امپراطوری شهر باران(هواداران داماش گیلان)

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
شهرباران – همان ده درصدتان را سفت بچسبید!

بالاخره مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرعه کشی اش انجام شد و طی آن داماش باید در رشت میزبان پرسپولیس باشد. رشتی ها که چند ماهی است به این مرحله صعود کرده بودند برای شناخت رقیب شان منتظر انجام بازی های عقب افتاده حریفان بودند که پس از حذف ذوب آهن توسط پرسپولیس در اصفهان به دلیل اینکه هر دو تیم در مرحله پیشین مهمان بودند حکم قرعه رای به میزبانی داماش در شانزدهم فروردین ماه داد. تا اینجای کار همه ی آنچه که گفته شد تیتر خبر بود و اصل ماجرا بر می گردد به شلوغ کاری قرمزها در همان ساعت های ابتدایی پس از اعلام قرعه. رویانیان که به همه چیز شک دارد اصل صحت قرعه کشی را زیر سوال برد و تو گویی به نماینده اش کمترین اعتماد را دارد! سپس آقای مدیر به فاصله استراحت دو روز بیشتر داماش گیر داد و از همه جالب تر جناب شیرینی است که همیشه شیرینی های خاص خودش را دارد، او از همین حالا دارد به سهم ده درصدی پرسپولیس برای تماشاگرانش اعتراض می کند.
اینکه پرسپولیس تیم پرطرفداری است و در جای جای ایران هوادار دارد غیر قابل انکار است. حتی کسی منکر این نیست که در کل گیلان و شهر رشت هم پرسیولیسی ها فراوانند اما یک نکته را استاد فراموش کرده اند و آن عرق شدید مردم گیلان به استان خود و شهرشان است. داماش در همه این چند سال اخیر زمانی که در برابر سرخابی های پایتخت قرار گرفته به مانند سایر بازی های خانگی اش، حمایت همه جانبه هوادارانش را پشت سر خود داشته است. هوادارانی که در روز داربی تهران بیش از چهار هزار نفر در ورزشگاه پیر شهر رشت حضور داشتند و در داربی گیلان زیر باران شلاقی شمال در انزلی تیمشان را تنها نگذاشتند. چرا راه دور برویم در همین امسال در برابر قرمز و آبی تهران سهم ده درصدی مهمانان به سختی پر شد، در حالی که سکوهای داماشی ها کیپ تا کیپ مملو از جمعیت بود. دوستان توجه داشته باشند در رشت نباید بر سر این چانه بزنند که سهم ده درصد مهمان را افزایش دهند ابتدا بیایند و برادریشان را ثابت کنند و همان ده درصد را در ورزشگاه پر کنند بعد به فکر افزایش باشند، اتفاقی که روی دادنش چیزی در حد محال است. این جمله را به حساب کری نگذارید و به چشم یک جمله خبری بخوانیدش: شانزدهم فروردین ماه خیلی زودتر از آنکه کسی تصورش را بکند ورزشگاه پیر شهرباران مملو از بیست هزار هوادار دو آتشه داماش خواهد شد! پس کلاهتان را بچسبید تا همان ده درصد را هم باد نبرد!

==========================

خدایا
تـو خودت هوای ما رو داشته باش

:gol::gol::gol:
==========================


 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
گهر دورود - داماش گیلان

گهر دورود - داماش گیلان

گهر 1 - 2 داماش شهر باران


[FONT=&quot]*لیدر های باشگاه گهر با پارچه نویس های دردست به هواداران احتمالی داماش و تیم داماش خوش آمد گفتند و دورود را شهر دوم داماش دانستند.[/FONT]
[FONT=&quot]* در طول مسابقه هر دو تیم توسط هواداران تشویق شدند.[/FONT]

[FONT=&quot]*ژوزه مندز مربی دروازه بان های داماش که نزدیک به 4 سال در تیم دورود به عنوان گلر فعالیت کرده است به شدت توسط هواداران دورودی تشویق شد.[/FONT]

[FONT=&quot]*دارکو مربی تیم داماش که سابقه مربی گری در تیم داماش دورود را در کارنامه دارد از سوی هواداران تشویق شد.[/FONT]

[FONT=&quot]*هواداران گهر با شعار عشق تمام دنیا گهر بارسلونا تیم خود را تشویق کردند.[/FONT]



 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
باز هم عشق است فقط داماش شهرباران

به امید پیروزی در بازی های بعدی .....:gol::heart::gol:





 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
سایت هواداران داماش گیلان - اف سی داماش دات آی آر : محسن فروزان از جمله بازیکنانی است که محصول آکادمی داماش گیلان می باشد . او در لیگ یک بازی های درخشانی را برای داماش انجام داد و سپس راهی گسترش فولاد و تراکتور شد . به تیم ملی هم رسید ولی در این فصل به گفته خودش با باندبازی از ترکیب تراکتور خارج شد . فروزان در جاای جای مصاحبه اش از رشتی بودنش و عشق و علاقه اش به شهر باران گفته است . در ادامه مصاحبه اختصاصی اف سی داماش با محسن فروزان را می خوانید :

اف سی داماش دات آی آر : بازی چطور بود ؟
بازی خوبی بود . از جانب هر دو تیم شاهد بازی زیبایی بودیم .ما از تک فرصت هایی که نصیب مان شد استفاده کردیم و نتیجه را به نفع خودمان رقم زدیم .

اف سی داماش دات آی آر : در این فصل جایگاه تان را در تراکتور و بالطبع در تیم ملی از دست دادید ! دلیل نیمکت نشینی تان فنی است ؟

این را همه ایران هم می دانند که من اصلا بخاطر مسائل فنی روی نیمکت ننشسته ام . اینجا رفیق بازی و یک سری مسائل دیگر حرف اول را می زند .دوست ندارند که من در تبریز حرف اول را بزنم ، بهمین دلیل من را نیمکت نشین کرده اند .مرا با یک اشتباه نیمکت نشین کرده اند و به خواسته شان رسیدند .الان دوستانشان که در این 5 - 6 ماه در تیم بازی می کنند ، با دو و حتی سه اشتباه هم جایگاه شان را از دست نمی دهند و بقولی انگار نه انگار که کسی دارد اشتباه می کند . ما را فقط با یک اشتباه نشاندند کنج نیمکت !
تا آخر فصل هم فکر نمی کنم به ما فرصت بدهند .

اف سی داماش دات آی آر : با این تفاسیر از وضعیتت در تراکتور راضی نیستی ؟
100 %

اف سی داماش دات آی آر : مصاحبه تان در برنامه نود تاثیری در نیمکت نشینی تان نداشت ؟
نه ! در مصاحبه حقیقت ها را گفتم ؛ فقط فرصت نشد که از باشگاه تراکتور و هواداران خوبش تشکر کنم که باعث کمی دلخوری بین هواداران شد . ولی باز هم می گویم از اول فصل مربی ها دنبال این بودند که من را نیمکت نشین کنند .

اف سی داماش دات آی آر : گویا ابتدای فصل از استقلال هم پیشنهاد داشتی !

درست است . ابتدای فصل از آبی پوشان پایتخت پیشنهاد داشتم .


اف سی داماش دات آی آر : برای پایان فصل تصمیمی نگرفته ای ؟
فعلا که در خدمت تراکتور هستم و پایان فصل تصمیم گیری می کنم .

اف سی داماش دات آی آر : هر بار که به رشت آمدی هواداران رشتی برایت سنگ تمام گذاشتند . این شور و اشتیاق را چگونه دیدی ؟
واقعا از مردم رشت که مردمان شهر خودم هستند ممنونم . آن ها همیشه مرا مورد حمایت خودشان قرار داده اند . من همیشه عاشق مردم رشت هستم و همیشه با خوشحالی شان خوشحال و با ناراحتی شان ناراحت می شوم .

اف سی داماش دات آی آر : در چند نقطه ار ورزشگاه ، هواداران بنرت را آورده بودند ! فکرش را می کردی این جور مورد استقبال هواداران قرار بگیری ؟
نظر لطف هواداران بود . من هم از ته دل هواداران رشت را دوست دارم . در این شهر زندگی کردم ، بزرگ شدم . در همین شهر فوتبالم را شروع کردم و عرق ریختم . در گرما و سرما در این شهر بودم . 5 - 6 سال از عمر فوتبالی ام را در اینجا گذراندم . ان شاءالله تیم داماش همیشه موفق باشد .

اف سی داماش دات آی آر : به گذشته نه چندان دور برگردیم . در لیگ یک بازی های قابل قبولی را در داماش انجام دادی . چه شد که از داماش رفتی ؟

یک فصل در لیگ بازی کردیم ، قرارداد دو ساله هم داشتم .بعد آمدند مبلغ قراردادها را برای سال بعد تنظیم کنند به منی که اکثر بازی ها را انجام دادم ، چون از قراردادم باقی بود و بومی هم بودم انتظار داشتند با پول کم دوباره بازی کنم . مفتی برای این تیم بازی کنیم .در صورتیکه بازیکن های غیر بومی در سطح ما نبودند و پولی که به آن ها می دادند با پولی که قرار بود به ما بدهند زمین تا آسمان فرق داشت . دیدم بی مهری و بی محلی است ، ما هم فکر کردیم که حتما دوست ندارند در این جا بمانیم . با من بدرفتاری کردند و من هم بر خلاف میلی باطنی ام از تیم شهرم رشت جدا شدم .

