بسته‌اي از جنس خلاقيت

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
خلاقيت در بسته‌بندي يعني جلب توجه و ايجاد انگيزه براي «خريد»، با ديدن اين بسته بندي هاي متفاوت و جذاب حتما به اين فكر خواهيد افتاد كه بخشي از دلايل افزايش فروش، همين بسته‌بندي‌هاي هيجان‌انگيز، مفرح و خلاق است. با نگاهي به اين بسته‌بندي، خلاقيت تجسمي خود را پرورش دهيد.

شربت اُمگا 3:
بسته‌بندي 30 تايي اين شربت‌هاي خوراكي كه سرشار از اُمگا 3 هستند، و مخاطب اصلي آنها كودكانند، كاملا شاد و متفاوت است.
با باز كردن بسته مقوايي، دهان قورباغه روي جعبه باز مي‌شود و گويي براي بلعيدن حشره‌اي كه روي زبان آن نقاشي شده است، خود را آماده مي‌كند.




دستمال كاغذي ميوه‌اي كلينكس
بسته‌بندي مجدد، يكي از شيوه‌هاي فروش براي محصولات فصلي است. فروش دستمال كاغذي در فصل پاييز و زمستان رونق خوبي دارد، اما در ماه‌هاي گرم سال نه. كلينكس براي حل اين مشكل، جعبه‌هاي دستمال كاغذي خود را با طرح‌ ميوه‌هاي تابستاني مانند هندوانه و ليموترش به بازار عرضه كرد. فروش تابستاني دستمال كاغذي را بهبود بخشيد.





آبميوه لامپي Gloji
بدون شك محصولي را كه داراي بسته‌بندي جالبي باشد و توجه شما را جلب كند، انتخاب خواهيد كرد. درست مانند آبميوه Gloji كه بطري آن شبيه به لامپ طراحي شده است.





قرص‌هاي: NOBILIN
بسياري از افرادي كه از سوء‌هاضمه رنج مي‌برند، از خوردن غذاهاي سنگين و پرچرب گريزانند.
قرص‌هاي NOBILIN، با بسته‌بندي متفاوت و منحصربه‌فرد خود، تلاش كرده است تا مكانيزم اثر خود را در كمك به هضم اين‌گونه غذاها به‌خوبي نشان دهد.



منبع: توسعه مهندسي بازار
 
بالا