بازگشت دوربین عکاسی فوری # پلاروئید #

silenta

عضو جدید
گروهی از سرمایه گذارانی که در صدد احیای مارک "پلاروئید" هستند اعلام کردند که نسخه جدید این دوربین عکاسی فوری از سال 2010 وارد بازار می شود.
"پلاروئید" عنوان معروفترین دوربین عکاسی دنیا است که از سال 1948 تولید شد.
اکنون این دوربین آماده است تا بار دیگر وارد بازار دوربینهای عکاسی شود با این تفاوت که این بازار اکنون در سلطه دوربینهای دیجیتال است.
تولید این مدل جدید پلاروئید که Polaroid One Step Camera نام دارد از پایان سال جاری در هلند آغاز می شود. Summit Global Group عنوان صاحب امتیاز جدید مارک پلاروئید است که پیش بینی می کند فروش این دوربین از سال آینده به میلیارد دستگاه برسد.
لابراتوارهای "پروژه غیرممکن" (Impossible Project) کاغذهای عکاسی استفاده شده در این دوربین پلاروئید جدید را تولید می کنند.
گروه "پروژه غیرممکن" نام گروه "کارمندان سابق و هواداران پلاروئید" است که ایده فناوری جدیدی را برای تولید فیلمهای این دوربینهای عکاسی قدیمی فوری ارائه کرده اند.
در آغاز تنها نوع سیاه و سفید این فیلمها عرضه خواهند شد و سپس نمونه های رنگی نیز وارد بازار می شوند. برای عکاسان هوادار این نوع از این دوربینها، داشتن یک فیلم سیاه و سفید یک حادثه بزرگ است که می تواند خاطره سالهای اوج این دوربین را بار دیگر زنده کند.

 

Similar threads

بالا