بروز رسانی سایت و تاثیر آن بر روند سئو سایت

msmirzaei

عضو جدید
بروز رسانی سایت


بروز رسانی سایت و تاثیر آن بر روند سئو سایت


برای بالا بردن رتبه کلمات کلیدی وب سایت متدهای زیادی وجود دارد که یکی از آنها که از همه اهمیت بالایی دارد بروز رسانی مرتب وب سایت می باشد . گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری این را به خوبی می تواند تشخیص دهد که وب سایت در روز ، هفته و ماهانه چند بار بروز رسانی شده است . لذا بروز رسانی وب سایت بزرگترین متد برای نگهداری سایت در رتبه های بالای نتایج جستجوی گوگل می باشد.

اگر بروز رسانی وب سایت به صورت مرتب انجام شود سئو وب سایت شما هر روز رشد رو به جلویی را خواهد داشت و نتایج خوبی را برای سایت شما دارد.
بروز رسانی سایت به چند صورت انجام می پذیرد ؟

شاید در نگاه اول به این نتیجه برسیم که بروز رسانی وب سایت همان تولید محتوا است و انتشار آن . درست است تولید محتوا ، توسعه محتوا مهمترین نوع بروز رسانی سایت است . ولی از نظر فنی نیز برخی از بروز رسانی ها باید در وب سایت انجام شود که بعد از تولید محتوا و انتشار ان در وب سایت می توان به تغییرات در طراحی سایت و گرافیک آن اشاره کرد.

یکی از متدهای سئو وب سایت در بروز رسانی سایت تغییراتی است که شما بطور مرتب در صفحه اول وب سایت خود و یا صفحات وب شاخص سایت ارائه می کنید . در زیر به هر دو مورد بروز رسانی سایت (تولید محتوا و انجام تغییرات و بروز رسانی قالب سایت اشاره می کنم).
بروز رسانی محتوای سایت

برای بروز رسانی محتوای سایت نیاز مند فردی ماهر ، سئو کار خوب و پشتیبان و طراحی سایت حرفه ای نیاز دارید . توجه داشته باشید تولید محتوا اساس هر وب سایت است و بدون داشتن محتوای مناسب برای وب سایت نمی توان نتیجه خوبی بدست آورد. پس در انتخاب این فرد برای بروز رسانی وب سایت خود دقت لازم را داشته باشید که حداقل خصوصیات زیر را داشته باشد :

۱- صبر کافی برای کار کردن و بروز رسانی سایت
۲- داشتن اعتماد به نفس برای نوشتن بهترین مقالات
۳- نویسنده خوبی باشد
۴- آشنایی کافی با اصول سئو و بهینه سازی سایت داشته باشد
۵- اصول اصلی تولید محتوا را بلد باشد
۶- آشنایی کافی با محیط سیستم مدیریت محتوا داشته باشد.

موارد بالا می تواند لازمه شروع یک پشتیبانی سایت خوب را فراهم کند . و شما م توانید بهترین نتیجه را در بروز رسانی سایت داشته باشید.

اما بروز رسانی محتوا به دو صورت انجام می پذیرد که هر دو مورد را گوگل و سایر موتورهای جستجو به راحتی درک می کنند :

۱- بروز رسانی محتوای قدیمی
۲- تولید محتوای جدید

در برخی از موارد باید محتوای قدیمی سایت را بروز رسانی کنید تا صفحات مربوط به آنها نیز ارتقاء پیدا کنند. یکی از متدهای خوب برای بالا بردن سئو سایت است . و بسیار نتیجه خوبی می دهد.

اما راه دیگر در بروز رسانی سایت به صورت محتوا ، تولید محتوا می باشد که بصورت کامل در بخش مربوطه ارائه شده است
 
بالا