انتخاب کلمه کلیدی مناسب قبل از طراحی سایت

طراحی سایت

عضو جدید
هدف اکثر افراد و شرکت ها و سازمانها از طراحی سایت اغلب بازاریابی و جذب مخاطب و مشتری بیشتر از طریق مارکتینگ اینترنتی میباشد . در صورتی که طراح سایت شما با بهینه سازی و سئو آشنایی داشته باشد و قصد داشته باشد تا تکنیکهای سئو را در طراحی سایت شما بکار گیرد ، بهتر است بداند روی چه کلمه کلیدی باید تاکید بیشتری داشته باشد.
در صورتی که طراح سایت کلمات کلیدی مد نظر شما را قبل از طراحی بداند می تواند از آن در نام برخی المان های طراحی سایت استفاده کند.
شاید انتخاب کلمه کلیدی کار آسانی به نظر بیاید . ولی شما باید سعی کنید کلمه یا ترکیبی را انتخاب کنید که از همه بیشتر در موتورهای جستجو کاربران به دنبال آن هستند. برای مثال اگر قصد داشته باشید روی طراحی سایت تاکید کنید ،کار بران جستجو های بسیاری را برای یافتن سایت های مرتبط با طراحی سایت انجام می دهند . مثل ترکیبهای : ساخت وبلاگ ، طراحی وب ، ساخت سایت ، فروش سایت ، سایت طراحی وب ، طراحی وب سایت و ساخت سایت فارسی و …
اما اینکه شما چه ترکیبی را انتخاب می کنید مهم است. و می توان گفت پایه بهینه سازی و سئو یک سایت انتخاب کلمه کلیدی مناسب می باشد. در مثال بالا ترکیب طراحی سایت حدود ۱۱۰ هزار بار در ماه جستجو می گردد اما ترکیب ساخت سایت فارسی فقط ۱۳۰۰ بار در ماه جستجو می گردد. این اعداد بر اساس آمارهای گوگل است که خیلی هم دقیق نمی تواند باشد اما تا حدودی می تواند راهنما ی شما برای انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب باشد.
شما هم می توانید در موتور جستجوی گوگل در با کلمات مرتبط با سایتی که قصد طراحی سایت دارید آشنا شوید و میزان جستجو و همینطور میزان رقابت سایت های دیگر را برای بدست آوردن رتبه در موتورهای جستجو برای این ترکیبها ببینید
 

Site_Saz

عضو جدید
[h=2][/h]
دوستانی ک میخوان ی کسب و کار اینترنتی رو شروع کنن و نیاز به وب سایت دارن با هزینه کم پیام بدن​
 

Similar threads

بالا