بیوگرافی هنرمندان ایرانی

samaneh66

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخه میگن زن تو خونه برکته . پس هر چی بیشتر بهتر
میگن زن بلاست هیچ خونه ای بی بلا نمونه
میگن زن چراغه خدا چراغ خونت رو زیاد کنه
اما تو توی خونت یه برکت باشه کافی
آهان. خوب اکشال نداره. کلا هدف اینه که بحث انحرافی باشه :D

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

چشم بصیرت میخواد دیدنش. پسرا میبیننش :surprised::biggrin:
عجب نه اینکه پسرا یه کم .....نند برای همینه خوب میبینند :w14:
 

samaneh66

عضو جدید
کاربر ممتاز
آره زن رزق و روزی شوهرو زیاد میکنه. پس هر چی بیشتر باشه بهتره!:D
می ترسم یه بار بی برکتی بیافته توش ورزق و کم کنه
خوشم میاد که میدونی منظورمون با کیه
دارم از پيش دبستاني فارغ التحصيل ميشم!;)
به امید خدا تو 100 سالگی میری کلاس اول دبستان
قیافه که نداره.
بیچاره پسره هر جا که میره 600 نفر دخترو نگا میکنن.
از راه به در نشه خوبه بیچاره شوهره که باید اینو تحمل کنه
 

behnam-t

عضو جدید
این بهزاد بهتر بود از این حالا این دختر به چیه این پسره رفته الله اعلم
 

sahba66

عضو جدید
من خیلی دوست دارم بدونم این از چی پسره خوشش اومده؟؟؟؟؟؟:w19:
اگر چه خودم معتقدم ظاهر ادما مهم نیست.....:w16:
 

k2_h

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من خیلی دوست دارم بدونم این از چی پسره خوشش اومده؟؟؟؟؟؟:w19:
اگر چه خودم معتقدم ظاهر ادما مهم نیست.....:w16:


نه اتفاقا ظاهر آدما مهمه . درسته بعضیا میگن ظاهر بعد یه مدت عادی میشه ولی آخه آدم باید از همون اول یکیو انتخاب کنه که مثه من خوشبخت بشه . برا فهمیدن قضیه عکس منو همسرمو کنار خونه آبشار ببینین تو چند صفحه قبلیه
 
آخرین ویرایش:

math2

عضو جدید
عکسهای جدید الناز شاکر دوست

عکسهای جدید الناز شاکر دوست

[h=2]بستنی خوردن الناز شاکردوست و همکارانش در زمستان[/h]
الناز شاکردوست بازیگر زن مشهور ایرانی عکس جدیدی را در کنار همکارانش در فیلم سینمایی اسب سفید پادشاه در حال بستنی خوردی در هوای سرد زمستان در اینستاگرامش قرار داده است.او مدتی است مشغول بازی در این فیلم سینمایی است و عکس ها و مطالب درباره ی پشت صحنه این فیلم را در اینستاگرامش با هوادارانش به اشترک می گذارد.فالوئرهای او در فیس بوک بسیار زیاد است و از رکوردداران در این زمینه می باشد.او در سال ۶۳ متولد شده است و اکنون ۳۰ ساله است.او بازیگری اش را در سال ۸۳ با فیلم گل یخ آغاز کرد.الناز شاکردوست به لطف چهره اش بسیار زود در سینما مطرح شد و در بین مردم محبوب گشت.این بازیگر سرشناس یک خواهر و یک برادر دارد که برادرش شباهت بسیاری به او دارد و هر دو جراحی زیبایی بینی انجام داده اند.عکس جدید الناز شاکردوست را در این مطلب از کلیشه مشاهده کنید.الناز شاکردوست به همراه عباس آقا نصر الله و سایر همکارانش در حال بستنی خوری

منبع از سایت کلیشه:
http://www.kelishe.com/
 

Farahnaz_J

عضو جدید
کلیپ دیدنی از سحر قریشی

کلیپ دیدنی از سحر قریشی

همه کسانی که سحر قریشی رو دوست دارن این کلیپ ها رو ببینید و از دست ندید، برای دانلود و یا تماشای کلیپ روی لینک کلیک کنید:
سحر قریشی - آرزوی بزرگ سحر قریشی چیه؟
سحر قریشی - شانس ،عشق،تصادف
 

Farahnaz_J

عضو جدید
بیوگرافی الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست فرزند دوم خانواده است. یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه‌دار است. الناز در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. وی از دوران کودکی عاشق بازی‌کردن و نواختن پیانو بوده، به‌طوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند، با اینکه در خانواده او هیچ پیش زمینه هنری وجود ندارد، ولی او علاقه فراوانی به موسیقی دارد. در خانواده شاکر دوست دموکراسی به صورت کامل اجرا می شود و هیچ‌کس در کار هنر مانع او نشد و وی تمامی کارها را با مشورت با خانواده خود انجام داد. الناز با معدل 19.23 در رشته ریاضی دیپلم گرفته است و رتبه اش در کنکورهنر ۱۱ بوده است.



به طور اتفاقي وارد سينما شد. به گفته كيومرث پور‌احمد وقتي دنبال يك بازيگر حدودا 20 ساله مي‌گشته كه الناز رو ديده و از بازي وي كه در آن موقع در تئاتر بازي مي كرده خوشش آمده و او را در فيلم «گل يخ» به عنوان بازيگر نقش اول بازي داده است. بازي‌هاي مختلف و نقش‌هاي مختلف كه از او ديديم او را يك بازيگر باهوش و با‌استعداد معرفي كرده است. بازي هاي متفاوت نظير يك دختر پول‌دار در «عروس فراري»، يك دختر شل و ول در «مجردها»(واقعا فوق العاده بود)، يك دختر نسل سومي در «چه كسي امير را كشت» (بازي او در اين فيلم عالي بود) و بازي بسيار زيباي او در فيلم «بي‌وفا» (به عنوان يك دختر پايين شهری كه عمرا هيچ بازيگري نمي‌تونست اين نقش را به اين خوبي بازي كند)، در اين سه سال و تا سن 22 سالگي بازي در 11 فيلم يك آمار فوق‌العاده براي يك بازيگر است.منتقدين بسياري از همان اول از بازي او تعريف كرده اند.



برای شما دو تا کلیپ از این هنرپیشه گذاشتم ببینید:

الناز شاکردوست و رسوایی

الناز شاکردوست و عاشقانه اش در بوی گندم
 
آخرین ویرایش:

Honey.ChEng

عضو جدید
کاربر ممتاز
ستاره های کوچک سینما که بزرگ شدند

ستاره های کوچک سینما که بزرگ شدند

ستاره های کوچک سینما که بزرگ شدند

ستاره های کوچک سینما که بزرگ شدند همانطور که زندگی بدون کودکان غیرقابل تصور است، سینما و تلویزیون هم بدون حضور آنها لطفی نخواهد داشت اما کودکان سینما و تلویزیون از کجا می آیند؟ سوالی که به دو جواب ختم می شود؛ کودکانی که از خانواده ای هنرمند وارد این عرصه می شوند و کودکانی که توسط عوامل سینما و تلویزیون انتخاب می شوند.نوع ورود شاید مهم نباشد. چیزی که مهم است حمایت و تشویق خانواده است. بوده اند کودکان و نوجوانانی که در یک مقطعی آمدند و بعدا محو شدند اما با همان یک نقش کودکی شان در ذهن ها مانده اند.البته گذر زمان همه چیز را مشخص می کند که آیا عنصر هنر و لیاقت در کودک وجود دارد یا نه. پس علاوه بر حمایت خانواده، جوهر ذاتی کودک هم نقش اساسی دارد. در این گزارش به ظهور و درخشش این کودکان که متعلق به نسل های مختلف هستند، می پردازیم.
امیر فرخ هاشمیان

تا حالا دیده اید بچه ای با وجود آن که نفر اول مسابقه دو شده، تلاش کند نفر سوم شود تا بتواند کفش کتانی ببرد؟ بله، حتما دیده اید. علیِ فیلم بچه های آسمان را همه ما به یاد داریم، فیلمی که سینمای ایران را برای اولین بار به جمع 5 فیلم نهایی اسکار بخش غیرانگلیسی زبان رساند. علی که این روزها به کار نقاشی ساختمان مشغول است، همچنان به عشق روزهای کودکی و بازی درخشانش در فیلم بچه های آسمان، کتانی می پوشد.

مهران ضیغمی

مهران ضیغمی، همان پسرک شیطان سریال تولدی دیگر است که اکنون بزرگ شده و به قول یکی از مخاطبانش، سبیل درآورده است. سریال تولدی دیگر، هر چند بهترین بازی مهران ضیغمی بود اما نخستین بازی او در سینما نبود و در واقع سومین کار او محسوب می شد. آنچه سهیل را در ذهن مخاطبان زنده نگه داشت، دیالوگ های زیبا و شیطنت های دوست داشتنی اش بود.

حسین سلیمانی

معلوم نیست. حسین سلیمانی چقدر امید داشته که با وجود 3 هزار داوطلب بازیگری در فیلم «مهر مادری» نزد کمال تبریزی تست داده است اما در هر صورت از بین 3 هزار نفر، این حسین سلیمانی بود که انتخاب شد و این انتخاب، چنان به جا بود که برای آن فیلم در چندین جشنواره بین المللی هم جایزه و تقدیرنامه دریافت کرد. حسین سلیمانی، اکنون بازی در بیش از صد فیلم و تله فیلم و مجموعه تلویزیونی را در کارنامه خود دارد و علاوه بر بازیگری، ترانه هم می نویسد.

لیلا حاتمی

اگر بگوییم او در حال حاضر یکی از بهترین زنان بازیگر در ایران است، گفتن این جمله سخت خواهد بود که نخستین بازی این زن در 12 سالگی، در نقش کمال الملک بود. بله، صحبت از لیلا حاتمی است. اولین نقشی که او در سینما ایفا کرد، نقش کودکی کمال الملک بود! بازی لیلا حاتمی در کودکی را در برنامه «زیر گنبد» به کارگردانی مرضیه برومند نیز دیده ایم. او در دوره نوجوانی هم در فیلم معروف دلشدگان اثر پدرش علی حاتمی بازی کرد و در حافظه تاریخ سینمای ایران ماندگار شد.

مهراوه شریفی نیا

سریال امام علی (ع) آنچنان در ذهن مخاطبان تلویزیون ماندگار و تاثیرگذار بود که اکثر بازیگران آن با جزییات نقش شان ماندگار شدند. مهراوه شریفی نیا هم از این قاعده مستثنی نیست. او که فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا سریفی نیا است، بازیگری را در خانواده ای هنرمند آموخت و نخستین بار در 8 سالگی در کنار مادرش در فیلم «دزد عروسک ها» ظاهر شد. او 10 ساله بود که در نقش کودکیِ قطام، در سریال امام علی (ع) به تلویزیون آمد و نام خود را ماندگار کرد.محمدرضا شیرخانلو که تنها 8 سال دارد، تجربه های گسترده سینمایی، تلویزیونی و حجتی تئاتری را در کارنامه درخشان خود دارد؛ از سریال های «چک برگشتی» و «دیوار» با کارگردانی سیروس مقدم گرفته تا «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و فیلم سینمایی «دهلیز» ساخته بهروز شعیبی.

محمدرضا شیرخانلو

همچنین بازی در نمایش های «دزد آب» کار مرتضی آقا حسینی و «ساقی» به کارگردانی امیر دژاکام نیز در کارنامه بازیگری او دیده می شود. شیرخانلو که فعلا مشغول بازی در فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی ابوذر پورمحمدی است، برای آنکه در نقش پسری کچل ظاهر شود، گروه کارگردانی را وادار کرد آنها هم موهای خود را بتراشند و همه ناچار شدند به خواسته این بازیگر کوچک تن دهند!
شیرخانلو این روزها در فیلم نهنگ عنبر با بازی در نقش کودکی رضا عطاران در دهه 40 روی پرده سینماست.

