به بهانه سالگرد تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد قزوين

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
به بهانه سالگرد تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد قزوين



مرکز مکاترونیک MRL:


خوابگاه لاله و نرگس دانشگاه آزاد قزوین:


مسجد دانشگاه آزاد قزوین:


دانشکده صنایع و مکانیک:




مجموعه ورزشی آقایان




پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد قزوین:




فست فود:


سلف سرویس:




هاشمی رفسنجانی در دیدار افتخار آفرینان دانشگاه: دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاهی نمونه در خاورمیانه است



28 هزار دانشجو در سال 88:


دارای 6 مرکز تحقیقاتی:











دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در منطقه صنعتي قزوين که در 150کيلومتري مرکز ايران قرار دارد، با هدف توسعه علمي و ايجاد فرصت هاي مطالعاتي تاسيس شد.

قزوين پيش از وقوع انقلاب اسلامي تنها از دو دانشگاه برخوردار بود که در مجموع دانشجويان اين دو مرکز آموزشي به هزار نفر هم نمي رسيد . سال 1371دانشگاه آزاد اسلامي قزوين با 250دانشجو آغاز به کار کرد. بعد از 17سال بيش از 25000 نفر در اين مجتمع عظيم دانشجويي در 89 رشته ، 5مقطع تحصيلي و در5دانشکده سرگرم آموزش هستند.
اکنون دانشگاه پس از طي فراز و نشيب هاي بسيار به يکي از قطب هاي بسيار مهم توليد دانش تبديل شده و تربيت نيروهاي متخصص در رشته هاي صنعتي را برعهده دارد.دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در طول حيات هفده ساله ي خود به مدد فراهم کردن فضاي پوياي علمي توانسته است به يکي از معتبر ترين دانشگاه هاي کشور تبديل شود و در صحنه هاي بين المللي به درخشش هاي بسياري دست يابد. دانشگاه از نخستين روزهاي شکل گيري تا کنون در عرصه هاي آموزشي ،پژوهشي،فرهنگي و عمراني رشد و توسعه را تجربه کرده و به طبع در رشد استان قزوين نيز، تاثيرات شگرفي به نام خود ثبت نموده است. تربيت 17هزارنفر نيروي متخصص که از آغاز به کار دانشگاه تا سال 1387دانش آموخته شدند و 25000دانشجوي در حال تحصيل و طرح ريزي استراتژي گسترش تحصيلات تکميلي گواه اين مدعا ست. اين دانشگاه کارنامه ي ارزنده اي از موفقيت هاي جهاني را کسب کرده که هرساله پر افتخار تر مي شود. درخشش مخترعان جوان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در مسابقات اختراعات ژنو ، روماني وانگليس در سال 2007 و2008 ،پرونده ي تحسين برانگيزتيم MRL در رقابت هاي جهاني روبوکاپ از سال 2003 تاکنون ، کسب متعدد مقام هاي داخلي و بين المللي در مسابقات بتن،ارائه ده ها مقاله ي ISI در مجلات معتبر علمي و...تنها گوشه اي از اين افتخار آفريني هاست.

**عملکرد آموزشي:
با مرور تحولات دانشگاه ، از آن چه که بود به جايگاه که امروز در آن قرار دارد مي توان روند پيشرفت را روشن ترمشاهده کرد.در آغازبا دو رشته کامپيوتر و صنايع پذيرش دانشجو صورت گرفت واکنون در89رشته تحصيلي،پنج دانشکده مجزا ودر پنج مقطع تحصيلي دانشجويان در محيطي ممتاز، داراي امکانات پيشرفته و شرايط مناسب تحصيل مي کنند.دانشگاه آزاد اسلامي قزوين از ابتدا با بررسي کاستي هاي کشور در زمينه ي نيروي انساني متخصص، عمده فعاليت خود را به اين مهم اختصاص داد و با رعايت استانداردهاي آموزشي بازده شاخصي را از آن خود کرد.
اهتمام رياست دانشگاه براي تربيت نيروهاي متخصص و پويا و بهره گيري از استادان برجسته کشور منجر به نتايج درخشاني شده است، دانش آموخته گان اين مرکز علمي جذب شرکت هاي بزرگ صنعتي مي شوند ويا به عنوان مديران شاخص فعاليت مي کنند.
هم چنين وجود دانشکده عمران و معماري ،صنعت ساختمان را در استان قزوين بسيار پر رونق کرده و به استناد آمار بيشترين ساخت وساز در کشور در سال 86متعلق به اين استان بوده که اين شکوفايي به دليل حضور فارغ التحصيلان کار آزموده دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در اين صنعت است.
گواه ديگر کيفيت بالاي آموزشي در اين مرکز، اشتغال به کار فارغ التحصيلان در صنايع استان و کشور است.
بي ترديد يکي از شاخص هاي ارتقاي فرآيند آموزشي دانش آموخته گان ، ايجاد انگيزه در مقاطع بالاتر دانشگاهي در راستاي تربيت نيرو هاي متخصص مورد نياز سطوح دانشگاهي ، تحقيقات ، مديريت و... است که با برنامه ريزي اصولي از بدو تاسيس تاکنون هزاران نفر از دانش آموخته گان اين دانشگاه در مقطع دکترا ، کارشناسي ارشد و کارشناسي نا پيوسته در دانشگاه ها و موسسات وابسته به وزارت علوم و تحقيقات و ساير دانشگاه هاي کشور پذيرش شده اند.

** دانشکده ها:

دانشکده مهندسي برق ،رايانه و فن آوري اطلاعات
دانشکده مهندسي برق ، رايانه و فن آوري اطلات يکي از مهم ترين دانشکده هاي اين مرکز علمي به شمار مي آيد .تمرکز آموزشي اين دانشکده بر مبناي پرورش نيروهاي زبده در رشته هاي علوم رايانه و الکترونيک بر اساس استانداردهاي جهاني است. دانش آموخته گان اين دانشکده جذب مراکز دولتي ،شرکت هاي خصوصي ويا آموزشگاه ها شده و نياز هاي جامعه را در زمينه تحصيلات مرتبط خود بر آورده مي کنند.

دانشکده مهندسي صنايع- مکانيک
دانشجويان اين دانشکده به منظور تامين نيروهاي مورد نياز صنعت استان و کشور آموزش مي بينند.با توجه به رشد صنايع در کشور به خصوص ايجاد چند شهرک صنعتي جديد در استان قزوين ورود اين نيروها مي تواند به مثابه خون تازه اي در رگ هاي صنعت باشد.
.تمرکز آموزشي اين دانشکده بر مبناي پرورش نيروهاي زبده در رشته هاي علوم رايانه و الکترونيک بر اساس استانداردهاي جهاني است. دانش آموخته گان اين دانشکده جذب مراکز دولتي ،شرکت هاي خصوصي ويا آموزشگاه ها شده و نياز هاي جامعه را در زمينه تحصيلات مرتبط خود بر آورده مي کنند.

دانشکده مهندسي عمران- معماري
اين دانشکده که از جمله دانشکده هاي معتبر معماري در سطح کشور است در زمينه تربيت نيروهاي مورد نياز صنعت ساختمان فعاليت مي کند.درکارگاه هاي عملي پيشرفته و آتليه هاي طراحي دانشجويان آموزش هاي لازم را فرا مي گيرند.برآيند آموزشي اين دانشکده فارغ التحصيلان توانايي است که در سطح استان و کشور پروژه هاي ساخت و ساز را مديريت مي کنند.

دانشکده مديريت و حسابداري
دانشکده مديريت و حسابداري با هدف تربيت نيروهاي متخصص در زمينه مديريت فعاليت مي کند. تمرکز آموزشي اين دانشکده بر اصول اساسي مديريت ، ايجاد و تسهيم دانش است. دانشجويان مديريت ، کلاس هاي تخصصي و تعاملي بر پايه علوم روز مديريتي را در اختيار دارند.ساختمان مديريت اولين ساختمان دانشگاه است که در مجتمع شهيد عباسپور احداث شده است.

