بهترین شرکت دکوراسیون داخلی

arian24

عضو جدید
” بهترین شرکت دکوراسیون داخلی چه فاکتورهایی باید داشته باشد؟”

برای انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون داخلی باید فاکتورهای متعددی را مورد بررسی قرار دهیم. امروزه شرکتهای متعددی هستند که هر کدام مدعی بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در تهران یا حتی در ایران هستند اما کدام یکی از این ادعاها می تواند صحت داشته باشد؟در ادامه این مقاله مواردی را به شما گوشزد میکنیم که شما را در انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون داخلی یاری خواهند کرد .




سوابق کاری
در ابتدا می توانید از رزومه کاری و سابق آن شرکت اطلاعاتی کسب کنید و سوال کنید آیا در کاربری مورد نظر شما فعالیتی داشته است یا خیر، اگر شرکت مورد نظر در حوزه کاری شما هیچ گونه فعالیتی نداشته این انتخاب می تواند کمی ریسکی باشد. اما باز هم زود قضاوت نکنید زیرا یک طراح دکوراسیون خوب به اصول معماری داخلی به خوبی مسلط است و نمی توان انتظار داشت که در همه کاربری ها نمونه کار داشته باشد.
ایده های خلاقانه
برای طراحی دکوراسیون داخلی از شرکتی کمک بگیرید که ایده های جدید برای کار شما داشته باشد. شرکتهای خوب همواره به دنبال خلاقیت در طراحی و ثبت آن به نام خود هستند، شما نیز می توانید در مورد فضای خود چند سوال از طراحتان بپرسید و بررسی کنید تا چه حد به سلیقه شما نزدیک است، البته این انتظار را نداشته باشید قبل از قرارداد برای شما طراحی کند!







سرعت اجرای کار
از دیگر موارد مهم در انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون داخلی زمان تحویل طرح و مهم تر از آن زمان لازم برای اجرای پروژه است، زیرا تاخیر در ارائه طرح و اجرا موجب رنجش خاطر صاحب کاران خواهد شد، زمان معقول برای طراحی داخلی معمولا ۷ الی ۱۵ روز است که بستگی به متراژ فضا و پیچیدگی طرح دارد، اما برای برآورد زمان اجرای پروژه بسیاری از موارد باید بررسی شود.

کیفیت اجرا
کیفیت مصالح اجرایی همواره از نگرانی های صاحب کاران است، برای این امر قبل از اجرا از پیمانکار خود بخواهید نوع مصالح و برند آن را در قرارداد قید کند این را به یاد داشته باشد تلخی کار بی کیفیت اما ارزان بسیار بیشتر از کار با کیفیت ولی گران خواهد بود.

گارانتی خدمات
از شرکت معماری داخلی بخواهید طرح سه بعدی ارائه شده را در اجرا تضمین کند و در قرارداد خود تطابق کامل طرح و اجرا ذکر نماید، توصیه اکید می شود اجرای پروژه را بدست طراح آن بسپارید تا کارتان در نهایت دقت به اتمام برسد.

هزینه طراحی و اجرا
می توان گفت هزینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برای هر صاحب کاری از اصلی ترین دغدغه ها محسوب می گردد در واقع بهترین شرکت دکوراسیون داخلی جایی است که مراعات حال مشتری را نموده و اصل مشتری مداری را سر لوحه کار خود قرار دهد. اما فراموش نکنید که هزینه طراحی و اجرا از آخرین مواردی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد، در واقع بهتر است در ابتدا موارد بالا را بررسی نمایید سپس دستمزد ها را با هم مقایسه کنید تا فریب قیمت های بسیار پایین و کیفیت نازل خدمات افراد سودجو را نخورید. منبع: طراحی دکوراسیون داخلی جمع موارد ذکر شده می تواند کمک بزرگی به شما در انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در منطقه زندگی تان نماید .
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا