با نگاه به چشم طرف شخصیتش رو بفهمید

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چشمان درشت
چشمان درشت تجسم کمال زیبایی است . افرادی که چنین چشمانی دارند، باهوش ، قوی ، سرشار از ایده ها، بی ریا و دارای امیال نفسانی قوی هستند.مردان و زنانی که چشمان درشتی دارند، نسبت به دوستانشان بسیار صادق و خونگرم هستند. اما اگر چیزی بر طبق برنامه پیش نرود، بی نهایت آسیب پذیر خواهند بود و برای یک آغاز مهم چیزی مانع آنها نخواهد شد.مهتمرین نقطه مثبت آنها طبیعت برون گرا و شخصیت با ثبات آنها است .



چشمان کوچک
افرادی که دارای چنین چشمانی هستند حسود، غیرقابل اعتماد، لجباز و گاهی هم بدذات می شوند. به هرحال در برخورد و پذیرش عقاید این افراد می بایست محتاط بود. به راحتی می توان دریافت که بخاطر ویژگی های منفی به هیچ کس و هیچ چیز اجازه نزدیک شدن به دنیای خصوصی شان را نمی دهند.افرادی که دارای چشمان کوچکی هستند، صادق و بی نهایت مشکل پسند می باشند. صفات گفته شده صرفا به معنای عدم کارآمدی ایشان نیست بلکه بیشتر حکایت از هدف محوری شان و وقف خود در راه مقاصدشان دارد. اما خیلی زود صبر و تحمل خود را از دست می دهند و در صورتی که احساس کنند از سوی دیگران نادیده گرفته شده اند، ممکن است با انواع عیب جویی ها دوستان خود را به ستوه آورند. آنان همواره سعی می کنند تا برای نامزد خود سرگرمی های ممکن را فراهم سازند. اما در درازمدت حسادت و کله شقی آنان موجب جدایی شان می گردد.دقت در جزییات کارهای پراهمیت برایشان سودمند است ، از همین رو می توان مردانی را که دارای چشمان کوچکی هستند، در ادارات به عنوان حسابدار یا سازمان دهنده امور مشغول به کار دید.زنان این گروه ، به منظور رضایت از کارشان احتیاج به حضار دارند. بنابراین آنها به دنیای مد یا روزنامه نگاری روی می آورند



چشمان سربالا
در هنر چهره خوانی این شکل چشم ، کمال زیبایی است . این فرم چشم نشان دهنده شخص احساساتی است که دارای درک معنویت و بنیه فوق العاده می باشد. علاوه بر این آنها از زندگی لذت بخشی برخوردارند. با این وجود همواره باید آماده روبرو شدن با خشم ناگهانی آنها باشید.متاسفانه این بدخلقی را غالبا نسبت به نزدیکترین فرد به خود روا می دارند که خود موجب گسسته شدن رابطه شان بدون هیچ دلیل قانع کننده یی می شود.در کار هم مردان و هم زنانی که دارای چشمان سربالا هستند، می توانند روی موفقیتی که سزاوارش هستند، حساب کنند. به هرحال صبر و شکیبایی آنان تا حدی در کار سنجیده می شود، زیرا تلاش واقعی برای نیل به موفقیت تنها پس از سی و پنج سالگی شروع خواهد شد.



چشمان سرپایین
در کشور ژاپن این فرم چشم سمبل خوش شانسی و ثروت است و در غرب نشانگر همیاری ، نجابت ، قابل اعتماد بودن و نیز افسردگی است .برای این افراد دوستی های صادقانه و عمیق سرچشمه نیروی زندگی است . اگرچه این زندگی پر از ایثار و فداکاری است ولی برای آنان چنین شیوه یی خشنودکننده و رضایت بخش است .به نظر می رسد که این افراد نیک سیرت به دیگران در حل مشکلات بسیار دشوار کمک می کنند و هرگز کار نیک خود را همه جا جار نمی زنند. این دسته از افراد بیشتر شنونده هستند و خیلی کم صحبت می کنند.هرکسی که بخواهد به نجابت ، فهم و شعور این افراد حسادت بورزد، باید بداند که این دسته از مردم با طبیعت یاری رسانی که دارند، نه تنها سختی بیشتری را نسبت به دیگران در زندگی تحمل می کنند بلکه در شرایط کمتر مناسبی زندگی می کنند.زنانی که دارای چشم های سرپایین هستند شعور و فراست خوبی برای به دام انداختن مردان پولدار و بهره مند شدن از تبعات آن دارند، با این وجود جنبه های مالی برایشان اولویت محسوب نمی گردد. در عشق بسیار فداکار و محافظه کارند تا جایی که نه تنها در برابر زوجشان فرمان بردارند بلکه از این وضع نیز راضی اند. تعجبی ندارد که بدانید چه مادران خوبی هستند. بعضی از زنان این گروه می توانند عاشق خود را سربدوانند که البته این بیشتر یک استثناست تا یک قانون همیشگی .


 

ahoora_96

عضو جدید
آقا یکی اول انواع مدل چشمو بذاره تا ما بفهمیم اصلا منظور از چشم سر بالا و سر پایین چیه تا بعدا تشخیص بدیم که خودمون جزو کدوم دسته قرار می گیریم. تشخیص دیگران دیگه پیش کشمون... :D
 

Similar threads

بالا