بررسی ازمون اسکیس سوال داخلی 94

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


Sent from my C6603 using Tapatalk
 

hasti.ir

عضو جدید


Sent from my C6603 using Tapatalk
برداشت من از سوال داخلی:
مسیر رو رواق دادم تا هویت ایرانی خودشو نشون بده.
کفپوش های قسمت ورودی اولیه سنگ قرمز استحاله از معماری آسیای میانه بود اما کفپوش های نزدیکتر آجر قزاقی اصیل ایرانی.
ایده ای که دادم ظرف و مظروف بود. حوض و آب و گیاه ایرانی طراحی کردم در مرکز و اطرافش از سلسله مراتب معماری آسیایه میانه استفاده شد.
روی حوض شیشه انداختم که بشه روش حرکت کرد و سن بشه. از طرف دیگه صندلی ها شیشه بود که نوشتم صندلی های چند منظوره.
به این شکل که طبق سوال هم جای نشستن هستند به عنوان گرد هم آیی هم گالری هستند برای استفاده در زمان دیگر که داخلشون عناصر ایرانی داشته باشه.
برای جوابگویی به نکته ی حس حضور یه ایدوگرام کشیدم که شش ضلع داشت. 1- بینایی که عناصر رو میبینه 2- شنوایی که نظام آواهای آب رو به بتن معماری بردم. 3- بویایی که بوی گلهای محمدی رو داشت 4- چشایی که چای ایرانی با دیتیلی که چطوری ساخته میشه گذاشتم 5- لامسه ... نسیمی که از بادگیر ایرانی به پوست برخورد می کنه.
کلی دیتیل اعم از پلان معکوس سقف کاذب گیاها و نوع نورگیریش جداره های کاذب و جنسش. کف یه قسمت ملات اپوکسیه بنا به دلایلی. کف و سقف صاف نبود و اختلاف ارتفاع دادم. ویترین های قسمت دیگه برساو از ستاوند ایرانی بود که تجرید کردم. دعوت کنندگی رو از هندسه ی ایرانی سردر برساو کردم. فضای منفی معنای الوهیت و اینا...
حرکت سکانس های مختلفی داشت. که به عنوان ایدوگرام کشیدم.
داخلیو آجر گذاشتم بمونه.
رواقو نوشتم که رابط درون و بیرونه.
حوض و سقف همون دوتا مربع درون همه که مختص ایرانه دقیقا عین هم. نورپردازی سقف مجازی در شب هم دیتیل انداختم. رتبم یکم تصاعدی اومده اما تموم سعیمو کردم...
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سوال داخلی!!!

سوال داخلی!!!

