انواع تزیین سالاد الویه

m@hboubeh

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه رو قبلا در مطلبی براتون قرار دادیم. از اونجایی که خیلی از دوستای عزیزمون خواهان تزیین سالاد الویه بودن، تصمیم گرفتیم مطلبی با این موضوع قرار بدیم. در این مطلب عکسهایی از انواع تزیین سالاد الویه و توضیح کوتاهی در بارش گذاشتیم.​
تزیین سالاد الویه

سالاد الویه رو عموما با موادی که در اون استفاده میشه، تزیین میکنن. مخصوصا با تخم مرغ و هویج میشه خیلی از اشکال رو درست کرد. سبزیجاتی مثل خیار و گوجه و جعفری و شوید هم خیلی جای مانور داره.روی این سالاد الویه رو با سس پوشوندن و با برگ جعفری و هویج به شکل گل درست کرده. به این صورت که هویج ها رو پخته و با قالبهای شیرینی پزی که فلزی هستن، به این شکل قالب زده. البته اگر قالب در دسترستون نبود، با چاقو هم میتونید به این شکل یا شکلای دلخواه در بیارید.



تزیین سالاد الویه مدل شاخه گل




برای درست کردن شکل باب اسفنجی از تخم مرغ رنده شده روی سالاد الویه استفاده کرده و برای ایجاد لکه ها هم از خیار شور حلفه شده استفاده میشه. برای چشمش هم که تخم مرغ پخته حلقه شده و آلبالو
گذاشته. دندوناشم تخم مرغه.



تزیین سالاد الویه مدل باب اسفنجی




برای شکل بابا نوئل هم مثل باب اسفنجی از تخم مرغ رنده شده ایتفاده کرده. با این تفاوت که زرده و سفیده رو از هم جدا کرده و زرده رو ریز رنده کرده بود و سفیده رو درشت رنده کرده و برای موها و ریشش استفاده کرده. چشمش که انتهای خیار هست و بینی و دهنش از هویج استفاده کرده. سیبیلش هم سس رو با قیف این شکلی کرده.



تزیین سالاد الویه مدل بابانوئل




برای زنبورهای پایین، از زیتون سیاه و خیار شور استفاده شده که هردو رو به شکل حلقه ای برش میزنیم و در کنار هم قرار میدیم. اطرافش هم که شکل گل آفتابگردون شده، از زیتون سیاه و چیپس استفاده شده.



تزیین سالاد الویه مدل زنبور



این سالاد هم که با خیار و گوجه فرنگی و فلفل دلمه نگینی خرد شده وتره برای ساقه استفاده شده.




تزیین سالاد الویه گل با خیار و گوجه






تزیین بشقاب گل های زیبا







تزیین سالاد الویه طرح باغچه






تزیین سالاد الویه طرح دسته گل

 

Similar threads

بالا