برداشتن چربی شکم با جراحی زیبایی شکم

aziii1

عضو جدید
افراد زیادی از چاقی و چربی شکم گلایه دارند و راه های مختلفی را برای از بین بردن آن رفته اند .بخصوص در خانم ها که بعد از زایمان با این مشکل مواجه شده اند .
روش های مختلفی برای برداشتن چربی شکم و جراحی زیبایی شکم وجود دارد که در ادامه توضیح دادن می شود .
برای اینکه فرد بتواند تغییر سایز دهدروش هایی مانند لیزر لیپولیز و یا کاویتیشن و چند روش دیگر وجود دارد که خانم یا آقا می تواند کوچک شدن شکم خود را ببیند .اما یک روش موثر که لیپوساکشن نام دارد برای رفع چاقی و برداشتن چربی شکم مورد استفاده قرار می گیرد .
جراحی برداشتن چربی شکم لیپوساکشن سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرد و در سراسر دنیا این جراحی مورد قبول می باشد . باید به این نکته توجه داشت که لیپوساکشن روشی برای کاهش وزن نمی باشد و صرفا فقط برای برداشتن چربی شکم مورد استفاده قرار می گیرد .
برداشتن چربی یا لیپوساکشن که برای برداشتن چربی های شکم و باسن و گردن و بازو است که در بیشتر موارد نتیجه اثر بخشی خواهد داشت .
این جراحی در جهان خیلی پرطرفدار است که با این جراحی چربی های اضافی زیر پوست بدن بیرون کشیده می شود .اگر به دنبال کاهش وزن هستید لیپوساکشن روش مناسبی برای کاهش وزن نیست و فقط برای کسانی که در نقاطی از بدنشان دارای چربی هستند شیوه مناسبی محسوب می شود .
برداشتن چربی شکم با ابدومینوپلاستی
روش جراحی ابدومینوپلاستی بدین صورت می باشد که در قسمت پایین شکم یک برش همانند برش سزارین داده می شود و چربی شکم خارج می شود .در این مورد شکل ناف حالت طیعی خود را حفظ می کند .
برداشتن چربی شکم با ترکیب روش لیپوساکشن و لیپولیز
خانم ها و آقایانی که دارای چاقی موضعی هستند و فسمت زیر شکم افتادگی دارند با ترکیب روش لیپوساکشن و لیپولیز می توانند به روش ایده آل دست پیدا کنند .
هر عمل زیبایی می تواند عوارض داشته باشد . جراحی زیبایی شکم از این امر مثتثنی نیست .چند مورد از عوارض احتمالی لیپوساکشن در زیر نامبرده میشود:
1-خونریزی 2-عفونت 3-از دست دادن پوست 4-تغییر رنگ در پوست 5- درد و عوارض دیگر که ممکن است بوجود آید .
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا