بازاریابی اینترنتی چیست؟ و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی

zahra-hamedani

عضو جدید
در بازاریابی اینترنتی نکات بسیاری وجود دارد که با رعایت آنها می توانید نتایج نهایی را کاملا تغییر دهید، مساله ای که مطرح است این نکات شاید برای افرادی که در ابتدای مسیر کسب و کار اینترتی و فعالیت در وب هستند کمی عجیب بنظر برسند!
با توجه به تحقیقاتی که توسط تیم مدیر وب انجام شده و تجربیاتی که از جلسات خصوصی مشاوره حاصل گردید می توانیم با اطمینان اعلام کنیم که اکثر افرادی که در حال شروع کار خود در وب هستند به دنبال راهی میانبر و فوری برای رسیدن به نتایج عالی هستند و می خواهند خیلی سریع با انجام چند کار خارق العاده که هنوز خیلی ها از آن مطلع نیستند نتایج عالی را در زمان کم بدست آورند.
متاسفانه این موضوع به قدری ذهن افراد را درگیر می کند که ممکن است ماهها و حتی سالها در این حالت باقی بمانند و اقدام به شروع و بهبود پیوسته کسب و کار خود نکنند!
هیچ وب سایتی یک شبه موفق نشده است و هرگز نمی توان در زمان خیلی کوتاه به نتایجی که سالها توسط دیگران برای آنها زمان صرف شده است دست یافت، بازاریابی اینترنتی یعنی بهبود پیوسته وب سایت و بهتر کردن تجربه مشتری در وب سایت تان و ایجاد ترافیک هدفمند به همان وب سایت و تبدیل آن ترافیک به مشتری و در نهایت ارائه خدمات عالی و پیوسته به مشتریان.
هیچ تعریف دیگری را نمی توان به بازاریابی اینترنتی نسبت داد، پس اگر شما هم به دنبال انجام بازاریابی اینترنتی هستید و می خواهید وب سایت خود را توسعه دهید و آن را به افراد بیشتری معرفی کنید باید این موضوع را بدانید که با انجام دقیق نکات کلیدی و بهبود پیوسته وب سایت خود و ایجاد ترافیک صحیح و تبدیل بازدید کننده به مشتری می توانید نتایج فوق العاده ای را کسب نمایید
منبع سورس: www.modireweb.com
 

Similar threads

بالا