برداشت من از سوال داخلی:
مسیر رو رواق دادم تا هویت ایرانی خودشو نشون بده.
کفپوش های قسمت ورودی اولیه سنگ قرمز استحاله از معماری آسیای میانه بود اما کفپوش های نزدیکتر آجر قزاقی اصیل ایرانی.
ایده ای که دادم ظرف و مظروف بود. حوض و آب و گیاه ایرانی طراحی کردم در مرکز و اطرافش از سلسله مراتب معماری آسیایه میانه استفاده شد.
روی حوض شیشه انداختم که بشه روش حرکت کرد و سن بشه. از طرف دیگه صندلی ها شیشه بود که نوشتم صندلی های چند منظوره.
به این شکل که طبق سوال هم جای نشستن هستند به عنوان گرد هم آیی هم گالری هستند برای استفاده در زمان دیگر که داخلشون عناصر ایرانی داشته باشه.
برای جوابگویی به نکته ی حس حضور یه ایدوگرام کشیدم که شش ضلع داشت. 1- بینایی که عناصر رو میبینه 2- شنوایی که نظام آواهای آب رو به بتن معماری بردم. 3- بویایی که بوی گلهای محمدی رو داشت 4- چشایی که چای ایرانی با دیتیلی که چطوری ساخته میشه گذاشتم 5- لامسه ... نسیمی که از بادگیر ایرانی به پوست برخورد می کنه.
کلی دیتیل اعم از پلان معکوس سقف کاذب گیاها و نوع نورگیریش جداره های کاذب و جنسش. کف یه قسمت ملات اپوکسیه بنا به دلایلی. کف و سقف صاف نبود و اختلاف ارتفاع دادم. ویترین های قسمت دیگه برساو از ستاوند ایرانی بود که تجرید کردم. دعوت کنندگی رو از هندسه ی ایرانی سردر برساو کردم. فضای منفی معنای الوهیت و اینا...
حرکت سکانس های مختلفی داشت. که به عنوان ایدوگرام کشیدم.
داخلیو آجر گذاشتم بمونه.
رواقو نوشتم که رابط درون و بیرونه.
حوض و سقف همون دوتا مربع درون همه که مختص ایرانه دقیقا عین هم. نورپردازی سقف مجازی در شب هم دیتیل انداختم. رتبم یکم تصاعدی اومده اما تموم سعیمو کردم...
استحاله که مفهوم دگردیسی میده!!! احتمالا منظورتون استعاره بوده!!! به نظرم اگر دیتیل ساخت داده باشید و پالت متریالتون مشخص باشه و ب موضوع بخوره، کارتون می تونه جز کارهای خوب باشه!!! چون فارغ از نحوه ی ارائتون ایده های زیادی داشتین!!! در غیر این صورت رویکرد شما بیشتر واس اسکیس معماری مناسب بوده!!! چون کنکور داخلی می خواد دانش شما رو در خلق جزئیات و فضا بسنجه!!! رتبه داخلی من 480 بوده، خیلی روش حساب باز نمی کنم اما از همون اول کنکور خوندنم دوس داشتم داخلی بیارم!!! رشته ی شدیدا فنی ایه!!! یه 85 درصدی لازم دارم!!! :(
در ضمن آسیای میانه منظورش خاورمیانس (ایران و عراق و کویت و...) فک کنما!!! رنگ قرمز و سلسله مراتب کشورهای خاور میانه رو نشنیدم تا حالا!!! توضیح می دین رفرنستون چی بوده؟؟؟
Sent from my C6603 using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من خودم، اول واس اون دیوار آجری به فاصله ی 2 متر 2 متر لغاز آجری تعریف کردم!!! که داخلشون هسته ی فولادی وجود داره!!! بعد هر کدوم از جفت ها رو با یه قوس فولادی به هم وصل کردم!!! بعد همین کار 4 متر جلو ترم انجام دادم (که البته دیگه دورشو آجر نکردم) میشه یه 4 ضلعی که با 4 تا قوس به هم وصل شدن!!! مث 4 طاقی!!! بعد روشو با پارچه ی فایبر گلاس با روکش سیلیکون به 4 تا قوس دوختم (دوخت زیگزاگ (که دیتیل های دوختشو قبلا کار کرده بودم)) به این صورت عناصری مث طاق و تویزه با پارچه داریم!!! بعد در جهت عمود به دیوار برای عدم رانش کش بست کالبی وصل کردم!!! واس نما هم به خارج توجه کردم هم به داخل!!! نمای داخل و خارجم با هم وحدت داشت!!! از مسجد نصیر الملک الهام گرفتم!!! به این صورت که بین ستون های جلو شیشه ی سند بلاست شده گذاشتم!!! پشت اون یه قفسه با فاصله ی کم قرار دادن که پشت قفسه شیشه های رنگی گذاشتم!!! وقتی آثار ایرانی روی اون قرار می گیرن با نور داخل تصویر مبهم و رنگی از آثار روی نما نقش می بنده که برای مخاطب ایجاد سوال می کنه و میاد داخل!!! تو روزم قضیه بر عکس میشه و نور رنگی داخل داریم!!! (البته با توجه به اینکه شمال همیشه بالاست به طور خودجوش شمال بالا گرفتم که به جداره ی شهریم آفتاب بخوره :دی) تو جنوب یه آب نما هم داریم که نور نما توش بازتاب میشه و همین آب تو داخلم میاد چون قفسه ی آثار و شیشه ی سند بلاست روی بلوک های بتنی فاصله دار قرار دارن!!! واس اینکه ایدهم مشخص شه ی پرس خارجی با راندو شب هم کشیدم!!! تقریبا برای هر چی که گذاشتم دیتیل ساخت دادم که 15 تا دیتیل روش ساخت شد (ینی خودش شامل چن شکله که مرحله به مرحله به هم وصل می شن)!!! از طراحی چراغ ها (با جنس و روش ساختش) ، کف سازی و... گرفته تا این چیزایی که بالا گفتم!!! فقط ضعف کارم اینه که به تاسیسات مکانیکی و سایه بان جنوب توجه نکردم!!! (البته به راحتی تو مقطعم حل میشد، نمی دونم چرا یادم رف!!! :( ) امیدوارم از خطام بگذرن!!! :دی کارم کلیت بسیار ساده ای داره و فقط شامل یک گالری و لابیه، اما بسیار پر جزئیاته!!!
 

hasti.ir

عضو جدید
استحاله که مفهوم دگردیسی میده!!! احتمالا منظورتون استعاره بوده!!! به نظرم اگر دیتیل ساخت داده باشید و پالت متریالتون مشخص باشه و ب موضوع بخوره، کارتون می تونه جز کارهای خوب باشه!!! چون فارغ از نحوه ی ارائتون ایده های زیادی داشتین!!! در غیر این صورت رویکرد شما بیشتر واس اسکیس معماری مناسب بوده!!! چون کنکور داخلی می خواد دانش شما رو در خلق جزئیات و فضا بسنجه!!! رتبه داخلی من 480 بوده، خیلی روش حساب باز نمی کنم اما از همون اول کنکور خوندنم دوس داشتم داخلی بیارم!!! رشته ی شدیدا فنی ایه!!! یه 85 درصدی لازم دارم!!! :(
در ضمن آسیای میانه منظورش خاورمیانس (ایران و عراق و کویت و...) فک کنما!!! رنگ قرمز و سلسله مراتب کشورهای خاور میانه رو نشنیدم تا حالا!!! توضیح می دین رفرنستون چی بوده؟؟؟
Sent from my C6603 using Tapatalk
سر داخلی دقیقا توجیه بودم که دارم چی کار می کنم!!! تمام اجزا رو با فکر گذاشتم و همینطور در تناسب با همدیگه!!! حتی فیگور های عرب هم کشیدم :biggrin:!!! من از اون 4 ساعتی که اسکیس می زدم لذت بردم و کم مونده بود از فرط لذت وسط جلسه بلند شم و آهنگ we will rock you رو ( همراه با ضرب گرفتن ریتمش) بخونم :cool:!!!





جسارتا مهندس قبل از قضاوت زود هنگام بهتره یه سرچی بزنین مطمئن بشین.

آسیای مرکزی یا آسیای میانه سرزمین پهناوری در قارهٔ آسیا است که هیچ مرزی با آب‌های آزاد جهان ندارد. اگر چه مرزهای دقیقی برای این سرزمین تعریف نشده‌است، اما معمولاً آن را دربرگیرنده کشورهای امروزی افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان می‌دانند. اغلب سرزمین‌های دیگری چون شمال شرق ایران، مغولستان، کشمیر، شمال و غرب پاکستان، و گاه سین‌کیانگ (ترکستان شرقی قدیم) در غرب چین و جنوب سیبری در روسیه نیز شامل آسیای مرکزی می‌شوند. منبع: تو نقشه هم ببینین.
https://fa.wikipedia.org/wiki/آسیای_مرکزی

گفتید پرسوناژ عرب هم زدید نخواستم ذوقتون بزنم.
معنای استحاله . تبدل، تبدیل، تحول، تطور هستش که ( استحاله از معماری آسیای میانه) امروزی کردن و تغییر کفپوش مختص مکان و زمان مورد نظر هستش.
منبعی که گفتین: «سير معمارى در تاجيكستان»، برگردان و توضيحات نورعلى مرادى، ميراث فرهنگى، ش ۱۷ (بهار و تابستان ۱۳۷۶) به سلسله مراتب و کفپوش های سرخ که مسیر رو تایین می کنن تاکید کرده.



معماری آسیای میانه[ویرایش] (اینجا فقط به قرمز بودن اشاره داره و در کتاب کامل کفپوش محوطه ی قرمز رو آورده)


