برخی از قابلیت های مهم پروسس میکر- بخش اول

gandomnami

عضو جدید
فرم ساز
فرم ساز نرم افزار PROCESSMAKER به تحلیلگران این اجازه می دهد برای هر شرکتی فرم های سفارشی طراحی نماید. واسط کاربری “کشیدن و رها کردن” کار تحلیلگران برای افزودن فیلدهای مختلف را بسیار اسان نموده است.
مطمئنا استفاده از فرم های تحت وب یک عنصر کلیدی برای موفقیت شرکتهای تجاری و ادارات دولتی و خصوصی به حساب می آید.
ساختن سند خروجی
در هر اداره یا شرکت یکی از مهترین وظایف بخش اداری تنظیم و تدوین بسیاری از فرم ها، نامه، فاکتور و یا قرارداد جهت بایگانی در پرونده، پرداخت های مالی و …محسوب می شود. همین امر باعث شده که نرم افزار PROCESSMAKER امر تدوین و تنظیم هر نوع سند خروجی را به عهده بگیرد و براساس اطلاعات تکمیلی توسط کاربر یا کاربران نامه را به صورت خودکار ساخته و در دسترس کاربر یا کاربران قرار می دهد.
Web Services API
نرم افزار PROCESSMAKER به گونه ای طراحی شده که می تواند سرویس های دیگر در نرم افزار های دیگر را دریافت و در سامانه خود به گردش در آورد. برای مثال فرض کنید می خواهید فرآیندی را بسازید که در آن هر کاربر میهمان فرم پیشنهادات و انتقادات مد نظر خود را (بدون اینکه بخواهیم به وی نام کاربری و پسورد بدهیم) تکمیل و در سامانه به گردش درآورد. این نرم افزار به کمک SOAP web service این امر را عملی ساخته و در دسترس مدیران قرار داده است.
عیب یابی پیشرفته
کاربران با بی حوصلگی در مورد عیب یابی گردش کاری سخن می گویند ولی ما ادعا می کنیم که یکی از بهترین ها در مورد عیب یابی گردش کاری فرآیندها، درک چگونگی قواعد تجاری، خدمات وب و اسکریپت ها در حال کار در فرایند در صنعت BPM هستیم .
برای مطالعه این مطلب به صورت کامل اینجا را کلیک نمایید.
processmaker1-1.jpg

 

Similar threads

بالا