بهترین لپ تاپ برای یک معمار

reza_memar

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان...
منم لپ تاپ ایسوزn56 رو گرفتم
تو بازار واسه معماری و رندرینگ همه این لپ تاپ رو پیشنهاد دادن...از هر نظر عالیه
کامل ازش راضیم...قیمتش3.400 حدودا شد
 

soroush89

متخصص Photoshop
کاربر ممتاز




ظاهرا استقبال بی نظیر مردم از لپ تاپ مالتی مدیا و رده بالای N550، ایسوس را برای سرمایه گذاری بیشتر بر روی سری N تشویق کرده است. روز به روز بر کیفیت این رباط های فلزی قدرتمند و سنگین وزن اضافه شده و اکنون شاهد مدل های بسیار پیشرفته ای از این سری هستیم که به راحتی می توانند حتی با لوکس ترین لپ تاپ های بازار رقابت کنند. N56JR یکی از همین مدل هاست که اوایل سال 2014 میلادی معرفی گشت که می توان آن را به زبانی، برادر کوچک N550 دانست. برادری که نه تنها بیشتر مشخصات برادر بزرگ خود را یدک می کشد، بلکه در چند مورد از N550 برتر نیز می باشد. با ورود این لپ تاپ فوق العاده به بازار ایران، فرصتی یافتیم تا مهمان آن در دیجی کالا باشیم. پس با نقد و بررسی ASUS N56JR همراه شوید.





[h=1]طراحی و ساخت[/h]
همانند N550، بدنه ی N56JR نیز از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته شده است. به جز زیر لپ‌تاپ که پلاستیکیست، بقیه قسمت‌های دستگاه کاملا از فلز ساخته شده و یا حداقل دارای یک روکش فلزیست. قاب پشت صفحه‌نمایش روکشی نوک مدادی از جنس آلومینیوم برس خورده دارد که متاسفانه چندان در برابر جذب اثرانگشت و چربی دست مقاومتی نمی کند. اما تمامی این فلزات استفاده شده در بدنه باعث شده‌اند تا وزن دستگاه نزدیک به 2.7 کیلوگرم شود و همانند N550، در مقایسه با لپ‌تاپ‌های 15 اینچی دیگر، N56JR کاملا یک لپ‌تاپ سنگین‌وزن محسوب می‌گردد. به علاوه، این مدل نزدیک به 35 میلیمتر ضخامت دارد! با این تفاصیر، شاید بهتر باشد ایسوس برنامه ای برای رژیم غذایی سری N در نظر بگیرد!
کیفیت ساخت و مقاومت دستگاه عالیست و به راحتی می‌تواند ضربات و فشارهای ایجاد شده طی مصارف و جابجایی‌های روزمره را تحمل کند. همه چیز بسیار خوب ساخته شده و واقعا هیچ ایرادی نمی توان به مواد اولیه و کیفیت ساخت N56JR وارد کرد.



[h=1]پورت‌ها و اتصالات[/h]
N56JR یک لپ‌تاپ مالتی مدیای سطح بالاست و از چنین لپ‌تاپی انتظار می‌رود که تمامی پورت‌ها و اتصالات ممکنه را داشته باشد. ایسوس نیز کاملا به نیاز این دسته از کاربران مشرف است و تمامی پورت های اصلی و مورد نیاز را بر روی N56JR قرار داده. بر روی لبه سمت چپ به ترتیب، پورت زرد رنگ مخصوص به ساب ووفر، خروجی تصویری VGA، پورت شبکه RJ45، خروجی تصویری HDMI و دو عدد پورت USB 3.0 قرار دارد.
لبه سمت راستی نیز میزبان ورودی و خروجی 3.5 میلیمتری صوتی، دو پورت USB 3.0 دیگر، درایو نوری، ورودی شارژر و قفل Kensington است.
تنها تفاوت های N550 با N56JR در این زمینه، به تعویض پورت Mini DisplayPort با پورت VGA و تغییر محل قرارگیری کارت خوان، به لبه ی جلویی دستگاه می باشد.



[h=1]
[/h][h=1]صفحه‌نمایش[/h]
برخلاف N550، مدل N56JR نیز از صفحه نمایشی 15 اینچی با تکنولوژی TN و دقت Full HD یعنی 1920×1080 بهره می‌برد. دقت تصاویر و کیفیت رنگ‌های تولید شده توسط این صفحه فوق العادست و هر کاربری را مجذوب خود خواهد کرد. به علاوه، به لطف تکنولوژی TN، زوایای دید نیز مناسب است و تنها در زوایای بسیار بسته است که شاهد کاهش روشنایی و کیفیت تصویر خواهید بود.
واقعا ایسوس در تولید لپ تاپ های جدید سری N، تمامی جوانب را در نظر گرفته و بر روی صفحه نمایش N56JR یک روکش مات برای جلوگیری از بازتاب نوب قرار داده است. این موضوع به علاوه ی روشنایی بالای صفحه نمایش، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با N56JR خود، در زیر تابش نور آفتاب نشسته و به تماشای فیلم و یا اجرای بازی های کامپیوتری بپردازید!
بر خلاف N550، هیچکدام از مدل های N56JR، به صفحات نمایش لمسی مجهز نشده اند که البته این موضوع را یک عیب نمی دانیم چرا که واقعا وجود صفحه نمایش لمسی بر روی لپ تاپ مالتی مدیا، مزیت خاصی محسوب نمی گردد.
در بالای صفحه‌نمایش یک وب با کیفیت HD 720p قرار دارد که در شرایط نوری مختلف (به جز تاریکی مطلق!) می‌توان تماس ویدیویی بسیار باکیفیتی با آن برقرار نمود.





[h=1]بلندگوها[/h]

یکی از بزرگترین تفاوت های موجود بین N550 و N56JR، تعویض چهار بلندگوی زیر دستگاه، با دو بلندگوی استریو در بالای کیبورد است. با این وجود، همراه N56JR نیز، ساب ووفر مجزا ارائه می شود که توسط فیش زرد رنگی که در انتهای لبه ی سمت چپی قرار دارد، به لپ تاپ متصل می شود. اگر سیستم صوتی چهار کاناله ی N550 را کنار گذارید، کیفیت و بلندی صدای N56JR (به خصوص هنگامی که ساب ووفر مجزا نیز به لپ تاپ متصل شده باشد) عالیست و به راحتی می تواند با بلندگوهای خارجی رقابت کند. بنابراین N56JR می تواند نیازهای دنیای موسیقی و فیلم شما را به راحتی برطرف سازد.


[h=1]
[/h][h=1]کیبورد و تاچ پد[/h]
بر خلاف N550 که هر دو قسمت کیبورد و کلیدها یک دست نقره ای بودند، N56JR ظاهری اپل مانند داشته و کلیدهایی مشکی بر روی شاسی نقره ای رنگ چیده شده اند. به جز تغییر رنگ، تقاوت خاص دیگری بین کیبورد N56JR و N550 قرار ندارد.
ابعاد و ضخامت زیاد دستگاه، این امکان را برای ایسوس فراهم کرده که کیبورد بزرگی را بر روی شاسی N56JR قرار دهد. کلیدهای این کیبورد جزیره‌ای، دارای ابعاد استانداردی هستند و فاصله بین آن‌ها نیز کافیست. آستانه و عمق کلیدها مناسبند و تجربه کاری لذت‌بخشی را در اختیارتان قرار می‌دهند. به علاوه، کلیدهای اصلی مانند Shift، Ctrl و Enter کاملا بزرگ طراحی شده‌اند که این امر باعث کاهش خطاهای تایپی خواهد شد.
مزیت دیگر کیبورد این دستگاه، وجود نور پس‌زمینه است که با نگه داشتن کلید Fn و فشردن کلیدهای F3 و F4، می‌توان شدت نور را در سه مرحله تنظیم نمود. امکانی که پیش‌تر تنها در لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت مخصوص بازی G این کمپانی مشاهده نموده بودیم.



