بانک اطلاعاتی مهندسان برق - الکترونیک

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
با سلام

در راستای درخواست تعدادی از دوستان پس از حدود سه سال از فعالیت بانک اطلاعاتی مهندسان برق - قدرت تاپیک مجزا نیز برای مهندسی برق - الکترونیک در نظر گرفته شد.

در اینجا قصد داریم بانک اطلاعاتی از مهندسین الکترونیک انجمن رو ایجاد کنیم، دوستان توجه کنند در صورت داشتن تخصص، مهارت، سابقه کاری و... اون رو هم ذکر کنند که هدف اصلی این تاپیک همین مورد هست.
در نتیجه اینجا هیچ شباهتی با تاپیک معرفی نداره و لزومی هم نداره که دانشگاه و... رو ذکر کنین، لازم هم نیست واقعا متخصص در یک زمینه بود همینکه اطلاعات کم هم داشته باشند کافیه. هدف شناسایی تخصص و مهارت دوستان هست که در صورت لزوم اعضای دیگر هم به اعضای متخصص دسترسی داشته باشن و هم سوالاتی که در ذهنشون هست رو بپرسن.

دوستان در صورت تمایل می توانند راههای ارتباطی با خود (ایمیل، وبسایت، شماره تماس و...) را نیز ذکر نمایند.

لازم به ذکر است تمامی پستهای خارج از موضوع شامل سوال، تبلیغات و... حذف شده و با ارسال کننده طبق قوانین برخورد خواهد شد.

با تشکر
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Joe_Bel

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
طراحی مدارات الکترونیک با نرم افزار cadence
 

iran moshaver

عضو جدید
[FONT=&quot]انجام پايان نامه، مقاله، [/FONT][FONT=&quot]ISI, MATLAB, SPSS[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]موسسه آموزشی و پژوهشی ایران مشاور یکی از معتبرترین موسسات علمی و پژوهشی است که توسط جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های تهران، امیرکبیر، صنعتی شریف، شهید بهشتی و علامه طباطبائی اداره می شود. افتخار موسسه ایران مشاور رضایت مشتریان و اساتیدی است که با ما کار می کنند. به طوری که ارائه کارهای با کیفیت از جانب مشتریان و خوش حسابی موسسه از جانب استادان بارها مورد تحسین قرار گرفته است. موسسه ایران مشاور با مدیریت دکتر اعتمادی و با هزاران نفر ساعت تلاش همکاران، توانسته است با پایش مداوم عملکرد اساتید مجری، قوی ترین، مجرب ترین و متخصص ترین انها را گرد هم بیاورد و آن را به یک مزیت رقابتی در بین موسسات دیگر تبدیل کند. تدابیر اتخاذ شده در موسسه ایران مشاور[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]باعث شده است تا مشتریان عزیز با اطمینان خاطر کارهایشان را به ما بسپارند. [/FONT]
[FONT=&quot]رضایت مشتری، کیفیت سفارشات و احترام به حقوق کارکنان، رمز موفقیت ماست.[/FONT]
[FONT=&quot] شما هم به ما بپوندید....[/FONT]
[FONT=&quot]جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه ایران مشاور مراجعه فرمایید.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
 

behnam.m126

عضو جدید
سلام
ممنون از اطلاعات خوب سایتتون

انکودر چیست؟

انکودر یکی از تجهیزات الکترومکانیکی است. از جمله کاربردهای انکودر در صنعت و کارخانجات می‌توان به استفاده از آن در کارخانجات فولاد، دستگاه‌های نساجی، دستگاه‌های برش چوب و CNC، دستگاه‌های تولید کاشی و سرامیک و کارخانجات سیمان اشاره کرد. از انکودر در انواع پروژه‌های تحقیقاتی نیز استفاده می‌شود.
در اتوماسیون صنعتی از انواع انکودر یا اینکودر (Encoder) استفاده‌های بسیاری می‌شود و این تجهیز در اتوماسیون مهم است و در صنایع بسته‌بندی و دستگاه‌های صنعتی که نیاز به اندازه گیری سرعت و موقعیت است از انکودر‌های مختلفی استفاده می‌شود.
انواع انکودر از لحاظ مدار داخلی به انواع زیر تقسیم‌بندی می‌شود:
انکودر افزایشی قابل پروگرام
انکودر مطلق
انکودر خطی
انکودر نوری
انکودر مغناطیسی

اگر هم سوالی در مورد متن بالا داشتین ، می تونین در پاسخ به همین تاپیک بگین

یا برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت https://peymanelc.com/محصولات-product/اینکودر.html مراجعه کنین.
 

Mohamadreza1400

عضو جدید
خدمات مشاوره مالیاتی برای دوستان مهندس . برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه فرمایید .
 

liveamooz1

عضو جدید
فیلم آموزش الکترونیک را در سایت لایو آموز هست. یلم آموزش الکترونیک 1 از کلاس آنلاین الکترونیک 1 80 ساعت کلاس است که به کوتاه ترین روش حل مسائل، برخلاف روش کتب مرجع که سخت هستند ، از روش های ابتکاری استاد توسلی استفاده شده است.
 
طراحی منابع تغذیه - دیمر - اردواینو - C++ - Assembly- مشکلات سخت افزار کامپیوتر و ویندوز - طراحی سیستم برق دام خصوصا ماهی قزل نحوه کنترل دمای محیط و اکسیژن با درنظرگرفتن موارد اقتصادی و همچنین طراحی سیستم هوادهی برای ماهی قزل - دزدگیر پیشرفته - تعمیر دستگاههای خانگی مثل هود و جاروبرقی -نرم افزار پروتوس - برنامه نویسی اندروید-
 

Similar threads

بالا