دانشکده فني و حرفه اي
در اين دانشکده دانشجويان تا مقطع کارداني تحصيل مي کنند و آموزش هاي کاربردي براي استفاده در مشاغل مورد نياز بازار کار را فرا مي گيرند.توجه به کيفيت آموزشي هم چنين کاربرد فنون نکته حايز اهميتي در روند آموزشي اين دانشکده است که بازده آن فارغ التحصيلاني است که توانايي بهره گيري از آموخته هاي خود را در بازار کار دارند.

**امکانات آموزشي:
ارائه امکانات پيشرفته آموزشي، دانشگاه را به جايگاه مراکز علمي برتر رهنمون خواهد شد.براي نيل به اين مقصود مسوولان دانشگاه در بهره گيري از امکانات مدرن آموزشي اصرار دارند و براي رسيدن به شاخص هاي برتر آموزشي موفق شدند شيوه هاي نويني را پايه گذاري کرده و به اجرا در آورند.تجهيز کلاس هاي دانشگاه به سيستم هاي نوين آموزشي از آن جمله است.در اين زمينه به شکل اجمالي استفاده از ويدئو پروژکتور و سيستم هاي رايانه اي را مي توان نام برد.

**کارگاه و آزمايشگاه
آزمايشگاه ها و کارگاه ها با استفاده از امکانات و ابزار پيشرفته آموزش هاي دانشجويان را تکميل مي کنند. اين کارگاه و آزمايشگاه ها با ارائه بهترين تجهيزات تدريس را براي مدرسان و به طبع آن يادگيري را براي دانشجويان جذاب وبسيارسهل نموده است.
کانون زبان دانشگاه
به دليل اهميت آموزش زبان در دنياي امروز ، کانون زبان راه اندازي شده است و دانشجويان در لابراتوار پيشرفته زبان مي توانند به يادگيري زبان انگليسي بپردازند. استادان مجرب در کانون زبان به تدريس مشغول هستند.
مراکز تحقيقاتي
سياست گذاري دانشگاه آزاد اسلامي قزوين دست يابي به جايگاه توليد دانش و ارائه تحقيقات نوين علمي است .در اين راستا ايجاد مراکز تحقيقاتي جز اولويت هاي دانشگاه منظور شده ،مراکز تحقيقات مکاترونيک(mrl بتن و ساختمان(CCRC) و مرکز تحقيقات صنايع و مکانيک جز اين مراکز هستند که دانش پژوهان در آن ها به تحقيق و ابداعات مشغول هستند.

**آزمايشگاه تحقيقاتي مکاترونيک(MRL)
دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در زمينه ي تاسيس آزمايشگاه تحقيقات مکاترونيک در کشور که يکي از مجهزترين آزمايشگاه ها در ايران به شمارمي آيد پيشرو بوده است .در آزمايشگاه مکاترونيک دانشمندان دانش روباتيک به تحقيق و توليد دانش ، طراحي و ساخت و بهبود سيستم هاي مکاترونيکي در ليگ هاي روبوکاپي مي پردازند.
مسابقات بين المللي روبوکاپ آزاد براي نخستين بار در ايران با ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در سال 2006 برگزار شد. برگزاري موفقيت آميز اين مسابقات باعث شد تا ميزباني دور دوم(2007)،دورسوم(2008)،دور چهارم(2009) و دور پنجم(2010) اين مسابقات به دانشگاه آزاد اسلامي قزوين از سوي فدراسيون جهاني ربوکاپ واگذار شود.

آزمايشگاه بتن و ساختمان (CCRC)
يکي ازاهداف مسوولان دانشگاه توجه ويژه به پژوهش در زمينه هاي مورد نياز جامعه ايراني بوده است از اين رو تاسيس مراکزتحقيقاتي جزو رويکردهاي اين مرکز به شمار مي رود و محيطي را پديد مي آورد تا استادان و دانشجويان در مسير آموزش به ره يافت هاي نوين علمي نيز دست يابند. آزمايشگاه تحقيقاتي بتن و ساختمان با هدف اصلاح و بهينه سازي روش هاي ساخت و ساز سازه هاي احداثي تاسيس شد و به بهترين امکانات و وسايل آزمايشگاهي مجهز است . استادان ودانشجويان پويا در اين مرکز توانسته اند دست آوردهاي شاياني در زمينه بتن و ساختمان کسب کنند و برآيند اين دست آوردها را در صنعت ساختمان که در حال حاضر از رونق فزاينده اي در استان قزوين برخوردار است به کار گيرند.
تيم بتن دانشگاه نيز درخشش هاي ارزنده اي در مسابقات بين المللي کسب کرده است . کسب رتبه نخست مسابقه بين المللي طراحي توسط دانشجويان معماري اين دانشگاه براي اولين بار در ايران صورت گرفت.


پارک علم و فن آوري
دانشگاه آزاد اسلامي قزوين تاسيس پارک علم و فن آوري را با هدف ارتقا فرهنگ نوآوري و افزايش قدرت رقابت ميان شرکت هايي که متکي به علم و دانش هستند ،در برنامه دارد.اين پارک توسط متخصصان حرفه اي اداره مي شود.اين پروژه عظيم به زودي آغاز به کار خواهد کرد.
 
آخرین ویرایش:

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
امکانات پژوهشي:
کتابخانه و مرجع
يکي از برگ هاي برنده هر دانشگاه معتبري ايجاد کتابخانه هاي غني از منابع روز ،کتاب هاي تخصصي،مجلات علمي ونشريات است .در همين راستا کتابخانه دانشگاه تاسيس وبا اختصاص نرم افزارهاي پيشرفته جست و جودر ارائه خدمات به دانش پژوهان ،استادان و دانشجويان پيش گام شد.

کتابخانه ديجيتال
در ارزيابي عملکرد دانشگاه آزاد اسلامي قزوين اين نکته بسيار مشهود است که روند روبه رشد دانشگاه همواره در مسير تحولات نوين جهاني قرار داشته است . اکنون دانشگاه ساليانه هزينه زيادي براي ارتباط با سايت هاي معتبر علمي که امکان دسترسي به آن ها در شرايط عادي براي افراد به دليل هزينه بسيار آن، ميسر نيست پرداخت مي کند وکتابخانه ديجيتال را در راستاي هم گامي با دانشگاه هاي برجسته در زمينه ي تامين اطلاعات علمي مورد نياز استادان ، دانشجويان و پژوهشگران راه اندازي کرده است . اين کتابخانه به سايت هاي زيرمتصل است.

سايت کامپيوتري
سايت کامپيوتري دانشگاه يکي از بزرگ ترين سايت هاي کامپيوتري دانشگاهي کشور به شمار مي رود ودانشجويان در اين سايت فرصت استفاده از بانک نرم افزاري و ارتباط با سايت هاي علمي و انجام پروژه را دارند.

مرکز عملي -کاربردي
مرکز آموزش هاي عملي و کاربردي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين با هدف برگزاري دوره هاي تخصصي مورد نياز صنايع ، شرکت ها ، دانشگاه ها و ادارات تاسيس شده است . اخذ نمايند گي انحصاري شرکت هاي بزرگ FESTO و RWTUV و نيز ETS آمريکا و برگزاري فشرده سمينارهاي آموزشي اين شرکت با ارائه مدرک بين المللي فقط گوشه اي از تلاش هاي انجام شده در اين مرکز است و اينک ديگر صرف برگزاري دوره هاي آموزشي دغدغه مرکز نبوده بلکه تبديل شدن بزرگ ترين مرکز آموزشي و پژوهش هاي تخصصي در سطح خاورميانه هدف بعدي است.


امکانات ويژه دانشجويان:
تامين امنيت رواني دانشجويان و آرامش خاطر خانواده هاي آن ها با اختصاص خوابگاه هاي دانشجويي امکان پذير است .دانشگاه آزاد اسلامي با احداث خوابگاه هاي لاله و نرگس که بزرگ ترين خوابگاه هاي دانشجويي کشور است به اين خواسته ي اساسي دانشجويان عزيز و خانواده هاي محترم آن ها پاسخ دهد.اين خوابگاه از تجهيزات مدرن بهره مي برد و تامين کننده نيازهاي رفاهي دانشجويان است .براي بزرگ ترين خوابگاه دانشجويي کشور امکاناتي ازقبيل کتابخانه ديجيتال ، سالن تنيس ، قرائت خانه، سايت کامپيوتر وبوفه در نظر گرفته شده است.
به دليل آن که 70درصد دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين را دانشجويان غير بومي تشکيل مي دهند ،دانشگاه براي رفع نياز هاي رفاهي دانشجويان وفراهم آوردن وسايل مورد نياز دانشجويان ، کار ساخت مرکز رفاهي دانشگاه در دستور کار قرار گرفت و در سال 1387 اين مرکز افتتاح شد.

دانشجويان مي توانند در اين مرکز نياز هاي خود را در خصوص خدماتي نظير نانوايي،سوپر مارکت،فروشگاه لباس،لوازم التحرير،فروشگاه کتاب،خشک شويي،امور بانکي و.. برآورده سازند.
هم چنين خوابگاه هايي ديگر در داخل شهر دانشجويان غيربومي را اسکان مي دهد.

همکاري با دانشگاه هاي جهان
دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در راستاي اهداف بلند مدت خود در زمينه گشايش باب همکاري هاي گسترده با دانشگاه هاي مطرح جهان در سال 86 با مسوولان دانشگاه هاي مولتي مديا ي مالزي وکينگستون انگليس تفاهم نامه هاي همکاري به امضا رساند . در اين تفاهم نامه تبادل استاد و دانشجو همکاري هاي مشترک در زمينه هاي تحقيقاتي و برگزاري دوره هاي کوتاه مدت و بلند مدت آموزشي لحاظ شده است .
هم چنين با دعوت ازسفراي 30کشور جهان و روساي مجالس کشورهاي آسيايي ودبيرکل فدراسيون اختراعات جهان و رييس نمايشگاه ابداعات ژنو براي بازديد از دانشگاه، گام بلندي براي رسيدن به توسعه بين المللي دانشگاه برداشته شد.
ارائه اختراعات و ابداعات دانشجويان در نمايشگاه هاي بين المللي سوئيس ، روماني ، انگليس و مجارستان اتفاق خجسته اي است که در سال 86 باعث سربلندي کشورشده است.
در ادامه روند موفقيت هاي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين فروردين ماه1387 و1388 سومين و چهارمين دوره مسابقات بين المللي روبوکاپ آزاد ايران با ميزباني اين واحد به شکل بسيار موفقيت آميزي در زمينه اجرايي و کسب مقام برگزار شد .
اواخر فروردين ماه 1387 نيز مخترعان جوان اين دانشگاه به درخشش قابل توجه در نمايشگاه اختراعات و ابتکارات ژنو دست يافتند.
از ديگر افتخارات اين واحد درخشش روبو کاپرهاي مرکز MRLدر شهر سوژو چين(1387) و گراتس اتريش(1388)در مسابقات جهاني روبوکاپ رخ داد اين تيم توانست در بين تيم هاي ايراني شرکت کننده در اين مسابقات بيشترين مقام ها را به خود اختصاص دهد.

همچنين در دو دوره برگزاري مسابقات رباتيک خوارزمي(1388 و 1387) يکه تازي روبوکاپرهاي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در ليگ هاي معتبر زبانزد خاص و عام بوده است.

کسب عنوان با ارزش اولي در دومين دوره مسابقات طراحي و ساخت خودروهاي الکتريکي توسط دانشمندان جوان اين واحد دانشگاهي افتخاري ديگر بود که در مهرماه سال 88 بدست آمد.اعضاي تيم خودروي پاراکس توانستند در ميداني سخت که رقباي سرسختي از دانشگاه هاي معتبر ايران همچون صنعتي شريف،علم و صنعت،خواجه نصيرالدين طوسي،فردوسي مشهد و... در آن حضور داشتند مقام اول اين مسابقات را کسب کنند و افتخاري ديگر براي اين دانشگاه به ارمغان بياورند

کسب عنوان با ارزش اولي در دومين دوره مسابقات طراحي و ساخت خودروهاي الکتريکي توسط دانشمندان جوان اين واحد دانشگاهي افتخاري ديگر بود که در مهرماه سال 88 بدست آمد.اعضاي تيم خودروي پاراکس توانستند در ميداني سخت که رقباي سرسختي از دانشگاه هاي معتبر ايران همچون صنعتي شريف،علم و صنعت،خواجه نصيرالدين طوسي،فردوسي مشهد و... در آن حضور داشتند مقام اول اين مسابقات را کسب کنند و افتخاري ديگر براي اين دانشگاه به ارمغان بياورند

کسب عنوان با ارزش اولي در دومين دوره مسابقات طراحي و ساخت خودروهاي الکتريکي توسط دانشمندان جوان اين واحد دانشگاهي افتخاري ديگر بود که در مهرماه سال 88 بدست آمد.اعضاي تيم خودروي پاراکس توانستند در ميداني سخت که رقباي سرسختي از دانشگاه هاي معتبر ايران همچون صنعتي شريف،علم و صنعت،خواجه نصيرالدين طوسي،فردوسي مشهد و... در آن حضور داشتند مقام اول اين مسابقات را کسب کنند و افتخاري ديگر براي اين دانشگاه به ارمغان بياورند

کسب عنوان با ارزش اولي در دومين دوره مسابقات طراحي و ساخت خودروهاي الکتريکي توسط دانشمندان جوان اين واحد دانشگاهي افتخاري ديگر بود که در مهرماه سال 88 بدست آمد.اعضاي تيم خودروي پاراکس توانستند در ميداني سخت که رقباي سرسختي از دانشگاه هاي معتبر ايران همچون صنعتي شريف،علم و صنعت،خواجه نصيرالدين طوسي،فردوسي مشهد و... در آن حضور داشتند مقام اول اين مسابقات را کسب کنند و افتخاري ديگر براي اين دانشگاه به ارمغان بياورند


 

archi_arch

مدیر بازنشسته
به بهونه ی همین تاسیسشه که میخوان موسی خانی رو برکنار کنن؟!! :crying2::crying2::crying2:
 

javad100

عضو جدید
جوک دانشگاهی

جوک دانشگاهی

سازمان سنجش اعلام کرد: هيچ قزوينيي حق نداره پشت کنکور بمونه

خبر فوري: هنوز کنکور در قزوين ادامه دارد، به گزارش بي بي سي هنوز داوطلبين جرأت نکردن دفترچه سولات را از روي زمين بر دارند

درپایان نماز جماعت دانشگاه آزاد قزوین: به بغل دستی میگن قبول باشه!!! به جلویی می گن: حال دادی ایول!!! به پشت سری میگن: حالتو به موقع می گیرم!!!!
;):biggrin::biggrin:
 

sahragol

عضو جدید
من اهل تبریزم و هر موقع تهران میرم و از کنار دانشگاه شما رد میشم آرزو می کنم که دانشجوی آنجا باشم انشاا... ارشد بیام اونجا برام 2 آ کنین
 

archi_arch

مدیر بازنشسته
من اهل تبریزم و هر موقع تهران میرم و از کنار دانشگاه شما رد میشم آرزو می کنم که دانشجوی آنجا باشم انشاا... ارشد بیام اونجا برام 2 آ کنین
حستو درک میکنم http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon_gol.gif
ایشالله که حتما قبول میشی :w30:
فقط امیدوارم تا اون موقع همچنان ریاست دانشگاه به عهده ی دکتر موسی خانی باشه .. چون در غیر اینصورت نیای بهتره! :D
شما دعا کن بمونه ما هم دعا میکنیم شما قبول شی! :D
موفق باشی عزیز http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon_gol.gifhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon_gol.gifhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon_gol.gif
 

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
حرفش که خیلی هست!!:cry: دیگه حتی بچه ها میخواستن اعتصاب کنن تو سایتم زدن دروغه ...!!! نفهمیدی؟! :surprised:
ولی کلا مشکوکه خیلی!! :cry:

تو دانشگاه چیزی نشنیدم و از سایت فهمیدم. فکر کنم بچه ها دنبال یه بهانه برای شروع کردن اعتراضات و احتمالا به هم زدن امتحانات می گردند. چه بهانه ای بهتر از این :warn:
 

archi_arch

مدیر بازنشسته
والا دخترا هم هر جور عشقشون می کشه لباس میپوشن!!! شاید این لباسا رو بیرونه دانشگاه نتونند بپوشند!!!
:huh:
امین جان فکر کنم شما یه جا دیگه درس میخونی! یا از یه جا دیگه حرف میزنی من خبر ندارم!!
والا اون حراستی که ما میبینیم و از ورودی و غیرورودی و کلاس و غیر کلاس و خوابگاه و کارگاه و سلف و بوفه و گلاب به روتون دستشویی و .. هم نمیگذرن که بیان و به سرتاپات گیر بدن!!!
هر کسی که به نوعی تو چشم بیاد گیر بهش میدن!! حالا یا رنگ مانتوش روشن باشه یا مش موش یا رنگ شلوار و کفشش یا ارایش و لاک و ...!!! یا اصلا هیچی گیر نیارن میگن مانتوت کوتاهه!!
یکی از هم اتاقیهای من بیچاره هر چی میپوشه بهش گیر میدن!! فقط باید با گونی بیاد که کارتشو نگیرن!!

شما نگاه نکن یه چند نفری (که منم موندم چه طور بهشون گیر نمیدن!) راحت میان! ولی عموما اینطور نیست!
 

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
پسر عجب دانشگاهی دارید
واییییییییییی
باز عکس بزارید


مجموعه ورزشی آقایان




پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد قزوین:




فست فود:

http://www.www.www.iran-eng.ir/images/statusicon/wol_error.gifاندازه ی اين عكس تغيير داده شده است. برای ديدن كامل عكس اينجا را كليك كنيد. اندازه ی عكس اصلی 690x450 و حجم آن 79KB است.


سلف سرویس:

http://www.www.www.iran-eng.ir/images/statusicon/wol_error.gifاندازه ی اين عكس تغيير داده شده است. برای ديدن كامل عكس اينجا را كليك كنيد. اندازه ی عكس اصلی 690x450 و حجم آن 78KB است.






دانشکده صنایع و مکانیک:
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/statusicon/wol_error.gifاندازه ی اين عكس تغيير داده شده است. برای ديدن كامل عكس اينجا را كليك كنيد. اندازه ی عكس اصلی 690x450 و حجم آن 76KB است.







 

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
:huh:
امین جان فکر کنم شما یه جا دیگه درس میخونی! یا از یه جا دیگه حرف میزنی من خبر ندارم!!
والا اون حراستی که ما میبینیم و از ورودی و غیرورودی و کلاس و غیر کلاس و خوابگاه و کارگاه و سلف و بوفه و گلاب به روتون دستشویی و .. هم نمیگذرن که بیان و به سرتاپات گیر بدن!!!
هر کسی که به نوعی تو چشم بیاد گیر بهش میدن!! حالا یا رنگ مانتوش روشن باشه یا مش موش یا رنگ شلوار و کفشش یا ارایش و لاک و ...!!! یا اصلا هیچی گیر نیارن میگن مانتوت کوتاهه!!
یکی از هم اتاقیهای من بیچاره هر چی میپوشه بهش گیر میدن!! فقط باید با گونی بیاد که کارتشو نگیرن!!

شما نگاه نکن یه چند نفری (که منم موندم چه طور بهشون گیر نمیدن!) راحت میان! ولی عموما اینطور نیست!

خوب شما با دانشگاههای دیگه مقایسه کن که باید حتما با چادر بری دانشگاه!!! چه برسه به اینکه مانتو کوتاه بپوشی!!!

البته این چیزی که من تو این 3 سال دیدم حراست خیلی کم داره گیر میده. دخترا هم هر روز دارند با یه تیپ میان دانشگاه!!! از لباس روشن تا آرایش غلیظ دامن تا کمرو 75 درصد موها بیرونو و ... :warn:
 
بالا