در پایین کلید Space و تقریبا در وسط استراحتگاه آلومینیومی لپ‌تاپ، تاچ پد بزرگ و عریض آن قرار دارد. ابعاد این تاچ پد 106×73 میلی‌متر است و به راحتی می‌توان تمامی دستورات لمسی ویندوز 8 را با آن انجام داد. کلیدها نیز همانند اکثر لپ‌تاپ‌های رده‌بالا، به صورت یکپارچه در بدنه تاچ پد تعبیه شده‌اند و عملکرد بی‌عیب و نقصی دارند.






[h=1]
[/h][h=1]
[/h][h=1]عملکرد سخت‌افزاری[/h]
ظاهرا ایسوس قصد دارد تا مرز بین لپ تاپ های مالتی مدیا و لپ تاپ های مخصوص بازی را حذف نماید!
هر چقدر هم که صفحه‌نمایش، بلندگوها و کیبورد یک لپ‌تاپ مالتی مدیا خوب باشد، این عملکرد سخت‌افزاری آن است که فاکتور مهم خرید این دسته از محصولات خواهد بود. ایسوس نیز برای اینکه خریداران N56JR را ناامید نکند، از بهترین قطعات داخلی ممکنه با توجه به محدوده قیمتی دستگاه، استفاده کرده است. تمامی مدل‌های سری 2014 لپ‌تاپ‌های N از نسل چهارم پردازنده‌های دو و چهار هسته‌ای Intel Core با کد Haswell استفاده می‌کنند که به راحتی از پس انجام سنگین‌ترین محاسبات نیز برمی‌آیند.
وظیفه انجام محاسبات گرافیکی نیز بر عهده کارت‌های گرافیکی جدید NVIDIA GeForce GTX 760M است که قدرت آن تقریبا 30 درصد بیشتر از GTX 660M می‌باشد که در مدل سال گذشته استفاده شده بود. GTX 760M از کارت‌های گرافیکی رده‌بالا محسوب می‌شود و حتی می‌توانند جدیدترین بازی‌های کامپیوتری را نیز به راحتی اجرا نمایند. بنابراین، اگر لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت مخصوص بازی را کنار گذارید، سری N از لحاظ عملکرد سخت‌افزاری، جزو قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار محسوب می‌گردند.



اما سخت‌افزاری با این چنین قدرت بالایی، مسلما گرمای زیادی نیز تولید می‌کند. چاره ایسوس برای دفع گرمای شدید این لپ‌تاپ‌ها، استفاده از سیستم خنک‌کننده خاصیست که در لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی استفاده شده بود. این سیستم، دارای دو عدد فن است که هوای خنک را از قسمت زیرین دستگاه مکش کرده و پس از عبور از روی پردازنده و کارت گرافیکی، آن را توسط دریچه‌های موجود، به بیرون هدایت می‌کند. در حالت بیکار و هنگامی که بار محاسباتی سنگینی بر روی دستگاه نیست، سیستم خنک‌کننده کاملا بی‌صدا بوده و دمای قسمت‌های مختلف، بسیار خنک است. ولی هنگامی که استرس زیادی بر روی لپ‌تاپ قرار می‌گیرد، دمای قسمت‌های مختلف به خصوص بخش میانی کیبورد کمی گرم شده و صدای فن‌های سیستم خنک‌کننده به راحتی شنیده می‌شوند که به لطف طراحی عالی این سیستم، میزان صدا و گرمای ایجاد شده قابل‌قبول بوده و به هیچ عنوان آزاردهنده نمی‌باشد.





