بهترین سایت های اجاره خودرو در ایران

autostyle

عضو جدید
در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های اجاره خودرو را بررسی کنیم و بهترین سایت خدمات دهنده اجاره ماشین را انتخاب کنیم. اگر شما هم قصد اجاره اتومبیل را دارید می توانید با مطالعه این مقاله با ۵ تا از بهترین سایت های اجاره خودرو در ایران آشنا شوید.
در این انتخاب ملاک طراحی و کاربرپسندی طرح سایت است و نوع خدمات ملاک قرار داده نشده است. در این مقاله با بهترین طراحی های ایرانی در زمینه اجاره اتومبیل آشنا می شوید:
[h=3]مرکز اجاره اتومبیل وی آی پی[/h]وی آی پی با طراحی منحصر به فرد و قرمز رنگ چشم هر بیننده ای را به خود می گیرد.
وی آی پی ، وب سایتی تخصصی در خصوص ارائه خدمات اجاره خودرو ، در پایتخت کشور عزیزمان، ایران است. وب سایت وی آی پی با ارائه خدمات ویژه در خصوص اجاره خودرو و تشریفات ، بخش عمده ای از خدمات خود را به شرح ذیل اعلام می دارد:

  • اجاره آنلاین خودرو
  • اجاره خودرو بدون راننده
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر تشریفاتی
  • اجاره خودرو عروس
  • اجاره خودرو تشریفاتی لوکس
خدمات ارائه شده توسط گروه اجاره خودرو وی آی پی ، معطوف به اجاره خودرو به صورت آنلاین است. البته امید است کلیه خدمات ذکر شده بالا را بتوانیم به بهترین شکل، آن گونه که درخور شما همراهان گرامی باشد، ارائه دهیم.
اجاره خودرو وی آی پی سعی دارد راه شما را برای اخذ اجاره ی خودرو، هموارتر سازد... شما نیز می توانید با همیاری ما، معرفی ما به دوستانتان ما را در این امر مهم، یاری رسانید.همچنین امیدواریم با همکاری و همراهی گرمتان، ما را در این مسیردنبال کنید. اجاره ماشین های لوکس و نیمه لوکس را از موسسه اجاره خودرو اتو وی آی پی بخواهید.
https://viprentcar.ir/
[h=3]سایت تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد[/h]تاکسی فرودگاه یکی از با بهترین و با سابقه ترین شرکت های اجاره خودرو است که در تهران و کرج فعالیت می کند.این شرکت اجاره خودرو توانسته است با تکیه بر توانایی ها و حمایت های شما مشتریان عزیز خدمات فوق العاده ای را برای رفاه بیشتر شما ارائه دهد.
از ویژگی های مهم این خودرو مالکیت تعداد زیادی اتوموبیل است که شرایط اجاره خودرو را بسیار راحت تر و معتبر تر می کند.البته باید خاطر نشان کرد که تعداد خودرو های اجاره ای در تاکسی فرودگاه به گونه ای است که پاسخگو نیاز مشتریان باشد به همین دلیل در مرکز اجاره خودرو تاکسی فرودگاه به هیچ وجه مشکل کمبود اتوموبیل وجود ندارد.
از این تعداد خودرو اجاره ای,50خودرو تحت مالکیت مستقیم شرکت بوده و به صورت مستقیم در ناوگان خودرو های اجاره ای این شرکت بوده و 66 خودرو از سرمایه گذاران و صاحبان خودرو های شخصی می باشند.
https://airport-taxi.ir/
[h=3]شرکت اجاره خودرو اطلس رنت[/h]سایت اطلس با طراحی مشکی زرد یکی از زیباترین سایت های اجاره خودرو است.
یکی از بهترین راهکارها برای صرفه جویی در زمان و هزینه در شهرهای بزرگ اجاره خودرو است. امروزه این صنعت در شهرهای بزرگ ایران همچون تهران روز به روز در حال گسترش است. اما هر خدمات دهنده ای بهترین نیست!!
ما در اطلس رنت تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با ارائه بهترین قیمت ها، بالاترین خدمات بهمراه ماشین های روز دنیا، سرویس های اجاره ماشین در تهران را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود بدهیم.
در همین راستا خدمات اصلی که شامل ماشین عروس، ترانسفر فرودگاهی و تشریفاتی و در آخر اجاره انواع اتومبیل های لوکس و اسپرت بدون راننده است به شما مشتری گرامی ارائه می شود.

اطلس رنت با افتخار آفر های زیر را در زمینه کرایه اتومبیل به مشتریان محترم خود ارائه می کند.

  • اجاره خودرو بدون راننده در محل مورد نظر شما
  • بیمه بدنه برای تمامی خودرو ها در خدمات بدون راننده
  • تسهیل روند اجاره ماشین بدون راننده برای مشتریان قدیمی
  • رانندگانی مجرب و پرسنلی خوش سیما برای سرویس های تشریفاتی
  • رانندگانی مجرب و پرسنلی خوش سیما برای سرویس های تشریفاتی
  • ارائه خدمات ویژه از جمله رزرو بادیگارد و غیره برای ترانسفر های تشریفاتی
  • ارزان ترین قیمت های کرایه اتومبیل برای مصرف کنندگان در تهران و کرج
  • ارائه خدمات گل آرایی و تزئین ماشین برای اجاره ماشین عروس
https://atlasrent.ir/
[h=3]اجاره خودرو لاکچری[/h]چرا باید خودرو اجاره کنیم؟
[h=1]موسسه اجاره خودرو لاکچری[/h]داشتن یک خودرو مناسب و لوکس برای مسافرت های کاری ، سفرهای برون شهری و درون شهری ، شرکت در مراسم ها و همایشهای مهم، شرکت در مهمانی ها و … از اهمیت بالایی برخوردار است.
برای داشتن خودروی مناسب جهت کلیه کارهای فوق ، هم می توانید ماشین مورد نظر خود را با هزینه های خریداری و نگهداری بالا تهیه کنید، هم می توانید آن را برای زمان های مشخص مورد نیاز اجاره نمایید. به نظر شما کدام مورد بهتر است؟
[h=3]مزایای استفاده از خودروهای اجاره ای:[/h]
  • عدم نیاز به خرید خودرو مورد علاقه با قیمت بالا
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه های نگهداری خودرو
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه های بیمه خودرو
  • اخذ و بازپس دادن خودرو مورد نظر در هر محلی که شما بخواهید
  • امکان اجاره ماشین با راننده معتبر
  • امکان انجام تشریفات خودرویی
http://luxuryrentcar.ir/
[h=3]ماهان رنت[/h]ماهان رنت با ارائه خدمات اجاره خودرو در تهران با شرایط آسان بدون چک و سند با قابلیت کرایه بدون راننده و با راننده، با بهترین خدمات تشریفاتی ، همراه با مشاوره رایگان و استعلام قیمت دقیق و استاندارد، با سابقه 8 ساله در خدمت شما است.

