بارسلونا 5- رئال مادريد0؛تحقير مورينيو در نيوکمپ

pesare irani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بارسلونا 5- رئال مادريد0؛تحقير مورينيو در نيوکمپ


نخستين شکست کهکشاني‌ها در فصل 2011-2010 ليگا برابر آبي - اناري‌ها رقم خورد.
روند پيروزي‌هاي پياپي شاگردان مورينيو سرانجام در هفته‌ي سيزدهم ليگا با شکست سنگين 5 بر صفر مقابل رقيب سنتي‌شان قطع شد تا تنها خط تيره جدول رقابت‌ها هم حذف شود. تيم پايتخت نشين اسپانيا علاوه براز دست دادن ال کلاسيکو صدر جدول ليگا را هم از دست داد.
قوهاي سپيد مادريد در شرايطي پا به جهنم نوکمپ گذاشته بودند که در چهار ديدار قبلي که گوارديولا هدايت آبي و اناري‌ها را بر عهده داشت، بازنده از زمين خارج شده و اين بار اميدوار بودند، با هدايت مورينيو به سريال شکست‌هايشان پايان دهند، اما حتي حضور اين مربي متفکر و تاکتيکي روي نيمکت رئال مادريد سودي نبخشيد و بارسلونا در پايان با 5 گل جدي ترين رقيبش را از پيش رو برداشت.
بارسلونا از نيمه‌ي نخست برتري خود را بر حريف ديکته کرد. 75 درصد مالکيت توپ مقابل تيمي مانند رئال مادريد نشان از برتري تيم ميزبان داشت.
شاگردان گوارديولا در همان دقايق ابتدايي بازي مزد برتري خود را گرفتند. پاس دقيق اينيستا، ژاوي را در موقعيت تک به تک قرار داد تا نخستين گل بارسلونا به ثمر برسد.
8 دقيقه بعد حرکت نفوذي داويد ويا زمينه‌ساز گل دوم بارسلونا شد. پدرو در دهانه‌ي دروازه کار دشواري نداشت و دروازه‌ي خالي را گشود تا نيمه‌ي نخست با برتري 2 بر صفر کاتالاني‌ها به پايان برسد.
در نيمه‌ي دوم با وجود اين که بارسلونا نتيجه‌ي لازم را گرفته بود باز هم توپ و ميدان را در اختيار داشت. در دقيقه‌ي 55 پاس تودر مسي، ويا را در موقعيت تک به تک قرار داد و مهاجم پيشين والنسيا توپ را با تور دروازه آشنا کرد، هرچند به نظر مي رسيد ويا در موقعيت آفسايد صاحب توپ شده است.
حمله هاي بارسلونا همچنان ادامه داشت تا در دقيقه‌ي 58 بار ديگر همکاري مسي و ويا تکرار شد و مهاجم استوريايي بارسلونا اختلاف را به عدد 4 رساند.
گوارديولا که نتيجه‌ي لازم را کسب کرده بود، بويان و جفرن را به زمين فرستاد و ژاوي و ويا را بيرون کشيد، اما اين پايان کار نبود. جفرن تازه وارد سانتر ارسالي بويان را به درون دروازه فرستاد تا شکست براي کهکشاني‌ها سنگين تر شود.
بازيکنان رئال مادريد که نتيجه را واگذار کرده بودند رو به خشونت آوردند و 7 کارت زرد دريافت کردند. سرخيو راموس هم به دليل خطاي عمد بر روي مسي از زمين مسابقه اخراج شد. والدس، مسي، ويا، پويول و ژاوي هم از بارسلونا کارت زرد دريافت کردند.
بارسلونا با پيروزي در ال کلاسيکو 34 امتيازي شد و در صدر جدول جاي قوهاي سپيد را گرفت. رئال مادريد 32 امتيازي ماند و در مکان دوم قرار گرفت. ويارئال هم با 27 امتياز رده‌ي سوم جدول را در اختيار دارد.
 

hamid_geo

عضو جدید
داداش اينه رئال و طرفدارانش احترام بگذاريد
گوارديولا
مامور مخصوص حاكم بزرگ

 

Azar.099

عضو جدید
عجججججججججججججب حالی کردم با اون گل پنجمش
دیگه کم مونده بود با ادامه بازی توپ جمع کن کناره زمینم بیاد یه گل بزنه
خیلیییییییییییییی قشنگ بود
دست مسی جونم درد نکنه
 

na3rmech83

عضو جدید
عجججججججججججججب حالی کردم با اون گل پنجمش
دیگه کم مونده بود با ادامه بازی توپ جمع کن کناره زمینم بیاد یه گل بزنه
خیلیییییییییییییی قشنگ بود
دست مسی جونم درد نکنه


مسی یعنی فوتبال و فوتبال یعنی مسی
 

paeeizan

اخراجی موقت
هیچم قشنگ نبود..
.
.
.
اون روز نه روز پرسپولیس بود و نه شب رئال مادرید
.
.
.
 
بالا