امپراطوری شهر باران(هواداران داماش گیلان)

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاپیکم بالا ........................

ایران. داماش. گل سوسن چهلچراغ



 

H.N!GHT

کاربر فعال تالار هنر ,
کاربر ممتاز
برد داماش مقابل تراکتور تو بازی جام حذفی به همه ی طرفدارای داماش تبریک میگم:w17:
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
برد داماش در برابر تراکتورسازی رو به همه همشهریام تبریک میگم.ایشالله به فینال میرسیم.:w11:

دیروز به یه دلیل از برد داماش خیلی خوشحال تر شدم.چون میدونم حال افرادی مثل عادل ضد رشتی بدجور گرفته شد. :w15:
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک دقیقه سکوت برای درگذشت هوادار استقلالی بازی داماش - استقلال





*************************






 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]مالك داماش: از ليگ كنار مي‌كشيم، اما زير بار حرف زور نمي‌رويم/ چرا كميته انضباطي فحاشي پرسپوليس به مازيار زارع را نشنيد؟[/h]
كميته انضباطي داماش را به دو جلسه محروميت از حضور هوادارانش و 2 ميليون تومان جريمه نقدي محكوم كرد. آيا واقعا تيم‌تان مستحق اين جريمه بود؟ بهتر است اين سوال را از مسوولان كميته انضباطي بپرسيد.

در آن بازي بيشتر از اين‌كه هواداران ما مرتكب اشتباه شوند و فحاشي كنند، اين هواداران استقلال بودند كه توهين مي‌كردند. هواداران اين تيم تا توانستند جو ورزشگاه را با هم ريختند ولي نمي‌دانم چرا تاوان اشتباه استقلالي‌ها را داماش بايد بدهد.

مي‌خواهيد بگوييد كه مسوولان كميته انضباطي ميان تيم‌ها تبعيض قائل مي‌شوند؟
بله، دقيقا همين‌طور است. فرق ما با استقلال اين است كه اين تيم دولتي است و ما خصوصي. به هرحال بايد هم بيشتر مورد توجه فدراسيون‌نشين‌ها قرار بگيرند. از اين تبعيض‌ها تا دلتان بخواهد ديده‌ايم. چند وقت پيش بود كه تيم‌مان با محروميت و جريمه نقدي مواجه شد و حالا دوباره همين اتفاق رخ داد. انگار ما گنج قارون داريم كه دانما جريمه نقدي پرداخت كنيم. نمي‌دانم چرا استقلال و پرسپوليس از اين جريمه‌ها پرداخت نمي‌كنند. در همين بازي اخير پرسپوليس برابر ملوان، هواداران پرسپوليس 90 دقيقه به مازيار زارع فحاشي كردند. آيا گوش كسي اين فحاشي‌ها را نشنيد؟ چرا كسي نديد كه هواداران تيم سرخپوش چطور هتاكي كردند؟ به خدا چنين رفتارهايي ما را آزار مي‌دهد. اگر عدالت رعايت مي‌شد باور كنيد با كمال ميل محروميت‌ها و جريمه نقدي را قبول مي‌كردم. نبايد چون خصوصي هستيم در حق‌مان اجحاف شود. فدراسيون‌نشين‌ها با اين رفتارهايشان كار مي‌كنند كه كساني مثل من ديگر سمت فوتبال نيايند و براي اين رشته هزينه نكنند.

==========================================


[h=1]عابديني: با اين محروميت‌ها مي‌خواهند مرا ساكت كنند؟/ درهاي ورزشگاه را باز مي‌گذاريم ببينيم چه مي‌كنند![/h]
مديرعامل داماش در ابتدا گفت: «آقايان هر روز نشسته‌اند و كارى ندارند به جز محروم كردن داماش. ما تازه بعد از آن دو بازى محروميت، كمر راست كرده‌ايم ولى دارند ما را به بحران مى‌برند. شايد دوست ندارند ما بازى‌هايمان را ببريم و اشتباه كرديم.»

مديرعامل داماش كه مصاحبه‌ها و مخالفت‌هايي هم عليه فدراسيون داشته در اين باره مي‌گويد: «اگر با اين بى‌عدالتى‌ها مى‌خواهند مرا ساكت كنند، به سختى در اشتباه هستند. من براى جلوگيرى از تضعيف حق فوتبال هر كارى مى‌كنم و اجازه نخواهم داد كسى با اين كارها من را ساكت كند. كارى نكنند كه بعدها پشيمان شوند.»

عابديني در پايان آب پاكى را بر روى دست فدراسيونى‌ها مى‌ريزد و در واكنش به محروميت دو جلسه‌اي مى‌گويد: «از نظر ما ديگر مسابقه بدون تماشاگر نداريم! ما درهاى ورزشگاه را باز مى‌گذاريم ببينيم كسى مى‌تواند جلوي هواداران‌مان را بگيرد! همه دنيا فدراسيون‌هايشان به فكر راهى براى افزايش جمعيت ورزشگاه‌ها هستند آن وقت اين‌ها با حكم‌هاى عجيب و غريب جلوى ورود را مى‌گيرند! هر چه ما سكوت مى‌كنيم آنها ظاهرا دست از كارهايشان نمى‌خواهند بردارند.»



=========================================
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقای انضباطی لطفا دست از سر ما بردار!



اگر طرفدار داماش باشی و روزی خبری از محرومیت این تیم نشنوی کاملا جای تعجب دارد. این روز‌ها هرگاه خبر از کمیته انضباطی به بیرون درز می‌کند پای داماش در میان است.
در حکم اخیر کمیته انضباطی تیم داماش به دو بازی بدون تماشاگر محکوم شده است. حکمی که برای خیلی‌ها جای تعجب دارد. گویا رئیس کمیته انضباطی زیادی بر روی هم استانی‌هایش حساس شده است. داماش در نیم‌فصل اول و پس از بازی با تیم‌های پرسپولیس و ملوان به يك بازی در قزوین و يك بازی بدون تماشاگر محکوم شد. حال اینکه در بازی با ملوان مسئولان داماش خود هم به این موضوع اذعان داشتند که باید محروم شوند و حتی هر حکمی را از سوی کمیته انضباطی پذیرفته دانستند. حال اینکه انتظار چنین روزی را نداشتند که اعتراف به فحاشی و بی‌انضباطی تبدیل به یک اپیدمی برای بسیاری از تیم‌ها می‌شود تا در موقع لزوم بر علیه تیم استفاده کنند.

حکم اخیر کمیته انضباطی آنقدر یکطرفه است که باید در عادلانه بودن آن شک کرد. شاید ملاک سنجش کمیته انضباطی در این بازی حرف‌های امیر قلعه‌نوعی باشد که گفته بود یک طرف ورزشگاه حرف‌هایی زده که بچه‌های نازی‌آباد نیز نمی‌زنند. شاید هم معيار قضاوت دوستان حکم‌هایی است که اعضای کادر فنی تیم‌های دیگر صادر می‌کنند. اگر در ورزشگاهی فحاشی شود حتما یکطرفه نخواهد بود و اینکه بگوید یک طرف داستان فحش داده و سوی دیگر ساکت نشسته با جو موجود در فوتبال ایران باورنكردني است.


باید ملاک این حکم را سنجید و سپس نظر داد اما این‌که به خاطر یک بازی تیمی را دو بازی محروم کنند کاملا بی‌انصافی است. در روزهایی که حداکثر تماشاگر در دیدارهای لیگ از 10 هزار نفر نمی‌گذرد تیمی که در روزهای غیرتعطیل وسط هفته این همه تماشاگر را به استادیوم می‌کشاند در عوض این‌که سیاست‌هایی برای افزایش تعداد تماشاگران داشته باشیم آن‌ها را از فوتبال دور می‌کنیم. در هر بازی خانگی داماش تعداد بسیار زیادی به ورزشگاه می‌آیند تا از تیم‌شان حمایت کنند اما گویا کمیته انضباطی بیشتر از هر چیز آرام کردن افکار برایش مهم است تا اینکه بخواهد حکم عادلانه‌ای را صادر کند.


در هیچ نقطه از دنیای فوتبال نمی‌توان تیمی را پیدا کرد که در یک فصل مجبور شود ۴ بازی را بدون تماشاگر آن هم تا هفته ۲۱ لیگ برگزار کند. عملا یک‌سوم بازی‌های خانگي داماش تا هفته ۲۱ لیگ بر‌تر بدون تماشاگر خواهد بود که این کاملا با سیاست‌های فدراسیون فوتبال منافات خواهد داشت. اين اتفاق که تا هفته ۲۱ لیگ تیم داماش باید از ۱۱ بازی داخل خانه ۴ بازی را بدون تماشاگر بازی کند شايد در هیچ کجای دنیا تا کنون اتفاق نیفتاده باشد و نمونه آن برای اولین بار در ایران رخ داده است. پس از بازی با ملوان تا کنون یکی از نکاتی که در تمامی بازی‌های داماش با دیگر تیم‌ها دیده می‌شود این است که آن‌ها پس از باخت به یکباره به یاد جو بازی می‌افتند و آنگاه یاد بسیاری از افراد می‌افتد که جو فوتبال ما آلوده است.

نکته قابل تامل در مورد بازی داماش و استقلال این است که در هفته قبل آیا به کسی فحاشی نشده؟! آیا جو تمامی استادیوم‌ها پاک است؟! آیا تیم داماش باید همیشه قربانی مسئله فحاشی‌ها شود؟! نکته‌ای که ممکن است اتفاق بیفتد این است که پس از این حکم در کمیته انضباطی از میزان محرومیت داماش کاسته شود و آن به یک جلسه تقلیل یابد اما آیا دوستان چنین مجازات‌هایی را برای ديگر دوستان برف‌پران و سنگ‌پران نيز در نظر گرفته‌اند؟ اینکه بخواهیم یکطرفه فقط یک تیم را از دم تیغ بگذرانیم کاملا نابخشودنی است.


همه از فرهنگ بالای مردم گیلان آگاه هستند و این‌که با دادن چنین حکم‌هایی بخواهیم مردم این خطه را افرادي فحاش و ناسزاگو جلوه کنیم کاملا کار خبط و اشتباهی است. اینکه هر تیمی پس از باخت علم "وا مصیبتا" به دست بگیرد و بگوید جو در رشت وحشتناک است دیگر این روز‌ها تبدیل به یک سوژه نخ نما شده است.
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
ابراهیمی خطاب سیدصالحی: آقاي مارادونا، تو بهترين بازيكن دنيايي!


آقاي مارادونا، تو بهترين فوتباليست روي زمين هستي و ما چيزي از فوتبال نمي دانيم. اما براي بالا رفتن اطلاعات‌تان بايد بگويم من زمان مربيگري علي دايي به تيم ملي دعوت شدم

سایت گل- بازي داماش- تراكتورسازي همچنان حواشي مختلفي را در دل خود جاي داده. يكي از اين حاشيه‌ها مصاحبه سيدمهدي سيدصالحي عليه حسين ابراهيمي بود. مهاجم تراكتورسازي عليه بازيكن جوان داماش موضع گرفت و گفت او را نمي‌شناسد. همچنين سيدصالحي مدعي شد ابراهيمي با دعوت به تيم ملي جوگير شده است اما حسين ابراهيمي در پاسخ به سيدصالحي حرف‌هاي جالبي به زبان مي‌آورد.

ابراهيمي مي‌گويد: «براي سيدصالحي متاسفم. اصلا روي صحبت من با او نبود اما نمي‌دانم چرا خودش را وارد ماجرا كرد. اواسط بازي روي يك صحنه با مرتضي اسدي جر و بحث كردم كه اين موضوع خيلي زود هم به پايان رسيد. من به هيچ وجه كاري با سيدصالحي نداشتم، نه جايي با او هم تيمي بودم و نه رابطه‌اي با او دارم. اما انگار او عادت دارد در مسائلي كه به او مربوط نمي‌شود، دخالت كند.»

بازيكن جوان داماش حرف‌هايش را اين‌طور ادامه مي‌دهد: «حتي يكي از مسئولان باشگاه ما هم شنيد كه اين آقا به خانواده من و مردم رشت توهين كرد و ناسزا گفت. او گفته مرا نمي‌شناسد ولي من واقعا سيدصالحي را مي‌شناسم. او بازيكني است كه ظرفيت باخت را ندارد و عادتش است كه بعد از باخت جو را خراب كند. نمونه‌اش هم بازي سپاهان- پرسپوليس كه ديديد چه مصاحبه‌اي انجام داد و قهرماني پرسپوليس را زير سوال برد. همه اين آقا را مي‌شناسند اما خب ايرادي ندارد. او مرا نشناسد مشكلي براي من پيش نمي‌آيد

حسين ابراهيمي در پاسخ به سيدصالحي او را مخاطب قرار مي‌دهد و مي‌گويد: «آقاي مارادونا، تو بهترين فوتباليست روي زمين هستي و ما چيزي از فوتبال نمي‌دانيم. اما براي بالا رفتن اطلاعات‌تان بايد بگويم من زمان مربيگري علي دايي به تيم ملي دعوت شدم نه حالا. سال 2008 و زماني كه تازه 17 سالم شده بود به تيم ملي دعوت شدم و با نظر دايي در رقابت‌هاي غرب آسيا به ميدان رفتم. پس بهتر است اول اطلاعات‌مان را تكميل كنيم و بعد درباره يك بازيكن حرف بزنيم.»

سایت گل
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرا همیشه رشت ؟!

چرا همیشه رشت ؟!

این محرومیت جدید، تابع جوّ ناجوانمردانه‌ای است که سرمربی استقلال و اطرافیانش برای مسابقه‌ای ایجاد کردند که عمر توهین‌های «دوطرفه»‌اش به ۵ دقیقه هم نرسید، تا شاید بتوانند این‌گونه درد شکست و از کف رفتن قهرمانی نیم‌فصل را تسلا بخشند!



سایت گل- آرای این روزهای کمیتهٔ انضباطی فدراسیون فوتبال یادآور تی‌شرت معروف «چرا همیشه من؟» ماریو بالوتلی است!
شکی وجود ندارد که ناسزاگویی تماشاگران سنت ناپسندی است و باید با برخورد انضباطی مواجه شود اما این‌که تنها فوتبالدوستان یک نقطه از کشورمان به این سبب از تماشای بازی‌های تیم‌شان محروم شوند کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد. تصور این‌که همهٔ استادیوم‌ها عاری از توهین و ناسزا هستند و این عبارات دوست‌نداشتنی را تنها در یک ورزشگاه کشور می‌توان شنید بیش از حد ساده‌لوحانه به نظر می‌رسد.

محرومیت تازهٔ داماش شاید تاوان پیروزی این تیم برابر استقلال مدعی و پرمهره و گرفتن قهرمانی نیم‌فصل از شاگردان امیر قلعه‌نویی باشد. شاید اگر بازیکنان داماش هر ۳ امتیاز مسابقه را با روی باز تقدیم آبی‌های تهران می‌کردند امیر قلعه‌نویی به جای گله‌هایی تکراری که معمولا موقع شکست‌ها ابراز می‌کند به خاطر این مسابقه به فوتبال ایران تبریک می‌گفت و از رفتارهایی فرهنگی صحبت می‌کرد که در این ۳۲ سال ندیده است!


این محرومیت جدید، تابع جوّ ناجوانمردانه‌ای است که سرمربی استقلال و اطرافیانش برای مسابقه‌ای ایجاد کردند که عمر توهین‌های «دوطرفه»‌اش به ۵ دقیقه هم نرسید، تا شاید بتوانند این‌گونه درد شکست و از کف رفتن قهرمانی نیم‌فصل را تسلا بخشند! جوی که قاعدتا نباید برای هیچ‌کس عجیب باشد. شاید اگر در فوتبال ایران همه چیز درون مستطیل سبز اتفاق می‌افتاد بعضی‌ها حتی مربی یک تیم دسته دومی هم نبودند!


