بهترین مقصد ها برای تماشای وال ها

1mohajer

عضو جدید
یکی از نایاب ترین تجربه های که یک انسان می تواند در طول عمر خود تجربه کند ، تماشای وال ها می باشد . این جانداران بی نظیر که در حال حاضر بزرگترین موجودات کره زمین هستند سرشار از شگفتی و زیبایی هستند که هر فردی را جذب خود می کند . زمانی که وال ها به سطح آب می آیند و از طریق دهانه بالای سر خود آب دریا را با آسمان می فرستند ، هر فردی را به وجد می آورد . یکی از بهترین تفریحاتی که شما می توانید انجام دهید تماشای وال ها است . ما در این مطلب می خواهیمبهترین مناطق و مقصد ها را برای تماشای وال به شما معرفی کنیم . پس با ما همراه باشید .
[h=2]بهترین مقصد ها برای تماشای وال ها[/h]
تنگه داخلی ایالت آلاسکا
یکی از بهترین مکان ها و مقصد هایی که شما می توانید در آن به تماشای وال ها بپردازید ، ایالت آلاسکا است . آب های این تنگه در آلاسکا زیستگاه نهنگ های سفید ، گوژپشت , نهنگ قاتل ، نهنگ خاکستری و حتی گونه کمیاب و در حال انقراض نهنگ آبی می باشد . این نهنگ ها همیشه به قسمت های شمالی تنگه داخلی می آیند و چند هفته ای را در این آب ها به جفت گیری می پردازند .
بهترین زمان برای تماشا : از ماه می تا آگوست انواع وال ها برای جفت گیری به این آب ها می آیند ولی تعداد نهنگ های قاتل و نهنگ خاکستری از بقیه بیشتر است .

هواسویک ، ایسلند
البته که شما می توانید وال ها را در تمام قسمت های کشور ایسلند تماشا کنید ولی اگر می خواهید به بهترین قسمت از این کشور برای تماشای وال ها بروید ، باید مسیر شمال و شهر هواسیک را پیش بگیرید ، جایی که نه تنها می توانید وال های قاتل ، گوژپشت و خاکستری را ببینید ، بلکه نمونه های کمتر شناخته شده و درحال انقراض نیز به راحتی قابل مشاهده هستند .
بهترین زمان برای تماشا : آکوست تا سپتامبر ، برنامه ریزی خود را طوری تعیین کنید که در هفته دوم آگوست در ایسلند باشید ، جایی که شما در هر یک دقیقه چند وال را می توانید تماشا کنید .

هرمانوس ، آفریقای جنوبی
پایتخت تماشای وال در دنیا این شهر آفریقایی می باشد . این شهر که در دماغه غربی واقع شده است زیستگاه عالی برای وال ها می باشد . در تنگه های این شهر ، وال ها از ماهی ها تغزیه می کنند و خود را برای جفت گیری و زایمان آماده می کنند . در این منطقه شما می توانید هم سوار قایق ها و کایاک های شخصی شوید و از نزدیک این موجودات شگفت انگیر را تماشا کنید و هم می توانید از روی خشکی و جایی که بیشتر امن به نظر می رسد به تماشای وال ها بپردارید .
بهترین زمان برای تماشا : از جولای تا نوامبر

دومنیکا ، دریای کارائیب
در جزیره کوچک دومنیکا شما می توانید حدود 33 نوع وال مختلف را تماشا کنید . تنها در این منظقه است که شما به صورت کامل می توانید مراحل جفت گیری و تولید مثل وال ها را تماشا کنید . وال ها حتی برای زایمان هم از این جزیره استفاده می کنند . این جزایر را می توانیم به عنوان حیاط خلوت وال ها در نظیر بگیریم که در تمام طول سال به اینجا می آیند و از آب و هوای عالی دریای کارائیب استفاده می کنند
بهترین زمان برای تماشا : تمام طول سال
مجله گردشگری 1mohajer

 

Similar threads

بالا