پگاه آهنگرانی

کسی باور نمی کرد که دختری 15 ساله، با کفش های کتانی بتواند تا قاهره برود و جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره بگیرد اما پگاه آهنگرانی با فیلم «دختری با کفش های کتانی» توانست این جایزه را ببرد. پگاه آهنگرانی که بازیگری را از مادر کارگردانش منیژه حکمت آموخته بود، نخستین بار در 6 سالگی در فیلم «دزد عروسک ها» بازی کرد.
ترلان پروانه

شاید بتوان از او به عنوان کوچکترین بازیگر ایرانی یاد کرد. او در 3 سالگی، برای ساخت یک تیزر تلویزیونی به بازیگری پرداخت و به گفته مادرش، گاهی مدت ها زیر نور پروژکتور پیشانی اش عرق می کرد. شاید به همین خاطر است که بعدها به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید، برنده «پروانه زرین» از جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد.از 60 فیلم و سریال و تله فیلمی که در کارنامه زرینِ ترلان پروانه می درخشند، می توان به فیلم های مردن به وقت شهریور، به خاطر پونه، بی خداحافظی، چپ دست، زن بدلی، بالابلند، دغدغه، عاشق، پاپیتال و … و سریال های سرزمین کهن، گذر از رنج، تا ثریا، ملکوت، شبی از شب ها، 101 راه برای ذله کردن پدرها و مادرها، خوش غیرت، جایزه بزرگ، مسافری از گرونگول، داوری و زیر تیغ اشاره کرد.

ارسلان قاسمی

بازیگری را از 7 سالگی با سریال «در چشم باد» آغاز کرد. آشنایی مادرش با بهاره رهنما، زمینه ساز معرفی او برای این سریال شد. او در این سریال، نقش کودکی پارسا پیروزفر (بیژن ایرانی) را بازی کرد. جالب اینکه تا به حال پارسا پیروزفر را از نزدیک ندیده است، زیرا نقش خود را زمانی بازی کرد که هنوز پارسا پیروزفر برای این سریال قرارداد نبسته بود.ارسلان قاسمی علاوه بر فیلم های صفر، رسوایی، آنچه مردان در مورد زن ها نمی دانند، کلانتری غیرانتفاعی، تاکسی نارنجی، شام عروسی، جعبه موسیقی و خاک سرد؛ در سریال های متعددی از جمله سال های ابری، هفت سنگ، تا ثریا، فاصله ها، هوش سیاه، یوسف پیامبر و 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها به ایفای نقش پرداخته است.نگاهی به حضور بازیگران کودکی که دیگر در مقابل دوربین نیستند

عدنان عفراویان

غریبه کوچکی که غریبه مانده است

یکی از آثار تلخ سینمای ایران فیلم تحسین برانگیز بهرام بیضایی بود. «باشو، غریبه کوچک» که هنوز هم دیدن آن خالی از لطف نیست. اما باشو، همان غریبه کوچک سختی کشیده، امروز 36 ساله است و از سر بیکاری سیگار می فروشد. پسرک اهوازی دیروز، با آن همه شهرتی که برای بازی در یک فیلم آن هم در غربت کسب کرد، این روزها در زادگاهش غریبه است. عدنان عفراویان، غریبه کوچک اهوازی سینمای ایران با کمک کارگردان فیلمش یک بار خوش درخشید اما چون حرفه و خاستگاه اجتماعی اش چیز دیگری بود، دیگر نتوانست فرصت حضور روی پرده سینما را به دست بیاورد و به تدریج تنها به یک خاطره تبدیل شد.

آرش نادی

از مهد کودک به خانه سبز

آرش نادی، علی کوچک و بی نوای «خانه سبز» یکی از بازیگرانی است که برای خیلی از مخاطبان تلویزیون خاطره ساز بوده است. کودکی شیرین زبان که همان زمان برای خیلی ها سوال بود چطور می تواند این دیالوگ های سخت را به یاد بسپارد. بازیگری که مسعود رسام او را از مهد کودک پیدا کرده بود اما بعد از خانه سبز و البته سرزمین سبز دیگر از او در دنیای بازیگری خبر نبود. البته مسعود رسام سال ها پیش در مصاحبه ای گفت: «خانواده آرش علاقه ای ندارند که پسرشان بازیگر شود ولی با بازپخش های مجدد این سریال قطعا خیلی ها دل شان برای علی بینوای خانه سبز تنگ می شود.»

سپهر آزادی

فرزند سینماگرانی که بازیگر نماند

این پسر بانمک که حالا دیگر 25 ساله شده یکی دیگر از بازیگرانی است که مدت هاست رد قاب جادویی دیده نمی شود. سپهر آزادی، همان پسر توک زبانی «دنیای شیرین» و «سیب خنده» که کارش را با درخت گلابی داریوش مهرجویی آغاز کرد. البته او فرزند غلامرضا آزادی (تهیه کننده) و فریال بهزاد (کارگردان) است ولی آخرین کار او در عرصه بازیگری سال 83 با فیلم سینمایی پل سیزدهم بود.
الهه و الهام علی یاری
دختران خسرو شکیبایی

دو بازیگری که حسابی برای کودکان دهه 60 خاطره ساز شدند، خواهران دوقلوی فیلم خواهران غریب بودند. فیلمی که سال هاست در روز مادر از تلویزیون پخش می شود و هنوز رنگ و بوی خاص خود را دارد. الهه و الهام علی یاری، خواهران غریبی که نقش دخترهای خسرو شکیبایی را بازی می کردند حالا دیگر دختران جوانی شده اند ولی همچنان در دنیای بازیگری غریب هستند.
ستاره جعفری
دختری برای گل پامچال

یکی دیگر از نوستالژی های مهم و تاثیرگذار دهه 60 که شاید خاطرات تلخ جنگ را مرور می کرد ولی دلچسب بود؛ سریال پرمخاطب گل پامچال بود. چهره سبزه و چشمان جستجوگر و اشکبار دختری رنج کشیده و سختی دیده جنوبی که دستیاری مشکی به سر پیچیده بود یادآور لیلای گل پامچال است.ستاره جعفری بازیگر نقش لیلا تنها همین یک تجربه بازی را در کارنامه هنری اش ثبت کرده است. آن زمان که سریال را بازی کرد 12 ساله بود و اکنون 27 سال دارد. او دو سال است که درسش را در هلند تمام کرده و حالا فوق لیسانس کشاورزی دارد و درصدد گرفتن مدرک دکتراست.

میر فرخ هاشمیان

علی همچنان می خواهد بازیگر شود

کمتر علاقمند سینمایی است که فیلم «بچه های آسمان» ساخته مجید مجیدی را ندیده باشد، همان فیلمی که برای اولین بار سینمای ایران را به جمع 5 فیلم نهایی اسکار بخش غیرانگلیسی زبان رساند و قطعا کسی «علی کوچولو»ی این فیلم را فراموش نکرده است، همان که تلاش کرد در مسابقه دوی سرعت، دوم شود و یک عدد کفش «کتونی» جایزه بگیرد.علی «بچه های آسمان» که آن زمان 9 سال بیشتر نداشت، امروز 26 سال دارد و در گوشه ای از این تهران بزرگ به نقاشی ساختمان مشغول است اما همچنان آرزو دارد روزی دوباره مقابل دوربین فیلمی برود. بازیگری که برای بازی در آن فیلم 100 هزار تومان دستمزد گرفت که آخرین دستمزدش در بازیگری بود
 
آخرین ویرایش:

M_ranjbar.82

عضو جدید
چهرههای معروف اینستاگرامی

چهرههای معروف اینستاگرامی





در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.



سلام. ما باز آمدیم و مثل همیشه با کلی عکس و سوژه از چهره ها آمده ایم. امیدوارم هرکجا که هستید تنتان سلامت، فکرتان آسوده و احوالتان خوش باشد. ممنون از اینکه امروز هم ما را انتخاب کرده اید.


شروع میکنیم با یک پست طعنه آلود و آتشین دیگر از علی آقا کریمی، باز هم با جمله ای که کاملاً جعلی است و هیچگاه توسط ارنستو چه گوارا بیان نشده است. جمله ای مشابه صد ها جمله ی دیگری که در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. از چهره ای شناخته شده و محبوب مثل علی کریمی این انتظار میرود که پیش از اشاعه و نشر این جملات ساختگی، با یک جستجوی ساده از صحت آن مطمئن شود. طبق انتظارمان از "علی کریمی" چنین خواسته ای داریم، وگرنه هر طور که دلش میخواهد رفتار کند!



