ایجاد آکنه با زیاده‌روی در ویتامین B12

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز




ایجاد آکنه با زیاده‌روی در ویتامین B12




براساس یک مطالعه جدید مصرف بیش از حد ویتامین B12 منجر به ایجاد آکنه روی پوست افراد می‌شود.



به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یک مطالعه جدید نشان داد که ویتامین B12 با ایجاد آکنه مرتبط است و مصرف زیاد از حد این ویتامین مولکول‌های انتهایی برای زدن جوش را تقویت می‌کند.
در این مطالعه دانشمندان تفاوت بین باکتری‌های پوست از افراد مستعد به آکنه تا افراد با چهره روشن پوست را بررسی کردند و متوجه شدند که ویتامین B12 رهبری باکتری‌های پوست که می‌تواند باعث التهاب آکنه شود را تغییر می‌دهد.
در انسان، ویتامین B12 نقش سوخت و ساز را بر عهده دارد همچنین این ویتامین باعث تشکیل گلبول‌های قرمز خون نگهداری از سیستم عصبی مرکزی می‌شود که همه این‌ها در مولتی ویتامین‌ها نیز یافت می‌شود اما تحقیقات جدید می‌تواند به سوالات مردم در مورد اینکه آیا مکمل‌های ویتامین B12 می‌تواند میزان بروز آکنه را بالا ببرد یا نه پاسخ دهد.
آقای لی یکی از نویسندگان این مطالعه جدید و استادیار فارماکوژی در مدرسه دیوید گفت: با نگاه کردن به الگوهای ژن مشخص شد ویتامین B12 به طور قابل توجهی میتواند باکتری پوست افراد مبتلا به آکنه در مقایسه با باکتری‌های پوست افراد عادی را تغییر دهد.
این یافته‌ها سوءظن گروه پزشکی "لی" را در مورد نقش ویتامین B12 بر انگیخت.
تیم تحقیقاتی لی پس از آن که به افراد بدون جوش، ویتامین B12 را تزریق کردند تایید کردند که مکمل ویتامین B12 بیان ژن‌ها را مختل می‌کند.
این محققان افزودند: یک هفته پیش از دریافت تزریقات ویتامین B12 اثرات آکنه روی پوست افراد نمایان شد.
دکتر "لی" در ادامه حرف‌هایش افزود: باکتری‌های مفید زیادی روی پوست ما زندگی می‌کنند و ما باید این باکتری‌ها را در جهت سلامتی و رفاه به کار گیریم.

کلمات کليدی: آکنه ،ویتامین B12 ، پوست
 

Similar threads

بالا