بازسازی خانه و هزینه های یک نوسازی حرفه ای

sarirsazeh_plc

عضو جدید
بازسازی خانه و هزینه های یک نوسازی حرفه ای
دانستن اینکه یک خانه قدیمی باید بازسازی شود برای ما آسان است. اما یک سوال سخت‌تر این است که بودجه برای آن چقدر است و شما چقدر بودجه برای بازسازی خانه دارید.دنبال کردن این چهار مرحله در این مقاله شما را به جواب می رساند.
۱-هزینه ها همگی تقریبی است
اول، باید فهمید بازسازی ایده ال که شما در ذهن دارید چه مقدار بودجه نیاز دارد.به طور کلی، کارهای عمده، مانند تخریب و درست کردن حمام و یا اتاق خواب، برای اجرا بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در هر متر مربع است.اگر شما در پروژه خود از یک طراح حرفه ای و پیمانکار با تجربه استفاده کنید ،بودجه مورد نیاز به طور تقریبی آن برآورد هایی کرد..
۲-سنجیدن آنکه مجبور به خرج کردن چه مقدار بودجه هستید.
هنگامی که شما یک پروژه از صفر شروع می کنید، سوال بعدی این است که آیا شما بودجه مناسب تا پایان کار دارید. اگر در حال پرداخت پول نقد هستید،پاسخ به آن آسان است.
اما اگر شما پول قرض گرفته اید باید مقدار هزینه های ماهانه که برای آن به بانک پرداخت میکنید را لحاظ کنید..
۳-به نقل از پیمانکاران
قبل از اینکه شما قرار دادی برای کار ببندید دقیقا بررسی کنید چه مصالح و لوازمی را میخواهید تغییر دهید مانند آشپزخانه نوع مصالح کف و شیر آلات آپارتمان و در مورد قیمت آنها تحقیق کنید.بعد از تعیین این جزئیات در هنگام صحبت با پیمانکار و قیمت های او اطمینان بیشتری با مقایسه با قیمت های خود حاصل می شود . حداقل با سه پیمانکار که به شما از طرف افراد مورد اعتماد معرفی شده صحیت کنید واز هر کدام از آنها ریز قیمت های اجرای کار را بپرسید تا بودجه برای بازسازی خانه بیشتر مشخص شود. .
برای پیدا کردن پیمانکار مناسب:
ببینید کار آخر آنها چطور بوده است
منابع را بررسی کنید
در سایت های آنلاین که به معرفی شرکت های بازسازی و نوسازی ساختمان میپردازند جست و جو کنید.file:///C:/Users/ali/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.png
واقعیت را بررسی کنید: هزینه های سرریز
وقتی پیمانکار را انتخاب کردید ۱۵% تا ۲۰% به کل هزینه ها اجرای آپارتمان برای هزینه های پیش بینی نشده و تغییراتی که در پروژه ایجاد می شود به بودجه اضافه کنید. بعد از آن با توجه به قیمت به دست آمده مشخص کنید توانایی پرداخت کل کار را دارید اگر ندارید چند آیتم را از کل کار حذف کنید و کار را سبک تر کنید.
۴-تنظیم اولویت‌ها و سبک کردن پروژه نوسازی به اندازه بودجه شما
خواسته های شما و بودجه در یک تراز نیست!! به همین دلیل شما باید خواسته های خود را در قسمت هایی چشم پوشی کنید البته این کار در انتها باعث رضایت و قابل پرداخت شدن مبالغ می شود.از پیمانکار مشورت بگیرید برای کم کردن قسمتی از کار این باعث می شود پیمانکار هم راستای افکار و بودجه شما ادامه همکاری دهد.
پیشنهادات تکمیل کننده اولویت پروژه :
جایگزین کردن با موارد کم هزینه:به عنوان مثال، استفاده از ام دی اف به جای گرانیت در میز کار آشپزخانه
نگه داشتن وضعیت ها و وسایل قدیمی تر که هنوز هم در شرایط کار با آنها وجود دارد . مانند لوازم و مبلمان پذیرایی، اجاق گاز، و وسایل روشنایی که می توان زمان های بعد به روز رسانی کرد.
ایجاد پروژه های کوچک تر مانند ترمیم حمام به جای تخریب و تغییر کامل آن.
خودتان بعضی مواد و اجناس را بخرید .با این کار شما صرفه جویی تا ۲۰٪ در هزینه های پروژه خود دارید. البه این کار بهتر است با هماهنگی گروه اجرا باشد.
گروه بازسازی نگاه معمار می تواند مرحله به مرحله در اجرا و طراحی خانه مسکونی،اداری،آرایشگاه،مغازه،کلینیک پزشکی شما را همراهی کند برای اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت بازسازی و طراحی داخلی از طریق سایت شرکت نگاه معمار از رزومه شرکت آگاهی پیدا کنید.
 
بالا