بررسي عوامل موثر بر ساخت برند در صنعت كفش از نظر مشتريان مطالعه موردي:شركت توليدي كفش جهان نماي تبريز

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
نويسند‌گان:
[ مينا بابازاده فرحزان ] - دانشجوي كارشناسي ارشد مديريت اجرايي
[ احمد شكرچي زاده ] - عضو هيات علمي گروه مديريت،دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد




خلاصه مقاله:
برند بخش مهمي ازيك فرايند نظام مندبازاريابي يكپارچه است برندميتواند با افزايش تمركزواگاهي مصرف كننده نسبت به يك محصول يا خدمت موجب رشدسهم بازار شود و باايجادواحساس تعلق ونزديكي درمصرف كنندگان زمينهسازتكرارخريد آنها گردد بازارتقاضاي كفش به عنوان مكانيسمي درتوسعه صنعت كفش يك تجربه پذيرفته شده جهاني مي باشد و كفش تبريز به لحاظ داشتن جايگاه و قدمت تاريخي و پتانسيل درتوليد كفشهاي چرمي دست دوز ميتواند ازطريق برندسازي نسبت به معرفي بيشتر اين صنعت اقدام كند كه باعث توسعه و افزايش توان رقابتي فعالان كفش تبريز ميشود اين پژوهش باهدف بررسي عوامل موثر برساخت برند ازنظر مشتريان درصنعت كفش انجام شده است لذا ماهيت تحقيق ازنوع كاربردي و روش اناليز بكارگرفته شده درآن روش همبستگي و رگرسيون مي باشد جامعه تحقيق مشتريان فروشگاه هاي نمايندگي جهان نما مي باشد و تعدادنمونه آماري 70نفر بهصورت اتفاقي ازبين مشتريان انتخاب گرديده است طبق نتايج بدست آمده ازاين پژوهش ارتباط معناداري بين عوامل مرتبط با تجربه مشتري و ساخت برند و تجربه مشتري والويت برند درذهن مشتري وجود دارد.


كلمات كليدي:
ساخت برند، تجربه مشتري، اولويت برنددرذهن مشتري، صنعت كفش

NIESC01_164_1904825.pdf
 
بالا