  • اجاره خودرو بدون راننده
  • کرایه اتومبیل های تشریفاتی
  • کرایه ماشین های لوکس و مدل بالا
  • اجاره خودرو تحویل در محل با شرایط آسان
برای مشاهده سایت ماهان رنت کلیک کنید:
http://mahanrent.ir/
[h=3]اجاره خودرو الماس[/h]جم رنت کار یکی دیگر از سایت هایی است که در زمینه ی اجاره ی خودرو با راننده فعالیت می کند. این سایت با بهره گیری از رنگ بندی سفید طوسی و آبی آسمانی یک سایت لوکس در زمینه اجاره ی خودروهای تشریفاتی و ارایه خدمات لوکس در این زمینه است.
شما می توانید از خدمات ویژه اجاره خودرو با راننده موسسه الماس استفاده کنید.
جهت این منظور توسط دکمه رزرو وارد بخش رزرو می شوید.
خودرو مورد نظر خود را انتخاب می کنید و فرم مربوط به رزرو را پر می نمایید.
به همین راحتی. رزرو شما ثبت و ماشین در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

شما می توانید برای مشاهده سایت جم رنت کار روی لینک زیر کلیک کنید.
https://gemrentcar.ir/
امیدوارم با خواندن این مقاله توانسته باشیم دید جامعی از سایت های اجاره خودرو و شرکتهای این حوزه به شما بدهیم.


[h=1]اجاره خودرو چیست؟ هر آنچه باید در خصوص اجاره ماشین بدانیم[/h]
در این مطلب قصد داریم در خصوص اجاره خودرو صحبت کنیم. بگوییم اجاره خودرو چیست؟ چه تاریخچه ای دارد؟ کی وارد ایران شد و چه چیزهایی باید در خصوص اجاره ماشین بدانیم؟ با ما همراه باشید.
شرکتهای اجاره دهنده ی خودرو با کرایه انواع ماشین های ایرانی و خارجی در تهران و شهرهای بزرگ دیده می شوند. هر کسی که قصد داشته باشد خودروی لوکس سوار شود دیگر نیاز ندارد آن را خریداری کند، بلکه می تواند اتومبیل خود را برای چند روز، چند ماه و حتی سالیانه اجاره کند. اما آیا اجاره خودرو چیزی بدرد بخور است یا نه؟ با هم این موضوع را بررسی می کنیم.
[h=3]اجاره خودرو چیست؟[/h]اجاره ی خودرو به فهوم دادن خودرو به شخصی غیر از مالک برای انجام کارهای شخصی با خودرو است. اغلب این واگذاری ها چند روزه یا چند هفته یا ماه است. به ازای دادن خودرو معمولا از فرد اجاره گیرنده مدارکی تهیه می شود.
[h=3]ضمانتهای مورد نیاز معمول در اجاره ماشین[/h]۱- کارت ملی معتبر
۲- چک یا سفته به قیمت روز خودرو
۳- ودیعه نقدی که مبلغ آن با توجه به زمان اجاره و نوع خودرو متغیر می باشد (۵ تا ۱۵ درصد قیمت خودرو)
۴- گواهی اشتغال به کار و چک کارمندی برای کارمندان
۵- ویزا یا پاسپورت برای مسافرین خارجی
۶- تحویل کارت و پارک خودروی شخصی مشتری در شرکت در طول مدت اجاره
۷- سایر موارد که توسط مشاورین شرکت اعتبارسنجی می شود.
شرکت ها،سازمان ها،موسسات و ادارات دولتی و غیر دولتی و همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر که مایل به کرایه خودرو به صورت بلندمدت یا یک یا چند ماه هستند، می‌توانند از قیمت و ضمانت های مناسبتری برخوردار شوند
[h=3]تاریخچه اجاره خودرو[/h]اولین بار کرایه خودرو در کشور امریکا انجام شد. در سال ۱۹۱۶ جوساندرس خودروی فورد خود را به تاجری اجاره داد و ده سنت بابت اجاره دریافت کرد. به سرعت از این ایده، کسب و کاری به راه انداخت و اجاره خودرو را به صورت حرفه برای خود درآورد. وی ۲۱ شعبه در آمریکا تحت عنوان شرکت کرایه ماشین به راه انداخت. و با کرایه خودروهای لوکس زمان خود صنعت نوین کرایه خودرو را به دنیا معرفی کرد. با پایان جنگ جهانی دوم تقاضا برای اتومبیل و خودروهای آن روز، افزایش می یافت. و صنعت کرایه خودرو رونق فراوان گرفت. امروزه این صنعت رشد و پیشرفت چشمگیری کرده و تحت عناوین «کرایه خودرو»، «اجاره خودرو» «کرایه ماشین» «اجاره ماشین» «کرایه اتومبیل» «اجاره اتومبیل» «رنت ماشین» «رنت اتومبیل» (Rental car) )(Rent of car) شناخته می شود. جالب اینجاست که اکنون در بسیاری از شرکتها میتوان خودرو را از یک شهر کرایه کرد و در شهر دیگر آن را پس از انقضای مدت اجاره، تحویل مالک داد. مشتریان به دلایل مختلف خودرو کرایه می کنند.