معماری آسیای میانه در
قرن بیستم تغییر کرد. روس‌ها در این قرن شهرها و مناطقی چون فرغانه، کراسنوودسک (ترکمنباشی)، بیشکک و آلماآتا را طی سال‌های جنگ جهانی اول (۱۹۱۴ـ۱۹۱۸) به سبک اروپایی ساختند، خانه‌های قدیمی از بین رفتند و آپارتمان‌های مدرن ایجاد شدند. [SUP][۳۷][/SUP] [SUP][۳۸][/SUP] [SUP][۳۹][/SUP] در دهه‌های ۱۳۰۰ و ۱۳۱۰ش/ ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰، دولت‌های آسیای میانه روش ساخت خانه‌های کوچک و مستقل با باغ‌ها و حیاط‌های کوچک را ترغیب کردند و خانه‌های اروپایی یک طبقه با سقف شیروانی و پنجره‌های بزرگ معمول شد و فضا سازی‌های جدید شهری وسیع نیز بر ساخت چنین خانه‌هایی تأثیر گذاشت. از دهه‌های ۱۳۳۰ و ۱۳۴۰ش/۱۹۵۰ و ۱۹۶۰، خانه‌های سه تا چهار طبقه آپارتمانی با آجر قرمز و یک یا دو اتاق خواب مرسوم گردید. در این دوره، این دولت‌ها آپارتمان سازی را در مقیاس‌های بزرگ در شهرها و حتی روستاها شروع کردند. در دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ش/ ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، بسیاری از این نوع آپارتمان‌ها با بلوک‌های سیمانی در عشق‌آباد، دوشنبه، بیشکک، تاشکند و سایر شهرها ساخته شد که البته با هوای گرم و خشک منطقه سازگاری نداشت. [SUP][۴۰][/SUP] دولت‌ها نیز در دهه‌های مذکور در شهرهای بزرگ و مراکز حکومتی، آپارتمانهای سه تا نه طبقه را بیش‌تر برای تسریع در اسکان زوجهای جوان، با آجرهای قرمز و سپس سیمان و بلوک‌های سیمانی و بتن‌های پیش ساخته فراهم کردند. در دوره جدید نیز، خانه‌های قدیمی منحصر به فرد و خصوصی یا از بین رفتند یا به حومه شهرها منتقل شدند، اگرچه در بعضی کشورهای آسیای میانه مانند ازبکستان و تاجیکستان هنوز خانه سازی سنّتی مرسوم است. [SUP][۴۱][/SUP] در قشلاق بامک در پامیرِ تاجیکستان خانه‌ای از قرن سیزدهم/ نوزدهم باقی است که تابلوهای دیواری آن به شیوه نقاشی‌های ایرانی ترسیم شده و پیرامون اتاقها اشعاری به فارسی نوشته شده است. [SUP][۴۲][/SUP]در شرق آسیای میانه، در قسمت‌های مسلمان‌نشین چین مانند شیان، خانه‌ها حیاط‌دار و حیاط در
جلوی بنای خانه است. خانه‌های شهری یا روستایی
مسلمانان تورفان دو طبقه با ساختاری بسته‌اند. [SUP][۴۳][/SUP] از نمونه‌های آن، خانه‌های دو طبقه با حیاط داخلی است که پسر ارشد با خانواده‌اش در طبقه دوم آن زندگی می‌کند. در این صورت، اتاق‌های طبقه پایین برای انبار استفاده می‌شود. معمولا پلکانی مجزا از حیاط به اتاق پسر راه دارد. قسمت‌های دیگر خانه شامل اتاق‌های ناهارخوری، آشپزخانه، نشیمن و خواب است. [SUP][۴۴][/SUP] حیاط مرکزی خانه‌های مسلمانان در نزدیک تورفان به منظور فعالیت‌های کشاورزی و دامداری وسیع است و با عقب بردن دیوار می‌توان حیاط را گسترده‌تر کرد اما در شهر شیان این کار احتمال کمتری دارد چرا که ورودی خانه‌های این شهر از سمت خیابان و از طریق دالانی جانبی به سوی حیاط است. در حیاط معمولا دو اتاق قرار دارد. دالان ورودی سپس باریک‌تر می‌شود. ساکنان خانه‌های نزدیک مسجد جامع شیان با کنده کاری و مشبک کاری روی چوب، خانه‌های خود را تزیین می‌کنند. [SUP][۴۵][/SUP] [SUP][۴۶]
[/SUP]
[SUP]
منبع:
[/SUP]
http://www.wikifeqh.ir/خانه_در_آسیای_میانه_و_چین



اگر بی ادبی شد پوزش می خوام چون بحث علمی تعارف نداره.
تا حالا تاریخ نشون نداده با رتبه ی من کسی قبول بشه اما سعیمو کردم.
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جسارتا مهندس قبل از قضاوت زود هنگام بهتره یه سرچی بزنین مطمئن بشین.

