بهترین اسباب بازی های دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

sara-bahrami

عضو جدید
داستان های انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه نوآر به دلیل تم سرگرم کننده ابرقهرمانی که برای کودکان پیش دبستانی دارد کاملاً شناخته شده است. این مجموعه تلویزیونی شبکه تلویزیونی نیکلودئون در مورد خوب و بد و مراحلی که می توانید برای حضور قوی در جامعه طی کنید را به بچه ها آموزش می دهد.

کارتون و انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه میراکلوس یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی انیمیشنی است که بچه ها آن را در سراسر دنیا دوست دارند. در این مجموعه، مرینت و آدریان که به کفشدوزک و نوآر معروف هستند، پاریس را از شرارت نجات می دهند. این انیمیشن به بچه های کوچک در مورد انجام کارهای خوب و بد آموزش می دهد. خط اسباب بازی های معجزه آسانه عروسک دختر کفشدوزکی به محض پخش کارتون راه اندازی شد و از آنجایی که 4 فصل از این کارتون پخش شده است، تعداد زیادی اسباب بازی دختر کفشدوزکی معجزه آسا تولید شده است که می توانید برای بچه های خود تهیه کنید.

وقتی نوبت به اسباب بازی برای بچه ها می رسد، همیشه اسباب بازی هایی را به شما توصیه می کنیم که ایمن ، بادوام ، محکم و سرگرم کننده باشند. حالا هم برای کمک به شما در انتخاب بهترین اسباب بازی دختر کفشدوزکی برای هدیه دادن به کودکان، لیستی جامع از بهترین اسباب بازی های دختر کفشدوزکی و گربه ی بسیاه برای بچه ها به همراه نقاط قوت آنها تهیه کرده ایم. بنابراین به خواندن ادامه دهید تا امروز یک اسباب بازی دختر کفشودزکی شگفت انگیز برای کودک خود پیدا کنید!



فانکوپاپ دختر کفشدوزکی و گربه سیاه​

این یک اسباب بازی عالی برای کودک شما است. زیرا کاملاً شبیه به شخصیت تلویزیونی طراحی شده است و حدود 8 سانتی متر هم ارتفاع دارد. این اسباب بازی برای بچخه های کمتر از 7 سال مناسب است.



عینک آفتابی لیدی باگ​

کودک شما دوست دارد که عینک آفتابی خود را در ساحل یا پارک روی چشمانش قرار دهد. چون این کار باعث می شود دختر کفشدوزکی و یا گربه سیاه به نظر برسد. عینک آفتابی را کنترل کنید تا از صد در صد UV400 برخوردار باشد. این اسباب بازی هم جالب است هم استفاده از آن آسان است. این اسباب بازی برای سنین 2 تا 5 سال مناسب استو



لباس دختر کفشدوزکی و لباس گربه ی سیاه​

لباس دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه یکی از اسباب بازی های نقش آفرینی است که به بچه ها کمک می کنند تا خود را در نقش شخصیت محبوب تلویزیونی خود ببینند. این لباس ها برای بچه های 2 تا 7 سال مناسب هستند. بچه ها هم به راحتی می توانند با آنها بپرند و بازی کنند و لحظات شادی را برای خود رقم بزنند.



اسباب بازی پازل دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه​

چیزی که بهتر از یک اسباب بازی دختر کفشدوزکی و گربه سیاه ساده است، یک پازل است. زیرا به رشد مغز بچه ها هم کمک می کند. در حالی که آنها از زمان بازی لذت می برند این اسباب بازی به توانایی های ذهنی آنها اضافه می کند.. اسباب بازی پازل دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه 25 سانتی متر طول دارد که می تواند لحظه های شادی را برای بچه ها رقم بزند.. به چالش کشیدن مغز از طریق پازل توانایی های تفکر و حل مسئله را در بچه ها ایجاد می کند. بنابراین این مجموعه پازل یک انتخاب عالی برای کودک شما است. این اسباب بازی پازلی برای کودکان 2 ساله و بالاتر توصیه می شود.



بازی پرتاب کارت: اسباب بازی معجزه آسا مرینت لیدی باگ​

این مجموعه هدیه بسیار خوبی است که می توانید برای استفاده فرزند خود در طول فعالیت های بازی گروهی بگیرید. کودکان می توانند از بین سه مجموعه شخصیت با هرکدام از 36 کارت برای طراحی یک بازی معجزه آسا براساس کارتون دختر کفشدوزکی استفاده کنند و یا از قوانین پیش طراحی شده در مجموعه پیروی کنند. کودکان می توانند از طریق این بازی مهارت های استراتژی و تفکر انتقادی را بیاموزند. آنها وقتی شخصیتی را بدست می آورند که هر یک از عرشه های 3 شخصیت را برمی دارند و سپس بازی در جایی آغاز می شود که باید حریف را خلع سلاح کنند، مثل سریال های معجزه آسای تلویزیونی. این بازی کارت لیدی باگ برای کودکان 3 سال به بالا توصیه می شود.



