برای خرید «میلگرد زاگرس» باید بدانید

parmisrad

عضو جدید
خوشبختانه در حال حاضر تعداد تولیدکنندگان میلگرد در کشور به حدی رسیده که تقریباً در تمامی نواحی حداقل یک کارخانه میلگرد وجود دارد. کارخانه صبا فولاد زاگرس هم یکی از تولیدکنندگان معتبر میلگرد بوده که در شهرکرد و تقریباً در مرکز کشور واقع شده است.

میلگرد زاگرس شهرکرد یکی از انتخاب‌های پروژه‌های ساختمانی غرب و جنوب غرب کشور محسوب می‌شود و کیفیت بالایی دارد. در این مقاله شما را با مشخصات محصولات این کارخانه آشنا کرده و درباره مناسب بودن قیمت میلگرد زاگرس صحبت خواهیم کرد.

میلگرد زاگرس شهرکرد در چه سایزهایی تولید می‌شود؟

کارخانه صبا فولاد زاگرس توانایی تولید میلگردهای آجدار با گرید A3 و A4 در سایزهای 8 تا 32 میلی‌متر را دارد. میلگرد زاگرس گریدA3 با آج 400 (آج جناقی) و گرید A4 با آج 500 (آج مرکب) مطابق با استاندارد ملی به شماره 3132 تولید می‌شوند.

قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد

قیمت آهن به عوامل مختلفی ازجمله قیمت جهانی فولاد، میزان عرضه و تقاضا و نوسانات نرخ ارز بستگی دارد. قیمت میلگرد علاوه بر تمامی این موارد، به برند تولیدکننده آن هم وابسته است. قیمت میلگرد زاگرس در بازار جزو قیمت‌های بالا محسوب شده، زیرا از کیفیت بالایی برخوردار است.

کیفیت میلگرد صبا فولاد زاگرس

کیفیت میلگرد زاگرس در 3 مرحله بستر خنک‌کننده، قیچی سرد بُر و بسته‌بندی کنترل می‌شود و به همین دلیل می‌توانید تا حد زیادی از کیفیت آن مطمئن باشید.
اگر پروژه‌ی ساختمانی‌تان را در غرب یا جنوب غرب کشور شروع کرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم سری به موجودی محصولات کارخانه فولاد زاگرس بزنید. میلگرد زاگرس شهرکرد از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده که می‌تواند به شما در اجرای پروژه‌تان کمک کند.
 

Similar threads

بالا