واکنش جالب شهرام مکری به رد شدن فیلم خودش و فیلم استاد کیانوش عیاری توسط هیئت داوران جشنواره امسال. "هر طرفی که شما باشین، همون طرف خوبه."





بهنوش خانم برای احوالات این روزهای شما کنسرت امید حاجیلی و امید جهان خیلی بیشتر از نعره های رضا یزدانی توصیه میشود.





بهاره رهنما و خالکوبی جدیدش. آنقدر از این اقدامات عجیب و متحیر العقول کرده که دیگر از این کارهایش تعجب نمی کنیم و خیلی عادی از کنارش می گذریم!





سلفی لیسانسه ها، سریال خوب این شب های تلویزیون، کاری متفاوت از سروش صحت. امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، بهنام تشکر و سیاوش چراغی پور.






افسانه پاکرو از نامزد شدن اش در یک جشنواره خارجی خبر داده، ولی از بیان اینکه چه جشنواره ای است و نامش چیست، به شدت خودداری کرده است :)) با این اوصاف احتمالاً باید جشنواره فیلمِ گالاپاگوس در جنوب ماداگاسکار باشد.





سلفی خانوادگیِ محمدرضا علیمردانی در یک رستوران. آرزوی خوشبختی داریم برای محمدرضا و خانواده عزیزش.






یوسف جان وقتی برای گذاشتن یک عکس دیر شده است، لطف کن و آن را نگذار. مطمئن باش چیز خاصی را از دست نمیدهی!





آزاده صمدی در نمایی از نمایش "آیسلند" ساخته آیدا کیخایی. وضعیت آزاده صمدی در تئاتر به گونه ای است که تئاتر جدید را با تئاتر قبلی اش روشن میکند! کمی استراحت کن آزاده جان! تحلیل میروی ها!





19 دی 1935. امروز را به عنوان نقطه پایان و روز مرگ هنر موسیقی ایران اعلام می کنم.







گریم بامزه فرهاد بشارتی در "محله گل و بلبل".





- پرواز به گوشم.





آرزوی سلامتی داریم برای پدر همسر خانم شریفی مقدم، مجری کاردست اخبار صدا و سیما که همیشه دغدغه مردم داشته و دارند. امیدواریم هر چه زودتر حالشان خوب شود.






خاطره بازی خداداد عزیزی در سال های حضورش در باشگاه کلن. همان باشگاهی که با چَک زیر گوش سرمربی اش خواباند و از آن اخراج شد.





ویشکا، دختر کوهستان.




 

nargessamiri

عضو جدید
عکس های اینستاگرام فریبا متخصص بازیگر سریال شهرزاد

عکس های اینستاگرام فریبا متخصص بازیگر سریال شهرزاد



فریبا متخصص در ۱ مرداد سال ۱۳۴۰ متولد و اکنون ۵۷ ساله است او از بازیگران چشم سبز سینمای ایران می باشد که اصالت بروجردی دارد و فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی است. او در یک خانواده پر جمعیت ۷ نفره متولد شد و در سریال شهرزاد در نقش همسر هاشم دماوندی (مهدی سلطانی) به خوبی ایفای نقش کرد.
ازدواج و همسر

فریبا متخصص متأهل می باشد و با فردی بنام پور بهرامی ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج فرزندی بنام پوریا بهرامی است که ۲۲ ساله است و همانند مادرش در زمینه بازیگری فعالیت دارد و فارغ التحصیل رشته سینما از کشور قبرس می باشد. جالب است بدانید او در سریال در چشم باد به همراهی مادرش بازی کرده است.
شایعه ازدواج فریبا متخصص با مهران مدیری

مدت هاست خبری در در فضای مجازی و برخی سایت ها پخش می شود که فریبا متخصص قبلا همسر مهران مدیری بوده و بعد آن ها از هم طلاق گرفتند. این خبر واقعیت ندارد و شایعه ای بیش نیست.
شروع فعالیت بازیگری

فریبا متخصص اولین کاری هنری خودش را در سال ۱۳۶۰ با تئاتر شروع کرد و اولین فعالیت خودش را در تلویزیون در سال ۱۳۶۲ و در سال ۱۳۶۸ در رادیو شروع کرد و نهایتاً در سال ۱۳۷۰ وارد سینما شد.
تلخ ترین اتفاق زندگی فریبا متخصص

تلخ ترین اتفاق و خاطره زندگی من به شبی بر می گردد که برادر جوانم را به طور ناگهانی در اثر سکته قلبی از دست دادم و تلخی این ماجرا وقتی دو برابر شد که من مجبور شدم مراسم عزاداری را بخاطر قراری که در رادیو با گروهم داشتم ترک کنم آنقدر گریه کرده بودم که چشم هایم باد کرده بود برای همین یک عینک آفتابی به چشمم زدم و همه همکارام با تعجب به من نگاه می کردند و پیش خودشون می گفتند این چرا عینکش را در نمی آورد. آن روز من باید به همراه یک گروه ۲۰ نفره نقش زنی را بازی می کردم که صاحب کافه بود و باید مدام می خندید و اداهایی باید در می آوردم که در حالت عادی برای من سخت بود با همه این ها من آن نقش را اجرا کردم و وقتی نمایش پایان یافت دیگه نتونستم گریه خودم را نگه دارم و گریه کردم اعضای گروه به شدت ناراحت شدند و بهم گفتند چرا ماجرا را به آن ها نگفتم! راستش من هنوزم نمیدونم کارم درست بود یا نه؟ شاید بهتر بود پیش خانواده ام می ماندم و شایدم کار بهتر را کردم که وظیفه شغلی را انجام دادم ! به هر حال این ماجرا تلخ ترین خاطره زندگی من است.

 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس های محمود پاک نیت و همسرش بازیگر نقش یعقوب در یوسف پیامبر

بیوگرافی و عکس های محمود پاک نیت و همسرش بازیگر نقش یعقوب در یوسف پیامبر

محمود پاک نیت سال ها پیش با مهوش صبرکن ازدواج کرده است همسر آقای پاک نیت هم یکی از بازیگران خوب کشورمون می باشد و حاصل ازدواج این دو زوج هنری دو پسر بنام های مسعود و مهراد است معسود متولد ۱۳۶۰ و ۳۷ ساله است و مهراد متولد سال ۱۳۶۳ و ۳۴ ساله است.
محمود پاک نیت و همسرش از جمله زوج های معدود بازیگر ایرانی هستند که پس از سال ها زندگی مشترک بر خلاف برخی از بازیگران ایرانی همچنان در کنار هم با آرامش و وفاداری زندگی می کنند. [h=2]نحوه آشنایی محمود پاک نیت با همسرش مهوش صبرکن[/h] من در یک تئاتری به نام شاتره با همسرش همبازی بودم من نقش پسر کارگر را بازی می کردم و همسرم نقش شازده خانم قصه را بازی می کرد و تو همین تئاتر بود که من یک دل نه, صد دل عاشق همسرم شدم و سرانجام بعد از ۲ سال به من جواب مثبت دادند و در سال ۱۳۵۸ ازدواج کردیم و زندگی مشترک مون را شروع کردیم.

[h=3]ورود به دنیای بازیگری[/h] محمود پاک نیت در سال ۱۳۴۸ فعالیت جدی اش را در زمینه تئاتر شروع کرد و حدود ۵۲ نمایش اجرا کرد سپس در سال ۱۳۵۲ بود که در اداره کل فرهنگ و هنر استخدام شد و از سال ۱۳۶۷ فعالیت جدی اش را در سینما و تلویزیون شروع کرد و توانست مدرک درجه یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرد. محمود پاک نیست با بازی در سریال روزی روزگاری به شهرت رسید و بعد ها این محبوبیت با بازی در سریال های پدر سالار و پس از باران ادامه یافت و بعد هم در سریال های پرطرفدار تلویزیونی نظیر یوسف پیامبر, سریال پریا و جدیدا در سریال خانگی شهرزاد به خوبی درخشید و بیش از گذشته بر محبوبیت خودش افزود.
 

nargessamiri

عضو جدید
عکس های جدید رامین ناصر نصیر و همسرش بازیگر شهرزاد

عکس های جدید رامین ناصر نصیر و همسرش بازیگر شهرزاد

رامین ناصر نصیر یکی دیگر از بازیگران سریال شهرزاد می باشد که در ۱۱ بهمن سال ۱۳۵۴ در شهر تهران متولد و اکنون ۴۳ ساله است. او فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشکده هنرهای زیبا می باشد و اکنون علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگری نظیر عکاسی, نویسنده, مترجم, کارگردان و منشی صحنه فعالیت دارد. جالب است بدانید آقای ناصر نصیر به چند زبان دنیا مثل زبان انگلیسی, اسپانیایی, فرانسوی و ایتالیایی مسلط است. پدر و مادر رامین ناصر نصیر اصالتاً گیلانی می باشند که بعد از ازدواج به تهران مهاجرت می کنند.

ازدواج و همسر

تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج رامین نصیر و همسرش منتشر نشده است و به نظر می آید که این بازیگر مجرد می باشد.
بیماری رامین ناصر نصیر

اخیراً شایعه هایی در مورد اینکه رامین ناصر نصیر سرطان معده دارد پخش شده که این خبر واقعیت ندارد. این شایعه از یک برنامه تلویزیونی اکسیر سرچشمه گرفت که در این برنامه آقای ناصر نصیر با فرزاد حسنی درباره مشکل گوراشی که چندی پیش برایش پیش آمده بود گفت و گو می کردند. همچنین دکتر محمد امانی به عنوان فوق تخصص گوارش و کبد مهمان دیگر برامه بودند که درباره علل و راه های پیشگیری از سرطان معده صحبت می کردند. دلیل انتخاب فامیلی ناصر نصیر

دلیل انتخاب ناصر نصیر این است که ناصر و نصیر اسم پدر بزرگ و پدر پدربزرگم بود و آن ها در انتخاب نام فامیلی خلاقیت نشان دادند و برای همین دو کلمه که تقریبا باهم هم معنا هستند و کامل کننده یکدیگر هستند را انتخاب کردند. در ادامه عکس رامین ناصر نصیر و مادرش را در برنامه اکسیر مشاهده می کنید.
شروع فعالیت تلویزیونی

رامین ناصر نصیر فعالیت تلویزیونی خودش را در سال ۱۳۷۳ با مجموعه تلویزیونی ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد و با همین سریال به شهرت رسید و بعد ها در مجموعه های تلویزیونی زیادی از جمله پلاک ۱۴, جنگ ۷۷, پشت کنکوری ها, قهوه تلخ و ... بازی کرده است. او جدیدا در سریال پرطرفدار شهرزاد نقش شوهر خواهر شهرزاد را بازی می کند. رامین ناصر نصیر یکی از بازیگران پر کار تلویزیونی در دهه ۷۰ و ۸۰ می باشد و در دهه ۹۰ خیلی کم کار شده است او در این باره گفت متاسفانه تلویزیون کیفیتش خیلی پایین اومده و برنامه های طنزی که این روزها ساخته می شود زیاد جالب نیست.
نحوه یادگیری چند زبان خارجی

رامین ناصر : دقیقا یادم نیست که زبان انگلسی را کی و در کدام مرحله از زندگی ام یاد گرفتم انگار از همان دوران کودکی خودم بلد بودم چطوری انگلیسی صحبت کنم و وقتی بزرگ تر شدم زبان های خارجی دیگر را هم یاد گرفتم . من آدم تنبلی نبودم و اوایل در یک موسسه معتبر زبان ثبت نام کردم ولی بعدها بخاطر شرایط کاری ام مجبور شدم کلاس هایم را فشرده کنم و از یک جایی به بعد برای اینکه پیشرفت کنم شروع به خواندن کتاب های انگیسی و اسپانیایی کردم و به این زبان ها تسلط پیدا کردم و از آن به بعد کار ترجمه را شروع کردم.
 

Similar threads

بالا