اگر باور کنیم رای جدید کمیتهٔ انضباطی در ارتباط با هواداران داماش گیلان عادلانه است، احتمالا باید باور کنیم این رشتی‌ها بودند که در دیدار استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی برای تشویق مجتی جباری زشت‌ترین الفاظ را علیه علی کریمی که حتی در زمین مسابقه حاضر نبود به کار بردند. باید باور کنیم این رشتی‌ها بودند که در ورزشگاه آزادی از مازیار زارع با بد‌ترین الفاظ ممکن پذیرایی کردند. باید باور کنیم این رشتی‌ها بودند که عازم فولادشهر شدند تا محسن بنگر و سیدمهدی رحمتی را آماج توهین‌‌هایشان کنند. باید باور کنیم این رشتی‌ها هستند که در تبریز کوچک‌ترین تصمیم داوری بر علیه تیم‌شان را برنمی‌تابند و با آن عبارت زشت از این تصمیم استقبال می‌کنند!

ظاهرا مردم رشت ناچارند ترکش تمام توهین‌های استادیوم‌های گوشه و کنار کشور را به تنهایی تحمل کنند. تنها به این دلیل که اهل شلوغ‌کاری و تهدید و انجام حرکات خودجوش نبوده و نیستند. شاید اگر قرار بود کمیتهٔ انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس عدالت تیم‌ها را به خاطر ناسزاگویی هواداران‌شان محروم کند تعدادی از تیم‌ها چند قرن(!) محروم می‌شدند اما انگار اعضای این کمیته شهامت لازم برای برخورد با خیلی از تیم‌ها را ندارند و به همین جهت تیرهای تمام حکم‌هایشان را به سمت فوتبالدوستان رشتی پرتاب می‌کنند.
تا زمانی که هدایت فوتبال ایران بر عهدهٔ مجموعه‌ای از مدیران الکی‌خوش و ساعت‌های یخ‌زده‌شان باشد نباید امید بهبود یافتن اوضاع این فوتبال را در سر پروراند. اینجا حتی در قرن بیست‌ویکم هم مسگرهای شوشتری به خاطر گناه آهنگران بلخی مجازات می‌شوند!

سایت گل
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعتراض با چسب !

اعتراض با چسب !

داماش گیلان 1
آلومینیوم 2

11 دی ماه 1391
__________________________________

هواداران داماش گیلان در این دیدار با چند شعار ، پرده نوشت و زدن چسب به لبان خود به سیاست یک بام و دو هوای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران اعتراض کردند




 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
هواداران داماش گیلان پرده نوشتی با مضمون
" جناب حسن زاده سوگولی های پایتخت به تو خوب باج داده اند ولی ما رشتی ها به کسی باج نمی دهیم "
را در رو به روی جایگاه باز کرده بودند که بلافاصله عوامل انتظامی این پرده نوشت را جمع کردند !

عداد زیادی از هواداران داماش در اقدامی خودجوش بر روی لب های خود چسب زدند تا به نوعی به رفتار تبعیض آمیز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کنند . آنها در طول بازی نیز چندین بار شعار حسن زاده - مافیا / فحش نمیدن رشتی ها را به صورت دو طرفه تکرار کردند .







============================


 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی :

داماش 0
فجر شیرازی 0

ضربات پنالتی :
داماش 4
فجر 3

چهارشنبه - 91/10/20

و داماش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسید .....
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
داماش گیلان - سایپا

داماش گیلان - سایپا

داماش شهر باران 1
سایپا 1


یک شنبه - 91/10/24

يكشنبه - ۱۵۸۶ شرير ما ۱۰
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام ، خوبی؟ چقدر تو این تاپیک تنهایی؟؟ بیا استقلالی شو بیا کلوپ آبیدلان

سلام غریبه جان. ممنون

نه چرا تنها.
خودم این تاپیک رو به عشق گیلان زدم تا آخرشم خودم پرچم رو بالا نگه میدارم :rambo:
اینجا معمولا هر کی میاد یه نظر میذاره بعد یهو غیبش میزنه.
فقط afshin.ss یه مدت پشت هم میومد که مثل اینکه دیگه باشگاه نمیاد.....
ولی خودم تا وقتی هستم این تاپیک هم بالاست ...

من و استقلال ؟!
ضمن احترام به تیمتون ، ما عشقمون فقط سپیدرود و داماشه :smile:


اینی که گفتی چه تاریخیه؟؟

مردم گیلان در قدیم تقویم جداگانه ای داشتند که هنوز هم در برخی جاها ازش استفاده میکنند.
شروع سالش هم 17 مرداد هست که بهش میگن " نوروز بل " !

نام ماهها :

نوروزما - کورچˇ ما - اریه ما
تیرما - موردال ما - شریرما
امیرما - اول ما - سیاما
دیه ما - ورفن ما - اسپندارما


خیلی از سایت های گیلان برای اینکه این تقویم رو بتونند زنده نگه دارند در آخر خبر یا مطالبشون تاریخ گیلکی رو هم ذکر میکنند .....
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام غریبه جان. ممنون

نه چرا تنها.
خودم این تاپیک رو به عشق گیلان زدم تا آخرشم خودم پرچم رو بالا نگه میدارم :rambo:
اینجا معمولا هر کی میاد یه نظر میذاره بعد یهو غیبش میزنه.
فقط afshin.ss یه مدت پشت هم میومد که مثل اینکه دیگه باشگاه نمیاد.....
ولی خودم تا وقتی هستم این تاپیک هم بالاست ...

من و استقلال ؟!
ضمن احترام به تیمتون ، ما عشقمون فقط سپیدرود و داماشه :smile:




مردم گیلان در قدیم تقویم جداگانه ای داشتند که هنوز هم در برخی جاها ازش استفاده میکنند.
شروع سالش هم 17 مرداد هست که بهش میگن " نوروز بل " !

نام ماهها :

نوروزما - کورچˇ ما - اریه ما
تیرما - موردال ما - شریرما
امیرما - اول ما - سیاما
دیه ما - ورفن ما - اسپندارما


خیلی از سایت های گیلان برای اینکه این تقویم رو بتونند زنده نگه دارند در آخر خبر یا مطالبشون تاریخ گیلکی رو هم ذکر میکنند .....

سلام
افشین اما استقلالی بودا ، آره دیگه باشگاه نمیاد
سپید رود الان کجاست ؟؟ هنوز چیزی ازش مونده ؟؟ تا جایی که میدونم تیم اول رشت سپید رود بوده
جدی؟؟ نمیدونستم ، حکایت این تاریخ که الان سال 1586 هست چی بوده ؟؟ چرا 17 مرداد ؟؟ شما که از ما جلوترید ، 17 مرداد نبوده که اون موقع
پیشنهاد من هنوز رو میزه :w18:...:D
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
افشین اما استقلالی بودا ، آره دیگه باشگاه نمیاد
سپید رود الان کجاست ؟؟ هنوز چیزی ازش مونده ؟؟ تا جایی که میدونم تیم اول رشت سپید رود بوده
جدی؟؟ نمیدونستم ، حکایت این تاریخ که الان سال 1586 هست چی بوده ؟؟ چرا 17 مرداد ؟؟ شما که از ما جلوترید ، 17 مرداد نبوده که اون موقع

آره میدونم افشین استقلالی بود.
من یه بار ازش در مورد داماش و استقلال سوال پرسیدم گفت که یه استقلالی دو آتیشه ست ولی تیم شهرشو هم دوست داره
ولی من بعد که پست هاشو در مورد داماش دیدم متوجه شدم که اگه نسبت به استقلال دو آتیشه ست برای داماش 3 آتیشه ست ...... :D

بعد خودش بیاد اینها رو بخونه جوابت رو میده .... :cool:

سپیدرود الان لیگ دسته دو . تا امروز هم سوم جدوله .
مشکل سپیدرود مالکشه که براش خرج نمیکنه و دوست نداره سپیدرود از دسته 2 بالاتر بیاد.
پارسال سپیدرود اومد لیگ دسته یک و بدلیل همین حمایت نکردن ها دوباره رفت 2 ....:(

سپیدرود یه تیم ریشه داره و خیلی هم طرفدار داره. مخصوصا قشر میانسال به بالا ...