[h=1]باتری[/h]
تمامی مدل‌های سری N56JR از باتری‌های 4 سلولی لیتیوم-پلمیر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کنند. انتظار داشتیم که به دلیل وجود پردازنده و کارت گرافیکی پرمصرف، شاهد شارژدهی زیادی از این باتری‌ها نباشیم. ولی نتیجه تست‌ها کاملا برخلاف انتظارمان بود. در تست استاندارد مرورگری ممتد اینترنت از طریق Wi-Fi، شارژدهی مدل‌های مختلف، بسته به نوع پردازنده و کارت گرافیکی، متفاوت و بین 5:00 تا 5:30 ساعت خواهد بود که برای یک لپ‌تاپ قدرتمند با صفحه‌نمایش Full HD، یک رکورد بسیار خوب محسوب می‌گردد.


[h=1]
[/h][h=1]جمع‌بندی[/h]
کامل‌ترین بسته موجود در بازار! این بهترین جمله ایست که می‌توان در وصف لپ‌تاپ‌های مالتی مدیای N گفت. این لپ‌تاپ‌ها همه چیز تمامند و تقریبا نقطه‌ضعف خاصی ندارند. صفحه‌نمایش عالی، بلندگوهای بی‌نظیر، عملکرد سخت‌افزاری و سیستم خنک‌کننده بسیار خوب و شارژدهی زیاد باتری، سری N را به یکی از بهترین، به‌صرفه‌ترین و کامل‌ترین لپ‌تاپ‌های ساخته شده تا به این تاریخ تبدیل کرده است.




















مزایا:
صفحه‌نمایش مات با دقت Full HD 1080p
سیستم صوتی 2 کاناله به همراه ساب‌ووفر جداگانه
کیبورد مجهز به نور پس‌زمینه قابل تنظیم
بدنه فلزی با کیفیت ساخت عالی
عملکرد سخت‌افزاری فوق‌العاده
سیستم خنک‌کننده بهینه
پورت‌ها و اتصالات فراوان
شارژدهی زیاد باتری


معایب:
سنگین‌تر از اکثر لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی

منبع: دیجی کالا




 

saman4467

عضو جدید
لب تاپ مناسب برای شما.

لب تاپ مناسب برای شما.

سلام شکوفه جان
من تعمیرات لپ تاب هم انجام میدم
اگه راهنمایی جهت نوت بوک خوب خواستی تماس بگیر خوشحال میشم بتونم کمکت کنم.
سپاس
 

saman4467

عضو جدید
لب تاپ مناسب برای شما.

لب تاپ مناسب برای شما.

سلام شکوفه جان
من تعمیرات لپ تاب هم انجام میدم
اگه راهنمایی جهت نوت بوک خوب خواستی تماس بگیر خوشحال میشم بتونم کمکت کنم.
سپاس 09191509509 سامان
 

Davood.117

عضو جدید
سلام ، من ترم 3 معماری هستم . این ترم به دلیل نداشتن سیستم درست حسابی و لب تاپ ، کلاس اتوکد نرفتم! اما خب این ترم 4 باید حتما برم که میگن تو طرح2 باید کارهاتو توی کد تحویل بدی! وضع مالی هم چندان خوب نیست! در مورد لب تاپ های تحقیق کردم فهمیدم لب تاپ به درد رندر و اینا نمیخوره! ( هنوز معنای دقیق رندر و کاربردشو نمیدونم :دی) از یکی مشورت گرفتم گفت تو به فکر گرفتن رندر و اینا نباش! به فکر سیستم برای مدلینگ خوب باشه. باز یکی میگه لب تاب به درد نمیخوره و اینا خلاصه دارم دیوانه میشم :( با خودم گفتم بیام سیستم خونه ارتقا بدم در حد همین اتوکد و اینا فعلا که پرسیدم گفتن سیستمت بازنشسته هست :D