یویو و گوشواره های مرینت​

دختران کوچک دوست دارند لباس های شخصی شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود را بپوشند. یویوی دختر کفشدوزکی معجزه آسا همراه با یک مجموعه گوشواره کفشدوزکی است که می تواند برای یک مهمانی یا جشن بسیار مناسب یک لباس دختر کفشدوزکی معجزه آسا باشد. گوشواره ها گیره ای هستند تا همه بتوانند آنها را بگذارند. این مجموعه یویو برای کودکان 3 تا 7 ساله توصیه می شود.



عروسک دختر کفشدوزکی و گربه سیاه​

در این مجموعه ، شما دو عروسک دختر کفشدوزکی و گربه سیاه از مجموعه معجزه آسای لیدی باگ و گربه سیاه را تهیه خواهید کرد. هر دو عروسک دارای لوازم جانبی از جمله چوب جادویی و یویو هستند که برای بازی های نقش آفرینی و تخیلی عالی هستند. لباس هارا می توان در آورد و موهای گربه سیاه قابل شانه کردن است! هر دو عروسک دختر کفشدوزکی و گربه سیاه مفصلی هستند تا کودک شما در طول زمان بازی بتواند دست و پاها را به هر طریقی که بخواهد تنظیم کند. عروسک لیدی باگ برای کودکان 3+ سال توصیه می شود.



اسباب بازی اسکوتر لیدی باگ​

مجموعه اسکوتر دختر کفشدوزکی همراه با یک کفشدوزک ملبس به لباس اصلی کارتون دختر کفشدوزکی، ماسک چشم و کلاه ایمنی برای امنیت ارائه می شود. اکنون کودک شما می تواند با یک کفشدوزک معجزه آسا و تیکی در اطراف اسکوتر فانتزی بدرخشد و خودنمایی کند. سطح اسکوتر قرمز ساده است. بنابراین فرصتی عالی برای بچه ها است که آن را با برچسب تزئین کنند.



لباس مخملی دختر کفشدوزکی​

لباس مخملی مینیاتوری یکی از اسباب بازی هایی است که نمی توانید از روی آن اشتباه کنید. بچه ها هرگز بدون یک لباس مخملی مینیاتوری رشد نمی کنند. زیرا برای نوازش و به عنوان یک دوست در طول مسافرت های طولانی با خودرو بسیار مناسب است. لباس مخملی مینیاتوری دختر کفشدوزکی با ارتفاع 30 سانتی متر از مواد نرم و غیر سمی برای کودکان ساخته شده است. تمام ویژگی های این لباس مخملی مینیاتوری از جمله لباس و موهای آبی دقیقاً مانند شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی است. این اسباب بازی برای کودکان 1+ ساله توصیه می شود.



عروسک دختر کفشدوزکی کامل​

مجموعه عروسک دختر کفشدوزکی شامل شخصیت های روباه قرمز، ملکه زنبور و گربه سیاه است. ارتفاع عروسک لیدی باگ و دیگر همه عروسک های شخصیت های کارتونی همان گونه که در فروشگاه اینترنتی دالیدل مشاهده می کنید، 30 سانتی متر و از قابلیت حرکت مفاصل هم برخوردار است. دالیدل فروشگاه مخصوص عروسک و اسباب بازی شخصیت کارتونی است که می توانید اسباب بازی شخصیت های دیگر مانند السا و آنا و سگهای نگهبان و پونی کوچولو را پیدا کنید.



بالاخره کدام اسباب بازی لیدی باگ را بخرم ؟​

اگر به دنبال یک دوست ملوس هستید، عروسک لیدی باگ دختر کفشدوزکی و گربه سیاه بهترین گزینه است. زیرا از مواد نرم کودک پسند ساخته شده است و بچه ها هم از آن خیلی لذت می برند. همچنین قابل شستشو هم هست. اسباب بازی و اکشن فیگور دختر کفشدوزکی هم یک گزینه عالی برای بچه های خلاق است. زیرا بچه ها می توانند داستان های مختلف را با تمام شخصیت های کارتون لیدی باگ طراحی و بازی کنند.

در صورتی که مایل به تهیه یک اسباب بازی ساده از دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه هستید هم مجموعه پازل یا کارت ها را پیشنهاد می کنیم که هر دو نیز قیمت متوسطی دارند. با این حال ، قطعات پازل ممکن است گم شوند ، زیرا ظرفی برای ذخیره آنها موجود نیست.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا