بالا بردن مطالب طراحی سایت با شبکه های اجتماعی

[h=3]بالا بردن مطالب طراحی سایت با شبکه های اجتماعی[/h]
شبکه اجتماعی یک سیستم عامل است، نه تنها می توانید از این طریق با دوستان و فامیل تان ارتباط داشته باشید، هم چنین می توانید با مشتری های طراحی سایت، مخاطب های سایت و یا حتی رقیبان خود نیز در تماس باشید.[h=1]بالا بردن مطالب طراحی سایت با شبکه های اجتماعی[/h]
اگر به شبکه های اجتماعی نپیوندید، نمی توانید انتظار داشته باشید که کسب و کار موفقی نیز خواهید داشت. در هر صورت، برای اینکه حضور آنلاین تان را بسط دهید، احتیاج دارید تا به طور موثری مطالب طراحی سایت خود را بازاریابی نمایید. در این نوشته نحوه این امر را به شما نشان خواهیم داد.
[h=2]1.تیترها در طراحی سایت پراهمیت تر از آن چیزی هستند که تصور می نمایید[/h]هنگامی که موضوع شبکه های اجتماعی و تبلیغ و بازاریابی طراحی وب سایت از این طریق می شود، نمی توان اهمیت تیترها را نادیده گرفت. شما بایست تیترهای گوناگون و متناسبی را برای هر پست و یا متنی که در طراحی سایت خود می گذارید، گزینش نمایید و از این رو می توانید مطلب های مشابه ای را نیز به کرات در شبکه های اجتماعی در معرض دید مخاطب های خود بگذارید.[h=2]
2.ارتباط دیداری با دنبال کننده های طراحی سایت در شبکه اجتماعی
[/h]خیلی اهمیت دارد تا به صورت دیداری با بازدیدکنندگان طراحی سایت تان ارتباط یابید. می توانید با نخستین عکس جذاب، چشمگیر و تاثیرگذاری که در صفحه اول طراحی سایت تان قرار دارد، شروع نمایید. شاید خیلی هم به نظر پراهمیت نیاید، اما تاثیر بسیاری بر مخاطب های و بازدیدکنندگان طراحی سایت تان می گذارد تا فعالیت هایی را در طراحی سایت انجام دهند. عکس اولیه در طراحی سایت تان قادر است نظیر پنجره ای باشد که نام تجاری و کسب و کار تان را نمایان می نماید. این عکس را به طور متداوم بروزرسانی نمایید تا قادر باشید کلیک های بیشتر در طراحی سایت خود دریافت نمایید.[h=2]3.استفاده از مدل رسانه های گوناگون برای به اشتراک گذاری و ترویج مطالب طراحی سایت تان[/h]ویدئوها و عکس های جزء موردهایی هستند که خیلی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند. مطلب های حاوی اطلاعات مفید و کاربردی برای بازدیدکنندگان طراحی سایت خیلی ارزشمند تر از پاراگراف های طولانی هستند. اینفوگرافیک ها، منابع عالی برای به اشتراک گذاری مطلب و پست های تان به گونه متفاوت و جالب است. اگر چه ایجاد اینفوگرافیک ها نیاز به زمان و تلاش بسیاری دارند، اما به طور روز افزون در حال به اشتراک گذاری هستند.[h=2]4.پست و مطالب طراحی سایت های خود را بهینه سازی شده و ویژه ایجاد کنید[/h]برای اطمینان یافتن از این که پست های تان در شبکه های اجتماعی کلیک می شود و مخاطب های به آن جذب می شوند، شما احتیاج دارید تا هر قسمت از مطالب طراحی سایت تان را متناسب با رسانه ای که به اشتراک می گذارید، بهینه سازی نمایید. این قضیه به معنی استفاده از عکس های با سایز متناسب در شبکه اجتماعی مورد نظر و استفاده از یک متن به میزان بهینه است. عکس های اینستاگرام در شکل های مربعی و فیسبوک در شکل های مستطیلی خیلی عالی عمل می نمایند. می توانید مطلب های خود را داری هشتک نمایید تا زودتر و سریعتر در شبکه های اجتماعی فراگیر شود.

[h=2]5.تعداد بازدید پست های طراحی سایت تان را به اشتراک بگذارید[/h]روی شمار فالورها، فروش محصولات طراحی سایت فروشگاهی تان به وسیله شبکه های اجتماعی، انتقادات و پیشنهادات و فراگیر شدن پست های تان نظارت داشته باشید. مخاطب های تان دوست دارند تا پیشرفت های تان را به وضوح ببینند و احساس می نمایند که در این پیشرفت و ترقی شما سهیم هستند. برای مثال، هنگامی که مشاهده می کنید 1000 نفر صفحه شما را لایک می نمایند و مطلبهایی که از طراحی سایت خود به اشتراک می گذارید را دوست دارند و راجع به آن نظر می دهند، می توانید این شمار را نیز به همگان اعلام نمایید.[h=2]6. دریافت بازخورد از دنبال کننده های طراحی سایت تان در شبکه های اجتماعی ضروری است[/h]فالورهای تان مشتری های طراحی سایت شما خواهند بود و همواره حق با مشتری است. با آن ها ارتباط داشته باشید. از آن ها بخواهید تا بازخورد هایی برای شما ارسال کنند. به آن ها توجه داشته باشید. اگر نام تجاری و یا محصولات طراحی سایت تان نقادر است برای رفع نیازهای مشتری های سایت تان بهیود یابد، آیا می توانید از آن ها درخواستی داشته باشید؟ هیچ چیز بهتر از رضایت مشتری های طراحی سایت تان نیست. آن ها در حقیقت پشتیبانی کننده نام تجاری و کسب و کار تان هستند. آن ها بدون این که در کسب و کار شما سهیم شوند، طراحی سایت و یا نام تجاری شما را بسط خواهند داد. شما بایست به هر انتقاد و پیشنهادات شان جواب دهید و از آن ها تشکر نمایید.در هر صورت، هنگامی که فردی به حساب شما تویت و یا پستی می فرستد، بایست همواره جوابگوی شان باشید تا رضایت هر چه بیشتر شان را جلب نمایید.7.از دنبال کننده های طراحی سایت تان کمک بخواهید و موردهایی را درخواست نماییدعامل ترویج پست ها و مشهوریت طراحی سایت تان، دنبال کننده ها و طرفداران تان هستند. از آن ها بخواهید تا مطالب طراحی سایت و یا پست های تان را با دوستان شان به اشتراک بگذارند و ترویج دهند.در هر صورت، تشکر نمودن از فالورهای تان و قدردانی از آن ها قادر است شیوه خوبی برای شروع بسط مطالب طراحی سایت و یا پست های تان در شبکه های اجتماعی باشد. شما بایست اندکی نیز پیش تر روید؛ منظور ما مشتری های وفادار و همیشگی شما هستند. هر کار می نمایید تفاوتی ندارد، از اعماق وجود تان برای این مشتری های کارهایی اجرا کنید.پیشنهاداتی در این زمینه هست که می توانید برای مشتری های و طرفداران دایمی و وفادارتان اجرا کنید:ایمیل ها و پیام های فردی برای تشکر از زحمات و وفاداری های شان بفرستید. برای مثال، فیسبوک اخیرا از برخی مخاطبان منتخب به وسیله یک ویدئوی دوستانه تشکر کرد و جوایزی به آن ها اهدا نمود.می توانید با استفاده از ویدئو ها و عکس های از این اشخاص تشکر نمایید. خلاق باشید. شما راه های بسیاری برای انجام این کار دارید.جوایز رایگان، تخفیف ها و دیگر موردهای همواره برای تشکر از این اشخاص، خیلی ایده آل است.

[h=2]8.در زمان هایی که مخاطب های بیشتری حضور دارند و آنلاین هستند، پست های و مطالب طراحی سایت خود را به اشتراک بگذارید[/h]دقیقا چه زمان های بیشتر مخاطب های تان از شبکه های اجتماعی برای مشاهده پست های تان استفاده می نمایند؟ ضروری است که تا مطالب که روی آن خیلی کار می نمایید، برای مخاطب های بسیاری قابل رویت باشد. در ساعاتی که می دانید مخاطب های تان بیشتر آنلاین هستند و در این شبکه های اجتماعی حضور دارند، پست بگذارید.فیسبوک دارای گزینه هایی است که قادر است به شما کمک کند تا ساعاتی که مخاطب های مورد نظر تان بیشتر حضور دارند را معین سازید. BUFFER نیز دارای ابزاری است که بر اساس پست های قبلی می توانید زمان بهتر ارسال پست های جدید را معین نمایید.[h=2]9. چندین بار مطالب طراحی سایت و پست های تان را به اشتراک بگذارید[/h]در شروع این نوشته بیان کردیم که خیلی عالی می شود تا تیترها گوناگونی را برای یک پست آماده نمایید. این امر خیلی حائز اهیمت است به این خاطر که می توانید یک پست مشابه را بارها در ساعت ها و روزهای گوناگون در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همه مخاطبان تان در یک زمان نمی توانند همه پست های شما را ببینند. با تکرار پست نمودن آن ها، می توانید اشخاص بیشتری را به خود جذب نمایید و به طراحی سایت خود هدایت نمایید. BUFFER ابزار خوبی برای انجام این مورد است.

10. استفاده از قسمت کامنت هاقسمت نظرات در طراحی سایت تان قادر است برای اهداف گوناگونی خیلی اهمیت داشته باشد. این قسمت به شما فرصت می دهد تا با طرفداران خود در ارتباط باشید و این قسمت به شما شانسی برای ترغیب بیشتر آن ها برای ارائه نظرات و ایده ها عرضه می دارد.این قسمت نیز قادر است نظیر هر سیستم عامل دیگر سبب شود تا صدای خود را به گوش مخاطب های خود برسانید. در حقیقت، می توانید از قسمت نظرات طراحی سایت برای گسترش مطالب طراحی سایت تان به کار ببرید. برای مثال، می توانید پیشنهاد های خود را در یک پست ارائه دهید و بعد به نوشته تان در طراحی سایت برای پیشنهاد های بیشتر، لینک گذاری نمایید. با وب کندو به روز باشید.
 

Similar threads

بالا