چه سیستم خسته ای دارم :دی
گفتن اگه بخوای دوباره راه بندازیش نزدیک2.5 و 3 تومن میشه! وقتی اینو شنیدم باز فکر رفت سراغ لب تاپ .
حالا یه سوال اساسی ، یه لب تاپ مثل http://www.digikala.com/Product/DKP-35245/ASUS-N56JN-A/لپ-تاپ-ايسوس-N56JN چقدر برای ما که کارمون معماریه خوبه ؟ میتونه از پس رندر بر بیاد؟ اصلا رندر رو بیرون هم انجام میدن؟ مثلا ما خودمون مدل بسازیم و بدیم بیرون رندر بگیرن!
چیکار کنم ؟ سیستم رو ارتقا بدم یا لب تاب بگیرم؟ :confused:
ممنون
 

varior

عضو جدید
سلام ، من ترم 3 معماری هستم . این ترم به دلیل نداشتن سیستم درست حسابی و لب تاپ ، کلاس اتوکد نرفتم! اما خب این ترم 4 باید حتما برم که میگن تو طرح2 باید کارهاتو توی کد تحویل بدی! وضع مالی هم چندان خوب نیست! در مورد لب تاپ های تحقیق کردم فهمیدم لب تاپ به درد رندر و اینا نمیخوره! ( هنوز معنای دقیق رندر و کاربردشو نمیدونم :دی) از یکی مشورت گرفتم گفت تو به فکر گرفتن رندر و اینا نباش! به فکر سیستم برای مدلینگ خوب باشه. باز یکی میگه لب تاب به درد نمیخوره و اینا خلاصه دارم دیوانه میشم :( با خودم گفتم بیام سیستم خونه ارتقا بدم در حد همین اتوکد و اینا فعلا که پرسیدم گفتن سیستمت بازنشسته هست :D

چه سیستم خسته ای دارم :دی
گفتن اگه بخوای دوباره راه بندازیش نزدیک2.5 و 3 تومن میشه! وقتی اینو شنیدم باز فکر رفت سراغ لب تاپ .
حالا یه سوال اساسی ، یه لب تاپ مثل http://www.digikala.com/Product/DKP-35245/ASUS-N56JN-A/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D9%8A%D8%B3%D9%88%D8%B3-N56JN چقدر برای ما که کارمون معماریه خوبه ؟ میتونه از پس رندر بر بیاد؟ اصلا رندر رو بیرون هم انجام میدن؟ مثلا ما خودمون مدل بسازیم و بدیم بیرون رندر بگیرن!
چیکار کنم ؟ سیستم رو ارتقا بدم یا لب تاب بگیرم؟ :confused:
ممنون

سیستمت که یه خسته واقعیه ;)
لپ تاپ که جای سیستم رو نمیگیره، به عنوان مثال به محض اینکه در محیط مکس چندبار حجمی که ساختید رو بچرخونید فن با سرعت زیاد شروع به چرخش میکنه و مثل تنور گرما میده بیرون...
اگر امکان خرید سیستم دارید که حتما سیستم بگیرید اما اگر جا ندارید یا براتون امکان نداره برید سراغ لپ تاپ،
رندر میشه گرفت و اگر 4 هسته ای یا رم بالای 8 گیگ باشه برای کار دانشجویی اتفاق خاصی نمیفته
در جواب سوال دوم بله بیرون هم رندر میگیرن، همونهایی که صفرتاصد کارو انجام میدن با هزینه پایینتر بسته به کیفیت کارتون رندر هم تحویل میدن
 

