اولین حضور شهاب حسینی جلوی دوربین رئیسیان

m@hboubeh

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به گزارش«فولاد نیوز»، فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان اواخر هفته جاری کلید می‌خورد.
رئیسیان از چندی پیش سرگرم پیش‌تولید تازه‌ترین فیلم خود بود که اکنون با قطعی شدن حضور چهار بازیگر اصلی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی و بیتا فرهی فیلمبرداری کار از ابتدای مرداد ماه آغاز می‌شود. در روزهای آتی بازیگران دیگری نیز به این جمع می‌پیوندند.




فیلم درامی عاشقانه در بستر اجتماعی است که به گفته رئیسیان تمی متفاوت و جذاب برای روایت داستان انتخاب شده است. رویا محقق فیلمنامه «دوران عاشقی» را نوشته و مهسا محب‌علی داستان‌نویس در برخی بخش‌ها با محقق همراهی داشته است.

سودابه خسروی طراحی گریم این فیلم سینمایی را انجام می‌دهد و علیرضا برازنده فیلمبردار فیلم خواهد بود. مجید میرفخرایی مدیر هنری فیلم است و عباس رستگارپور صدابرداری، هایده صفی‌یاری تدوین و محمدرضا دلپاک طراحی صدا را انجام می‌دهند. صبا سیاه‌پوش عکاس پروژه است.



پیش از این لیلا حاتمی در فیلم‌های «ایستگاه متروک» و «چهل سالگی» با رئیسیان همکاری داشت و برای بازی در «ایستگاه متروک» در سال 1381 جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره مونترال کانادا دریافت کرد.
این نخستین بار است که شهاب حسینی، اصلانی و فرهی مقابل دوربین رئیسیان قرار می‌گیرند.
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آرذه.
من خبرشو تو صفحه ی فیس بوکش خوندم. ترکیب لیلا حاتمی و شهاب حسینی حتمن عالی خواهد شد. اونم تو یه فیلم عاشقانه. البته اگه نقش مکمل هم باشن.
بازیگرایی مثل فرامرز اصلانی و بیتا فرهی هم که دیگه واقعا جایگاه خیلی خوبی دارن. تک تک اینا کارهای عالیی دارن.
من هروقت اسم فرهاد اصلانی میاد یاد کارهای تک تک عالیش میفتم.
امیدوارم داستان و سناریوی جالبی داشته باشه
 
بالا