آسیای مرکزی یا آسیای میانه سرزمین پهناوری در قارهٔ آسیا است که هیچ مرزی با آب‌های آزاد جهان ندارد. اگر چه مرزهای دقیقی برای این سرزمین تعریف نشده‌است، اما معمولاً آن را دربرگیرنده کشورهای امروزی افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان می‌دانند. اغلب سرزمین‌های دیگری چون شمال شرق ایران، مغولستان، کشمیر، شمال و غرب پاکستان، و گاه سین‌کیانگ (ترکستان شرقی قدیم) در غرب چین و جنوب سیبری در روسیه نیز شامل آسیای مرکزی می‌شوند. منبع: تو نقشه هم ببینین.
https://fa.wikipedia.org/wiki/آسیای_مرکزی

گفتید پرسوناژ عرب هم زدید نخواستم ذوقتون بزنم.
معنای استحاله . تبدل، تبدیل، تحول، تطور هستش که ( استحاله از معماری آسیای میانه) امروزی کردن و تغییر کفپوش مختص مکان و زمان مورد نظر هستش.
منبعی که گفتین: «سير معمارى در تاجيكستان»، برگردان و توضيحات نورعلى مرادى، ميراث فرهنگى، ش ۱۷ (بهار و تابستان ۱۳۷۶) به سلسله مراتب و کفپوش های سرخ که مسیر رو تایین می کنن تاکید کرده.



معماری آسیای میانه[ویرایش] (اینجا فقط به قرمز بودن اشاره داره و در کتاب کامل کفپوش محوطه ی قرمز رو آورده)


معماری آسیای میانه در
قرن بیستم تغییر کرد. روس‌ها در این قرن شهرها و مناطقی چون فرغانه، کراسنوودسک (ترکمنباشی)، بیشکک و آلماآتا را طی سال‌های جنگ جهانی اول (۱۹۱۴ـ۱۹۱۸) به سبک اروپایی ساختند، خانه‌های قدیمی از بین رفتند و آپارتمان‌های مدرن ایجاد شدند. [SUP][۳۷][/SUP] [SUP][۳۸][/SUP] [SUP][۳۹][/SUP] در دهه‌های ۱۳۰۰ و ۱۳۱۰ش/ ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰، دولت‌های آسیای میانه روش ساخت خانه‌های کوچک و مستقل با باغ‌ها و حیاط‌های کوچک را ترغیب کردند و خانه‌های اروپایی یک طبقه با سقف شیروانی و پنجره‌های بزرگ معمول شد و فضا سازی‌های جدید شهری وسیع نیز بر ساخت چنین خانه‌هایی تأثیر گذاشت. از دهه‌های ۱۳۳۰ و ۱۳۴۰ش/۱۹۵۰ و ۱۹۶۰، خانه‌های سه تا چهار طبقه آپارتمانی با آجر قرمز و یک یا دو اتاق خواب مرسوم گردید. در این دوره، این دولت‌ها آپارتمان سازی را در مقیاس‌های بزرگ در شهرها و حتی روستاها شروع کردند. در دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ش/ ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، بسیاری از این نوع آپارتمان‌ها با بلوک‌های سیمانی در عشق‌آباد، دوشنبه، بیشکک، تاشکند و سایر شهرها ساخته شد که البته با هوای گرم و خشک منطقه سازگاری نداشت. [SUP][۴۰][/SUP] دولت‌ها نیز در دهه‌های مذکور در شهرهای بزرگ و مراکز حکومتی، آپارتمانهای سه تا نه طبقه را بیش‌تر برای تسریع در اسکان زوجهای جوان، با آجرهای قرمز و سپس سیمان و بلوک‌های سیمانی و بتن‌های پیش ساخته فراهم کردند. در دوره جدید نیز، خانه‌های قدیمی منحصر به فرد و خصوصی یا از بین رفتند یا به حومه شهرها منتقل شدند، اگرچه در بعضی کشورهای آسیای میانه مانند ازبکستان و تاجیکستان هنوز خانه سازی سنّتی مرسوم است. [SUP][۴۱][/SUP] در قشلاق بامک در پامیرِ تاجیکستان خانه‌ای از قرن سیزدهم/ نوزدهم باقی است که تابلوهای دیواری آن به شیوه نقاشی‌های ایرانی ترسیم شده و پیرامون اتاقها اشعاری به فارسی نوشته شده است. [SUP][۴۲][/SUP]در شرق آسیای میانه، در قسمت‌های مسلمان‌نشین چین مانند شیان، خانه‌ها حیاط‌دار و حیاط در
جلوی بنای خانه است. خانه‌های شهری یا روستایی
مسلمانان تورفان دو طبقه با ساختاری بسته‌اند. [SUP][۴۳][/SUP] از نمونه‌های آن، خانه‌های دو طبقه با حیاط داخلی است که پسر ارشد با خانواده‌اش در طبقه دوم آن زندگی می‌کند. در این صورت، اتاق‌های طبقه پایین برای انبار استفاده می‌شود. معمولا پلکانی مجزا از حیاط به اتاق پسر راه دارد. قسمت‌های دیگر خانه شامل اتاق‌های ناهارخوری، آشپزخانه، نشیمن و خواب است. [SUP][۴۴][/SUP] حیاط مرکزی خانه‌های مسلمانان در نزدیک تورفان به منظور فعالیت‌های کشاورزی و دامداری وسیع است و با عقب بردن دیوار می‌توان حیاط را گسترده‌تر کرد اما در شهر شیان این کار احتمال کمتری دارد چرا که ورودی خانه‌های این شهر از سمت خیابان و از طریق دالانی جانبی به سوی حیاط است. در حیاط معمولا دو اتاق قرار دارد. دالان ورودی سپس باریک‌تر می‌شود. ساکنان خانه‌های نزدیک مسجد جامع شیان با کنده کاری و مشبک کاری روی چوب، خانه‌های خود را تزیین می‌کنند. [SUP][۴۵][/SUP] [SUP][۴۶]
[/SUP]
[SUP]
منبع:
[/SUP]
http://www.wikifeqh.ir/خانه_در_آسیای_میانه_و_چین



