jooorvajoor
عضو جدید
برای اولین بار نمونهی پروتوتایپ بامو i8 رودستر در هنگام پشت سر گذاشتن تستهای خود در اروپا شکار عکاسان شد.
اگرچه پوششهای مشکی و سفید زیادی اطراف این خودرو را در برگرفتهاند اما خودروی اسپورت روباز یاد شده به آسانی قابل شناسایی بوده و البته نبود سقف فلزی نیز کاملاً مشهود است.
اکتبر سال پیش اتوموتیونیوز اروپا گزارش داد که هارالد کروگر مدیرعامل بامو تولید نسخهی کانورتیبل i8 را تأیید نموده و گفته که این خودرو در سال ۲۰۱۸ به دیگر محصولات شرکت ملحق خواهد شد.
در ماه می نیز اتوکار گفت که عرضهی نسخهی کانورتیبل i8 با بهروزرسانی مدل عادی همزمان خواهد بود. ظاهراً بهروزرسانیهای این خودرو شامل قوای محرکهی قدرتمندتر، سیستم تعلیق بازنگری شده، رینگهای آلیاژی سبکوزن و امکان استفاده از شارژ بیسیم است.
در حال حاضر این خودروی اسپورت پلاگین هیبریدی از پیشرانهی بنزینی ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو به همراه پیشرانهای الکتریکی استفاده میکند. مجموع نیرو تولیدی قوای محرکهی یاد شده ۳۵۷ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۵۷۰ نیوتون متر میباشد. تنها ۴.۴ ثانیه طول میکشد تا این خودرو از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
ایمان بر این است که نسخهی بهروز شدهی i8 در سال آینده و با نیرو نزدیک به ۴۱۵ اسب بخار معرفی شود.
پیش از این کانسپت های i8 اسپایدر ۲۰۱۲ و i Vision Future Interaction پیش نمایشی از i8 رودستر بودهاند. به نظر میرسد که نسخهی تولیدی این خودرو به طراحی مدلهای یادشده وفادار خواهد ماند.
bmw i8 concept spyder
bmw i8 concept spyder
هماکنون تنها تصاویر جاسوسی از نمای پشت خودرو منتشر شده بنابراین برای دریافت اخبار اکثرا از این خودرو با جورواجور همراه باشید.