shirin.mohandes

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام بچه ها....من تقریبا 20 صفحه از تاپیک رو خوندم و با نظرات متفاوتی روبرو شدم....یکی یه برند رو چنننااان تعریف کرد که گفتم اییییییییوووول خودشه....اون یکی چننناااان کوبید زمین که با خودم گفتم جییییییییزززززززه مبادا بخری....:D
خلاصه که این سه گزینه مد نظر منه....
asus n56jn
toshiba satellite550-b11j
[h=1]ASUS X455LD - A[/h]با توجه به اینکه کش دوتای آخری 4 مگ هستش کمی دودلم:(از طرفی اولی 3.5 میلیونه بقیه حول و حوش 2.5....!
به نظرتون کش 6 انننقدر مهم هست که 1 تومن براش خرج کنم....؟؟؟؟
کلا نظرتونو بگین....اگه مدل و مارک خوب دیگه هم سراغ دارین پشنهاد کنین...ممنون:smile:
قیافه برام زیاد مهم نیست....دل دارم 5 سالی میشه ولی الان که تو نتم و هیچ کار سنگینی نمیکنم قششششننننگ نقش رادیات رو بازی میکنه:Dولی خیلی جون سخته...اتوبوس از گوشش رد شد طوریش نشد خداروشکر....باتریم دار فانی رو وداع گفته و کلا باتری رو که وصل میکنم لپ تاپ کهیر میزنه:biggrin:خلاصش که یه بارم خواستم رندر بگیرم 4 بار پشت سر هم پرید آخر سر بیخیال شدم...سیستم خونگی ندارم...یعنی دارم خیلی داغونه...
لپ تاپی میخوام که بعد از تیم ساعت رندر گرفتن نپره و بگه نشد از اول:D
 

memara

عضو جدید
بیخیاله لب تاب

یه سیستم خونگی قدرتمند 3 میلیونی i7 haswell بگیر با کش 12 و رم 16 حداقل و گرافیک 4 که در عرض چند دقیقه یه رندر خیلی توپ بهت ارائه بده

من خودم سیستم خونگی دارم بدک نیست (قدیمی هم هست ) core 2 do شیش میل کش 3.1
گرافیک 2 رم 8

رندرای بازاری که میگیرم معمولا با روزولیشن 1200*1100 پیکسل هستش و تایم هر رندر معمولا زیر 5 دقیقه هستش با وی ری 3 و مکس 2014

خب حساب کنید ببینید یه i7 هشت هسته ای با کش بالا و رم بالا چند دقیقه رندر میگیره ؟

بنظرم یه معمار باید یه سیستم رندرینگ حرفه ای تو خونه داشته باشه و یه لب تاب در حد قابل قبول برای مدلینگ یا ارائه کارهاش به مشتری

البته یه لب تاب i3 asus هم دارم که اونم دمش گرم زیر 8 دقیقه کارش خوبه
 

shirin.mohandes

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بیخیاله لب تاب

یه سیستم خونگی قدرتمند 3 میلیونی i7 haswell بگیر با کش 12 و رم 16 حداقل و گرافیک 4 که در عرض چند دقیقه یه رندر خیلی توپ بهت ارائه بده

من خودم سیستم خونگی دارم بدک نیست (قدیمی هم هست ) core 2 do شیش میل کش 3.1
گرافیک 2 رم 8

رندرای بازاری که میگیرم معمولا با روزولیشن 1200*1100 پیکسل هستش و تایم هر رندر معمولا زیر 5 دقیقه هستش با وی ری 3 و مکس 2014

خب حساب کنید ببینید یه i7 هشت هسته ای با کش بالا و رم بالا چند دقیقه رندر میگیره ؟

بنظرم یه معمار باید یه سیستم رندرینگ حرفه ای تو خونه داشته باشه و یه لب تاب در حد قابل قبول برای مدلینگ یا ارائه کارهاش به مشتری

البته یه لب تاب i3 asus هم دارم که اونم دمش گرم زیر 8 دقیقه کارش خوبه
ممنون....به خاطر شرایطم نمیتونم سیستم خونگی بخرم....اون سیستم داغونی هم که میگم در حد نیسته:Dاگه میشه بین اون مدلا راهنماییم کنین
تا اونجایی که من شنیدم توشیبا خیلی خوبه ولی کش 4 باعث میشه تو خریدش شک کنم....تنوعشم خیلی کمه!!!
 

