برنامه کاربردی برای کاهش دمای دستگاه اندرویدی

wwwparvane

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]برنامه کاربردی برای کاهش دمای دستگاه اندرویدی[/h]
یکی از بهترین برنامه‌های حرفه‌ای مانیتور دمای گوشی و کنترل برنامه‌های سنگین را از دست ندهید. برنامه‌ی Cooler Master، برنامه‌هایی که سنگین هستند و استفاده نمی‌گردند را می‌بندد و باعث کاهش دمای دستگاه اندرویدی می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما با گوشی خود زیاد کار می کنید و حتما متوجه این هم شده اید که هنگام کار کردن با تلفن همراه خود احساس گرما می کنید حتی تا به اندازه ای پشت تلفن همراه شما داغ می کند که این داغ بودن را احساس می کنید. ایا می دانید چرا این چنین مشکلی برای تلفن های هوشمند به وجود می آید. در چه مواقعی این گرم بودن را احساس می کنید. این داغ کردن نشانه های فراوانی دارد که در این جا به برخی از انها اشاره می کنیم. یکی از این دلایل می تواند استفاده از گوشی در هنگام شارژ کردن باشد که باعث می شود تا حد زیادی پشت گوشی شما گرم شود که توصیه می شود در هنگام شارژ کردن به هیچ عنوان از گوشی خود استفاده نکنید. یکی دیگر از دلایل داغ بودن گوشی شما اجرای نرم افزارهای غیر ضروری است. اجرای نرم افزارهای غیر ضروری باعث می شود مصرف باطری گوشی شما بیشتر شود و گوشی شما داغ کند و دمای گوشی شما بالا رود. نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم کاری می کند که تلفن شما داغ نکند و حرارت گوشی شما را تا اندازه قابل توجهی پایین بیاورد و آن را خنک نگه دارد.

یکی از بهترین برنامه‌های حرفه‌ای مانیتور دمای گوشی و کنترل برنامه‌های سنگین را از دست ندهید. برنامه‌ی Cooler Master، برنامه‌هایی که سنگین هستند و استفاده نمی‌گردند را می‌بندد و باعث کاهش دمای دستگاه اندرویدی می‌شود. Cooler Master نرم افزاری است که مورد نیاز هر کاربر اندرویدی است حتما با نصب نرم افزارهای زیادی که روی گوشی خود و استفاده زیاد دچار چنین مشکلی شده اید و گوشی شما به شدت داغ می کند. برنامه های سنگین و نرم افزارهای که زیاد از آنها استفاده نمی شود ولی به صورت خودکار اجرا می شوند که باعث می شود مصرف زیاد باطری گوشی می شوند را مدیریت کنترل و از دسترس خارج کنید. کاملاً رایگان و بدون تبلیغات، استفاده‌ی آسان و راحت، مانیتور کردن دمای دستگاه، به نمودار درآوردن دمای گوشی بر حسب زمان، شناسایی برنامه‌های غیرفعالی که باعث فعالیت و افزایش دمای گوشی می‌گردند از قابلیت ها و ویژگی های این نرم افزار است.​

 
بالا