موارد اجاره خودرو : یک شخص برای سفر تا تعطیلات خودروی مورد نظرش را اجاره می کند. شخص دیگری برای قرار کاریش ماشین رنت میکند. دیگری برای مراسم خاص مثل جشن عروسی اتومبیلی را کرایه می کند.عده ای نیز توان خرید یک خودروی لوکس و تشریفاتی را ندارند و به همین دلیل برای مدتی ماشین لوکس و مدرن و حتی آخرین سیستم را اجاره می کند. هر چند که می توان از صنعت اجاره خودرو برای جابجایی مسافران هواپیمایی و ترانسفر فرودگاهی و یا حتی مسافران بین شهری استفاده کرد.
تشریفات کرایه خودرو: تشریفات کرایه خودروی یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکتهای کرایه خودرو و اجاره ماشین تهران و کرج است، این شرکت به جهت اینکه مالک خودروهای در اختیارش می باشد و بدون واسطه آن را در اختیار مشتریان قرار می دهد، همواره با کیفیت ترین خودروها و بهترین خدمات را جهت کرایه خودروهای لوکس به مشتریان ارائه می کند. و همچنین در ارائه خدمات اجاره خودرو نیز تمامی مشکلات مشتریان را برطرف ساخته تا مشتریان عزیز به راحتی کرایه ماشین خود را انجام دهند .
تفاوت خرید کرایه خودرو با آژانس خودرو : تفاوتی که آژانسهای خودرو با کرایه خودرو دارد اغلب در نحوه در اختیار قرار دادن خودروست. آژانسها خودرو را با راننده در اختیار مشتی یا مسافر قرار می دهند اما در اجاره خودرو، ماشین می تواند هم با راننده و هم بدون راننده در اختیار مسافر یا مشتری قرار بگیرد. البته صنعت اجاره خودرو به طور کلی تشریفاتی تر از آژانسهای خودرو هستند و اغلب خودروهای لوکس را اجاره می دهند و برای اینکه بتوان جنبه تشریفات کار را حفظ کرد باید خودرو را بدون راننده تحویل مشتری داد. اغلب مشتریان نیز خودرو را بدون راننده می خواهند. اکنون در تهران- اصفهان- شمال ایران شامل مازندران و گیلان- کرج و استان البرز و به طور کلی در اقصی نقاط ایران صنعت اجاره خودرو خصوصاً بدون راننده جا افتاده و متقاضیان زیادی دارد،
[h=3]معرفی صنعت اجاره ماشین:[/h]مردم اغلب اینگونه تصور می کنند که برای استفاده از خودرو حتماً باید آن را خریداری کنند اما امروزه با وجود صنعت اجاره ماشین یا rent car چه به صورت دربستی و چه اجاره خودرو بدون راننده و نیز کرایه خودرو با راننده دیگر الزاما نیازی به خرید آن خودرو وجود ندارد معمولاً کسانی که با سرمایه خود به خوبی کار می کنند و برای آنها بازدهی بهینه ای دارد از اجاره خودرو استفاده کرده و سرمایه خود را صرف کسب و کار و تجارت خود می‌کنند به این شکل آنها هم خودروی مورد نظرشان را تهیه می کنند و هم اینکه سرمایه خود را بابت این استفاده از گردش مالی شان خارج نکرده و با آن سرمایه سود بیشتری میبرند از سوی دیگر این امتیاز برای اجاره کنندگان خودرو وجود دارد که از بابت هزینه های جاری خودرو مثل خرابی قطعه ها و نیز هزینه بیمه و سایر افت سالانه قیمت ماشین معاف می باشند برای مشتریان و کرایه کنندگان ماشین طبیعی است که سلامت خودرو از هر حیث من جمله موتور بدنه و تمیز بودن خودرو مهم میباشد این امر موجب می‌شود تا اجاره دهندگان خودرو نهایت دقت و تلاش خود را انجام دهند تا خودرویی با وضعیت مناسی موتوری و بدنه و غیره تهیه و به مشتریان خود تحویل دهند در این بین شاید کارکرد خودروی مورد اجاره مهمترین فاکتور برای ارزیابی سلامت خودرو می باشد بدین نحو که اگر خودروی کارکرده بالایی داشته باشد معمولاً هم از جهت فرسودگی و هم از جهت بدنه و نیز از جهت موتوری خودروی ضعیف محسوب می شود.


کرایه خودرو و اجاره ماشین تشریفات : شما می توانید مسافر و مهمان خارج از کشورتان را با تشریفات کرایه خودرو استقبال و یا بدرقه کنید. با خودروهای شرکت می توانید به قرار کاری مهم خود بروید. از تشریفات و اجاره خودروی شرکت های اجاره خودرو می­توانید با راننده و بی راننه بهره ببرید. کرایه ماشین خاص یا اجاره خودرو در زمانی مشخص را چند روز زودتر اعلام کنید تا زمان مقرر خودروی مناسب را فراهم کنیم. شرکت کرایه خودروی اتواستایل مفتخر است در طی سالیان متمادی با کرایه دادن خودروهای لاکچری و لوکس، به شرکتهای دولتی و خصوصی و مؤسسات عمومی و هتل­ها و فرودگاه بین المللی امام خمینی ارائه خدمات کند. تشریفات اجاره خودروی تک رنت با شرکتها برای اجاره ماشین عروس و کرایه خودروهای لوکس آمادگی دارد قراردادهای اجاره خودرو شرکت روزانه، هفتگی و حتی ماهیانه و سالانه می باشد که زمانهای طولانی مشمول تخفیفات می گردند.
خودروهای شرکت کرایه خودرو luxuryrentcar : ضمانتهای شرکت کرایه خودرو سناتور رنت : ضمانت اجاره خودرو یک فقره چک و پول نقد (ودیعه) یا سند ملکی یا تحویل یک خودروی ایرانی میباشدکه حسب مورد به انتخاب مشتری بررسی می شود. اگر خودرو با راننده کرایه شود نیازی به هیچ ضمانتی نیست و مسئولیت خودرو با راننده می باشد.
خدمات شرکت کرایه خودرو الماس: ترانسفر فرودگاه (جابجایی مسافرین هواپیمایی) / کرایه خودرو بدون اخذ سند و با شرایط آسان , انعقاد قرارداد کرایه خودرو و تحویل خودرو در محل مورد نظر مشتری , خودروهای شرکت تماماً بیمه بدنه و ثالث هستند. , سرویس خودروها در هر زمان حتی زمان اجاره خودرو امکان تعویض و جابجایی خودروی مورد استفاده مشتری در تمام مدت اجاره بدون واسطه بودن خودروها به این معنی که شرکت مالک خودروهاست و بی واسطه خودرو را به مشتری کرایه می دهد.
از زمانی که اجاره خودرو در تهران و کرج و سایر شهرهای بزرگ رواج یافت . رفته رفته فرهنگ استفاده از خودروهای با کیفیت بالا و لوکس به سطوح متوسط جامعه نیز سرایت کرد که این به نوبه ی خود موجب الزام شرکت های خودروساز داخلی برای ارتقائ کیفیت می شود . شاید از نگاه برخی کرایه ماشین جز مشاغل صرفا تجملاتی و غیر ضروری به شمار می آید . اما با اندک تاملی چنین به نظر می رسد که آثار این شغل تاثیر بسزایی در توسعه رفاه عمومی دارد . اجاره دادن خودرو های لوکس به قشری که سرمایه خود را صرف خرید خودرو نمی کنند یا توان خرید ماشین لوکس را ندارند نیاز آن ها به خودرو را در زمان مورد نظرشان برطرف می سازد و از طرفی فرهنگ داشتن بی جهت خودرو و هزینه های حفظ و نگهداری آن را کاهش می دهند . خصوصا افرادی که در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و برای مسافرت رفتن خود ماشین اجاره میکنند . اجاره خودرو از نظر اقتصادی برای خانواده بسیار بصرفه می باشد . در عین حال از بهترین خودرو ها استفاده می کنند .
امروزه شرکت های دولتی , خصوصی , عمومی , موسسات و بانک ها اغلب ادارات رو به کرایه کردن ماشین از شرکت های اجاره خودرو آورده اند . دلیل آن این است که نگهداری خودرو و مخارج آن و نیز غیر تخصصی بودن این امر ایجاد زحمات فراوانی برای آن ها می کند و وقت و هزینه آن ها را صرف وسایل حمل و نقل می کند . تخصصی شدن هر چه بیشتر مشاغل و ایجاد حرف جدید التاسیس ار اقتضاعات دنیای مدرن امروز می باشد . بی شک یک موسسه اجاره خودرو بهتر می داند که چه خودرویی فارغ از اینکه چه برند یا شرکتی آن را تولید کرده است مناسب استفاده یا کرایه می باشد و کیفیت لازم را دارد . هر چند بسیاری از مشتریان متقاضیاجاره خودرو های برند و لوکس هستند اما اغلب مشتریان به دنبال کرایه ماشینی با کیفیت و با قیمتی مناسب هستند . به عنوان مثال برندهای لوکس پورشه , بنز و بی ام و در زمره ی خودروهای لوکس و اغلب جهت تشریفات اجاره می شود ولی برندهای کیا , هیوندا , تویتا , مزدا و نیز اتومبیل های ایرانی به جهت لحاظ کردن کیفیت و قیمت مناسب کرایه می شود .
[h=4]اجاره خودرو از دیدگاه حقوقی[/h]اجاره از نظر حقوقی یک نوع قرارداد محسوب می شود که اثر آن انتقال مالکیت منافع به طور موقت است. کرایه یا همان اجاره در مورد هر مالی که ماندنی باشد و با استفاده از آن تمام نشود امکان پذیر است. به عنوان مثال خودرو مالی است که با استفاده از آن ، مال باقی می ماند و از بین نمی رود بنابر این کرایه کردن ماشین و اجاره دادن خودرو از لحاظ قانونی امکان پذیر است. نکته قابل تامل اینکه هنگامی خودرو در دست مستاجر به صورت کرایه است ، نامبرده مکلف به رعایت رفتار متعارف با ماشین است و هرگونه رفتار غیر متعارف به منزله تقصیر و تعدی و تفریط محسوب شده و در صورت بروز خسارت ، مسئول جبران آن می باشد. اما اگر مستاجر در زمان اجاره ماشین ، با خودرو رفتار متعارف داشت ولی به هر دلیل به خودرو خسارت وارد شد ، در قبال خسارت وارده مسئولیتی نداشته و مالک (موجر) مسئولیت دارد. در واقع خودرو دست مستاجر بصورت امانی می باشد و ید مستاجر نسبت به خودرو امانی است مگر اینکه مستاجر تقصیر در حفظ و نگهداری آن کند که ید وی ضمانی می شود و از زمان تقصیر به بعد مسئول هرگونه اتفاق در خصوص خودرو است.
[h=4]اجاره خودرو و دیدگاه مردم[/h]اجاره خودرو در دیدگاه عموم دارای مشکلاتی است که در واقع اغلب این ها بیشتر از ندانستن شرایط کرایه خودرو حاصل می شود تا واقعیت سخت بودن اجاره ماشین . نگرانی های مردم عبارت اند از : شرایط اجاره خودرو از بابت ضامئن و .. احتمال تصادف و یا ایجاد خسارت ماشین کرایه ای , هزینه های بالای کرایه ماشین و از این قبیل تفکرات که موجبات این که مردم از فکر اجاره خودرو بیرون بیایند را فراهم می سازد . در واقع این موارد وجود دارند و هم اینکه خیلی از این موارد دارای مسئولیت سنگین می باشد که شاید از عهده ی هرکسی برنیاید که به راحتی ماشین لوکس را کرایه کند چه از بابت اجاره ماشین عروس چه از بابت اجاره خودرو برای مسافرت و … . البته باید توجه داشت که کرایه برخی از ماشین ها به نسبت پایین تر بوده و هم اینکه هر چقدر تعداد روز بیشتری اتومبیل را کرایه کنند قیمت آن هم دارای تخفیف بیشتری می شود که این خود نیز می تواند امتیاز مثبتی قلمداد شود . پس همانطور که اشاره شد اجاره خودرو دارای مزیت هایی می باشد که مردم را راغب به کرایه ماشین می کند ولی نمیتوان کتمان کرد که در کنار این مزایا , نگرانی هایی نیز وجود دارد که شخص اجاره کننده ماشین را مردد می کند که با توجه به نیاز و تحقیقات راجب این فن می توان تصمیم درست را اتخاذ کرد.


[h=3]اجاره ماشین و امتیازات ویژه آن[/h]اغلب اجاره ماشین به علت هزینه بالایی که دارد در نگاه اول متناسب نیست و هزینه ی زیادی در بر دارد . ولی از دیدگاهی دیگر و با توجه به شرایط موجود می تواند فوق العاده به صرفه نیز باشد. مثلا برای یک شب مراسم عروسی ماشین دلخواه را انتخاب میکنیم ( هر ماشینی که دلم بخواهد مثل : بنز , بی ام و , پورشه و ..) که با هزینه ی اندکی نسبت به خرید این نوع خودروهای لوکس در شبی که نیاز به داشتن همچون ماشین هایی است اتومبیل را تهیه می کنیم و خاطره ای خوش را در شب مهم زندگی تجربه میکنیم و در واقع شاید مهمترین کاربرد آن ماشین لوکس حتی اگر آن را خریده بودیم این بود که در زمانی که بیش از هر زمان دیگر لازم است از آن استفاده کنیم و در واقع بدین ترتیب و با این دیدگاه با هزینه ای بسیار اندک دارای اتومبیلی لوکس شده ایم . در واقع بدین ترتیب در مییابیم هر چیزی که در ابتدا نسبت به آن بدون حساب و کتاب منطقی نگاه منفی وجود دارد در آینده نزدیک و با توجه به ورودی اثرات ان رویکرد و ذهنیت مردم تغییر یافته در صدد تغیرات بر می آیند که اجاره خودرو از جمله این مسائل است زیرا کرایه خودرو در قبل از بررسی دقیق ترسناک و بعد از انجام کار سهل می گردد .
[h=4]کرایه ماشین و مشکلات آن[/h]احتمال دارد زمانی که ماشینی اجاره می شود مشکلاتی برای اجاره کننده و اجاره دهنده اتفاق می افتد . از این سری از مشکلات در کرایه خودرو می توان به مواردی اشاره کرد . مانند : میزان مسئولیت پذیری اجاره کننده ماشین : یعنی در واقع کسی که خودرو را اجاره می کند آن را به سلمت به دست صاحب خودرو برساند و در واقع امانت داری را به بهترین شکل رعایت کند تا هم خودش متحمل هزینه زیاد خسارت وارده به ماشین نشود و هم اینکه اجاره دهنده وسیله را دچار زیان نکرده باشد . یافتن ضامنی مناسب : اجاره کننده بایستی ضمانت را در قبال جنس اجاره تامیین کند یعنی اینکه به نسبت قیمت ماشینی که قرار به اجاره آن هست تامین ضامن کند که این میزان ضمانت را شرکت کرایه خودرو تعیین می کند . تایید سلامت ماشینی که به اجاره میرسد : این مورد شامل اجاره ددهنده وسیله می باشد . که باید ماشین مورد تایید کارشناسان باشد که اجاره کننده را دچار حوادث رانندگی بر اثر نقص فنی ماشین نکرده باشد .