اف سی داماش دات آی آر : با این تفاسیر احتمال بازگشتت به رشت بسیار اندک است !
به هیچ وجه اینطور نیست ! من همیشه شهرم و تیم شهرم را دوست دارم و هر وقت مردم شهر رشت به من احتیاج داشته باشند و خودم هم به این درک برسم که می توانم به تیم شهرم کمک کنم و احتیاج به من دارند 100 % به رشت باز میگردم .

اف سی داماش دات آی آر : بنابراین در پایان فصل در صورت دریافت پیشنهاد احتمالی ، حتما در اولویت قرار می دهی ؟
100%! چون این جا شهر خودم است و مردم و هم زبانان خودم این جا زندگی میکنند.


 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیمه نهایی جام حذفی ( داماش - پس پس )

نیمه نهایی جام حذفی ( داماش - پس پس )




 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیمه نهایی جام حذفی

نیمه نهایی جام حذفی

شنبه - 17 فروردین 1392
شنبه - 2 پنجیک 1586

احترام نظامی هواداران داماش به سردار جنگل

[SUB]اما رشت جغلان
ایسیم تی فرمان
کنیم امه جان
تی پا جیر قربان
ترا گوما میرزا کوچک خانا[/SUB]


:gol::heart::gol::heart::gol::heart::gol:



 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
هفته 33 جام خلیج فارس ( داماش گیلان - سپاهان اصفهان )

هفته 33 جام خلیج فارس ( داماش گیلان - سپاهان اصفهان )

داماش شهرباران 2
سپاهان اصفهان 1

جمعه ،۱۵۸۶ سیا ما ۱0
جمعه 30 فروردین 1392

=================================

ناظمي : بازيکنان در کل ليگ با غيرت و تعصب خود به میدان رفتند/ دست تماشاگرانمان را می بوسم

سپاهان تيم دوم جدول ليگ و يکي از حرفه اي ترين تيم هاي کشورمان است و اين کارمان را براي پيروزي سخت کرد اما با حمايت هواداران و تلاش بازيکنان توانستيم در اين بازي پيروز ميدان باشيم .

افشين ناظمي سرمربي داماش گيلان پس از پيروزي تيم خود در مقابل سپاهان اصفهان در کنفرانس خبري پس از بازي با بيان مطلب فوق گفت : با توجه به اين که 4 بازيکن را به علت محروميت و مصدوميت در اختيار نداشتيم، مجبور شديم که تغييرات عمده اي را در تيم لحاظ کنيم و خوشبختانه با تلاش مضاعف بازيکنان در اين ديدار پيروز شديم. اين بازيکنان در کل ليگ با غيرت و تعصب خود به میدان رفتند که بايد از آن ها تشکر ويژه اي را داشته باشم .

وي در خصوص اينکه با پيروزي داماش بر سپاهان، راه براي قهرماني استقلال هموار شد گفت : ما براي خودمان ميجنگيم و در کنفرانس پيش از بازي هم اين مسئله را عنوان کرده ام که مي خواهيم پيروز شويم تا حضور خودمان در ليگ برتر را تثبيت کنيم . تا روز پنجم اردیبهشت به بازيکنان استراحت داده ايم و پس از آن براي اين ديدار برنامه ريزي خواهيم کرد اما مسلما ما براي حيثيت فوتبال گيلان مي جنگيم .

سرمربی داماش در مورد اخراج مختاری گفت : تورج حق وردی از داوران خوب کشورمان است و با توجه به اینکه از صحنه دور بودم نمی توانم تا فیلم را ندیده ام اظهار نظری داشته باشم .

وی ادامه داد : پس از اخراج محمد مختاری مجبور شدیم تغییر تاکتیک بدهیم و با فشار مضاعف سپاهان تصمیم گرفتیم که هادی محمدی 20 ساله را هم به میدان بفرستیم تا جلوی مدافعان تیم به کار تدافعی کمک کند . خوشبختانه این تاکتیک جواب و توانستیم پیروز میدان باشیم .

ناظمي در پايان در پاسخ به سوالي مبني بر معرفي حاشيه‌سازاني که او پيش از اين وعده معرفي کردن آن‌ها را داده بود گفت: ما تابع مقررات باشگاه هستيم و به من گفته اند که در اين باره صحبت نکنم و آن را به پايان فصل موکول مي‌کنم.

وی در پایان گفت : از تمامی تماشاگران که به معنای واقعی از تیم خود حمایت کردند تشکر می کنم و دستشان را می بوسم . این تیم هم به واقع متعلق به همین تماشاگران پرشور است .
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
داماش گیلان در استادیوم آزادی استقلال را بار دیگر شکست داد.

