بهترین برنامه های عکاسی برای آی فون

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر چند وقت یکبار می شنوید که دوربین آی فون یک دوربین بسیار عالی است. در واقع٬ آنقدر معروف شده است که یک ژانر عکاسی با نام iPhoneography برای آن درست شده است. عکاسان آی فون نه تنها از دوربین و لنز آی فون برای گرفتن تصاویر استفاده می کنند٬ بلکه از برنامه های بسیار آن بای ویرایش٬ بهبود و نمایش کارهایشان بهره می برند. برنامه های عالی بسیاری وجود دارد که ممکن است برای کسانی که با آنها آشنایی نداشته باشند گیج کنند باشد. بنابراین در زیر لیستی از بهترین های آنها را می بینید.
KitCam

اولین برنامه ای که به شما معرفی می کنیم ابزاری بسیار عالی برای گرفتن تصاویر است. توسط این برنامه می توانید exposure ٬ white balance ٬ لنز و فیلم خود را حتی قبل از گرفتن عکس تنظیم نمایید. در این برنامه همچنین ابزارهایی برای راحتی کار نظیر تایمر و غیره وجود دارد. علاوه براین می توانید هیستوگرام تصاویر خود را دیده و تنظیمات level ٬ brightness ٬ contrast و saturation را بر روی آنها انجام دهید. اگر به دنبال آن هستید که کنترل خوبی بر روی تصاویرتان داشته باشید مطمئنا KitCam برنامه شما خواهد بود.
قیمت : ۰.۹۹ دلار
برنامه مشابه :
Camera+ با قیمت ۰.۹۹ دلار
Photoforge2

برنامه KitCam گزینه های ویرایش تصویر بسیار خوبی را ارائه داده است٬ اما اگر به دنبال گزینه های بیشتری هستید برنامه Photoforge2 یکی از بهترین هاست که گزینه های پیشرفته ای دارد. یکی از این گزینه های پیشرفته قابلیت استفاده از چندین لایه و ماسک و انجام تنظیمات پیشرفته شامل curve ٬ level ٬ color balance ٬ channel mixer ٬ white balance ٬ noise reduction و بیشتر است. همچنین می توانید در این برنامه از بیش از ۲۵ فیلتر و FX استفاده کرده و لنزها٬ فبلترها و texture ها را با هم ترکیب نمایید.
قیمت : ۳.۹۹ دلار
برنامه مشابه :
Snapseed رایگان
iPhoto با قیمت ۴.۹۹ دلار
VSCO CAM

کنترل های پیچیده و پیشرفته بسیار خوب هستند اما گاهی اوقات شما احتیاج به ابزارهای سریع و ساده و عالی دارید. این دقیقا چیزی که VSCO CAM ارائه داده است. این برنامه ارزشمند طراحی بسیار خوبی داشته و گزینه های پردازشی اش بسیار مینیمال هستند. این گزینه های بسیار متنوع بوده و تمامی ابزارهای پایه ای در آن وجود دارند. VSCO CAM ابزاری بسیار عالی است که می توانید در لیست برنامه های ویرایشگرتان داشته باشید.
قیمت : ۰.۹۹ دلار
Facetune

اگر تصاویر پرتره نیز با آی فون تان می گیرید٬ Facetune می تواند برنامه شما باشد تا توسط آن لکه های صورت را برداشته ٬ پوست را صاف کرده٬ چشم ها را بهبود داده و حتی شکل آنها را تغییر دهید. جدا این برنامه بسیار عالی است و کاملا مناسب گرفتن تصاویر پرتره در آی فون می باشد.
قیمت : ۱.۹۹ دلار
Fuzel Pro

کلاژها یا استوری بردها بهترین راه برای نشان دادن چندین تصویر در یک تصویر می باشد. این ابزارها برای گفتن یک داستان با تصاویرتان بسیار عالی هستند. App Store پر شده است از برنامه هایی که کار کلاژ را انجام می دهند٬ اما برنامه ای که برای همیشه از آن استفاده خواهید کرد Fuzel Pro است. این برنامه طراحی هنرمندانه ای داشته و اضافه کردن تصاویر در آن سریع و آسان است و به شما کنترل آن را می دهد که طرح بندی کلاژها را تغییر دهید.
قیمت : ۱.۹۹ دلار
برنامه مشابه :
Diptic با قیمت ۰.۹۹ دلار
Photolettering

پس از ویرایش تصاویرتان با برنامه های ویرایشگر ممکن است فکر کنید که این تصویر می تواند یک پستر عالی٬ یک نشانه و یا یک پیغام تصویری باشد. توسط برنامه Photolettering می توانید این کار را با فونت های شناخته شده در جهان انجام دهید. این برنامه رایگان بوده و با چند فونت پایه ای ارائه می شود و باقی فونت ها را می توانید از داخل برنامه خریداری نمایید. اگر به دنبال آن هستید که عکس های خود را به پستر تبدیل کنید این برنامه مطمئنا به دردتان خواهد خورد.
قیمت : رایگان
برنامه مشابه :
Over رایگان
Instagram

فکر نکنم بشود متنی در مورد برنامه های عکاسی نوشت و از Instagram نامی نبرد. با اینکه خیلی چیزها در Instagram وجود دارد که ترجیح می دهید تغییر کنند ( به ویژه تصاویر مربعی اجباری ) نمی توانیم از کارآیی آن برای به اشتراک گذاری تصاویر چشم پوشی کنیم. بله درست است که این برنامه این روزها پر شده است از تصاویر حیوانات خانگی٬ کودکان و بشقاب های غذا٬ اما هنوز هم تصاویر شگفت انگیز بسیار زیادی در آن می توان پیدا کرد.
قیمت : رایگان
برنامه مشابه :
Flickr رایگان
 
بالا