جدی؟؟ نمیدونستم ، حکایت این تاریخ که الان سال 1586 هست چی بوده ؟؟ چرا 17 مرداد ؟؟ شما که از ما جلوترید ، 17 مرداد نبوده که اون موقع

مبدا تقویم گیلانی : این سایت رو نگاه کن :
http://v6rg.com/?p=5244
17 مرداد میشه وسطای تابستون یعنی روزایی هست که معمولا در این ایام کشاورزان محصولات خودشون رو درو کردند و
چنین روزی رو جشن میگرفتند یعنی آتش روشن میکردند و..... ( یه چیزی شبیه چهارشنبه سوری ) .
الان چند سال هست که این مراسم در برخی مناطق شرق گیلان دوباره انجام میشه.
عکسای امسالو رو میتونی اینجا ببینی :
http://www.www.www.iran-eng.ir/show...-نوروز-بل-،-آغاز-سال-نو-گیلک-ها-،-مبارک/page2

اینم گرامیداشت نوروزبل توسط هواداران داماش

http://v6rg.com/wp-content/uploads/2012/08/1586-damash-rasht.jpg

ورزشگاه کرج - مرداد 91


پیشنهاد من هنوز رو میزه :w18:...:d

ما تو رویاهامون فینالِ قهرمانی بین داماش و سپیدرود رو میبینیم ....:D;)
 
آخرین ویرایش:

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
داماش شهر باران 0
پرسپولیس 1


داماش گیلان علی رغم یک بازی برتر مغلوب پرسپولیس شد تا لقب دوبله سوبله شده با پیروزی داماش به پرسپولیس تعلق نگیرد .

حاشیه بازی :

هوادار داماش گیلان از رشت به طور سازماندهی شده برای این بازی اعزام شده بودند . همچنین به غیر از این تعداد حدود 700 هوادار گیلانی دیگر نیزدر استادیوم حاضر بودند . این هواداران اکثرا گیلانی های مقیم پایتخت بودند و عده ای نیز با ماشین های شخصی از استان گیلان و رشت خود را به استادیوم رساندند .

شعار گیلانی با غیرت از شعارهای جالب توجه ای بود که چندین بار در استادیوم آزادی و در سکوت هواداران پرسپولیس طنین انداز شد .

داوری عجیب و پر از اشتباه این بازی باعث عصبانیت هواداران ، بازیکنان و کادرفنی داماش گیلان شده بود . داور در اقدامی عجیب از خطاهای پرسپولیس ها چشم پوشی می کرد و از دادن کارت به بازیکنان این تیم خودداری می کرد تا بدین شکل در بازی داربی هفته آینده پرسپولیس محرومی را نداشته باشد !

هواداران داماش با شعارهایی بدور از توهین شدیدا به داوری این دیدار اعتراض کردند. آنها با نشان دادن پول نیز اعتراض خود را به داوری نشان دادند .

جمعی از هواداران داماش گیلان با همراهی " گروه شهر ایده آل ما " در پایان بازی سکوهای بخش مهمان را زباله زدایی کردند .

پس از پایان بازی دوربین برنامه نود به سمت هواداران معترض داماش آمد و به تهیه گزارش پرداخت .

چند اتوبوس هواداران داماش ، همزمان با اتوبوس بازیکنان و کادرفنی داماش گیلان به رشت رسید تا همین امر سبب شود این دو گروه در جلوی کوچه باشگاه با یکدیگر به گفتگو بپردازند . هواداران داماش در مقابل اظهار تاسف بازیکنان به خاطر شکست به آنها دلداری دادند و بابت بازی خوبشان از آنها تشکر کردند .
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
هواداران داماش با شعارهایی بدور از توهین شدیدا به داوری این دیدار اعتراض کردند. آنها با نشان دادن پول نیز اعتراض خود را به داوری نشان دادند :


 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
هواداران داماش در آزادی

هواداران داماش در آزادی






 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
من چرا این تاپیک رو دارم الان میبینم ؟

ما از 2009 کلوپ داشتیم پس
.... ؟!!