داماش گیلان در استادیوم آزادی استقلال را بار دیگر شکست داد.

استقلال 1
دامـاش گیــــــلان 2


در چارچوب هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در فصل 92-1391 تیم داماش گیلان موفق شد در آزادی تهران استقلال قهرمان لیگ دوازدهم را بانتیجه دو بریک شکست دهد .

گل های داماش گیلان در این دیدار را محمدرضا مهدوی در دقیقه 67 و حسین ابراهیمی در دقیقه 80 به ثمر
رساندند و تک گل استقلال را نیز حسن اشجاری در دقیقه 31 به رساند.

شایان ذکر است استقلال پس از شکست در نیم فصل نخست برابر داماش از هیچ تیمی شکست نخورده بود
و داماش تنها تیمی بود که توانست این تیم را در دو دیدار رفت و برگشت مغلوب کند . داماش گیلان با
پیروزی در این دیدار با جدا شدن از رتبه سیزدهم و سپردن آن به ملوان با 43 امتیاز با رتبه یازدهم جدول
رده بندی به کار خود در این فصل پایان داد.


حاشیه بازی :

بيش از 90 هزار تماشاگر اين ديدار را از نزديک تماشا کردند . يکصد هوادار داماش به صورت خودجوش براي تماشاي اين ديدار از رشت به تهران و استاديوم آزادي رفتند.
با ناهماهنگي هاي مسئولين برگزاري مسابقه تماشاگران داماش دقايقي را سرگردان بودند که در نهايت در طبقه دوم استاديوم مستقر شدند و مامواران انتظامي نيز آنها را احاطه کردند .
هواداران استقلال در اقدامي عجيب به صورت يکپارچه پيش از شروع بازي داماش را با لقب داماش شهر باران مورد تشويق قرار دادند . استقلالي ها بازيکنان داماش را نيز به صورت جداگانه مورد تشويق قرار دادند!
داماش گيلان با پيراهن سفيد در اين ديدار حاضر شد و بعد از مدت ها نام اسپانسر بر روي پيراهن داماش ها درج شد. گفته ميشود اسپانسر داماش در اين مسابقه مبلغ قابل توجهي را براي اين ديدار پرداخت کرده است .
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
داماش تنها تیمی که قهرمان را رفت و برگشت برد ...
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/heart.gifhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/heart.gifhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/heart.gif


 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاپیتان مهدوي، بهترين بازيکن هفته

در هفته سي و چهارم روح‌الله عرب و محمدرضا خلعتبري در ترکيب تيم‌هاي نفت آبادان و سپاهان هر کدام دو گل به ثمر رساندند، اما عنوان بهترين بازيکن هفته به محمدرضا مهدوي تعلق مي‌گيرد که توانست با بازي خوب بود و به ثمر رساندن گل اول داماش مقابل استقلال، تأثير زيادي را در شکست دادن تيم قهرمان در خانه‌اش ايفا کند.



 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
نتایج خوب گمنام ترین سرمربی لیگ برتر؛ ناظمی به یک طرز عجیب!

با پایان گرفتن لیگ دوازدهم داماش گیلان توانست بر رتبه یازدهم تکیه بزند و با خیال راحت برای دوره بعد خود را آماده سازد

سایت گل - داماش لیگ را با امید هرندی آغاز کرد و با درخشان ادامه داد و در نهایت با افشین ناظمی به پایان برد.به عبارتی با یک مربی بومی آغاز کرد و با یک بومی دیگر به پایان برد. اینکه هرندی در چه شرایط بدی به داماش آمد و چگونه خود را سپر بلای مشکلات داماش کرد بر کسی پوشیده نیست. مربی محبوبی که در رشت خیلی ها دوستش داشتند و دارند و تنها بروز یک سری مسائل حاشیه ای بعد از برکناری اش سبب گردید تا کمی به حاشیه برود. داستان آمدن درخشان و نتایج اش را دیگر همه شنیده اند و اینکه او به عابدینی تحمیل شد یا حالا که نتایج ضعیفش را دید اینگونه می گوید هم دیگر پرداختن به آن دردی را دوا نخواهد کرد.
ولی آنچه که مهم است آمدن افشین ناظمی است. ناظمی چه در دوران بازیگری اش و چه زمانی که به جرگه ی مربیان پیوست همیشه یک فرد آرام و بدور از حاشیه بوده. خصوصیاتی که شاید خیلی در فوتبال ما امتیاز محسوب نشود! ناظمی در داماش همیشه به عنوان یک نفر دوم قابل اتکا و مطمئن حاضر بود. مربی که هرگز به فکر توطئه چینی برای سرنگون کردن سرمربی نبود و هیچ زمانی هم به فکر حاشیه درست کردن و گروه بندی در تیم نیفتاد. ناظمی همیشه بود و به مانند یک آلترناتیو دم دست و بی ضرر کمک حال تیمش بود.
اما انگار از امسال قرار است اتفاقاتی در ساختار شخصیتی و نوع نگاه ناظمی به اتفاقات پیرامونش بیفتد. او تلویحا اعلام کرده که دوست ندارد بعد از این نقش نفر دوم را بازی کند و آمادگی ایفای رل پست سرمربی را خواهد داشت. اینکه داماش با ناظمی خوشبخت خواهند شد یا نه قابل پیش بینی نیست اما اگر ملاک ما نتایجی باشد که امسال ناظمی کسب کرده شاید پاسخ به این پرسش را آسان کند. ناظمی از زمان در اختیار گرفتن پست سرمربی گری، تیمش در شش مسابقه لیگ و یک مسابقه جام حذفی به میدان رفت.

داماش با ناظمی توانست چهار برد مقابل تیمهای نفت آبادان (3-1)، گهر، سپاهان و استقلال هر سه (2-1) بدست بیاورد و دو باخت هم در برابر تراکتور سازی (1-2) و نفت تهران (0-2) متحمل شود و در جام حذفی هم پس از کسب نتیجه تساوی 1-1 در ضربات پنالتی مغلوب شد. این یعنی کسب میانگین 1.9 امتیاز در هر بازی و البته قبولی در فرمول خود ساخته ی امیر عابدینی! چرا که او مربی بود که توانست در پنج بازی بیشتر از هفت امتیاز دشت نماید.

و البته وقتی ارزش امتیازهای بدست آمده توسط ناظمی را درک خواهیم کرد که بدانیم او دو برد خارج از خانه کسب کرده و دو بردش در برابر دو قهرمان لیگ و جام حذفی بوده است. ناظمی با این نتایجی که کسب کرده امید داشتن یک سرمربی جوان و آینده دار را در فوتبال ما زنده کرده است. پستی که کم کم خود افشین ناظمی هم در لاکش فرو می رود و انگار دارد این نقش را باور می کند. نقشی که دیگر رل دوم نخواهد بود، کافی است به های لایت های بازی با استقلال و فیگورهای او در این بازی کمی دقیق شویم. او هرگز بعد از این، آن مرد آرام و خجالتی نیمکت داماش نخواهد بود.


 
آخرین ویرایش:

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
کارسخت داماش برای حفظ پدیده ها

رادنی دیدار

داماشی با معرفی علی رضا جهانبخش به عنوان پدیده لیگ برتر، توانستند به عنوان یک تیم بازیکن ساز خودی نشان بدهند

سایت گل – لیگ دوازدهم در حالی برای رشتی ها به پایان رسید، که پس از کش و قوس های بسیار آنها با رسیدن با ساحل آرامش و قرار گرفتن در میانه های جدول توانستند آبی خوش بر گلو بریزند و امیدوار باشند به آینده ای روشن و حضور مقتدرانه تر در لیگ سیزدهم. اما آنچه که برای شمالی ها شاید اهمیتش بیشتر از ماندگاریشان در لیگ ارزشمند بود وقوع یک اتفاق خوب دیگر بود. و آن رونمایی از یک تیم بومی و مملو از استعداد های ناب شمالی بود.
داماشی با معرفی علی رضا جهانبخش به عنوان پدیده لیگ برتر، توانستند به عنوان یک تیم بازیکن ساز خودی نشان بدهند و البته این همه ی داستان نبود، چرا که آنها با معرفی بازیکنان جوان و البته بسیار پرتجربه تر از سن شان به نوعی خیال هوادارانشان را برای داشتن تیمی با پتانسیل بالا را راحت کرده اند. بازیکنانی چون: حسین ابراهیمی،هادی سهرابی، هادی محمدی،مصطفی حاجتی و محمد آبشک که همه خروجی های کارخانه بازیکن سازی داماش هستند و با توجه به شواهد می توان امیدوار بود که بعد از این هم ادامه داشته باشد.
شنیده ها حاکی از آن است که این تیم رشتی برای گذران زندگی مجبور است یکی دوتا از آس هایش را به تیم های دیگر بفروشد و البته این کار موجب ضعیف شدنش خواهد شد، کافی است در گوشه ذهنتان تجسم کنید داماش را بدون ستارهایی مانند علی رضا جهانبخش، حسین ابراهیمی و یا محمد آبشک. بازیکنانی که هر کدام در مقطعی از زمان عصای دست تیمشان بودند و امتیازهای بسیاری توسط آنها برای داماش حاصل گردید.
اما باید در نظر گرفت که جوانان آینده سازی که پشت خط ایستاده اند و برای حضور در خط مقدم بی تابی می کنند، مطمئنا این فرصت طلایی را برای خود نمایی از دست نخواهند داشت. جوانانی که منتظر پیدا کردن فرصتی هستند تا خود را به مربیان تحمیل نمایند و راه صد ساله را یک شبه طی نمایند. اینکه پدیده آینده لیگ برتر قرار است هادی محمدی باشد یا امیر محمد مظلوم پیش بینی اش سخت است اما آنچه که مسلم است داماش خود را در صف تیمهایی مطرح نموده است که قابلیت این را دارند که بنزین سبز فوتبال ما را تهیه کنند .
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
گیله مرد با تعصب

