[برج ]آسمانخراش شگفت انگیز در تایوان

V A N D A

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک آسمانخراش شگفت ا نگیز در تایوان طراحی شده است که ظاهری شبیه به یک درخت دارد و تحققآسمانخراش هایی است که پیش از این در مجموعه فیلمهای علمی تخیلی جنگهای ستاره ای دیده شده بود.

به تازگی تصاویری منتشر شده که مربوط به طرحهای یک آسمانخراش جدید و پیشرو است که در آینده قرار است در افق شهر “تایچونگ” واقع در تایوان ساخته شود تایچونگ سومین شهر بزرگ تایوان است که به تازگی موفق شد جایزه اول یک مسابقه طراحی را برنده شود .
این برج Floating Observatories (منظرگاههای شناور) نام دارد. ساختمان اصلی به یک درخت پوشیده از ۸ منظرگاه شناور شبیه است که این منظرگاهها همانندبرگهای یک درخت طبیعی بالا و پایین می روند .

.


.
هرمنظرگاه همانند یک آسانسور عمل می کند و گنجایش حمل ۸۰ نفر را دارد افرادی که سواربر این برگها می شوند می توانند از چشم‌انداز افق دور لذت ببرند .

برطبق اظهارات معماران، این منظرگاه ها قرار است با یک ماده سبک و نرم بر روی یک مسیر عمودی بر روی ساختمان ساخته شوند اطراف این مسیر عمودیرا یک میدان الکترومغناطیسی قوی احاطه کرده است .

براساس گزارش دیلی میل، در ساخت این آسمانخراش از فناوری های سبز دوستدار محیط زیست شامل توربینهای بادی و پیلهای خورشیدی استفاده خواهد شد.انتظار می رود که ساخت این ساختمان از سال ۲۰۱۲ آغاز شود .
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منبع متن : مهندسی عمران

منبع عکس ها :Dezeenmagazine
 
بالا