انواع چمن مصنوعی برای فضای مهد کودک

alihasanizadeh

عضو جدید
از هر جهت که تصور کنید چمن مصنوعی برای مهد کودک به سایر کفپوش ها ارحجیت دارد. این محصول را می توان در فضای باز و محوطه داخلی نیز نصب کرد. چمن مصنوعی دارای تنوع رنگی است و این موضوع کار طراحی محوطه را ساده تر کردهاست. استفاده از رنگ های فانتزی و شاد در کنار سبز چمنی، فضایی بسیار مفرح و چشم اندازی زیبا را به وجود می آورد.
ایمنی چمن مصنوعی مهد کودک

چمن مصنوعی در مهد کودک های بزرگ و کوچک نصب شده زیرا ضربه گیر خوبی است.. ضربه گیری چمن مصنوعی جهت حفاظت از کودکان ضروری است. به این ترتیب دیگر نگرانی بابت افتادن و زمین خوردن بچه ها در حین بازی و دویدن وجود ندارد.چمن مصنوعی مهد کودک موجب آسیب به کودکان نمی شود و هیچ نوع خراشیدگی یا بریدگی ایجاد نمی کند. این محصول از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده و به هیچ وجه آلرژی و حساسیت ایجاد نمی کند.برای بالا بردن ضریب امنیت چمن مصنوعی کودکستان، انعطاف پذیری و زیر سازی آن اهمیت دارد. در انتخاب این موارد را در نظر داشته باشید:
استاندارد چمن مصنوعی مهد کودک

خرید چمن مصنوعی برای کودکستان ها مقرون به صرفه است و با صرف هزینه متعارف می توان کفپوش جذاب و زیبایی را مناسب با روحیه کودکان تهیه کرد. در هنگام خرید، توجه داشته باشید که از چمن های استاندارد با الیاف مناسب استفاده کنید. برخی از انواع چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف بیش از ۱۰ سانتی متر دارای سرب هستند و مناسب زمین بازی کودکان نیستند.یکی از استانداردهای مهم برای ساخت چمن مصنوعی مهد کودک، استاندارد سلامت است. رنگ های به کار رفته در تولید و مواد اولیه همگی از بهترین متریال تویلد شده اند و حاوی مواد مضر و سموم شیمیایی نیستند.در مقایسه با گیاه طبیعی، نصب چمن مصنوعی در مهد کودک انتخاب بهتری است زیرا کود و سم و دیگر مواد شیمیایی برای نگهداری از آن استفاده نمی شود.
مقاومت چمن مصنوعی کودکستان

چمن مصنوعی مناسب برای مهد کودک ها باید دارای نخ و بافت محکم باشد. چمن مصنوعی با تراکم کم برای بازی کودکان ساخته نشده و مناسب مهد کودک ها نیست. هر چه تراکم چمن مصنوعی بیشتر بوده و استحکام بافت ها بیشتر باشد، برای بازی کودکان در کودکستان مناسب تر است.چه جنسی انتخاب کنیم؟

چمن مصنوعی از پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته شده و در مجاورت تابش مستقیم نور خورشید دچار رنگ پریدگی و خوردگی نخواهد شد. قیمت چمن مصنوعی استاندارد و با کیفیت تا سال های زیادی فضای مهد کودک را شاد و سر زنده نگه می دارد. قیمت چمن مصنوعی ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد.
رنگ و نرمی چمن مصنوعی مهد کودک

مناسب ترین کفپوش برای حیاط مهد کودک، چمن مصنوعی نرم و خوشرنگ است. لطافت چمن مصنوعی در جلوگیری از آسیب فیزیکی به کودکان نقش دارد. مدیران مهد کودک با توجه به رنگ بندی های مختلف می توانند الیاف لطیف تر را برای زمین بازی کودکان انتخاب کنند.سبز چمنی از رنگ های آرامش بخش و خلاقانه است. چشم انداز همیشه سبز، چمن مصنوعی مهد کودک یکی از بهترین مناظر برای کودکان است که در روحیه و آرامش کودک نیز تاثیرگذار است.

شیب مناسب زمین چمن مصنوعی

چمن مصنوعی استاندارد مهد کودک دارای لایه زیرین فوم و یا ژئوتکستایل زیر چمن است و با شیب مناسب نصب شده است. عدم توجه به شیب محل نصب چمن مصنوعی، در هنگام بارش باران مشکل ساز شده و خطر آب گرفتگی را به همراه دارد. زیر سازی چمن مصنوعی موجب مقاومت بیشتر آن می شود.دقت داشته باشید که چمن مصنوعی که با سیلیس و گرانول پر شده باشد، مناسب پوشش زمین بازی مهد کودک ها نیست. این مواد بهداشتی نبوده و برای تماس با پوست حساس کودکان ساخته نشده اند. کودکان خردسال در مهد کودک روی چمن بازی می کنند، راه می روند، می دوند و همیشه در تماس مستقیم با سطح چمن قرار دارند. تهیه چمن مصنوعی با کیفیت و بهداشتی برای مهد کودک از مهم ترین کارهایی است که بر عهده مدیریت است. با خرید چمن مصنوعی ارزان قیمت، کم تراکم و غیر بهداشتی سلامت کودکان به خطر افتاده و هزینه نصب چمن مصنوعی نیز تلف خواهد شد.پس از خرید چمن مصنوعی استاندارد، توجه به نظافت و تمیز کردن چمن مصنوعی مناسب کودکستان از اهم موارد است. جهت حفظ بهداشت و سلامت کودکان می بایست لابه لای الیاف و نخ های چمن مصنوعی به خوبی با جارو تمیز و پاکیزه شود. در صورت نیاز به شستشو می توان چمن مصنوعی را با آب شستشو داد.
پیشنهاد ما به شما برای کودکستان

اغلب مدیران مهد ها معمولا دو تصمیم دارند یا برای فضای بازی کودکان تصمیم به خرید می گیرند و یا برای یک فضای تزیینی در مهد تصمیم به ایجاد چمن مصنوعی دارند. اینکه بدانیم برای این دو فضا لازم است دو مدل مختلف را به کار ببریم واجب است.نمی توانیم به جای چمن تزیینی از چمن زمین بازی بچه ها استفاده کنیم و همینطور برعکس آن نیز امکان پذیر نیست. برای فضای بازی لازم است جنس چمن ها مرغوب تر باشد تا در اثر رفت و آمد کودکان چمن از بین نرود یا به عبارتی نشکند.منبع : gamantj.com
 

Similar threads

بالا