برگزاري فارس: رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اميديه گفت: اين دانشگاه‌ يكي از معتبرترين دانشگاه‌هاي آزاد نفتي كشور است.

نقاب خردادی

کاربر بیش فعال
:smile:به گزارش خبرگزاري فارس از اميديه، مهرداد افشون عصر امروز در حاشيه برگزاري كارگاه وبلاگ نويسي مديران و مسئولان روابط عمومي منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامي در دانشگاه آزاد واحد اميديه، در جمع مديران و مسئولان روابط عمومي‌هاي منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامي اظهار داشت: روابط عمومي‌ها امروزه مي‌توانند نقش كلاني را در انعكاس موفقيت‌ها و دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي داشته باشند و فعاليت‌ها در اين بخش بايد با بصيرت و درايت انجام شود تا نتيجه عكس نداشته باشد.
وي در ادامه با اشاره به فعاليت‌ها و اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اميديه‌ تصريح كرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد اميديه در حال حاضر داراي بيش از 9 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصيلي است كه توانسته‌ايم با پيگيري‌هاي انجام شده امتياز دانشگاه را 180 امتياز افزايش داده و به 685 امتياز برسانيم كه اين امر مهم مي‌تواند كمك شاياني به جذب نيروي انساني در اين واحد كند.
وي با بيان اينكه دانشگاه آزاد اميديه يكي از معتبرترين دانشگاه‌هاي آزاد نفتي كشور است، گفت: مجموعه اين دانشگاه تلاش مي‌كنند با تمام‌ توان به منظور تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامي در خدمت دانشگاهيان عزيز باشند تا بستر و شرايط لازم را براي مشاركت اساتيد و دانشجويان در ارتقاي سطح علمي و فرهنگي و قرار گرفتن اين دانشگاه در زمره يكي از بهترين دانشگاه‌هاي كشور را فراهم كنند.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اميديه ادامه داد: ‌شش رشته به رشته‌هاي اين دانشگاه افزوده شده كه دو رشته آن كارشناسي ارشد شيمي معدني و مهندسي شيمي است كه با اين وجود گرايش‌هاي شيمي در مقطع كارشناسي ارشد تكميل شده كه اميد داريم با انجام تمهيدات لازم بتوانيم دانشكده شيمي را نيز تأسيس و راه‌اندازي كنيم.
افشون اضافه كرد: رشته‌هاي كارشناسي برق مخابرات و مهندسي نفت گرايش اكتشافات، كارداني حسابداري و تربيت‌بدني آموزشكده سما را نيز به رشته‌هاي دانشگاه افزوده‌ايم.
وي در پايان خاطرنشان كرد: اقدامات آموزشي و پژوهشي مهمي در دانشگاه صورت گرفته كه افزايش تعداد هيئت علمي و جذب اساتيد phd و جذب اساتيد دكتراي نفت، دكتراي شيمي پليمر و مهندسي پليمر و جذب 100درصد بودجه پژوهشي و افزايش ارائه مقالات داخلي و ISIو طرح‌هاي پژوهشي از جمله اين اقدامات به شمار مي‌رود.
كارگاه وبلاگ‌نويسي توسط شوراي اطلاع‌رساني منطقه شش از سلسله كارگاه‌هاي برنامه‌ريزي شده بود كه در راستاي توانمندسازي و ارتقاي سطح علمي به مدت دو روز و به صورت تئوري و عملي برگزار شد و مديران و مسئولان روابط عمومي در اين كارگاه 16 ساعته چگونگي ايجاد وبلاگ، تغييرات و موارد مربوطه ديگر و اهميت و ضرورت آشنايي كارشناسان روابط عمومي به ابزارهاي مختلف اطلاع‌رساني را فرا گرفتند.
 
بالا