اگر بی ادبی شد پوزش می خوام چون بحث علمی تعارف نداره.
تا حالا تاریخ نشون نداده با رتبه ی من کسی قبول بشه اما سعیمو کردم.
من قضاوتی نداشتم فقط پرسش مطرح کردم!!! و شمام جواب دادین!!! بله حق با شماس من آسیا رو خاور فرض کردم و فکر کردم خاور میانه همون آسیایه میانس و تو استفاده از پارچه هم ازمعماری اونا الهام گرفتم!!! که تو مکان سوال اشتباه کردم!!! دلیل نقل و قول گرفتنتون هم از پستی خارج از این تاپیک و بولد کردن قسمتیشو متوجه نشدم!!!؟؟؟ :)
(با این اوصاف من باز هم از پروسه اسکیس داخلی لذت بردم و کارمم دوس داشتم ولو اینکه تو مکانش سوتی داده باشم!!!)
 
آخرین ویرایش:

hasti.ir

عضو جدید
من قضاوتی نداشتم فقط پرسش مطرح کردم!!! و شمام جواب دادین!!! بله حق با شماس من آسیا رو خاور فرض کردم و فکر کردم خاور میانه همون آسیایه میانس و تو استفاده از پارچه هم ازمعماری اونا الهام گرفتم!!! که تو مکان سوال اشتباه کردم!!! دلیل نقل و قول گرفتنتون هم از پستی خارج از این تاپیک و بولد کردن قسمتیشو متوجه نشدم!!!؟؟؟ :)
(با این اوصاف من باز هم از پروسه اسکیس داخلی لذت بردم و کارمم دوس داشتم ولو اینکه تو مکانش سوتی داده باشم!!!)

واضح بود که. ایشالا خبر قبولیتون. همراه با we will rock you

ایدتونو دوسداشتم لغاز و هسته فلزی اینااااا...
موفق و موید باشید ;)
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واضح بود که. ایشالا خبر قبولیتون. همراه با we will rock you

ایدتونو دوسداشتم لغاز و هسته فلزی اینااااا...
موفق و موید باشید ;)
نه والا!!! اصا واضح نبود!!! شاید راک باز نباشید!!! واس همونه که نقل و قول گرفتید!!! :smile:
ایشالا خبر قبولی شمام با هر آهنگی که دوس دارید!!! :)
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بررسی ازمون اسکیس سوال داخلی 94

واضح بود که. ایشالا خبر قبولیتون. همراه با we will rock you

ایدتونو دوسداشتم لغاز و هسته فلزی اینااااا...
موفق و موید باشید ;)

رتبه در هنر تهران 24
آخرین نفر قبولی 23
80 درصد
رتبه داخلی 489

Sent from my C6603 using Tapatalk
 

پیوست ها

  • uploadfromtaptalk1441279379825.jpg
    uploadfromtaptalk1441279379825.jpg
    44.9 کیلوبایت · بازدیدها: 2
بالا