ایده هایی ویژه برای داشتن عروسی خاص

bamanaa

عضو جدید
ایده هایی ویژه: برای روز تشریفات عروسی هزاران کار کوچک و بزرگ وجود دارد که شما انجام دهید. برای اینکه کاری را فراموش نکنید باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. داشتن برنامه ای مطمئن به شما کمک می کند که بهترین و خاطره انگیز ترین مراسم را برای خود و مهمان هایتان داشته باشید. بهرحال این یک شبی است که دیگر تکرار نشدنی است و قرار است بعدها با یاد آوری آن لبخند را جای گزین لب های شما نماید.
ایده هایی ویژه برای داشتن عروسی خاص

ایده هایی ویژه برای داشتن عروسی خاص
بادکنک

استفاده از بادکنک بسیار مسحور کننده است. شما می توانید بادکنک ها را با گاز هلیوم پر کرده و اجازه بدهید که در سالن معلق بماند و یا آن ها را به اکلیل آغشته کرده و در جاهایی که مد نظرتان است، بچسبانید.
گلدان

از گلدان های استوانه ای شکل شیشه ای استفاده کنید. می توانید این گلدان ها را با آب پر کرده و درونشان گل بریزید که درون آب غوطه ور شوند. ایده هایی ویژه دیگری که می توان گفت اینست که درون آن ها میوه بریزید که جلوه بیشتری دارند.
اسم برای عروسی

می توانید برای تشریفات مجالس خود اسم خاصی انتخاب کنید و بر روی یک تخته نوشته و در سالن قرار دهید که مهمان هایتان با آن عکس گرفته و توسط هشتگ در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
یادگاری

برای یادگاری دادن به مهمان ها ایده های زیادی وجود دارد. استفاده از کارت پوستالی که عکس شما بر روی آن چاپ شده ایده هایی ویژه دیگریست، چاپ یک مطلب صمیمانه ای بر روی باکس های کیفی و تقدیم کردن به مهمان ها و …
لامپ ریسه ای

لامپ ها را به صورت ریسه ای در جاهایی مثل پرده نصب کنید که سالن شما را جادویی می کند.

ایده هایی ویژه برای داشتن عروسی خاص
سفارش چند کیک

بجای سفارش یک کیک بزرگ، می توانید چند کیک کوچک سفارش دهید و حق انتخاب را به مهمان هایتان بدهید. کیک ساده ای سفارش دهید که رنگ آن با تم سالن شما هماهنگی داشته باشد.
تم عروسی

می توانید برای جشنتان تم انتخاب کنید و سالن را بر اساس آن تزئین کنید. اگر تم شما سنتی بود می توانید از تابلوهای چوبی برای راهنمایی مهمان ها استفاده کنید.
امضای عکس

عکس های مربوط به دوران آشنایی و نامزدیتان را به شکل یک کتاب درآورید و از مهمان ها بخواهید آن را برای شما امضاء کنند.
فصل عروسی

اگر مراسمتان را در فصل تابستان می گیرید یک دستگاه بستنی ساز در سالن قرار دهید که مهمان ها خنک شوند. اگر فصل عروسی شما پاییز است حتما با برگ های پاییزی عکس داشته باشید.
بالن آرزو

به مهمان هایتان بالن آرزو بدهید که در پایان عروسی آن را دست جمعی به هوا بفرستند.
شمع

استفاده از شمع به عنوان هدیه یا روشن کردن راه روهای وردی به سالن مراسم با شمع های رنگی رنگی
انتخاب آهنگ

علاوه بر سلیقه خودتان، سلیقه مهمان ها را در انتخاب آهنگ نیز جویا شوید و آهنگ های مورد نظر آن ها را نیز پخش کنید.
 
بالا