بهترین تست روانشناسی که تا حالا دیدم

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
واسه من شد عارف!!!جالب بود بعضي از حرفاش شبيه من بود و به من مي خورد بعضي هم كاملا متفاوت ولي هيچ حرف بدي نزدا يعني نكته ي منفي كه از نظر من منفي باشه نگفت خب شايد چون خصوصيت خودمه و واسه من منفي نيست!!!
البته تو تستم گفتم كه فال رو فقط تفريح مي دونم;)
 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار
جالب بود ولي اصلا درست نبود چون به منم گفت تيپ نابغه!!!:eek::biggrin:
 

erick

عضو جدید
کاربر ممتاز
nice

nice

مرسي..جالب بود...دقيقا اوني كه هستم رو بهم گفت;)
 

hamideh vf

عضو جدید
کاربر ممتاز
تست جالبی بود، اما در مورد من یه جا رو اشتباه کرده بود!
 

Morteza_Civil

عضو جدید
تو یک تیپ "حسابگر" هستی. کم حرف، باریک بین و دقیق، قابل اعتماد. درسته که خیلی هم با حال نیست به آدم بگن "حسابگر" ، ولی حالا خودمونیم، تو هم زیاد آدم باحالی نیستی زندگی خیلی شلوغ و پر سر و صدایی نداری ولی برای خودت تفریحات و سرگرمی هایی داری و کسانی که به تو نزدیکند واقعا تو را دوست دارند.
پس من آدم باحالی نیستم :cry::cry:
 

xphoenix

عضو جدید

:surprised::surprised::surprised::surprised:مرسی نابغه!!!!به من گفت نابغه ای!!!!!باور کن!!!!!:w14::w14::w14::w14:

نابغه

[SIZE=-1](تاثیر پذیر، درون گرا، آرمان گرا، متفکر)
[/SIZE]
[SIZE=-1]تو یک تیپ "نابغه" هستی. تو می توانی ساکت و کم حرف باشی اما پشت ماسک خاموش و کم حرف تو، یک ذهن فعّال وجود دارد که به تو اجازه می دهد که همه موقعیّتها را تجزیه و تحلیل کنی و در پایان، راه حل های خلّاقانه و دور از ذهنی را انتخاب کنی! مردم عادی این تحلیلهای ذهنی تو را نمی فهمند و فکر می کنند که پنهانی مشغول دوز و کلک چیدن هستی!
به هر حال، سلیقه و اصالت، نقاط قوّت تو هستند و مردم وقتی که تو را بشناسند، به قضاوتها و تصمیماتت احترام می گذارند. و اگر یاد بگیری که فقط یک کم خوش برخورد تر باشی، می توانی رهبر بسیار خوبی باشی. تو مطمئنّاً چنین تصوّری را در همه ایجاد می کنی. فقط مطمئن شو که همه نقشه ها و دسیسه هایی که پشت پرده مشغول کار کردن روی آنها هستی، بی خطر باشند!
[/SIZE]
 

Similar threads

بالا