بازی Hitman 3 ؛ تریلر، تاریخ عرضه و گیم پلی

elnazmoghimizade

عضو جدید
[h=1]در این مقاله قصد داریم به بررسی بازی Hitman 3 بپردازیم. همچنین درباره گیم پلی، تریلر و تاریخ عرضه بازی هیتمن 3 صحبت می‌کنیم.[/h]
بازی هیتمن 3 که به صورت Hitman III نوشته می‌شود، یک بازی مخفی کاری تک‌نفره است که توسط IO Interactive ساخته و منتشر خواهد شد. این بازی پس از بازی هیتمن 2016 و هیتمن 2 در سال 2018، هشتمین قسمت در سری هیتمن و قسمت سوم و نهایی از سه‌گانه World of Assassination خواهد بود. این عنوان قرار است برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس 1 و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر شود.

نکته جالب اینکه بعد از اتمام رویداد PS5، توسعه‌دهنده IO Interactive یک تریلر متفاوت را منتشر کرد. تریلر بازی هیتمن 3 درواقع بیانگر مشکلاتی است که مامور 47 با آنها روبه‌رو خواهد بود. همچنین درباره این بازی گفته شده است که شما تنها هستید و خود باید بتوانید از مرگ فرار کرده و در بازی پیشرفت کنید. در ویدیوی بالا می‌توانید تریلر بازی Hitman 3 را تماشا کنید.


[h=2]گیم پلی بازی Hitman 3[/h]


مامور 47 اینبار با بازی Hitman 3 به پلی‌استیشن 5 می‌آید. این بازی در رویداد رونمایی از پلی‌استیشن 5 به صورت رسمی معرفی شد و از آن به عنوان حرفه‌ای‌ترین بازی هیتمن نام برده می‌شود.

تراویس باربور مدیر ارشد انجمن تعاملی IO Interactive گفت:
همانطور که طرفداران واقعی بازی‌های هیتمن می‌دانند، بازی‌ها و موقعیت‌های آن همیشه حق انتخاب گسترده‌ای را به بازیکنان می‌دهند و به گونه‌ای ساخته می‌شوند تا ذهن بازیکن را درگیر خود کنند. بازی Hitman 3 نیز از این قاعده مستثنا نیست. در حقیقت، گیم پلی بازی هیتمن 3 بازیکنان را تشویق می‌کند تا با دنیای بازی به روش‌های جدیدی کاوش و تعامل کنند و هر پیشرفتی که در بازی دارند، در آینده در روند بازی به آنها پاداش داده شود.​


باربور همچنین گفت که موقعیت‌ها و پیشرفت‌هایی که بازیکنان در بازی هیتمن 2 داشتند، به بازی Hitman 3 انتقال خواهد یافت و در حقیقت کل بازی سه‌گانه هیتمن در هیتمن 3 قابل پخش خواهد بود. او جزئیات این بازی را فاش نکرد و فقط اعلام کرد که بازی هیتمن 3 به یک مکان نهایی برای انجام هر بازی هیتمن تبدیل می‌شود. به نظر می‌رسد که گیم پلی بازی Hitman 3 چیزی شبیه به Legacy Pack DLC را ارائه می‌دهد که مأموریت‌های به‌روز شده هیتمن را به هیتمن 2 آورده بود.

همچنین در 11 ژوئن 2020 (22 خرداد 99) در رویداد پلی‌استیشن 5 اعلام شد که این بازی دارای شش مکان مختلف از جمله دبی است. علاوه براین، یک خبر خوب برای بازیکنان سری‌های قبلی هیتمن این است که می‌توانند نقشه‌ها، سطوح و پیشرفتشان در بازی‌های هیتمن 2016 و هیتن 2 در سال 2018 را به بازی Hitman 3 وارد کنند.

اگر بخواهیم درباره داستان بازی Hitman 3 به شما اطلاعاتی بدهیم، باید بگوییم که Hitman 3 داستان جدیدی را که بر پایه 2 بازی قبلی ایجاد شده است، دنبال می‌کند و در اینجا مامور 47 به یک ماجراجویی جهانی می‌رود. هدف بازی هیتمن 3 این است که نهایتا شرکای Providence را از بین ببرد و مامور 47 باید برای دستیابی به این هدف با مدیرش یعنی دایانا برنوود و همچنین دوست دیرینه‌ش لوکاس گری همکاری کند.




[h=2]تاریخ عرضه بازی Hitman 3[/h]
همانطور که گفته شد، این بازی برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس 1 و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس بوده و طبق برنامه‌ریزی‌ها، تاریخ عرضه بازی هیتمن 3 در ماه ژانویه سال 2021 (دی ماه 99) خواهد بود. اگرچه یک روز دقیق اعلام نشده است، اما کاملاً واضح است که IO Interactive برای خود یک تاریخ دقیق مشخص کرده است.



در این مقاله به بررسی بازی Hitman 3 پرداختیم. امیدواریم این مقاله برایتان جالب بوده باشد. آیا تجربه انجام بازی‌های هیتمن 2016 و هیتمن 2 در سال 2018 را داشته‌اید؟ آیا از طرفداران بازی هیتمن هستید؟ نظرات و نقدهای خود را درباره این بازی برای ما بنویسید.
 

idanasiri

عضو جدید

برنامه Location Importing بازی Hitman 3 تا پایان فوریه ادامه دارد​

استودیوی آی او اینتراکتیو با عرضه بازی Hitman 3 توانست به موفقیت‌های بزرگ در فروش دست یابد. پیش از عرضه این استودیو به قابلیت جالبی در هنگام عرضه اشاره کرده است. با دنیای بازی همراه باشید.




استودیو سازنده اعلام نمود کسانی که Hitman 1 و ۲ را در آرشیو استیم خود دارند، به رایگان می‌توانند لوکیشن را به بازی Hitman 3 منتقل کنند. حال اعلام شد این انتقال تا پایان فوریه ادامه دارد و پس از آن باید بازیکنان در فروشگاهی چون Epic Games Store، مجددا دو نسخه قبلی را برای انتقال لوکیشن خریداری کنند.

قبل از راه اندازی ، IO Interactive به دلیل درخواست بازیکنان برای خرید مجدد Hitman 2 در فروشگاه Epic Games برای وارد کردن لوکیشن خود به Hitman 3، مورد انتقاد قرار گرفت. این بازی Hitman 1 را به صورت رایگان ارائه داد و قبل از تغییر بعدا، بازی دوم را برای راه اندازی Hitman 3 تخفیف داد، موضع آن برای جزئیات بیشتر در مورد اینکه راه حل انتقال لول چه زمانی فعال می‌شود، باید منتظر ماند.

Hitman 3 در حال حاضر برای Xbox One ، PS4 ، PC ، Xbox Series X / S ، PS5 ، Nintendo Switch و Google Stadia در دسترس است. در ماه‌های آینده بسته‌های الحاقی منتشر خواهد شد.



بازی Hitman 3 از استودیوی IO Interactive کمتر از دو هفته پیش عرضه شد و در طول این زمان موفق شد تحسین مخاطبان و منتقدان را برانگیزد. علاوه بر این Hitman 3 تا کنون فروش بسیار موفقی داشته است و در کمتر از یک هفته توانست هزینه‌های ساخت خود را جبران کند و عنوان بزرگترین لانچ نسخه دیجیتالی را در تاریخ مجموعه از آن خود کند. این در حالی است که استودیو سازنده قول داد که حتماً بروزرسانی و بسته‌های الحاقی به همراه پچ‌های جدید و موارد دیگر به زودی به این بازی اضافه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا