرگ و میش
[h=3]در شبکه های اجتماعی فعال نیستم[/h] رها خدایاری از جمله بازیگران ایرانی است که در شبکه های اجتماعی فعال نیست. او در این باره می گوید : حضور و فعالیت من در شبکه های اجتماعی موجب می شود برخی افراد برای خانواده ام حاشیه درست کنند و قرار هم نیست آن ها درگیر شغل من شوند. همچنین برخی اتفاقات ناخواسته ممکن است به کار من هم آسیب جدی بزند. برای همین ترجیح میدهم با هوادارانم از طریق رسانه های رسمی در ارتباط باشم.

رها خدایاری و فاطمه گودرزی
[h=3]اهداف رها خدایاری[/h] رها خدایاری با اینکه به زبان انگلیسی تسلط دارد اما با این حال تمامی سعی اش را می کند تا زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرد. چون یکی از اهداف او بازی در فیلم های بین المللی می باشد. جالب است بدانید تا به امروز پیشنهادات زیادی در خصوص مدلینگ به او داده شده است اما او مثل اینکه علاقه زیادی برای این حوزه ندارد و دوست دارد در حرفه بازیگری به اوج برسد.
 

Similar threads

بالا