اولین و کامل ترین بانک محلول های اچ

saeidp

عضو جدید


تهيه يك نماي ميكروسكوپي دقيق از يك ريزساختار نقش بسيار مهمي در تعيين تركيب، ساختار و خصوصيات آن ماده دارد. محلول هاي شيميايي معمول ترين راه براي اچ كردن هستند. روش هاي متعددی از قبيل اچ الكتروليتي، اچ آنودايز، اچ حرارتي، اچ رنگي، اچ با نور پولاريزه و اچ پتانسيواستاتيك وجود دارند كه در اكثر اين روش ها استفاده از يك محلول شيميايي مناسب جزء الزامي روش ميباشد.
گروه متال افزار طی چندین سال تلاش، با جمع‌آوری بیش از 9000 تکنیک و روش اچ بانک بسیار جامعی از محلول‏های اچ را فراهم کرده است. این مجموعه شامل رنج بسیار وسیعی از تکنیک های مختلف اچ است که از سال 1940 تا سال 2009 در ژورنال ها, مقالات و کتاب های گوناگون ارائه شده است
در حال حاضر، امکان جستجو در این بانک بسیار وسیع، فراهم شده است. شما می توانید اچ متریال مورد نظر خود را بر اساس نوع متریال, عنصر اصلی و ترتیب حروف الفبا جستجو و شناسایی کنید.
نظر به اینکه عموم افراد امکان استفاده از این مجموعه را داشته باشند؛ نحوه سفارش و خرید اچ های ارائه شده به صورت موردی و با هزینه ای بسیار پایین درنظر گرفته شده است.

تعدادی نمونه نمایشی و رایگان نیز از طریق سایت متال افزار در دسترس عموم افراد قرار گرفته است.
 

sadegh_blade

عضو جدید
kharabi site metalafzar

kharabi site metalafzar

ba salam va khaste nabashi.....in site ke vase bank mahlol etch moarefi kardi baz nemishe??ghablan estefade mikardam ama alan ye modate dg baz nemishe!!kasi nist azash beporsam lotfan komak konin..
 
بالا