[h=4]اجاره ماشین ایرانی[/h]برای اجاره خودرو برخی به دنبال ماشین های ایرانی می گردند و افرادی نیز به دنبال اتومبیل های لوکس خارجی هستند . هر کدام از این ها مزیت و اشکالات خود را دارد . اجاره اتومبیل ایرانی قیمت پایین تری دارد و مسلما برای رانندگی نیز راحت تر هستد و میزان تعهد و ریسک پذیری جهت استفاده از آن ها کمتر است نسبت به اجاره ماشین خارجی . ولی از طرفی هم اگر قرار به اجاره باشد خب مطمئنا هزینه به دنبال دارد پس چرا این هزینه را نسبت به ماشینی که می توان آن را با قیمت پایین تر نسبت به ماشین خارجی خرید انجام داد . و در آن طرف کرایه خودرو خارجی در تهران بسیار قابل تر و جذب کننده تر است تا ماشین ایرانی و حداقل تجربه را به کرایه کننده ماشین در جهت استفاده می دهد که برای یک بار نیز شده پشت ماشین لوکس آمریکایی یا … بنشینند . در کل کرایه هرکدام از این ها مزیت و تعهد خود را دارد و انتخاب به خواست مشتری می باشد که صد البته به نسبت نیاز مشتری انتخاب خود را انجام می دهد .
[h=4]اجاره خودرو بدون راننده[/h]اجاره خودرو جدا از اینکه ماشین ایرانی باشد یا اتومبیل لوکس خارجی و یا هر تفاوت دیگر از این دیدگاه هم اهمیت دارد که کرایه ماشین بدون راننده باشد یا اجاره خودرو با راننده . برخی بنا به هر شرایط که هست دوست دارند ماشین را بدونه راننده اجاره کنند زیرا اینکه یا با خانواده خواهند بود و دوست ندارند خلوت خانوادگیشان از بین برود و راحت در کنار هم سفر خود را انجام دهند یا اینکه شاید به دلیل عدم اعتماد به رانندگی کسان دیگر خودشان فقط پشت فرمان مینشینند و یا هر دلیل دیگر که می تواند شخصی باشد . و افرادی نیز هستند که اتومبیل را با راننده اجاره می کنند زیرا دوست دارند خود را درگیر رانندگی نکند و با استراحت مطلق به محلی که تقاضا دارند برسند و در واقع این که اجاره ماشین بدون راننده باشد یا کرایه ماشین با راننده باشد فقط و فقط به خواست اجاره کننده ماشین می باشد .
[h=3]اجاره خودرو در تهران[/h]اجاره خودرو در تهران از جمله خدمات موسسات اجاره خودرو محسوب می شود و در واقه ما اجاره ماشین را به صورت منطقه ای انجام می دهیم . با توجه به اینکه تهران از جمله بزرگترین شهرهای دنیاست باید در جهت پوشش دهی آن به صورت منطقه ای کار کرد . اجاره خودرو تهران یا اجاره خودرو کرج و از این قبیل . البته اجاره خودرو برخی به جهت گردشگری می باشد مثل اجاره خودرو در کیش و یا کرایه ماشین در برخی مناطق شمال سهر یا شهر های زیارتی مثل مشهد و حتی اجاره ماشین در اصفهان به علت توریستی بودن این شهر ها کاربرد دارد . البته نکته حائز اهمیت در اجاره ماشین در تهران این است که امکان تردد در هر جایی را فراهم کنند و در واقع ماهان رنت این امکان را باید برای مشتریان خود فراهم سازد که صد البته این وظیفه را به نحو احسن انجام خواهد داد.
کسانی که خودرو اجاره می‌کند همواره به دنبال کیفیت بالاتر و خودروهایی با رفاه بیشتر از خودروهای متوسط جامعه هستند به همین جهت رسالت اجاره دهندگان خودرو در این زمینه سنگین و حساس می باشد تصور کنید شخصی که خودروی را برای سفر اجاره می کند یا کسی که برای یک قرار کاری مهم خودرو کرایه می کنند یا کسی که برای مراسم عروسی یا مهمان ویژه اش خودرو کرایه می کنند وحتی کسی که خودرو را جهت استفاده شخصی برای کارهای روزانه اش استفاده می کند در طول زمان اجاره گرفتار خرابی خودرو شود چه اتفاقی می افتد? واضح است که اساس آن تمام برنامه‌های ولی به هم ریخته و از شرایط ثبات و نرمال خارج می شود این نشان می دهد سلامت خودرو از لحاظ فنی و بدنه و از همه مهمتر مدل خودرو و میزان کارکرد آن نقش تعیین کننده و اساسی را در ارائه کیفیت خدمات دارد داشتن تیم متخصص در شرکت در امور مربوط به خودرو شامل مکانیک باطری ساز جلوبندی ساز صافکار و نقاش و سایر تخصص ها موجب افزایش سطح کیفیت خدمات در کرایه خودرو به مشتریان ایجاد می کند.
موسسه کرایه اتومبیل در این زمینه همت کرده و تخصص های مختلف را در مجموعه خود جمع آوری کرده است این امر موجب شده تا مشتریان این موسسه پس از اجاره اولین خودرو برای دفعات دیگر نیز با مراجعه به شرکت و اجاره خودرو های دیگر یا همان خودرو رضایتمندی عملی خود را نشان میدهند و این امر موجب ایجاد حس بالندگی در مجموعه رنتال خودرو به جهت ایجاد حس رضایتمندی در مشتری می شود. ناگفته نماند که سیاست موسسه رنت خودرو ارائه‌ی خدماتی ممتاز از سایر شرکتها و موسسات همکار می باشد.
استقبال روزافزون مردم از صنعت اجاره ون به دلیل این است که هزینه اجاره خودرو برای کارها به مراتب به مراتب به صرفه تر از خرید همان خودرو است به همین دلیل است که مردم بی آنکه نگران خرابی خودرو یا افت قیمت آن و یا سایر مسائل دیگر مربوط به مالکیت داشته باشند در زمان مورد نظر ومورد نیازشان همان خودرو را اجاره می کنند .
از دیگر خدمات این موسسه اجاره خودرو به سازمانها و ادارات دولتی و نیمه دولتی و شرکت‌های خصوصی است این ادارات و موسسات و شرکتها عمدتاً خودرو های مورد نظرشان را به صورت ماهانه یا سالانه اجاره می‌کنند و از تخفیفات بیشتری برخوردار می‌شوند در این موارد شرکت کرایه خودرو به صورت ماهانه خودرو را جهت سرویس برای چند ساعتی تحویل گرفته و پس از بررسی و بازدید فنی آن را مجدد دادن به مشتری مسترد می کنند به این صورت خودروها همواره آماده سرویس دهی به مشتریان ارائه می شود هتل‌ها و موسسات توریستی و گردشگری و همچنین شرکتهای تجاری خصوصی و دولتی و مسافرین خارجی و داخلی فرودگاه ها از مشتریان دائمی شرکت های کرایه دهنده خودرو می باشند.
همانطور که مستحضرید هر خودرو قابلیت و ویژگی های مخصوص به خود را دارند به عنوان مثال خودروهای شاسی بلند مناسب سفرهای بیرون شهر هستند و خودروهای سواری لوکس عمدتاً برای قرار ملاقات ها و به صورت تشریفات استفاده میشود که در این میان برخی نیز باز مناسب سفر و برخی دیگر مناسب استفاده در شهر می باشد شما مشتری گرامی می توانید با ارائه جهت و انگیزه اجاره خودرو و نیز مبلغی که می خواهید هزینه کنید و همچنین تعداد نفرات و سایر مواردی که مشاور از شما سوال می کند از مشاوره مشاورین شرکتاجاره دهنده ون بهره ببرید و بهینه و بهترین خودرو را با توجه به نیاز و شرایطتان اجاره کنید
ممکن است شما به جهت فعالیت روزانه تان نخواهید رانندگی کنید بلکه صرفاً خودرو را جهت جابجایی مهمان یا مشتری خاص خود کرایه کنید این امر بیشتر برای انجام امور کاری صورت می‌گیرد شرکت های اجاره دهنده خودرو با پیش بینی این موضوع علاوه بر اجاره خودرو بدون راننده خودروهای خود را با راننده نیز اجاره می دهد .
در میان برندهای موجود در بازار ایران خودروهای امریکایی آلمانی ژاپنی فرانسوی ایتالیایی ایرانی و غیره وجود دارند. برای کسی که خودرو می‌خواهد اجاره کند باید اولویتش، هزینه ،سلامت خودرو و ایمنی آن باشد در اولویت های بعدی باید ملاک انتخاب سطح امکانات رفاهی و کیفیت آن و آپشنهای خودرو باشد اکنون با توجه به خودرو های موجود در بازار خودرو های کره ای و خودروهای آلمانی نسبت به سایر برندها مناسب تر می باشد با این تفاوت که خودروهای کره‌ای از لحاظ هزینه به صرفه تر و خودروهای المانی از لحاظ تشریفاتی مناسب تر است. با توجه به نوع سرویس ها و خدماتی که مشتریان عزیز تا کنون خواسته اند به نظر می‌رسد از همه جهات خودروهای کره ای چه به لحاظ ایمنی و چه به لحاظ آپشن ها و خدمات رفاهی و همچنین از جهت میزان هزینه و سایر موارد مناسب ترین انتخاب برای مشتریان عزیز است.


[h=3]نگاهی متفاوت به اجاره اتومبیل در تهران[/h]از زمان تولید خودرو در ایران چند دهه می گذرد و در این مدت اتفاقات زیادی در این حوزه رخ داده است . از روزهایی که در تهران و شهرهای بزرگ به ندرت تک خودروهای دیده می‌شد تا امروز که در خیابانهای همین شهرها به ندرت کوچه یا خیابان خلوت پیدا میشود از هیلمن و ژیان و پیکان و فولکس و دیگر خودروهای آن سالها تا خودروهای امریکایی پرقدرت و مستحکم کادیلاک و شورولت و امروز خودروهای بوگاتی مازراتی پورشه بنز بی ام و تویوتا لکسوس نیسان هوندا کیا هیوندای رنو پژو محصولات متنوع سایپا و ایران خودرو و سایر برندهای خودرو در ایران. از روزهایی که ایران و کره همزمان در صنعت خودرو پا گذاشتند تا امروز که محصولات خودرو سازی ایران و کره در هیچ زمینه ای بایکدیگر قابل مقایسه نیستند . از ماشینهایی که در کف خیابان های تهران و شهرهای بزرگ مشغول تردد هستند و می‌توانستند در ایران تولید شوند اما وارداتی هستند تاسرمایه هنگفتی که بابت واردات این خودروها از کشور خارج می‌شود . از خودروهایی که سال‌های سال تولید و وارد شد و تمام خیابان های شهرها را گرفت تا خیابان ها و جاده هایی که هرگز به اندازه تولید و واردات خودروها تعریض و ساخته نشد . از آلودگی هوا در شهرها و نابودی محیط زیست تا اعصاب ناآرام مردم و هدر رفتن وقت و بنزین یا هر سوخت دیگر در ترافیک های هر روزه از سالها فرصت طلایی خودروسازان برای پیشرفت تا استقبال مردم از خودروهای چینی بی کیفیت از تلاش بی وقفه و شبانه روزی خودروسازان برای گذر از پیکان و رسیدن به پراید تا خرید به اضطرار پراید ۲۰ میلیون تومانی مردم. این وضعیت اسفبار در صنعت خودرو در کشورمان موجب شده تا حتی اجاره کنندگان خودرو نیز از خودروهای ایرانی استقبال نکنند و به دنبال خودروهای وارداتی باشند . البته حق هم دارند به لحاظ ظاهری به لحاظ موتور و همچنین به لحاظ بدنه ماشین و ایمنی و نیز حتی آپشن ها و امکانات رفاهی خودرو و جالب‌تر اینکه در نهایت علاوه بر همه اینها مجموعا به صرفه بودن آن خودروها با وجود گمرکی ۱۰۰ درصد برای ورود به ایران مردم را چه برای خرید و چه برای کرایه کردن به سمت خودروهای خارجی می کشاند .
[h=3]چه ماشین‌های لوکسی را می‌توان اجاره کرد؟[/h]خیلی از شرکت‌های حال حاضر در کشور که در زمینه‌ی اجاره خودرو فعالیت دارند، برندهای لوکس روز دنیا مثل فراری، پورشه، بنز، بی‌ام‌و و… را به مشتریان خود اجاره می‌دهند. یکی از مزیت‌هایی که این ماشین‌ها دارند این است که شما از لحاظ ایمنی در بهترین شرایط ممکن قرار می‌گیرید. همان‌طور که می‌دانید ماشین‌های لوکس خارجی برای اینکه بتوانند تولید انبوه داشته باشند، باید سخت‌ترین آزمون‌ها و تست‌ها را پشت سر بگذارند. همچنین در کنار امنیت شما راحتی خیلی خوبی نیز در این ماشین‌ها تجربه می‌کنید. امروزه با فعالیت‌های گستره شرکت گمرک، شرکت‌های اجاره ماشین توانسته‌اند هر نوع ماشین لوکس خارجی را وارد کشور کنند. برای مثال شما می‌توانید به‌راحتی یک ماشین BMW I8 در شرکت‌ها و آژانس‌های اجاره‌ای خودرو را با هزینه‌ای تقریباً ۷ میلیون تومان روزانه یا ۱۰۰ میلیون تومان ماهیانه اجاره کنید. اگر بخواهیم از آپشن‌های ماشین‌های خارجی بگوییم، خود نیاز به چندین مقاله دارد؛ اما می‌توان در این قسمت به برخی از مهم‌ترین‌های آن‌ها اشاره کرد. یکی از کارهایی که برای هر شخص ممکن است سخت به نظر برسد، پارک دوبل است. ماشین‌های لوکس خارجی با دارا بودن ویژگی پارک اتوماتیک (Auto Park) این امر را برای شما راحت کرده است. شما می‌توانید در قسمتی که می‌خواهید پارک کنید قرار بگیرید، سپس خود ماشین با استفاده از سنسورهای که در کنار آن تعبیه شده به‌راحتی این کار ران انجام می‌دهد. یکی دیگر از این آپشن‌ها راهبری خودکار است. با استفاده زا این ویژگی نیز شما می‌تواند مسیرتان را مشخص کنید و خود ماشین به صورت خودکار، مسیر موردنظرتان را با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مانند سرعت مجاز طی کند. آپشن‌ها و امکانات لوکس مانند گرمایش و سرمایش صندلی، ماساژور صندلی و… در این نوع ماشین‌ها یافت می‌شود که کار شما در رانندگی راحت‌تر می‌کند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر مهمان خارجی یا مراسم عروسی دارید، حتماً اجاره این خودروها را تجربه کنید.










[h=3]اجاره خودرو از کجا آغاز شد ؟[/h]اگر جزء افراد ماشین دوست و به اصطلاح عامیانه ماشین باز هستید، حتما برای شما لذت بخش خواهد بود که در خودروی لوکسی که آن را دوست دارید بنشینید و از رانندگی لذت ببرید. در دنیای امروز برای اینکه به این رویای خود رنگ حقیقت بدهید نیازی نیست که حتما هزینه گزافی پرداخت کرده و خودرو مورد علاقه خود را بخرید. شما می توانید خودرو مورد علاقه تان را از شرکت هایی که در کار اجاره دادن خودرو هستند برای هر مدتی که می خواهید اجاره کنید. اما تاریخچه اجاره خودرو , اجاره دادن خودرو برای اولین بار در کشور امریکا انجام شد. در سال ۱۹۱۶ جوساندرس خودروی فورد خود را به تاجری اجاره داد و ده سنت بابت اجاره دریافت کرد. این ایده، باعث به وجود آمدن کسب و کاری به نام اجاره خودرو آن هم به صورت حرفه ای شد. جوساندرس ۲۱ شعبه در آمریکا تحت عنوان شرکت اجاره ماشین راه اندازی کرد و با اجاره خودروهای لوکس آن زمان خود اجاره خودرو را به دنیا معرفی نمود. پس از پایان جنگ جهانی دوم تقاضا برای اجاره اتومبیل و خودروها افزایش یافت و صنعت اجاره خودرو رونق گرفت.
[h=4]اجاره ماشین در تمام نقاط تهران و ایران[/h]گروه اجاره ماشین اتو استایل با احداث چندین شعبه در تهران و شهرهای بزرگ و همچنین برخورداری از حداقل یک شعبه در شهرستان ها در هر زمان و هر مکان آماده تحویل اتومبیل درخواستی به مشتریان می باشد . ماهان رنت بر حسب نیاز هر منطقه اتومبیل ها ی خود راا در آن شهر دایر می سازد به طور مثال شهرهایی که بیشتر تردد کوهستانی دارند از اتومبیل های مخصوص آن استفاده می نماید که بیشتر این چیدمان به دلیل تقاضای مردم در آن مناطق می باشد . البته همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره شد در شهرهایی مانند تهران , اصفهان , تبریز و .. شعب بیشتری نسبت به شهرهای کوچکتر دارد . اجاره خودرو در شمال نیز از جمله مناطقی می باشد که گاهی اوقات میزان تقاضا از عرضه بیشتر می باشد که اکثرا در تعطیلات و ایامی که مسافرت بیشتر می شود این اتفاق رخ می دهد ولی اجاره ماشین در تهران همواره وجود دارد زیرا علاوه بر مسافرت در ایام مشخص کرایه اتومبیل برای مراسم ها و رویداد ها و همچنین مناسبت های عروسی و ترحیم نیز بیشتر اتفاق می افتد . سناتور رنت تمام این امکانات را برای رفاه حال مشتری تدارک دیده و امیدوار است به شکلی شایسته به مشتریان خود خدمت رسانی نمایید .
[h=4]کرایه خودرو در ایران[/h]اجاره خودرو در ایران از زمانی آغاز گشت که اجاره خودرو در شهر های بزرگ ایران همانند تهران و سایر شهرها رواج پیدا کرد، فرهنگ استفاده از خودروهای با کیفیت بالا و لوکس نیز به سطوح مختلف جامعه سرایت کرد. این عامل می تواند نقش بسزایی در الزام شرکت های خودروساز داخلی برای ارتقای کیفیت داشته باشد. امروزه تقریبا می توان گفت در سراسر شهر های کشورمان، شرکت هایی به وجود آمده اند که کارشان اجاره دادن خودرو است و در هر شهری که باشید می توانید خودرو مورد نظر را اجاره کنید. هزینه اجاره خودرو به صورت روزانه و یا ماهانه حساب می شود و بستگی به مدت زمان استفاده شما دارد. برای اجاره خودرو باید ضمانت هایی همانند کارت شناسایی معتبر و ودیعه نقدی که مبلغ آن با توجه به زمان اجاره و نوع خودرو متغیر می باشد، به شرکت اجاره دهنده خودرو بدهید. البته این فرایند طبیعی اجاره خودرو می باشد ولی احتمال دارد اجاره دهنده ماشین شرایط کرایه ون را به صورت توافقی با اجاره گیرنده لحاظ کند و در صورت داشتن اعتماد بیشتر مدارک تضمینی کمتری را درخواست نمایید . تمامی این موارد در کرایه ی ماشین مربوط به توافق مشتری با صاحب اتومبیل و اعتمادی که در میانشان وجود دارد می باشد .
[h=4]خرید خودرو یا کرایه آن[/h]زمانی که مردم به دنبال خرید چیزی باشند به دلیل نیاز به آن چیز همواره به دنبال مکانی مورد اطمینان می گردند که با توجه به تمامی استاندارد ها خرید خود را با خیالی آسوده و با توجه به رفع کامل نیازشان انجام دهند . خرید ماشین چه به صورت خرید اقساطی خودرو و چه در حالتی که خرید اتومبیل به صورت نقد باشد از جانب خریدار ملزم به جلب اعتمادش نسبت به نمایشگاه مورد تاییدش می باشد و در واقع خرید خودرو در ایران به نسبت سایر کشورها نیز دارای تفاوتی قابل لمس می باشد . اکثرا در زمان خرید ماشین ایرانی با توجه به شرکت تولیدکننده و با استفاده از دانش قبل نسبت به آن شرکت با انجام تحقیقات مختصر ماشین دلخواه را خریداری می نمایند . ولی زمانی که قرار به خرید ماشین خارجی باشد جدا از اینکه راجع به آن ماشین و میزان اعتبار برند آن خودرو تحقیق می شود بایستی خرید خودرو را از نمایشگاهی مورد اطمینان انجام دهند زیرا با توجه به قیمت بالاتری که اتومبیل خارجی دارد به مراتب اعتماد به آن مکان جهت خرید ماشین نیز سخت تر می شود.
 
بالا