@@اموزش زبان فرانسه برای کودکان@@

hamid_diba

اخراجی موقت
و ابتکار جدیدی در باشگاه خخخخخخخخخخ

شما به راحتی میتوانید به فرزندان خودتون زبان فرانسه بیاموزید

باشد که بی سوادی در دنیا نباشد:ارتین

 

hamid_diba

اخراجی موقت







کتاب های Lire au CP شامل تمارین بسیاری برای گسترده کردن دامنه لغات بچه هاست. مثلا یکسری شکل داره و یکسری اسم که باید با مداد شکل ها رو به اسم ها وصل کنید. یا جدول های کوچولو از کلمات متقاطع برای بچه ها ...

سطح این کتاب مبتدی به متوسط است (A2) است.



دانلود کتاب 1 و 2 از اینجا یا اینجا با حجم 2 مگابایت
http://verzend.be/p0xhzrksmgzh/Lire_Au_Cp_Cahier_D'exercices_1_Nathan.zip.html

http://ul.to/ub6poufq



 

hamid_diba

اخراجی موقت

کتاب Mon premier Larousse de l'histoire از انتشارات Larousse یک کتاب کارتونی و زیبا درباره تاریخ وجود انسانها روی کره زمین است. این کتاب با نظریه دارویـــن شروع میشه که میگه اولین موجودات در دریاها به وجود آمدند و بعد کم کم اومدن به خشکی و ره مردم گرفتند و آدم شدند و بعد اول هاش وحشی بودن و پیامبرا کم کم اومدن (ابراهیم و موسی و ... ). مردم اول تو بیابان زندگی می کردند و کم کم یادگرفتن کشاورزی کنند و بعد میرسه به تمدن های اولیه و بعد تمدن مصر و یونان و تمدن اروپا و همینجوری میاد تا میرسه به تمدن امروز که دیگه ماهواره می فرستیم هوا.



کتاب سراسر نقاشیهای کارتونی زیبا است و توضیحات کامل و خوبی داره. برای سطح بالای A2 خوبه و علاوه بر زبان فرانسه ، دانش عمومی شما رو هم افزایش میده. اگر کودک درون شما هنوز زنده است که برای خودتون هم عالیه . اینم بریده هایی از این کتاب :‌



دانلود (18 مگابایت) از verzend.be

http://verzend.be/9mdky3ywyjjp/Mon_Premier_Larousse_de_lHistoire_.zip.html
 

hamid_diba

اخراجی موقت
Lire Au Cp

Lire Au Cp


Lire Au Cp
نام کتاب تمرین آموزش فرانسوی سطح مبتدی و همچنین مناسب کودکان برای یادگیری زبان فرانسوی می باشد . این کتاب pdf با روشی ساده و روان زبان فرانسه را به کودکان می آموزد و همچنین به افزایش دامنه لغات فراسنه آنها کمک می کند. کتاب Lire Au Cp با استفاده از تصاویر و … به تمرین زبان فرانسه می پردازد به طوری که آموزش خسته کننده نباشد.
کتاب تمرین آموزش فرانسوی فوق می تواند به عنوان یک منبع مناسب برای یادگیری لغات ساده زبان فرانسوی باشد و برای گروه سنی کودک و نوجوان منبع بسیار مناسبی به حساب مب آید.

در ایران زبان فرانسه بعد از انگلیسی دومین زبان محبوب می‌باشد. تاریخچه زبان فرانسه در ایران به دوران مشروطه باز می‌گردد. در زمان قاجار بسیاری از رجال سیاسی برای ادامه تحصیل به فرانسه می‌رفتند که از همان زمان بسیاری از واژه‌های فرانسوی از طریق قوانین حقوقی وارد ایران شد و امروزه نیز در زبان فارسی بسیاری از این کلمات استفاده می‌شود و گاهی این کلمات به قدری در زبان فارسی استفاده شده‌است که بسیاری از افراد نمیدانند که این واژگان فرانسوی هستند.

آموزش زبان فرانسه به کودکان, دانلود Lire Au Cp, کتاب تمرین آموزش فرانسوی سطح مبتدی

دانلود با لینک مستقیم
http://dl.famarket.ir/12-12/Lire Au Cp Cahier D'exercices 1-2 Nathan.rar
دانلود با لینک کمکی
http://famarket.ir/goto/https://rap.../Lire Au Cp Cahier D_exercices 1-2 Nathan.rar
رمز فایل : famarket.ir
حجم: 1.93 مگابایت
 

Similar threads

بالا