بورس- معاملات آتی سکه

bfc.blogsky.com

عضو جدید
هدف از ایجاد تاپیک ارائه تحلیل در خصوص اونس طلا و نرخ دلار در ارتباط با معاملات آتی سکه و تحلیل بازار آتی سکه میباشد
 

bfc.blogsky.com

عضو جدید
دو عاملی که بهای طلا را افزایش داد

بانکیا: قیمت جهانی طلا پس از دو هفته کاهش متوالی طی هفته جاری بار دیگر تحت تاثیر افزایش ذخایر صندوق اس پی دی آر و تشدید بحران اوکراین با روندی صعودی روبرو شد.
به گزارش بانکداری ایران (بانکیا)به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا گرچه پس از انتشار آمارهای مربوط به بیکاران آمریکایی طی هفته گذشته از شب گذشته تاکنون 0.8 درصد کاهش داشته ولی در هفته جاری با رشد نسبی 0.6 درصدی روبرو شده است.
قیمت طلا سال گذشته با افت شدید 28 درصدی روبرو شده که علت اصلی آن نگرانی سرمایه گذاران از متوقف شدن محرک پولی فدرال رزرو آمریکا بوده است.
"سان یونگ گانگ" کارشناس ارشد موسسه مالی اوربرایت فیوچرز تاکید کرد: آمارهای اقتصادی آمریکا سیگنال های پیچیده ای را به بازار ارسال می کند و این مساله موجب شده تا سرمایه گذاران به حاشیه بروند. در شرایط کنونی تنها بحران اوکراین است که موجب تقویت نسبی قیمت طلا شده است.
بر اساس این گزارش عملیات نظامی ارتش اوکراین در شرق این کشور در شرایطی ادامه دارد که دولت کی یف قصد دارد 9 روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کند. آمریکا و اروپا نسبت به هرگونه ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات اوکراین به روسیه هشدار داده اند.

 

Similar threads

بالا