الگوریتم جدید گوگل شهریور ماه

expert212

عضو جدید
الگوریتم جدید گوگل شهریور ماه دقیقآ به چه چیزی اشاره داره؟
سلام و درود خدمت تمامی کاربران عزیز اکسپرت سئو ! خوب بعد از بررسی های انجام شده طی 2 ماه و نتیجه های عجیب به نتیجه ای کامل رسیدیم که دقیقآ چه اتفاقی برای سایت ها و نتیجه جستجو های گوگل افتاده و به چه دلیل رنکینگ ها جابجا یا حذف شده.

اجازه بدید از اول براتون توضیح بدم که دقیقآ چه اتفاقی افتاده . تقریبآ 2 ماه پیش استارت اینکار خورده شد و اولین تغییرات عجیب گوگل نمایان شد! ایندکس شدن عجیب پست ها , اشتباه در ثبت تاریخ ایندکس پست ها و … که برای مثال مطلبی که شما چند دقیقه پیش انتشار دادی, زمان انتشارش رو ساعت ها پیش میزد و از این قبیل مشکلات. که با بررسی های انجام شده فکر کردیم که اشتباه از تغییراتی هست که خود وبمستر داده ( با اینکه تغییراتی در اون بازه ی داده نشد ) و سیستم رو کامل بصورت دیفالت ( پیشفرض ) در میاوردیم , بررسی های زیادی بر روی سایت های خودمون انجام دادیم ( سایت هایی که مربوط به مجموعه ما هست , نه سایت های مشتریان ) از بررسی پنالتی شدن سایت تا الگوریتم گوگل دنس ! چندین روز بصورت مدارم بررسی ها انجام شد و نتیجه ای بدست نیومد.
دقیقآ چند روز بعد در سایت های خارجی زمزمه هایی مبنی بر آپدیت جدید الگوریتم گوگل بوجود اومد. خوب ما هم طبق معمول باید بررسی میکردیم که آپدیت مربوط به چه چیزی هست و باید چه تغییراتی رو اعمال کنیم. اما نتیجه هایی که از خواندن مطالب بدست آوردیم جالب بود ! اسم الگوریتم ناشناخته بود (unnamed ) موضوع : ( نامشخص ) زمان اجرا : ( تقریبآ نامشخص ) و اینکه خیلی از دوستان تاکید داشتن که هسته گوگل در حال آپدیت هست ! خوب این خیلی عجیب بود که گوگل با چنین مشخصاتی میخواد الگوریتم خودش رو آپدیت کنه , چون تقریبآ بسیاری از کمپانی ها در جهان هستن که تجارت خودشون رو بر اساس رتبه بندی گوگل پیش میبرن و این آپدیت ممکنه اگر تغییرات زیادی داشته باشه نابودی این کمپانی ها رو به همراه داشته باشه … خوب این واقعآ برای من عجیب بود که این آپدیت با این همه ابهام داره اتفاق میوفته.

این موضوع پیش رفت تا زمانی که گوگل نتایج بسیار عجیب تری از خودش نشون داد, حذف بسیاری از سایت ها با کلمات کلیدی مختلف ( با توجه به اینکه سایت مورد نظر فعالیت سالمی داشته ) ! خوب این دیگه واقعآ عجیب بود و بدتر از همه اینکه یک سری سایت که تازه راه اندازی شده بودن و حتی محتوای مناسبی هم نداشتند رتبه های بسیار خوبی گرفتند. واقعآ این موضوع غیر قابل تحمل شده بود. خیلی از وبمستر ها برای جذب کاربر به سایت خودشون خیال پردازی های زیادی میکردن و نظریات خودشون رو در قالب آپدیت الگوریتم های گوگل میگفتن , به این صورت که ممکنه اشکال از این مورد باشه و ممکنه …
[h=2]سرانجام مشخص شد! آخرین تکه ی پازل پیدا شد. بیانیه ای منتشر شد : September 2-6, 2016 (repair in progress)[/h]A system error dropped all Search Analytics data from Sept 1-6. However we are now repairing this gap, and hope to completely fill the gap soon.

الگوریتم گوگل نه تنها آپدیت نشد بلکه مشکل پیش آورد! بله, مشکلی که مشخص بود چندین ماهه اتفاق افتاده و گوگل برای خریدن وقت از کاربران خودش این موضوعات رو بیان کرده بوده. که سرانجام مجبور شد این بیانیه رو منتشر کنه.
خوب حالا دقیقآ چه اتفاقی میوفته ؟ این سوال تقریبآ تا حدودی مشخصه ( با توجه به توانایی های گوگل ) بعد از اینکه این مشکلات رفع شد , تمامی فعالیت هایی که داشتین رو گوگل در نظر میگیره و دیدگاه بنده اینه که در کمترین زمان الگوریتم خودش رو واقعآ آپدیت میکنه تا نتیجه ها به حالت نرمال خودشون برگردن. در این بازه ی زمانی شرکت های زیادی تقریبآ تا مرز نابودی پیش رفتند …
بنده علی خضرائی وبمستر سایت اکسپرت سئو هستم و امیدوارم که با خواندن این مطلب از اتفاقات اخیر گوگل مطلع شده باشید.
 

Similar threads

بالا