[ برج ] برج های سبز-میلان ایتالیا

Relampago

عضو جدید
کاربر ممتاز
برج هایی پوشیده از درخت و گیاهانی سرسبز.
نگاهی به ساختمان Bosco Verticale در میلان ایتالیا، یکی از آلوده ترین شهر های اروپا می اندازیم. میلان هر روز آلوده و آلوده تر می شود و هر روز راه کاری جدید مورد امتحان قرار می گیرد. خب یک راه حل اینگونه است؛ ساختمان Bosco Verticale با پوشش گیاهی بر روی ساختمانی افراشته و با جذب دی اکسید کربن و تولید اکسیژن هوایی مطبوع را برای ساکنان به همراه دارد. این نکته را فراموش نکنین که این پوشش گیاهی فقط جهت زیبا سازی نبوده است و با جذب صدا های مزاحم و نور های شدید و ذرات ناخواسته لذب زندگی را برای ساکنان دو چندان کرده است.
باید بخاطر طراحی خوب این برج تشکر کرد چراکه هر آپارتمان بالکنی خاص خود را دارد که با درختان و گیاهان خاص خود پوشیده شده است و تقریبا با هر نوع آب و هوایی سازگارند. در تابستان جلوی اشعه های خورشید را خواهد گرفت و هوایی مطبوع را ساکنان آپارتمان تجربه می کنند و در زمستان نور خورشید با عبور از بین آنها گرمایی دلچسب را برایشان دارد. سیستم آبیاری نیز از آبهای فاضلاب خانه تهیه می گردد و باز به حفظ محیط زیست کمک شایانی می کند.
نکته جالبی که وجود دارد این است که اگر قرار بود این ساختمان به جای حالت عمودی به صورت افقی ساخته شود نیاز به ۵۰،۰۰۰ متر مربع زمین و ۱۰،۰۰۰ متر مربع زمین جنگلی بود تا این پوشش گیاهی برای این میزان ساختمان تامین گردد.








The Bosco Verticale, composed of two residential towers of 110 and 76 meters height, is currently under construction in the centre of Milan, on the edge of the Isola neighbourhood, and will host 900 trees (each measuring 3, 6 or 9 m tall) , alongside a wide range of shrubs and flowers.

If the apartments would have been constructed individually, the entire project would require 50,000 square meters of land, and 10,000 square meters of woodland.

Plant irrigation will be made filtering and reuse of the grey waters produced by the building.

The two towers, upholding to its sustainable, renewable new age bran will also feature an array of other sustainable tech, like photovoltaic and aeolian energy systems.




The towers under construction in the heart of Milan.
 

Similar threads

بالا