چه اسم قشنگی : امپراطوری شهر باران :rambo:
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
افشين چاوشي هميشه در بين هواداران رشتي محبوبيت داشته است ، اما خوشحالي بعد از گل افشين چاوشي و احترام نظامي اش به ميرزا باعث بيشتر شدن محبوبيتش در بين هواداران شد،استقبال مردم بعد از آن بازي را چه طور ديديد؟

افشین چاوشی : ميرزا اسطوره ي گيلان بود و اين کار را وظيفه ي خودم مي دانستم و اگر لازم باشد باز هم از اين کارها براي احترام به شهرم و بزرگانش انجام مي دهم. مردم هم در تمام دوران بازيگري ام هميشه حمايتم کردند و هر وقت که وارد زمين مي شوم تمام سعي خودم اين است که دل مردم را شاد کنم. از اين که احترام من به ميرزا مورد استقبال مردم قرار گرفت بسيار خوشحال شدم.

 
آخرین ویرایش:

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
داماش گیلان - مس کرمان

داماش گیلان - مس کرمان

داماش شهر باران 0
مس 1

جمعه - 91/11/6
جمعه - ۱۵۸۶ شرير ما 22

تماشاگر: چهار هزار نفر

داماش گيلان، در حضور 4 هزار هوادار خودي در استاديوم شهيد دکتر عضدي رشت علي رغم يک بازي برتر با يک گل مغلوب مس کرمان شد .

حاشیه بازی :
هواداران داماش در ابتداي مسابقه با شعار پرسپوليس استقلال ، هر دو سوراخ تهران اعلام کردند که دربي تهران براي آنها بي اهميت است .
همچنين پرده نوشت هايي نيز در همين خصوص به چشم مي خورد که در يکي از آنها نوشته اي با اين مضمون به چشم مي خورد :
" داربي تهران در قلب شهرباران جايي ندارد "

4 هزار هوادار داماش اين ديدار را از نزديک نظاره گر بودند .

- تعدادي انگشت شمار بر روي جايگاه یکی از جایگاه بسیار کم تماشاگر از دقايق ابتدايي نيمه دوم اقدام به تشويق يکي از مربیان اسبق داماش کردند که با اعتراض ساير هواداران مواجه شدند اما در پايان بازي هواداران ناراضي با شعار " با اين همه هوادار والله خجالت داره " نسبت به روند نتايج تيم اعتراض کردند .
- دقيقه 30 هواداران داماش در پشت دروازه شعار يک نيمه گذشت و هنوزم خبري نيست را سردادند تا به نوع بازی تیم در نیمه اول اعتراض کنند!

- مشکل داوري در اين ديدار به شدت داماش را آزار داد . در يکي از مهمترين اشتباهات داوري ، داور اين ديدار خطاي محرز بر روي جهانبخش در داخل محوطه جريمه را اعلام نکرد و به وي کارت زرد هم نشان داد تا او ديدار برابر ملوان را به علت سه اخطاره شدن از دست بدهد . اين در حالي است که خود حسن زاده بازيکن مس کرمان به خطاي خود در مقابل دوربين هاي تلويزيوني اعتراف کرد .

همچنين در دقيقه 37 مسابقه نيز ضربه آزاد محمدرضا مهدوي به شکلي خطرناک و مشکوک از روي خط دروازه بيرون کشيده کشد که بازيکنان داماش معتقد بودند اين توپ از داخل دروازه بيرون کشيده شده است .

- پس از پايان بازي عده اي از تماشاگران با کمک داور مسابقه گفتگو و به وي اعتراض کردند که عباسقلي زاده کمک دوم اين ديدار در اظهار نظري عجيب گفت که رودباريان از داماش بايد اخراج مي شده !
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
داماش گیلان - فجر شیراز

داماش گیلان - فجر شیراز

داماش شهر باران 1
فجر شیراز 0

شنبه - 91/11/21
شنبه 1586 امیر ما 7

تک گل داماش در این دیدار را علیرضا جهانبخش در دقیقه 19 به ثمر رساند .
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز


*****

علیرضا جهانبخش پس از به ثمر رساندن گل خود به سکوهای تماشاگران اشاره کرد و با علامت قلب نسبت به آنها ابراز علاقه کرد.



 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
داماش شهرباران - نفت آبادان

داماش شهرباران - نفت آبادان


 
بالا