افشای تصویر مک‌لارن ۷۲۰S تازه

jooorvajoor

عضو جدید

اکثرا خودروسازان مدل‌های جدیدشان را پیش از رونمایی رسمی، کاملاً خصوصی و محرمانه برای مشتریان ویژه خود به نمایش می‌گذارند. مک‌لارن هم از این قاعده مستثنا نیست و هم‌اکنون محصول تازه خود را که با کد P14 شناخته می‌شود به یکسری مشتریان بالقوه و اختصاصی نشان می‌دهد.

در جریان یکی از همین مراسمات، تصویری از خودروی مذکور نام نویسی و در اینستاگرام منتشر شده است. نمونه موجود در تصویر به رنگ نارنجی آتش‌فشانی (Volcano Orange) مزین بوده و بدون هیچ پوششی در معرض دید تماشاچیان قرار دارد.
طرح بیرونی را می‌توان اقتباسی از ۶۵۰S و ۶۷۵ LT دانست. بخش جلو شکل و شمایل تازه و خشونت‌باری داشته و در مقایسه دیگر مدل‌ها دل‌نشین‌تر می‌نماید. خطوط چشمگیر بدنه و سقف کوهان مانند هم نمای کلی متفاوتی به خودرو بخشیده‌اند.
بعضاً شنیده شده که فرزند تازه‌نفس مک‌لارن، ۷۲۰S نام گرفته و زمان ورود به بازار از پیشرانه V8 توربو دوقلوی ۷۱۰ اسب بخاری (۷۲۰ PS) استفاده خواهد کرد. وزن خشک آن نیز در مقایسه با ۶۵۰S به میزان ۱۸ کیلوگرم کمتر شده و به رقم ۱.۲۸۳ کیلوگرم رسیده است.
McLaren 720S Rendering
همچنین بر پایه برخی خبرها، در بحث آئرودینامیک یکی از بهترین‌های موجود در جهان بوده و با استفاده از یک حالت رانندگی موسوم به Track، در پیست حتی از برادر بزرگ‌ترش P1 هم تند‌تر و چابک‌تر خواهد بود.
با التفات به پخش گسترده این تصویر در صفحات آنلاین، احتمال می‌رود مک‌لارن برای حفظ ابتکار عمل و آب‌وتاب مدل تازه خود، تا نمایشگاه آینده ژنو صبر نکرده و به‌زودی دست به معرفی رسمی آن بزند.
 
بالا