بوتاکس و کاربردهای آن در پوست و زیبایی

baranclinic

عضو جدید

با بوتاکس و کاربردهای آن در پوست و زيبايي آشنا شوید !

اگر کلمه بوتاکس را در گوگلجستجو کنید تا به محبوبیت آن و مطالب متعددی که در مورد آن منتشر شده است پی ببرید ! در آمار سال 2007 در آمريكا تعداد تزريق بوتاكس 2 برابر تمامي اعمال جراحي پلاستيك شامل: رينوپلاستي، پروتز سينه، كوچك كردن سينه، ابدو مينو پلاستي و ليپوساكشن بوده است. در عين حال اظهار نظرهاي ضد و نقيضي در مورد بوتاكس و عوارض آن به طور مرتب مطرح ميشود. مقاله زير ميكوشد به بسياري از اين سوالات پاسخ دهد.

بوتاكس چيست؟
بوتاكس شكل تغيير يافته سم باكتريكلستريديوم بوتولينوم است. اين باكتري به طور معمول، باعث مسموميت غذايي ميشود اما با تغيير ساختمان اين سم، دارويي به نام بوتاكس به دست آمده است كه فوايد دارويي متعدد و روزافزوني دارد. بوتاكس در واقع اسم تجاري اين دارو است كه توسط شركت آلرگان آمريكا ساخته ميشود . در ساير كشورهااين دارو به اسامي ديگري توليد مي شود كه معتبرترين آنها كه در ايران موجود است،ديسپورت نام دارد كه ساخته شركت ايپسن انگليس و مورد تاييد FDA است.



كاربرد بوتاكس در پوست و زيبايي چيست؟
به طور كلي كاربردهاي بوتاكس را ميتوان به 2دسته زيبايي و درماني تقسيم كرد.

كاربردهاي زيبايي :
– رفع چين و چرو كهاي حركتي ،متوقف كردن پيشرفت چروك هاي ثابت مثلا در پيشاني، دور چشم، خط اخم، چينهاي دورلب و چين هاي چانه و گردن
– بالا بردن ابروها
– بالا بردن گوشه لب ها
– كاهش نمايش لثه هنگام خنديدن
– بالا بردن نوك بيني
– كاهش حجم عضله مسئول جويدن دربيماراني كه دچار دندان قروچه و برجستگي اين عضله هستند

با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به ادامه موارد و سوالاتی که در ذهن شماست بپردازیم
ادامه مطلب:https://goo.gl/gCmS9b

کلینیک پوست و زیبایی باران
کلینیک زیبایی باران ، به عنوان مطب لیزر موهای زائد در رشت با بيش از 7 سال سابقه درخشان و رضايتمندي بالاي بيماران در صدد خدمات رساني هر چه بهتر در خدمت شما عزيزان مي باشد.
 

Similar threads

بالا