گیله مرد با تعصب

صدای " داماش گیلان تنها نیست " از مکزیک



وقتی که تیم روبوتیک مارلیک رشت برای گرفتن جایزه ی سومـــــــــــــــــی جهان توی کشور مکزیک میون اون همه شرکت کننده از کشور های مختلف دنیا به سن دعوت میشه، پویان پیردیر یکی از اعضای تیم در حرکتی نادر برای دفاع از نام رشــــــــــــــــت با پیراهن تیم داماش حاضر میشه و سالن مسابقات رو با این حرکتش به وجد میاره.

سرم بالاست و افتخار می کنم که رشتی هستم
افتخار می کنم که بچه های نخبه ی رشت اینجوری از تیم شهرشون دفاع می کنن
و افتخار می کنم که طرفدار داماشم

اینجا رشتــــــــــــــــــــه پسر!
خاک مقــــــــــــــــــدس خداست!!!!!

قهرمان ربوتیک شبیه سازی دو بعدی فوتبال در مکزیک با پیراهن داماش گیلان بر روی سکو رفت. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، تیم ربوتیک شبیه سازی دو بعدی فوتبال مارلیک رشت که به نمایندگی از ایران در مسابقات جهانی شبیه سازی دو بعدی فوتبال مکزیک شرکت کرده بود توانست مقام سوم جهان را کسب نماید.
از نکات جالب این مسابقات در موقع بالا رفتن تیم روبوتیک ایران به روی سن و گرفتن جایزه " پویان پیردیر " یکی از اعضای این تیم ، با پیراهن تیم فوتبال داماش گیلان به منظور حمایت از تیم شهرش در برابر جمعیت حاضر در محل مسابقات بر روی سکو حاضر شد و با صدای بلند فریاد زد " داماش گیلان تنها نیست " و سالن مسابقه را با این حرکتش به وجد آورد.
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز

عابدینی: داماش را فداى پرسپوليس نمى كنم! / آبشك با داماش قرارداد دارد و هيچ جا نمى رود / دوست دارم همچنان در گيلان خدمت كنم/ پرسپوليس؟همين داماش را از من نگيرند شانس آورده ام!!


با رفتن رودباریان دچار مشکل نمی شویم. دهقانی آمده و میلاد فراهانی و علی نظرمحمدی هم که هستند. امسال سه دروازه بان خوب داریم
سايت گل - داماش گيلان و مديرعاملش عابدينى اين روزها در صدر اخبار فوتبال ايران قرار دارند. كم تحركى در بازار نقل و انتقالات، تحركات سياسى عابدينى، خاطر خواهى يك شبه قرمزها نسبت به محمد آبشك، احتمال مديرعاملى عابدينى در پرسپوليس و دهها موضوع ديگر موجب شد تا به سراغ امير عابدينى برويم و پاسخ اين پرسش ها را از او جويا شويم، فردى كه اين روزها كمتر در دسترس خبرنگاران قرار دارد و البته با حوصله و شكيبايى به بيشتر ابهامات پاسخ گفت. گفتگوى ما را با عابدينى كه كمى هم طولانى شد تا انتها بخوانيد كه مطمئنا ضرر نخواهيد كرد:

گويا از شرايطى كه اين روزها دامنگير داماش شده راضى نيستيد؟ ظاهرا هر روز يك باشگاهى بر سر راه بازيكنانتان تور پهن مى كند!
بله.باشگاههاى متمول و غنى تماس مى گيرند و بازيكنان ما را هوايى مى كنند. آنها وقتى مي بينند كه شرايط مالى ما خوب نيست رعايت جوانمردى را هم نمى كنند و اين اصلا درست نيست. وقتى مى آيند و چند برابر ما به يك بازيكنمان پرداخت مى كنند شما بگوييد چگونه مى شود او را نگه داشت و راضى اش كرد؟

در اين بيست و چهار ساعت گذشته دو بازيكن سرشناس شما( رودباريان-آبشك) هواى رفتن پيدا كرده اند؟
داستان رودباريان فرق مى كند. من خودم به او از قبل اجازه داده بودم كه اگر پيشنهاد بهترى ازلحاظ مالى داشت برود. ببينيد او چند سال ديگر مى تواند در سطح اول فوتبال بازى كند؟ در اين فوتبال سنگين بدنش تا چند مدت ديگر مى كشد؟ حداكثر دوسال. وقتى مس مى آيد و درست دو برابر ما به او پول پيشنهاد مى كند و از قبل هم اصول را رودباريان رعايت مى كند من هم اجازه اش را مى دهم تا كمكى به زندگى اش شود. ناراحتى من از بازيكنان بومى مان است كه آنها هم زود هوايى مى شوند، براى يك غير بومى اين امر غير طبيعى نيست!

حالا با رفتن رودباريان شما حبيب دهقانى را آورديد كه از يك تيم ته جدولى آمده با گلهاى دريافتى بالا!مشكلى در طول فصل پيش نمى آيد؟
ما درون دروازه مشكلى نداريم. دهقانى كسرى ما را حل مى كند، تيمى كه در حال سقوط است ملاك قضاوت نيست آنها وضعيت دفاعيشان هم خراب بود و ما دفاع خوب داريم.من شرط و شروط گذاشتم و او هم با ما سفيد امضا كرد. به علاوه اينها ما ميلاد فراهانى را داريم و على نظرمحمدى هم به ما درون دروازه كمك خواهد كرد.

اوضاع مالى داماش چگونه است؟
ما به خاطر وضعيت مالى مجبوريم دست به عصا حركت كنيم. اما من اينجا از طريق شما اعلام مى كنم كه با جلسات مثبتى كه در اين چند مدت برگزار كرديم، مشكل مالى ما بدون ترديد در سطحى متفاوت براى هميشه در حال حل شدن است. همه ى ديون بچه ها را پرداخت مى كنيم. بخشى از قرارداد سال گذشته مانده كه مى دهيم و قرارداد امسال همه را هم مى دهيم.

در كشور شاهد تغييرات در دولت خواهيم بود. نامهايى كه مطرح مى شوند اغلب از دوستان و همفكران شما هستند. مى شنويم كه شما هم قرار است دوباره به سياست بازگرديد؟
همه مردم ايران به اين حركت خوبى كه آغاز شده اميد بسته اند و اميدواريم شرايط براى همه خوب شود. گمانه زنى هايى كه مى گوييد از سوى برخى دوستان است و با آمدن دولتى تازه هميشه اين تغييرات به وجود مى آيد. من اما يك فرد ورزشى هستم و به عنوان كسى كه در ورزش خدمت مى كند اميدوارم كه قدمهاى خوبى براى ورزش كشور و استان برداشته شود. خودم را محق نمى دانم كه در جايى ديگر وارد شوم و دوست دارم در همين استان خدمت كنم. اگر اصل خدمت باشد همين باشگاهى كه من هستم كافى است و در داماش خدمت مى كنم و همين را از ما نگيرند خدا را شاكرم! اينها كه شما مى گوييد اظهارات كسانى است كه به زعم خود چيزهايى مى گويند و هيچ معنى خاصى ندارد. من دوست دارم در استان گيلان خدمت كنم.

آيا شما براى بستر ورزش در آينده كورسويى از اميد مى بينيد؟
به صورت قطع. ببينيد هر كسى كه امير عابدينى را مى شناسد مى داند كه اهل تملق نيستم.به همين دليل براى اتفاقى كه هنوز نيفتاده نمى خواهم حرفى بزنم. اما از اسامى كه مى شنوم قرار است بر مسند كار بيايند و همه افراد كاربلد و موجهى هستند مى شود به آينده خوشبين بود. اميدوارم آنچه مردم راى دادند، دولت جديد بتواند محقق نمايد و آن كمبودهايى كه به وجود آمده را بر طرف نمايد.

برگرديم به فوتبال، داستان آبشك و پرسپوليس از كجا بيرون آمد؟
آقايان با برنامه ريزى آمدند. اول جوان ما را هوايى كردند و گفتند كه به هر نحوى كه باشد مى آوريمت. غافل از اينكه او با ما قرارداد امضا كرد و ده تا شاهد هم داريم.شايد هم مى دانستند و پشت شان به جيزهاى ديگرى گرم بود! شما مى دانيد كه امسال قرارداد داخلى معنى ندارد و همان قرارداد در فدراسيون هم ثبت شده. آبشك بازيكن ماست و به هيچ عنوان حق نداشته با باشگاهى وارد مذاكره شود. ضرورتى داشته باشد كه به تيمى برود بايد از راهش وارد شود، نه اينكه بيايد و ما را دور بزند!قانون را دور بزند! اين روش درستى نيست. پاى احقاق حق باشگاه مى آيد و من مى ايستم در برابر هر كسى. اگر از راهش مى آمدند فرق مى كرد، اما حالا مى گويم كه بابت اين انتقال حداقل يك ميليارد بايد به داماش بدهند! آبشك بازيكن ما هست و خودش مى داند كه من بدش را نمى خواهم.

ولى يك فرضيه هم شنيده شده، كه امير عابدينى اين انتقال را محلى براى چانه زنى در پست آينده اش در باشگاه پرسپوليس قرار داده. يعنى اگر رفتنش به پرسپوليس قطعى شد، آبشك هم مى رود!

اين از آن جوك هايى است كه مى گويند! اول خيال همه را راحت كنم، اين دولت به من پستى نمى دهد و اگر بدهد هم من قبول نمى كنم! پس اين پرونده را ببنديد. در دولت آينده هم هنوز معلوم نيست چه كسى وزير ورزش مى شود و آيا اصلا او مرا قبول دارد يا نه؟ من يك بچه اى را بزرگ كرده ام به نام پرسپوليس و يك بچه اى هم دارم كه تازه دارد رشد مى كند به نام داماش. علاقه من به داماش 100 است چون تازه دارد بزرگ مى شود و شكننده است و علاقه ام به پرسپوليس 50 است چون كمتر آسيب پذير است. مطمئن باشيد كه داماش را فداى پرسپوليس نمى كنم!
مردم گيلان و هواداران داماش بر گردن من حق دارند و آنها كه با من در داماش روزگار گذرانده اند ديده اند كه من بارها برايش گريه كرده ام و خون دل خوردم. اگر حرفى مى زنم به فكر منافع شخصى نيستم و حق تيم برايم مهم است.

آيا بازيكن ديگرى هم به داماش اضافه مى كنيد؟
به جز دهقانى، جهانگير عسگرى هم به داماش مى آيد. داسيلوا را نگه داشتيم و كبه هم بر مى گردد و امروز با مگنو باتيستا حرف زدم و او دوباره پيراهن داماش را بر تن خواهد كرد.

حرف آخر؟
اتفاقات خوبى قرار است براى داماش بيفتد كه تا انجامش نمى خواهم رسانه اى اش كنم. اما مردم مطمئن باشند كه مشكلات حل مى شود و حركت هايى براى داماش انجام مى شود كه تاكنون تيمى نتوانسته انجامش دهد.
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
پایان لیگ دوازدهم

پایان لیگ دوازدهم

ليگ برتر جام خليج فارس
تيمبازيهابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتياز
1استقلال341910542182467
2تراکتورسازي341811555322365
3سپاهان34197860332764
4فولاد341414652351756
5نفت تهران341413742291355
6مس341314733221153
7پرسپوليس341214841311050
8راه آهن3412101232353-46
9صباي قم34101593733445
10سايپا341112113733445
11
داماش گيلان3411101336437-43
12فجر سپاسي341012124238442
13ملوان349131234395-40
14ذوب آهن349111436404-38
15آلومينيوم3471413264014-35
16نفت آبادان3441317316029-25
17پيکان346721266640-25
18گهر دورود3431021245935-19
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
دانلود ویدئوی گل هاي داماش گيلان در ليگ برتر و جام حذفي فصل 92-1391

دانلود ویدئوی گل هاي داماش گيلان در ليگ برتر و جام حذفي فصل 92-1391


با پايان رقابت هاي ليگ برتر و جام حذفي همچون دو فصل گذشته با همکاري روابط عمومي باشگاه داماش گل هاي زده داماش گيلان در در فصل 92-1391 در قالب يک کليپ براي دانلود هواداران داماش در فضاي مجازي تهيه و تدارک ديده شد .



داماش گيلان در پايان ليگ برتر 92-1391 با 11 پيروزي ،10 تساوي ، 13 شکست و به ثمر رساندن 36 گل و دريافت 43 گل با کسب 43 امتياز در رتبه يازدهم جدول هجده تيمي اين ليگ قرار گرفت . داماش در جام حذفي نيز با به ثمر رساندن 5 گل در کل رقابت ها در ضربات پنالتي مرحله نيمه نهايي مغلوب پرسپوليس شد .

حجم 81 مگابايت / مدت زمان کليپ 7 دقيقه و 15 ثانيه

دانلود

برای دانلود پس کلیک بر روی دکمه فوق و باز شدن صفحه جدید، چند ثانیه صبر کنید و سپس بر روی دکمه Generate Link کلیک کنیدو در صفحه بعد بر روی دکمه Download کلیک کنید .
 
بالا