varior

عضو جدید
سلام بچه ها....من تقریبا 20 صفحه از تاپیک رو خوندم و با نظرات متفاوتی روبرو شدم....یکی یه برند رو چنننااان تعریف کرد که گفتم اییییییییوووول خودشه....اون یکی چننناااان کوبید زمین که با خودم گفتم جییییییییزززززززه مبادا بخری....:D
خلاصه که این سه گزینه مد نظر منه....
asus n56jn
toshiba satellite550-b11j
ASUS X455LD - A

با توجه به اینکه کش دوتای آخری 4 مگ هستش کمی دودلم:(از طرفی اولی 3.5 میلیونه بقیه حول و حوش 2.5....!
به نظرتون کش 6 انننقدر مهم هست که 1 تومن براش خرج کنم....؟؟؟؟
کلا نظرتونو بگین....اگه مدل و مارک خوب دیگه هم سراغ دارین پشنهاد کنین...ممنون:smile:
قیافه برام زیاد مهم نیست....دل دارم 5 سالی میشه ولی الان که تو نتم و هیچ کار سنگینی نمیکنم قششششننننگ نقش رادیات رو بازی میکنه:Dولی خیلی جون سخته...اتوبوس از گوشش رد شد طوریش نشد خداروشکر....باتریم دار فانی رو وداع گفته و کلا باتری رو که وصل میکنم لپ تاپ کهیر میزنه:biggrin:خلاصش که یه بارم خواستم رندر بگیرم 4 بار پشت سر هم پرید آخر سر بیخیال شدم...سیستم خونگی ندارم...یعنی دارم خیلی داغونه...
لپ تاپی میخوام که بعد از تیم ساعت رندر گرفتن نپره و بگه نشد از اول:D

یک میلیون تومن تفاوتی که میفرمائید بخاطر متفاوت بودن کارت گرافیک (مدل c) و صفحه نمایش و پردازنده و بُرد دستگاه هست نه فقط بخاطر حافظه کش.
لپتاپ n56jn صفحه نمایش HD داره و پردازنده 4 هسته ای سری HQ ولی X455 پردازنده سری U داره که چند پست قبل تر در موردش توضیح داده شده
لپتاپهای کمپانی asus در سری X بیشتر برای گرفتن بازار فروش ساخته میشن تا کیفیت و کارائی.

Screenshot (169).jpg
 

hasanpour70

کاربر فعال
سلام دوستان. من می خوام یه سیستم بگیرم برای نرم افزارهای معماری (3d max , ....) می شه یه کانفیگ ‍پیشنهاد بدین؟؟؟ ممنون می شم راهنماییم کنین تا قیمت 12 میلیون یه سیستم خوب می خوام
 

sajad1970

عضو جدید
من 7 ساله که با لپ تاپ ایسوس n82jq کار میکنم خداییش کارمو راه انداخت ولی از سال گذشته یه لپ تاپ جدید مخصوص رندر dell m4700 گرفتم. بیشتر از انتظارم بوده...
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

samira shiraz

عضو جدید
سلام به همه دوستان، من میخوام یک لپ تاپ برای مدلسازی ورندر خوب بگیرم که نرم افزار مکس، گرس هاپر، رویت، لومین هم ساپورت که بنظرتون شما چه م بیشتر مدلی را پیشنهاد میدین؟ ممنون.
البته بیشتر ایسوس میپسندم، از طرفی لپ تاپ های گیمینگ هم پیشنهاد دادن نمیدونم مناسب هست یا نه، 10 تومن بیشتر هم نمیخوام هزینه کنم.
 

sajad1970

عضو جدید
برای رندر و کارهای مهندسی باید از کامپیوتر و لپ تاپ هایی استفاده کنیم که گرافیک کوادرو داشته باشن8-)
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

yordsevan

عضو جدید
برای رندر و کارهای مهندسی باید از کامپیوتر و لپ تاپ هایی استفاده کنیم که گرافیک کوادرو داشته باشن8-)
بله دقیقا لپ تاپ های گیمینگ مناسب برای طراحی نیستن و به مرور زمان در طولانی مدت دچار مشکل سخت افزاری مشن
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا